Jeej, de 40 weken behaald! Ben ik toch wel een beetje trots op aangezien ik genoeg pijntjes en dingetjes gehad heb. Maar ik leef nog Heb de hele ochtend al tranentrekkende krampen in mn buik/rug. Kan alleen moeilijk inschatten of het komt door de obstipatie of dat de kleine er gewoon uit wil Maar de VK zal daar om 11.45 uur snel genoeg achter komen lijkt me. Ben benieuwd, hopelijk voor het begin van de nieuwe week nog mama! Spannend hoor...
Ischa: Van harte met de geboorte van jullie zoon! Kus: Gefeliciteerd met de verjaardag van je man! Zou inderdaad een super kado zijn. Dussssss eerst hem nog even verwennen met wat lekkers, en dan komt die kleine vanzelf (heb ik gelezen ) of staat je hoofd daar niet naar . Marijeee: DD voor jou! Voel je iets? Denk je dat je tot de 4% behoort die op de uitgerekende datum bevalt? Ik denk dat ik over tijd ga lopen en heb gisteren besloten dat als het niet op 4 oktober (dan vieren wij ons 11 jarig jubileum) of 5 oktober (uitgerekende datum) komt het maar op de 8e moet komen. Mick is ook van de 8e en 08-10-08 is wel een mooie datum (en niet te ver over de uitgerekende datum heen ). Verder voel ik me wel goed. Het voelen van de vk heeft niets in gang gezet, dus ik ga nog maar even lekker genieten van de tijd met Mick alleen en mijn dikke buik (goed voornemen toch?).
Jeej Marije, van harte met je mijlpaal! Jody, zeker goed voornemen! Ik roep mijn hele zw. schap al: ik denk 2 okt, maar 8 okt zou mooi zijn....dus wie weet gaan we samen! Tim is nl van 7-1-07, dus wat zou nu mooier zijn dan 8-10-08? (zeker ook omdat manlief van 4-8-74 is, doen we dan alles (behalve ik) met herhaling in de datum!)
Hahaha, nou met mijn mazzel zal het wel een dag later worden. Met Mick gingen we voor de ultieme 7-7-7 en het werd 8-7-7 hihi. Jammer dat het niet werkte Kus, maar hij was er vast blij mee, toch? Wij wilden gisteren nog even van elkaar genieten, maar Mick gooide roet in het eten, helaas. Normaal gesproken zouden we dan een dagje later het nog eens proberen, maar de 3e vind ik niet echt een leuke datum, stom he? Ik heb er gewoon niets mee. Dus misschien maar wat hand- en spandiensten verlenen en dan morgen aan de bak hahaha
*buddynieuws* annika word vandaag toch ingeleid.ze had nu een andere gyn en blijkbaar vond die het geen probleem.ik houd jullie op de hoogte! *exit*
Annika: Heel veel succes, Eindelijk een verstandige gyn. Ischa: GEFELICITEERD! JIPPIE. Kus: haha.. strik eromheen...haha.. leuk kadootje Ook ik moet vanmiddag naar de vk. Maar denk niet dat ze wat gaat doen ofzo. Ga er ook niet naar vragen, aangezien ik nog maar 39 weken ben. Af en toe zit ik er flink doorheen en kan ik heel de dag huilen, maar gelukkig kan ik mezelf er ook goed weer uit trekken (uit het dalletje). Dus we wachten gewoon rustig af. En ik ben 08-10-08 uitgerekend, dus dat zal wel heel leuk zijn als het dan zou komen. Ook omdat het mijn oma's verjaardag was (is vorig jaar, net voordat ik zwanger werd overleden) Iedereen verder heel veel succes met alles! Groetjes Lotte
Goedemorgen dames! Jeetje, alweer babynieuws hier... Leukleuk! VAN HARTE GEFELICITEERD! @Rolia: Wat grappig! Nou, dan wordt het spannend voor ons, of wij het gaan halen morgen! Hier rommelt ook nog helemaal niets hoor, dus ik vraag het me af...
De vk belde net, ze heeft alvast afspraak gemaakt in t zhuis bij de gyn. Moest er niet teveel van verwachten direct maar het is iets! En sowieso nog wel naar de VK toe om 11.45 uur. Dan om 14.00 uur naar de gyn. Ben benieuwd hoor!
Bedankt voor het welkom heten! Ik zal nog even moeten puzzelen hoeveel oktobermamas er precies zijn.. Ik heb nu reacties gelezen van: Tal74, nog 22 dagen.. nog even genieten dus! Mamajanneke, gefeliciteerd met Dylarius, die is dus iets eerder gekomen dan oktober.. En wat een mooie naam! Tam27, nog 2 weken en 3 dagen, vanaf over 3 dagen zou het zo maar ieder moment kunnen komen.. spannend! Kus26, ik zie dat er een jarige is bij jullie thuis, gefeliciteerd! Rolia, dank je, idd op de valreep, jij kan echt ieder moment bevallen, spannend.. Succes met de laatste loodjes! Verder hallo, gefeliciteerd naar: timzijnmama, marije, scrappercindy, en alle anderen heel veel succes met de laatste loodjes. Ik zal even een korte update over mezelf geven, ik ben 27 jaar, woonachtig in Rijswijk en in blijde verwachting van mijn eerste kindje. Ik ben 04-10 uitgerekend, dus vandaag precies 39 weken en 5 dagen, spannend.. Ik ben zelf half indisch, kwart tsjechisch, kwart duits en mijn partner turks, dus onze cocktail zal ons vast gaan verassen! Ik heb de gehele zwangerschap echt genoten van mijn gezondheid, geen kwaaltjes, gekke dingen, vrijwel alles gegeten en doorgewerkt t/m vorige week, ben zelfstandig ondernemer, dus deze week af en toe nog, maar nu, deze laatste week is het zwaarder geworden.. Ik ben de laatste weken, 2 maanden van mijn zwangerschap echt angstig geweest.. zag zo tegen de bevalling op.. maar deze laatste dagen is het wat afgenomen, omdat je toch echt denkt, laat hem nu maar gewoon komen.. nu denk ik toch soms wel eens.. he bah, ik ben zo een gelukkige geweest met een goede zangerschap, zal het dan toch met de bevalling komen? Sinds maandag ben ik echt moe, de gehele dag door, onrustig en kan niet slapen.. Sinds gisteren wat slijmverlies, propjes/ snotjes en sinds vannacht was slapen echt lastig.. last van een vreemd gevoel van binnen.. beurse buik.. zeurderig.. Zo af en toe voelde ik golvende steken helemaal naar beneden gaan.. en nu in de ochtend ook weer.. en dan denk ik.. hmmm.. weer iets nieuws deze week.. Ik vraag mezelf dan ook iedere keer af zou het dan echt gauw gaan beginnen? In ieder geval weet ik dat het gewoon niet zeggen valt.. ik zal dan ook net als vele anderen geduldig moeten wachten.. Anything worth having, is worth waiting for...
