ola, hier een redelijk goeie nacht gehad desondanks de harde buiken en pijn in mijn rug. ik ga zometeen nog ff een tukkie doen,de kinderen gaan vandaag naar mike dus die zie ik vanavond pas weer. nu even met de honden naar het veld . wat een storm he.jeetje,de bomen staan hier gewoon krom van de wind. ukkepuk,bedankt voor je gelukwensen.ik hoef nog maar tot maandag max.ooooooooooo wat ben ik blij! je ziet je kaartje vanzelf komen! ja ik ben weer weg.de hond staat me heeeeeeeeeeeeel zielig aan te kijken hihi.
Goedenmorgen Ladies, Nou, de pijn was vannacht niet erger dan gister dus we gaan zometeen braaf naar de controle.. Ik zie jullie daarna wel weer (denk ik)..
@ lotte: ooh, helemaal herkenbaar! Ik kan af en toe bijna geen stap verzetten! @ iedereen die hard rommelt: sterkte en het is oktober, dus er wordt er maar mooi 1 geboren vandaag, minimaal 1! (horen jullie dat beebjes?)*kijkt er streng bij* Zo, dat moet werken 8) Ik heb het vannacht Oktober zien worden. Zo leuk om te bedenken dat ik dan zeker deze maand beval Hopelijk meer aan het begin van de maand dan aan het eind van de maand, maargoed, we zullen zien. We hebben trouwens wel echt toepasselijk oktoberweer hoor, bleeght! Mn man komt vanaaf weer terug uit Texel, dus we hebben de baby alvast gezegd dat ie mag komen, maar het zal me verbazen als ie t echt doet. Vannacht wel een flinke wee gehad geloof ik, heel mn buik deed PIJN! Ik wist niet meer hoe k moest liggen, maargoed, na 2 minuten was t over, en sindsdien wel krampen gehad, maar niks 'echts'
* buddynieuws* annika is na de zoveelste nacht in de weeen gezeten te hebben nu onderweg naar het ziekenhuis omdat ze het niet meer trok.gyn gaat nu kijken wat ze gaan doen.ze was al 2x gestript en het werkt wel maar zet niet echt helemaal door. *einde buddynieuws*
Pff, wat spannend bij een heleboel meiden zeg....! Meiden die vandaag voor controle moeten, heeeeeel veel succes! Ik duim voor wat verstrijkingen en ontsluitingscentimeters! Wat een weer he? Echt een dag om tebevallen, hoewel, als ik beebje was, zou ik lekker nog even willen blijven zitten!
Jeetje! voor mijn gevoel worden er meer baby's vandaag geboren! Mag ook want het is 1 oktober! Alleen kan ik pas morgen weer bijlezen vim verjaardagen van moeder en schoonmoeder. Ben in ieder geval wel heel erg benieuwd! Veerle nog gefeliciteerd met je jongens! Hopen dat jullie gauw thuis zullen zijn! Iedereen veel succes met de aankomende bevalling
Zet hem op allemaal! hoop op meer babynieuws vandaag! Ik wou graag nog een paar weekjes erbij,maar als het zo (pijnlijk) blijft rommellen mag het van mij wel komen... Zie gewoon op tegen komende nacht..wist niet meer waar ik het moest zoeken....!
Veerle van harte gefeliciteerd met je jongens! Het is 1 oktober en volgens mij is dat een start teken voor een aantal baby's! Sterkte en succes aan iedereen bij wie het aan het rommelen en doorzetten is...ik hou het forum goed in de gaten...heerlijk al het baby nieuws! Annika; succes meis! Mamak; ben je al bij gyn geweest (weet niet meer of je in ochtend of middag moest)? Simone; fijn dat jullie thuis zijn en dat je ons al even komt vertellen hoe het is...laat die tranen maar stromen, ze 'moeten' er toch uit! Allwomen; heavy night!! Jij en je kleine houden het erg spannend hoor Kiezeltje; heerlijk dat je man weer thuis komt vanavond, wie weet is je kleine al een weg naar buiten aan het maken zodat ie papa kan verwelkomen hihi! Butterfly; spannend zeg... Truus; lekker mannetje heb je zeg...heeerlijk! Nony; knuffel meis Mieni; ik weet dat ook niet, ben ik ook wel benieuwd naar eigenlijk... Susanna; heb wel van meer zwangeren gehoord dat ze flink last van stuitje kunnen hebben, lastig hoor! Idd wat een weer zeg...regen/wind...het heeft ook wel iets hoor. Lekker kneuterig op de bank met koppie thee, katten om me heen en dan genieten van de bewegingen van de kleine in me...wat kan een mens toch eigenlijk tevree zijn he....(horen jullie de violen op de achtergrond )
