Oktober 2008 mama´s

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door noukie, 20 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamak

Mamak Fanatiek lid

8 jun 2008
    3.424
    48
    48
    thuis
    Heej Meiden...

Ik lees een aantal die gaan worden ingeleid... ischa en mieni.. veel succes!

Verder even niet goed gelezen, sorry :oops:

Vraagje:
    Ik heb nu al een week last van dat het rommelt.. slecht slapen, veel krampen 's nachts..
    Maar overdag is het net zo erg.. Veel pijn in onderrug, steeds heel koud (vooral benen en voeten), krampen, menstru achtig gevoel en vochtverlies..

Nu ben ik net even wezen douchen omdat ik het weer zo koud had en nu werd de pijn in mijn onderrug en onderbuik erger tijdens het douchen...
    Inmiddels zit ik weer op de bank en is het weer minder alleen heb ik wel letterlijk het gevoel dat ik een vuurbal ben... (rood hoofd en heeeeeel heet, alleen voeten en benen dus weer koud)

Kan dit iets zijn van echte weeen? Omdat ze altijd zeggen dat die in de douche erger worden...

Ladies HELP!

2. kibi

kibi Actief lid

29 dec 2007
    470
    0
    0
    België
    Veerle: een dikke proficiat met jullie zoontjes! Hopelijk mogen ze snel uit de couveuse!

3. truus1980

truus1980 VIP lid

26 sep 2007
    6.259
    2
    36
    Bij Emmen
    Hoi allemaal.

Allereerst alle mama's en papa's gefeliciteerd met de kleine(n). Hopelijk maken jullie t allemaal goed.

De mama's die aan t bevallen zijn en het spoedig in de planning hebben wil ik heel veel succes wensen. Alle pijn en ongemak is t zo waard. Echt ik zou t zo weer doen.
    Ondanks dat ik geen kleintje heb gebaard.

Ik ben dus 25 september moeder geworden van een schitterende zoon. Hij heeft van ons de naam Lars gekregen. De bevalling heeft vanaf t breken van de vliezen tot aan de geboorte in totaal 11 uur geduurd. Wel met behulp van een knip helaas. (die is me erg pijnlijk namelijk. Tips zijn welkom)

Er staat een foto van mijn zoon in mijn album. Moet m natuurlijk even aan jullie showen.

Nu zijn we heerlijk aan t genieten van ons mannetje. We zijn helemaal verliefd. Op de kleine maar ook weer volledig op mekaar.

Meiden.
    Toi toi toi.
    En tot snel.

Heeeele dikke kus.

4. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Lieve mamak, ik kan alleen maar zeggen dat ik eigenlijk precies hetzelfde heb qua rommelen, harde buiken, vochtverlies, pijn in mn rug.....denk dat het moeilijk te zeggen is of het echte weeen zijn, of het echt voorwerk is ja of nee. Zal denk ik ook per persoon verschillen.
    Kan me voorstellen dat je er erg onzeker van wordt, als je het niet vertrouwd, misschien ff bellen met zh?
    Ik vraag t morgen ook aan de VK, want ben bang dat ik anders straks ongemerkt al met ontsluiting rondloop en het ineens heel snel gaat als ik ga bevallen. Niet verkeerd natuurlijk, maar toch fijn om te weten.
    Sterkte meid!

5. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Wat fijn Truus dat het goed gaat, geniet maar lekker van jullie kleine man!

6. truus1980

truus1980 VIP lid

26 sep 2007
    6.259
    2
    36
    Bij Emmen
    He meid.
    Ja weeën worden inderdaad heftiger onder de douche (bij mij wel)
    Misschien is t even een idee om je even te temeraturen.

Heb je ook t idee dat de pijn in vlagen komt en gaat? dan zou je de tijd eens bij kunnen houden.
    Had je de laatste dagen ook meer slijm?

Ik hoop voor je dat dit t begin is.

7. truus1980

truus1980 VIP lid

26 sep 2007
    6.259
    2
    36
    Bij Emmen
    Zal ik zeker doen Semmi.

