Oktober 2008 mama´s

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door noukie, 20 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Timzijnmama

Timzijnmama Fanatiek lid

20 dec 2007
    2.109
    0
    0
    Spannend Semmi!

2. Jody79

Jody79 Fanatiek lid

19 sep 2006
    1.616
    0
    0
    @ Zena; ik lees net in een ander topic dat je al 20 van de 30 aangekomen kilo's kwijt bent.

:thumup: !

Maar.....hoe doe je dat :D ?

Ik wil graag tips! En nou niet gaan zeggen dat het helemaal vanzelf ging, dan zakt de moed me in de schoenen ben ik bang.

3. Zena

Zena Fanatiek lid

9 dec 2006
    2.428
    0
    36
    Sorry Jody, ging vanzelf.... ;)

4. Blub76

Blub76 Actief lid

29 jan 2008
    336
    0
    0
    nagelstyliste
    papendrecht
    *buddynieuws*

Annika word van het kastje naar de muur gestuurd.ze hebben haar de afgelopen dagen 2x gestript maar nu is er ineens bijna geen ontsluiting en is ze niet rijp genoeg om in te leiden.heel frustrerend allemaal.ze willen dus eigenlijk niet inleiden terwijl ze dat wel gezegd hebben.ze is er een beetje van ondersteboven dus reaggert even niet.

*exit buddynieuws*

verder gaat het hier wel redelijk.heb wel pijn in mijn buik en rug maar ja nog een paar dagen.ik heb oxazepam gekregen om te slapen maar die neem ik echt niet meer in.ben er 24 uur maf van geweest ipv de 4 uurtjes die de tabletjes horen te werken.laat maar.kom nog rotter uit mijn bed dan als ik niet of slecht slaap.

man wat een t*kkeweer zeg.het waait enorm en die regenbuien is ook niks aan..
    net met vriendlief wat kleding wezen halen nog voor de jongens.vrijdagmiddag nog allemaal nieuwe schoenen en dan zijn ze klaar voor de winter.

to all: sterkte meiden deze maand is van ons!

5. Timzijnmama

Timzijnmama Fanatiek lid

20 dec 2007
    2.109
    0
    0
    jeetje annika, dat is ook wat! Sterkte...

6. Mamak

Mamak Fanatiek lid

8 jun 2008
    3.424
    48
    48
    thuis
    Nou zeg... dat is ook niet fijn voor Annika.. Sterkte meis en ik zou gewoon een andere arts vragen in het ziekenhuis.. dan moet die zijn mening maar geven

7. mamajanneke

mamajanneke Fanatiek lid

22 mei 2007
    2.688
    4
    38
    Vrouw
    ik lees wat goede berichten en minder goede brichten.
    Annika sterkte en desnoods vraag je om een second opinion bij een andere arts. dat recht heb je.

jody, bv helpt heel erg hoor. ik pas ook weer mijn oude kleding aan.

semmi suc6 wie weet zet t gewoon door.

kiezeltje dikke knuf meid.

ik weet het nu niet meer.
    heb overigens een heel verhaal geplaatst bij de mama's oktober over dylarius. moet morgen naar de dokter, maar zit een heel verhaal bij.

8. Timzijnmama

Timzijnmama Fanatiek lid

20 dec 2007
    2.109
    0
    0
    Nu al je oude kleding aan!? Wow!
    Ik moest juist heel erg opletten dat ik niet AANKWAM van de bv (en een vriendin van me ook)

9. mamajanneke

mamajanneke Fanatiek lid

22 mei 2007
    2.688
    4
    38
    Vrouw
    nou ik blijf maar afvallen hoor. vind ik ook helemaal niet erg hoor, gezien mijn maatje 50 kan er nog wel wat af :)
    en t is heerlijk om mijn eigen goed weer aan te kunnen :oops: :)

10. titus

titus Fanatiek lid

6 dec 2006
    1.300
    0
    0
    kinderverpleegkundige
    hier terug van de gyn. alles was goed ik kan geen gemiddelde kind in mijn buik hebben dan dat
    hij woog nu 2500 gr en zij verwacht dat hij nog 200 gr gaat groeien dus bij voldragen zal hij een kleine 7 pond wegen.
    verder kon ze niet bevestigen maar ook niet ontkennen dat het nog steeds een jongen is :-d

blub was het volgens mij met de oxacepam anders probeer je toch een halve.
    annika wat is dat nou toch weer vervelend veel succes meis en anders inderdaad een andere arts om advies vragen?
    mamak wat fijn dat deze zo heeft gereageerd.