Goedenmorgen meiden.... Spannende dag weer! Annika zet m op meid! Ischa....je zult je beebje nu heel snel in je armen hebben, heel veel succes! Butterfly: ben benieuwd wat de vk zo zegt. Allowman: jeetje ook zwaar voor je steeds die heftige weeen maar niks wat doorzet! Nou en idd, het is oktober...dus laat die beebjes maar snel komen! Hier weer beroerde nacht gehad, ben echt zo moe....ga zo eerst naar de VK, maar weer ff kijken wat die zegt dan. Strippen doen ze pas vanaf 41 weken.....dus denk dat ik met weinig nieuws terug kom. Tot later! Liefs Semmi
Goedemorgen! Jaaaaaaaa het is OKTOBER!!!! nu moet het toch echt gaan gebeuren allemaal Veerle: van harte gefeliciteerd met je jongens!! Ik moet zo naar de VK maar ik wil iedereen even heel veel succes wensen, dat geld voor de meiden die vandaag worden ingeleid, maar uiteraard ook voor de meiden waar het zo aan het rommelen is Zet hem allemaal. Ik kom vanmiddag nog wel even bijlezen! X
Meiden, meiden, meiden, wat een gerommel. Annika, wederom sterkte. Hopelijk is 3 maal scheepsrecht. Ik moet om half 12 bij de vk zijn. Zit er sterk over te denken om te vragen of ze even een kijkje wil nemen down under!. Of is dat heel raar?
Butter, ben erg benieuwd of alles doorzet en wat de VK zegt strakkies! Nog een uurtje En wat moeten er veel meiden naar de VK vandaag zeg.. Succes en sterkte allemaal! Jody, is helemaal niet raar om dat te vragen hoor... Gewoon doen! Mijn VK heeft nog steeds niet teruggebeld n.a.v. mijn voicemailbericht gisteren.. Anders bel ik straks (kan tussen 12 en 12.45 uur) zelf wel..
Oke, dan doe ik het. Ben benieuwd wat ze zegt..... Wat raar dat ze nog niet heeft teruggebeld. Dat hoort ze wel gelijk te doen toch? Zelf nog maar een keertje bellen dan. Ik ga nu weg (en het regent HARD!).
Jeeeeee het is oktober Zo dat moest er even uit @mieni, spannend dat je je slijmprop verloren bent, er is in ieder geval wat aan het gebeuren daar beneden @butterfly, voor jou ook spannend zeg, hopelijk zetten de ongikrampjes door. @marije, hopelijk belt de vk snel terug met goed nieuws. @veerle en man, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoons
De oktober mama's 2008!!! Wil iedereen die aanvullingen, wijzigingen of wat dan ook voor informatie heeft die in de lijst moet die via PB doorgeven aan Mieni, Ischa31 en/of Timzijnmama. De lijst blijft dan netjes en up-to-date. Onze hyves: http://oktobermama2008.hyves.nl BEVALLEN: 07 september 2008: (35+5) Carlijn - 3245 gram - Mariek73 - 1e kindje (7 oktober 2008) 11 september 2008: (36+3) Dylarius - 2800 gram - 49 cm - MamaJanneke - 3e kindje (6 oktober 2008) 12 september 2008: (36+1) Damian - 3000 gram - Bianca24 - 1e kindje (9 oktober 2008) 17 september 2008: (36+3) Daan - 2935 gram - 48 cm - Mariaatje - 1e kindje (12 oktober 2008) 19 september 2008: (37+5) Myanisa Jamila - 3315 gram - 50 cm - Sam1973 - 2e kindje (9 oktober 2008) 20 september 2008: (38+3) Xino - 3060 gram - 49,5 cm - Steffie1980 - 4e kindje (1 oktober 2008) 21 september 2008: (38+1) Zoë Hannah - ? gram - ? cm - Zena - 1e kindje (4 oktober 2008) 22 september 2008: (38+5) Chelsea - ? gram - ? cm - Brennmg - 2e kindje (2 oktober 2008) 24 september 2008: (37+5) Sterre - 2390 gram - 45,5 cm - Zico - 3e kindje (9 oktober 2008) 24 september 2008: (38+5) Luca Alexander Hendrik - 2700 gram - 49 cm - Lampie - 1e kindje (3 oktober 2008) 25 september 2008: (38+6) Jayden - 3200 gram - Saris - 1e kindje (3 oktober 2008) 25 september 2008: (39+3) Lars - 4360 gram - 51 cm - Truus1980 - 1e kindje (29 september 2008) 26 september 2008: (37+4) Iris - 2280 gram - 44,5 cm - Symoen - 1e kindje (13 oktober 2008) 27 september 2008: (39+1) Alida - 4030 gram - Knoepert - 4e kindje (3 oktober 2008) 29 september 2008: (38+2) Jelle - 3310 gram - 49 cm - Ellen1984 - 1e kindje (12 oktober 2008) 30 september 2008: (35+5) Jens en Joren - 2685 gram + 2370 gram - Vke - 1e + 2e kindje (30 oktober 2008) Totaal 7 meisjes, 10 jongens UITGEREKEND: 28 SEPTEMBER Rolia, 31 jaar, 3e kindje, kalender jongen, en het wordt een :-# 29 SEPTEMBER Gerlinde, 31 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, het wordt een JONGEN 30 SEPTEMBER Scrappercindy, 34 jaar, 2e kindje 1 OKTOBER Sjannie, 34 jaar, 2de kindje, kalender zegt jongen, denkt zelf meisje en het wordt een JONGEN Semmi, 25 jaar, 2de kindje, kalender meisje en het wordt een MEISJE Sousa, 24 jaar, 1ste kindje Jennefer26, 29 jaar, 2e kindje, denkt een jongen, hoopt op een meisje Sambi, 29 jaar, 2e kindje, kalender meisje en het wordt een :-# 2 OKTOBER Spijkervrouwtje, 31 jaar, 2de kindje, denkt zelf meisje, geslacht is een VERRASSING Marijeee, 25 jaar, 1e kindje, kalender meisje en het wordt een JONGEN Butterfly1, 25 jaar, 1ste kindje, kalender meisje en het wordt een MEISJE 3 OKTOBER MariekeS81, 27 jaar, 1e kindje, het wordt een MEISJE Jessicaca: 27 jaar, denkt zelf jongen 4 OKTOBER (Dierendag) MissyZuilen, 21 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje, en het wordt een JONGEN 5 OKTOBER Jessica507, 23 jaar, kalender zegt jongen, denk zelf meisje en het wordt een MEISJE Jody79, 28 jaar, 2de kindje, kalender jongen, geslacht is een VERRASSING melloncollie, 23 jaar, 1e kindje en het wordt een MEISJE 6 OKTOBER Lisette28, 30 jaar, 2e kindje, geslacht is een VERRASSING 7 OKTOBER Kibi, 27 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, het wordt een MEISJE Eef76, 32 jaar, 1e kindje, het wordt een MEISJE 8 OKTOBER Lin83, 24 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen, het wordt een JONGEN Lotte27, 27 jaar, 2e kindje, het wordt een MEISJE 9 OKTOBER Timzijnmama, 30 jaar, 2e kindje, kalender meisje, zelf geen idee, geslacht is een VERRASSING Ischa, 31 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen, het wordt een JONGEN Charlie01, 2de kindje, kalender jongen Mama1984, 23jaar, 1e kindje, kalender jongen Farfan 10 OKTOBER Susanna, 32 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf een meisje, en het wordt een MEISJE Bambie, 34 jaar, 1ste kindje, iedereen denkt meisje, geslacht is een VERRASSING Jimmy, 24jaar Shelde, 25 jaar, 2e kindje, kalender meisje Miekiemiek, 30 jaar, 2e kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen Mikatjuh, 1e kindje, denkt zelf ??? 11 OKTOBER Joli, 27 jaar, 1e kindje, geslacht is een VERRASSING Lelie4, 31 jaar, 1e kindje, het geslacht is een MEISJE 12 OKTOBER Nony, 31 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen, geslacht is een VERRASSING 13 OKTOBER Mieni, 28 jaar, 3e kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen en het wordt een MEISJE Muffie, 24 jaar, 1ste kindje Lientje, 2e kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen Kiezeltje, 20 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje, het wordt een JONGEN 14 OKTOBER Astridje, 25 jaar, 2de kindje 15 OKTOBER Wiets, 27 jaar, 1ste kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje Linnepinn, 22 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, zelf nog geen idee! 16 OKTOBER Annika1985, 22 jaar, 3e kindje, kalender meisje, het wordt een MEISJE Cootje269, 30 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje Sabineramp, 22 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje, het wordt een MEISJE Blub76, 32 jaar, 1e kindje, hoopt op een meisje en het wordt een MEISJE Maxie, 28 jaar, 1e kindje, geslacht is een VERRASSING 17 OKTOBER Joel, 23 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen en het wordt een :-# Chris81, e kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje en het wordt een :-# Norway, 26 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt een meisje, geslacht is een VERRASSING MamaG, 27 jaar, 1e kindje, kalender meisje, twijvelt zelf nog, geslacht is een VERRASSING 18 OKTOBER Lief649, 27 jaar, 2e kindje,kalender