welkom proudmama! Idd een cocktail aan nationaliteiten. Ben benieuwd. En wat voor talen spreek je allemaal? Spreek je ook echt alle talen van de landen die bij jullie in de familie voorkomen? Groetjes Lotte
Ischa en man: van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon Lucas! @ Kus: gefeliciteerd met je man! Zou idd een makkelijk cadeau zijn zeg, kan je niet onderhandelen met de beeb @ Annika: heel veel succes! Ik ga vandaag ook weer naar de VK, maar ik weet zeker dat ze zelfs niet eens gaan kijken hoe t ervoor staat bij de uitgang, aangezien ze dat pas doen vanaf 41 weken... En misschien wil ik het ook wel niet weten, zo balen als het dan tegenvalt. Ik moet gewoon es stoppen met denken dat die baby er überhaupt uitkan, valt het alleen maar mee als ie nog es besluit te komen Gister kwam mn man thuis van Texel (uurtje of 8 ) en om 9 uur gingen we naar bed om daar gezellig te kletsen en te knuffelen, valt ie binnen 5 minuten in slaap Waarschijnlijk zou ik ook moe zijn na een dag werken en 4 uur auto rijden in die brakke auto van ons, dus ik snap het wel, maar ik had em zo gemist! Naja, vanavond beter hoop ik. Het was in ieder geval heerlijk om em weer naast me te hebben liggen
Hier zelfs ook nog geen ingedaalde baby. Maar het zegt niets hoor, het ging bij mij de vorige keer net zo en toen beviel ik ook spontaan en heel snel. HET KAN HET KAN HET KAN HET KAN. Wat goed dat Annika vandaag dus toch ingeleid wordt. Marije, fijn dat de vk je meteen doorstuurt naar de gyn. Ik ben benieuwd wat die zegt. En super dat je ook de 40wk hebt gehaald Proudmama, wat een leuke mix wordt jullie kindje. En tjonge tot vorige week nog doorgewerkt Hopelijk vind je deze week nog een beetje rust om uitgerust aan de bevalling te beginnen.
Kiezeltje, fijn dat je man er weer is. En inderdaad balen dat hij binnen 5 min. in slaap viel. Ik kan me voorstellen dat je hem heel erg gemist hebt. Gelukkig komt hij vanavond gewoon weer
He Rolia, ben je het al zat? Kan me voorstellen dat je nu echt zit te wachten tot het eindelijk begint. Ik zit nu al te wachten, en ik ben nog geen 40 weken geweest. Maar ja, ben ook bang dat ik ook over de datum gaat lopen. Kiezeltje: Eindelijk heb je je mannejte weer bij je. Gelukkig maar. Dan is het nu wel een mooie tijd om te bevallen he, nu die thuis is. Schijnt dat vrouwen de weeën net zolang ophouden tot hun mannetje weer thuis is. Dus succes! Proudmama: wat doe je voor werk? Dat je het nog zo lang kan volhouden? Groetjes Lotte
Ischa en man gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon LUCAS! Annika, spannend, zet m op! Mieni hoe is het met jou? TZM: idd leuk zo die data bij elkaar! Ik ga nu maar voor 3 oktober.....dochter 30 oktober dan deze maar op 3 oktober, was ook de verjaardag van mijn schoonvader die een jaar geleden overleden is, dus misschien dat t zo moet zijn..... Nou meiden, dus ook nog niks hier, wel echt pittige harde buiken om de 5 min gisteravond nog en elk uur op de klok gezien afgelopen nacht, maar niks wat doorzet.... afwachten maar weer..... liefs Semmi
nog ff een vraagje... Ik verlies vooral de laatste 2 dagen steeds meer " vocht" en twijfel of t nou urine of vruchtwater is. Ik verlies het steeds met druppels en is nu zo erg dat ik echt een maandverbandje gebruik. Heb het idee dat ik het steeds tegelijkertijd met die harde buiken verlies.....zou t een scheurtje in de vliezen kunnen zijn? Moet ik VK raadplegen?
Semmi: Als ik jou was zou ik even de vk raadplegen. Kan heel goed dat het vruchtwater is. Dat hoeft namelijk niet in één keer te komen, kan ook druppelgewijs. Groetjes Lotte
Semmi, ik heb dit ook sinds 2 dagen... Een vriendin zei me dat dit kan komen doordat de baarmoedermond rijp is, dan heb je kans meer vocht te verliezen.. Je kan voor de zekerheid natuurlijk de VK bellen! Maar hoe ruikt het? Meer als afscheiding of zoetig? Spannend hoor!