Hallo dames! Hier een berichtje van een 'september'mama, die nog altijd met een hele dikke buik loopt. Ik heb hier in het begin een tijdje meegeschreven, misschien dat iemand dat nog weet?! Ik had al een donkerbruin vermoeden dat het oktober ging worden... Het is niet altijd leuk om gelijk te krijgen! Vanaf het begin heb ik 3 oktober geroepen, ik ben heel benieuwd... Lijkt me bizar als dat uit zou komen (zal wel niet)! Wat wordt hier al veel gerommeld zeg, spannend hoor! Ben ik best jaloers op... Nou, zet 'm op he meiden... Succes met de laatste loodjes en rommelen!
NEE! ! ! ! ! ! ! ! Hoe kan dat nou? Had je zoveel vocht? Mag ik vragen wat je woog voor je zwangerschap? Zo op de foto's te zien heb je een mooi figuurtje van jezelf.
Annika; wat een vervelend nieuws. Het schiet echt niet op zo. Hou vol meissie! Mieni: Heel veel succes morgen! Ik wacht met spanning op je buddynieuws!
First time, jij ook heel veel sterkte met de laatste loodjes! Het bad heeft er voor gezorgd dat ik het warm heb...that's it...
Mieni: veel succes morgen, ik hoop dat de bevalling vlot verloopt en je je meissie snel mag vasthouden! Annika: ik zou ook een second opinion vragen Nou, ik mag Nony een hand geven. Er is gewoonweg niks veranderd sinds vorige week. Nog steeds slechts een paar milimeter ontsluiting, nog steeds geen verstreken bmm, nog steeds niet ingedaald en ze ligt nog steeds met haar hoofdje schuin ipv naar beneden Nu loop ik steeds maar te roepen dat ze van mij nog lang mag blijven zitten, maar ik had graag wat vooruitgang gezien. Naar het schijnt leidt mijn gyn in vanaf een week overtijd...ach ja, we zullen wel zien. In ieder geval heb ik maandag een nieuwe afspraak.
Mieni zet em op! Net thuis van gyn. en het is nu zo spannend! 3 cm inmiddels en mijn vliezen staan op knappen zei ze. Mocht het volgende week nog niet komen dan wordt ik de 13e ingeleid, op een maandag, dan weet ik zeker dat ik haar heb en geen vreemde dokter. Ze zei dat ze ook heel graag mijn bevalling wil doen, toch leuk om te horen
Meiden, meld me nog ff voordat ik mn bedje in ga. Het blijft tot nu toe bij gerommel en harde buiken, dus ga de rust maar pakken die ik nog pakken kan. Mn man denkt er hetzelfde over dus gaat lekker mee naar bed...hahaha.... Tip van de VK trouwens.....tepelmassage of sex.....hihi... .zou net de doorslag kunnen geven dat de harde buiken met meer regelmaat komen en overgaan in echte weeen. Dus meiden die niks te doen hebben vanavond.....succes!
he bah sex. Moet er momenteel niet aan denken. Laat er eerst maar wat uitgaan daaronder, voordat er weer wat in gaat. Het zit nu vol....haha... Groetjes Lotte
Klinkt allemaal bekend Ik had ook van het begin af aan 3 oktober in mijn gedachten (omdat dit de vrijdag na de uitgerekende datum is en onze twee andere kids ook op de vr. er na zijn geboren) Eigenlijk heb ik daar nu wel een beetje mijn hoop op gevestigd, vooral nu de uitgerekende datum voorbij is. En ook hier gebeurt ook helemaal niks aan rommelen e.d. De baby is zelfs nog niet ingedaald. Morgen weer naar de vk.
hahahahaha lotte toch, je hebt helemaal gelijk. mienie suc6 morgen! Hopelijk heb je een voorspoedige bevalling. o meiden wat maken jullie het allemaal spannend zeg. Firts time, weet inderdaad dat je meeschreef in het begin. vervelend he dat je gevoel uit komt. ik zei ook altijd dat ik te vroeg zou bevallen en ik ben een september mama geworden. semmi veel plezier en slaap lekker en wie weet zet t door
Mieni, heel veel succes morgen! Annika, wat balen meid. Ik kan me zo goed voorstellen dat dit rauw op je dak viel. Nog steeds niets van Ischa gehoord. Ik hoop dat ze de baby inmiddels al lekker bij zich heeft en er totaal niet aan denkt om te sms-en.
Mieni, zet hem op morgen en slaap lekker vannacht! Jammer, nog geen nieuws van Ischa, daar kwam ik eigenlijk voor Lotte, voor ik zwanger was woog ik 65 kg, aan het einde 95 en nu 75. Ik hield idd heel veel vocht vast was erg pijnlijk in mn benen! Nu heb ik trouwens nog steeds wat vocht bij me, want mn pumps en mn trouwring pas ik nog steeds niet. Al heb ik t vermoeden dat die laatste 10 kg niet zo vanzelf zal gaan als de eerste 20!
******Buddynieuws******Buddynieuws****** Ischa sms't het volgende: Hoi buddys we zijn bevallen van een zoon Lucas. Hij weegt 2970gram en 49cm. Hij is om 18.46 geboren en het was erg zwaar. Ischa en man, gefeliciteerd met jullie zoon, Lucas!
Joepie! Ischa en man, van harte met jullie zoon Lucas! Superleuke naam ook. Kom maar lekker bij en geniet van elkaar.