Hé susanna dat hoop ik ook!Nu weet ik wat kraamtranen inhouden.Ik zit al te huilen bij alle felicitaties die ik lees!Erg hè! Hoe is het met jou? groeten Simone
Nou,zal ik eens gek doen dan? de hele dag al stevigere ween maar nog maar af en toe..nu toch echt steeds meer regelmaat en veeeeel pijnlijker!als dit de nacht zo doorgaat zie ik mijzelf heeel snel bevallen,kan me niet voorstellen dat het zo slechts bij voorwerk blijft! Ken dit ook niet bij mijn dochter,kan in een wee ook echt niks hebben en moet echt op mijn ademhaling letten,zelfs als mijn mannetje even gaat verliggen in bed op dat moment erger ik me er al kapot aan..tijd om eruit te gaan dus. Komen nog niet heel frequent,ga zo tijd bijhouden..soms zit er wel 10 min tussen,dan weer 2 snel op elkaar...maar echt pijnlijk! zou koffievisite krijgen om 9:30 maar als ik de hele nacht blijf klooien zeg ik af,dit is dan de 3e nacht :S
Ze komen om de 3 min (das normaal voor mijn doen :S) zijn flinke harde buiken nu,..ik merk zodra ik ga liggen ze veeel erger zijn en weer worden.(en om de 10 min nog steeds die heeeel vervelende) ga nog ff pc-en en straks douchen..met het douchen merk je vaak wel hoe serieus het is..
Veerle, gefeliciteerd met de geboorte van je zoons!! Ohhh, Allwoman, ben benieuwd hoe het nu met je gaat! Is het weer afgezakt of misschien heeft het wel doorgezet? Hou ons op de hoogte, sterkte in ieder geval! Hier weer klaarwakker.. Pff.. was al geen fan van de nachten maar sinds ze ook nog pijnlijk zijn vind ik ze nog minder leuk! Gisteravond naar bed gegaan met enorme hoofdpijn, gelukkig is het na een paracetamol en wat slaap wel afgezakt... Laten we het zo houden voor vandaag aub! Gister heeft de VK me niet teruggebeld nadat ik het antwoordapp heb ingesproken trouwens. Normaal kun je voor niet spoed bellen tussen 12 en 12.45 uur of dus inspreken. Ik mag aannemen dat ze me vandaag wel terugbellen... Hopelijk met positief bericht maar heb er een hard hoofd in.. Onze maand is nu wel officieel begonnen meiden! Zet 'm op allemaal!
Goedemorgen iedereen. Ik heb vannacht gelukkig nog 3 uurtjes kunnen slapen, ben ontzettend zenuwachtig. Over 1 uurtje moeten we vertrekken naar het ziekenhuis en dan gaat het gebeuren. Ik laat het zo snel mogelijk weten aan mijn buddy's. Ik wil ook iedereen succes wensen die vandaag/morgen ook gaan bevallen. Waarschijnlijk als alles meezit ben ik morgenavond/vrijdagmorgen weer thuis (moet sowieso 24 uur in het ziekenhuis blijven).
Ischa succes meid vandaag, dit lees je niet meer maar toch... Meiden ik ben vannacht tijdens het plassen mijn slijmprop (heeeeeeeeeeel veel slijm met bloed) verloren... Zou het dan toch betekenen dat mijn bmm iets aan het verweken is of heeft dat niets met elkaar te maken?
allwoman heeft het doorgezet? En ischa heel veel sterkte vandaag! Mieni je slijmprop verloren wie weet duurt het bij jou nu ook niet lang meer. Hier gister na het douchen vocht verloren en dat terwijl ik voor het douchen nog naar de wc was gegaan. Daarna met de hond gelopen en weer wat vocht verloren. Vk gebeld en moet tussen 8 en 9 bellen om te vertellen hoe het gaat. Ik had gister al buikkrampjes erbij maar ben toch om half 4 in slaap gevallen. Werd om 5 uur wakker en sindsdien heb ik elke 3 min last van ongikrampjes. Mijn man is evengoed naar zijn werk gegaan want ben bang dat het misschien voorwerk is. Dus we wachten af. Ga nu maar even tv kijken.