Het is toch ook zo'n wonder.

8. Veerle van harte gefeliciteerd met je 2 jongens!!!!!

Geniet ervan!

9. Mamak

Mamak Fanatiek lid

8 jun 2008
    3.424
    48
    48
    thuis

10. Kiezeltje

Kiezeltje Bekend lid

11 feb 2008
    655
    1
    0
    Veenendaal
    @ Veerle: Gefeliciteerd met je 2 jongens!!!

@ mamak: misschien een idee om de tijden bij te houden? Verder kan ik je niet helpen helaas, anders toch ff bellen?

11. Butterfly1

Butterfly1 Niet meer actief

Truus mooie foto wat een schatje.

Veerle en mannetje gefeliciteerd met jullie zoontjes!!!!!

Ischa succes morgen!
    Volgens mij was er nog iemand die eerdaags naar het ziekenhuis moest maar weet ff niet meer wie maar in ieder geval succes!

Mamak succes!

Mijn rugpijn is nog steeds aan de gang en zet maar niet door wordt er gek van. Morgenavond naar de vk dus eens horen wat zij zegt want dit is niet vol te houden. Morgenochtend lekker zwemmen is ook wel lekker voor mijn rug en mocht het dan beginnen dan zie ik dat dan wel weer. Ga zo maar even lekker douchen want heb net vreselijk zitten huilen. Ben het zo zat. Weet nu precies hoe de meeste zich moeten voelen hier. Mijn buik voet onwijs beurs aan, aan de binnenkant, alles doet zeer.

12. lief649

lief649 Actief lid

3 okt 2007
    449
    0
    0
    @veerle : Van harte gefeliciteerd met de geboorte van Jens en Joren !!! Geniet ervan !!!

groetjes van lief

13. mamajanneke

mamajanneke Fanatiek lid

22 mei 2007
    2.688
    4
    38
    Vrouw
    mamak, loop je bij een vk of gyn?
    Anders zou ik toch echt bellen met je vk og gyn, want mij klinkt het toch wel serieus. Toen ik in de weeen zat, rugweeen, had ik t op een gegeven moment ook vreselijk koud, terwijl mijn temp goed was.

Truus fijn dat alles goed gaat. Ik heb ook een knip gehad en ik spoel nog steeds elke dag de dag door en ik masseer daar de zere zwelling. Het valt overigens bij mij heel erg mee, alleen als ik te lang loop voel ik het. Bij DYlano ging ik bewust op harde stoelen zitten door de pijn heen, wat ook wel heeft geholpen, maar t zachtjes masseren en schoon houden werkt hier prima.

14. bambie

bambie Bekend lid

31 okt 2007
    878
    1
    0
    expert beheerder
    bilthoven
    Dag meiden,
    even kort...

zag dat ischa en mieni worden opgewekt morgen en overmorgen, succes meiden!

En dat veerle is bevallen van 2 zoontjes GEfeliciteerd!!

Ik ben inderdaad weer thuis, donderdag moet ik weer terug, als ik dan wel uitgedroogd ben (ik zit er tegen aan) moet ik blijven, zo niet mag ik naar huis..
    Mocht ik maandag nog niet zijn bevallen gaan ze het maandag opwekken omdat ik niets meer kan eten en tot bloedens toe overgeef.
    Moet zeggen dat ik nu medicijnen heb tegen het braken en dat gaat tot nu toe wel aardig, ik kan alleen niets eten.
    En een honger dat ik heb, echt ben als er een etensluchtje langs komt net zo'n tekenfilm figuur, zou er zo achter aan zweven...
    Ben dus weer een kilo afgevallen in drie dagen tijd, dus de hele zwangerschap ben ik nu 4,5 kilo aangekomen.
    Met de baby gaat alles goed, en ze denken niet dat het een erg kleintje zal zijn maar dat gaan we zien!

Triessie en denise bedankt voor jullie lieve smsjes, en denise succes morgen in het ziekenhuis!