11. Timzijnmama

Timzijnmama Fanatiek lid

20 dec 2007
    2.109
    0
    0
    Kom ik lekker mee op dit moment hihi, maar ik kan me gewoon nog steeds niet voorstellen dat er bijna een beeb komt! Dat had ik bij Tim ook, maar ik zou nu toch wel beter moeten weten! Echt raar hoor, straks zo'n klein ukkie erbij in huis! :confused:
    Wel geweldig....

Zo als het nu rommelt heeft het nog niet gedaan de afgelopen dagen, maar ik wil niet te hard juichen :(

12. Susanna

Susanna Bekend lid

17 jan 2008
    698
    0
    0
    stay@homemum
    USA
    *gluurt* hmmm nog geen nieuws van Ischa.

Wat klote voor Annika.

Ik smeer em nu naar de gyn. Tot later!

13. titus

titus Fanatiek lid

6 dec 2006
    1.300
    0
    0
    kinderverpleegkundige
    ja ik weet het ik heb dat besef ook nog steeds niet goed dat ik denk zit er echt een baby in en ligt hij straks in mijjn armen ongelovelijk maar denk dat ik dat pas geloof als hij daad werkelijk straks in mijn armen ligt.

14. lotte27

lotte27 Bekend lid

6 aug 2007
    747
    0
    0
    Verzorgende I.G.
    Capelle aan den IJssel
    Annika: wat een kutnieuws. Ik hoop dat ze toch alsnog gaan inleiden. Kan me voorstellen dat je erdoorheen zit.

TZM: ik had het er toevallig vandeweek met mijn mannetje over. Dat ik me nog niet kan voorstellen dat we dadelijk weer een baby hebben.

Susanna: hoe was het bij de gyn?

Hier alles rustig. Vanacht heel rot geslapen. Veel voorweeën gehad, maar nu niet meer dan harde buiken.

Groetjes Lotte

15. Mieni

Mieni Fanatiek lid

18 mei 2006
    1.994
    0
    36
    Twente
    Dames, bedankt voor jullie duimen, we zullen zien morgen hoe het gaat. we hebben net Milan weggebracht naar zijn opa en oma. Wij gaan nog even opruimen en de laatste dingen doen en jullie worden morgen vanzelf door mijn buddy Tam27 op de hoogte gesteld als ons prinsesje is geboren... ;) Tot snel dames....!

16. lotte27

lotte27 Bekend lid

6 aug 2007
    747
    0
    0
    Verzorgende I.G.
    Capelle aan den IJssel
    suc6 mieni!

groetjes Lotte

17. Kiezeltje

Kiezeltje Bekend lid

11 feb 2008
    655
    1
    0
    Veenendaal
    Bedankt voor jullie reacties, doet me wel even goed :)

@ annika: ik hoop dat je toch ingeleid wordt want dit is niet leuk!

@ mieni: succes morgen!

18. scrappercindy

scrappercindy Actief lid

13 feb 2008
    283
    0
    0
    Nederland
    Mieni; Zet 'm op morgen.......heerlijk dat je morgen eindelijk je beeb hebt!

v.w.b. zwangerschapskilo's....ik kwam ook alleen maar aan na de bevalling met borstvoeding...ik had zo'n honger! Nu ga ik flesvoeding geven....kijken hoe mijn ervaring daarmee zullen zijn.

Net bij de Chinees gegeten.....yummie!

19. Timzijnmama

Timzijnmama Fanatiek lid

20 dec 2007
    2.109
    0
    0
    Ik duik ff in bad, want ik wil dat gerommel van vanmiddag weer terug! ;)

Mieni, sterkte!
    Wel fijn dat je van te voren wist wanneer je Milan weg moest brengen. Bij ons kan het zomaar zijn dat we midden in de nacht met hem over straat moeten :( (DAAROM BAAL IK OOK ZO DAT IK IN HET ZIEKENHUIS MOET BEVALLEN :evil: )

20. nony

nony Fanatiek lid

4 mei 2007
    3.308
    241
    63
    nh
    ff snel een update ben nog niet thuis

Nog geen verandering hier niet ingedaald, en geen tekenen
    van aankomende bevalling.
    Als er dit weekend bij contole blijkt dat er niks veranderd is
    mag ik maandag naar het ziekenhuis.... :D