Wat een spannende berichten allemaal! Nou mieni, wie weet begint het wel spontaan bij je na het verliezen van je slijmprop En Butter, toch maar gebeld?! Goed zo! Ben benieuwd hoe het vandaag gaat verlopen! Ik hoop dat de VK mij toch ook snel terug gaat bellen vandaag!
Simoen: Fijn dat je weer thuis bent met de kleine! Super. Truus: wat een lekker ding heb je daar. Heerlijk, kan me voorstellen dat je verliefd ben. Veerle: heel erg gefeliciteerd! Ellen: Jij ook heel erg gefeliciteerd. Voor degene die worden ingeleid vandaag, heel veel succes en hoop op een voorspoedige en goede bevalling. Hier heb ik het gevoel dat ik mijn vagina gekneust heb. Klinkt echt heel raar, maar zo is het wel. Kan amper lopen van de pijn. Hebben meer meiden dit? Groetjes Lotte
Lotte, hou op schei uit.. Ik heb al dagen het idee dat ik zwaar gekneusd ben daar beneden.. Waarschijnlijk door een schoudertje wat heerlijk tegen het bot loopt te duwen. Wat pijnlijk hé! Omdraaien in bed, lopen, de simpelste bewegingen zijn al tranentrekkend daardoor...
Hmm.. Hier ook vochtverlies nu ik dit tik.. Gister dacht ik al meer te hebben dan normaal maar besteedde er geen aandacht aan.. Nu is het net of ik in mn broek heb geplast haha! Alleen het ruikt niet naar vruchtwater, dus zal wel afscheiding zijn. Maar toch.. Hopelijk is het toch een teken!
Ischa, ontzettend veel succes en sterkte vandaag! Het wordt nu echt spannend, er moeten vandaag wel meer dan alleen de baby van Ischa geboren worden als je het mij vraagt Mieni, wat een goed teken dat je de slijmprop al kwijt bent. Of dat met de verweking te maken heeft weet ik ook niet. Maar er gebeurt tenminste wel iets En dan de meiden die zo aan het rommelen zijn: Sterkte! Susanna, jij wilde in bad wanneer de weeën gaan beginnen..ik heb dat ook beide keren gedaan en ik vond het heerlijk. Natuurlijk er wordt gezegd dat de weeën heviger kunnen worden, maar ze doen (bij het echte werk) natuurlijk ook beter hun werk. Ik heb ook twee snelle bevallingen gehad, maar of dat met elkaar te maken heeft weet ik niet? Truus en Symoen fijn om even weer wat van jullie te horen. Jullie klinken allebei alsof jullie nog heerlijk op een roze wolk zitten En hier gebeurt er wederom helemaal NIKS Ik vind het frustrerend worden, al weet ik dat het ook vanuit het niets opeens kan gaan beginnen.
neej,het heeft niet doorgezet,begintnu wel weer opnieuw te rommellen...het deed me echt pijn vannacht! dat trek ik niet nog een nacht dus vanmiddag word mn meisje opgevangen en ga ik bijslapen... sinds 3 dagen word het erger en erger en zoals vannacht heb ik nog helemaal niet gehad(ook bij mijn dochter niet) Tenzij het nu oppeens helemala ophoud geloof ik nooit dat het nog lang kan duren. allemaal veel succes vandaag!
@ marijee Ik hoop voor je dat vk terug belt met goed nieuws voor je... @ allwoman Jij maakt het wel heel spannend he.... Ik heb vannacht weer een drama nacht gehad, dan wil ik zo graag slapen en ga ik dus rond 23.30 naar bed en dan lig om 02.00 nog wakker.... Heb om 15.00 afspraak bij vk en tranen zitten heel hoog... Ben benieuwd wat bij mij de volgende stap wordt. Na afspraak wou ik eigenlijk ff op kraamvisite, maar ik denk dat ik uitslag vk maar afwacht Iedereen heel veel succes vandaag, want oktober is officieel BEGONNEN... LIEFS nony
***** Inbraak***** Hier een november mama die jullie veel succes wil wensen. Het is Oktober, laat de baby's maar komen **** Uitbraak*******