Morgen ga ik wel weer even proberen bij te lezen,
    Groetjes
    Bambie

15. Linda1980

Linda1980 Fanatiek lid

30 mei 2006
    1.356
    0
    0
    VEERLE EN MAN: VAN HARTE GEFELICITEERD MET JULLIE ZOONTJES!!!!

Zena en Truus: Wat een prachtige foto's meiden!

Nynke: De 4e hè! Daar ga ik voor!

16. Susanna

Susanna Bekend lid

17 jan 2008
    698
    0
    0
    stay@homemum
    USA
    Truus je hebt een prachtig ventje! En wat heerlijk dat je ook weer helemaal verliefd bent op je vent :D

Mamak hangin there meid! Ik hoop voor je dat je snel geen onzekerheid meer hebt.

Ik wist trouwens niet dat weeen erger worden onder de douche! Ik had me juist al voorgenomen om een douche of bad te nemen als het begint. Geld het ook voor een bad?

Bambie jeetje meid! Tot bloedens toe overgeven is echt geen pretje! Heel veel sterkte met alles wat komen gaat.

Butter jij ook heel veel sterkte hoor! Kan me indenken dat het zat bent.

Ik heb sinds zondag heel veel oefenweeen, maar geen pijnlijke. Mijn buik is continue hard, maar het is goed te doen zolang ik geen pijn heb. Alleen dat zere stuitje en onderrug is vervelend.
    Morgen weer naar gyn. Hopelijk ben ik dan 3 cm!

17. Mamak

Mamak Fanatiek lid

8 jun 2008
    3.424
    48
    48
    thuis
    Mmm... nu ga ik toch weer twijfelen.. de rugpijnen blijven alleen in me buik is het nu gezakt.. Maar nog wel steken van pijn in rug zeg maar..
    Ik heb morgenochtend een afspraak bij de gyn.. als het voor die tijd erger wordt ga ik bellen anders afwachten tot morgen..

18. mamajanneke

mamajanneke Fanatiek lid

22 mei 2007
    2.688
    4
    38
    Vrouw
    bij mij bleef de rugpijn ookalleen werd t bij een wee heftiger en dan deed mijn buik en bovenbenen ook mee. hopelijk hou je het die uren uit en anders bellen. heb je al op tijd gelet?
    sterkte

19. Symoen

Symoen Bekend lid

12 apr 2007
    968
    0
    0
    mama
    Ha Oktobermama's,

Iris en ik zijn vanavond thuis gekomen uit het ziekenhuis.Iris weegt nog steeds 2180 gram,maar is nagekeken door de kinderarts en alles was goed,dus ze mocht met mama mee naar huis.
    Met de mama zelf gaat het ook redelijk,moet zeggen dat een keizersnede heftiger is dan ik had gedacht,maar dat komt wel goed.Verder de hele dag door aan het huilen,leuk hoor die kraamtranen,maar ook dat gaat over.

Ondertussen zijn er in de paar dagen dat ik eruit heb gelegen weer een aantal baby's geboren!

Saris en man van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon Jayden!
    Truus en man van harte gefeliciteerd met jullie zoon Lars!
    Ellen en man proficiat met de geboorte van jullie zoon Jelle!
    Veerle en man jullie van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie knullen Jens en Joren!
    Hopelijk maken jullie het allemaal goed!

Knoepert en man jullie heel hartelijk gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter Alida!Hopelijk maken jullie het ook allemaal goed.

Meiden allemaal heel hartelijk bedankt voor jullie felicitaties en lieve reacties op de foto van onze dochter Iris!

Verder niet alle 40 pagina's bijgelezen.

Liz,hoe is het al bevallen ondertussen?

Mieni en Ischa,las dat jullie vandaag en morgen ingeleid worden,heel veel succes!

groeten Simone

20. Susanna

Susanna Bekend lid

17 jan 2008
    698
    0
    0
    stay@homemum
    USA
    Simone goed je hier weer ff te zien. Blij dat alles goed gaat zeg! Dat Iris zelfs al mee mag naar huis ondanks haar lichte gewicht. Super hoor!
    Hopelijk ben je snel meer aan het lachen dan aan het huilen :D

Deel Deze Pagina