jongen en het wordt een :-# Taddy teddy, 26 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen en het is een MEISJE Denise1976, 31 jaar, 1e kindje, het wordt een :-# Gerda 1975, 33 jaar, 2e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen Mad, 2e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen Bianca Loman, 26 jaar, 1e kindje 19 OKTOBER Audrey23, 24 jaar, 1e kindje, kalender meisje Danii, 28 jaar, 3e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen Tam27, 29 jaar, 2e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje en het wordt een :-# 21 OKTOBER Yvonnee, 2e kindje Vlinder84, 23 jaar, 2e kindje, kalender jongen, het wordt een JONGEN Catootje1978, 29 jaar, kalender jongen, denkt zelf meisje, geslacht is een VERRASSING 23 OKTOBER Wendyy, 23 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen MamaK, 1e kindje, het wordt een JONGEN 24 OKTOBER Hanne9, 24 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen, het wordt een JONGEN Tal74, 33 jaar, 4e + 5e kindje, kalender jongen, het wordt een JONGEN en een MEISJE Liss10, 24 jaar, 1e kindje, kalender meisje 26 OKTOBER Guapetona, 34 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje 27 OKTOBER Shaas, 18 jaar, kalender jongen, denkt zelf jongen, het wordt een JONGEN Just the2 of us, 21 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje Triessie, 28 jaar, 1e kindje, het wordt een :-# 28 OKTOBER Sung, 26 jaar Dorito, 2e kindje, denkt zelf jongen Liz0104, 19 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf ???? en het is een MEISJE 29 OKTOBER Allwoman, 29 jaar, 2e kindje 30 OKTOBER Kus26, 26 jaar, 3e kindje en het wordt een MEISJE 31 OKTOBER Hansje, 24 jaar, 1e kindje, kalender meisje en het is een MEISJE Totaal 12 jongens, 19 meisjes, 11 verrassingen, 2 tweelingen, 8 :-# AFSPRAKENLIJST: 1 oktober Kibi: 19.30u 39w controle gyn, Nony: Vk controle, Butterfly1: Vk controle, Jody79: Vk controle 2 oktober Mieni: 7.00 inleiding bmm rijping 3 oktober Tzm: vk VLINDERTJES: 20 mei 2008:, Nikkie*, mama Coni (5 oktober) 24 juni 2008: Jort*, mama Klusser (24 oktober) BUDDYLIJST: Blub76 - Annika Bianca24 - Lotte27 Mieni - Tam27 Liz - Zico Mariek/Rolia - Ischa Marijeee - Butterfly MariekeS81 - Allwoman Susanna - Audrey23 Lief - Timzijnmama Vlinder - Hansje Mamajanneke - Patrieske16 (jan '09 mama) Kiezeltje - Kus26 Mariaatje - Joli Tal - Vke Symoen - Zena Joel - Denise1976 Bambie - Triessie Mamak - Semmi Jody79 - Niva
Zo ben vanmorgen nog weer even het bed in gedoken en ik kan toch echt merken dat het flink rommelt van onder.... heb echt van die ongi-krampjes dus het vast wel bezig van onder. Ik hoop zo dat we morgen vroeg te horen krijgen; "we hoeven geen gel aan te brengen voor de rijping van uw baarmoedermond, die is namelijk al rijp!" Dat ze dan meteen de vliezen kunnen breken! heb het nog even opgezocht en verliezen van de slijmprop betekend wel dat de baarmoedermond/hals aan het verweken is, maar zegt niets over wanneer de bevalling zich zal aandienen.
**inbraak** Meiden heel veel succes deze maand! Wij bij de novembermama's lezen met spanning mee! Ik hoop dat jullie allemaal een ontspannen bevalling hebben en natuurlijk een prachtig kindje. **uitbraak**
Lieve meiden. Wat een hoop baby's in september zeg. Gefeliciteerd allemaaal geniet er van 25 september 2008: (39+3) Lars - 4360 gram - 51 cm - Truus1980 - 1e kindje (29 september 2008) 26 september 2008: (37+4) Iris - 2280 gram - 44,5 cm - Symoen - 1e kindje (13 oktober 2008) 27 september 2008: (39+1) Alida - 4030 gram - Knoepert - 4e kindje (3 oktober 2008) 29 september 2008: (38+2) Jelle - 3310 gram - 49 cm - Ellen1984 - 1e kindje (12 oktober 2008) 30 september 2008: (35+5) Jens en Joren - 2685 gram + 2370 gram - Vke - 1e + 2e kindje (30 oktober 2008) Ik heb nog niets van ischa gehoord als ik iets weet meld ik het direct. Rolia natuutlijk wil ik jou buddy ook zijn, met alle liefde. Groetjes marieke