@ ischa GEFELICITEERD MET DE GEBOORTE VAN JULLIE ZOON LUCAS super leuke naam. Zo ben blij dat er een soort van plan is gemaakt, heb voor vannacht een slaappil gekregen...om in ieder geval een paar uur door te slapen. Vk komt zaterdag of zondag weer voelen/kijken of er iets verandert is, zowel gaan ze strippen en zo niet naar het ziekenhuis. Hij drukte me nog wel om mijn hart als mijn vliezen nu breken ik echt op de grond moet gaan liggen, waar dan ook en meteen vk moet bellen.... Ik zie mezelf al liggen tussen de stellingen bij de ah.... Nou meiden zet hem op vandaag want het wordt weer tij voor een beebje... LIEFS nony
Ischa en man, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon! Kiezeltje; heel fijn dat je man weer thuis is hoor! Mis je elkaar wel he, als je opeens alleen in bed ligt.. Annika; fijn dat je vandaag nog wel wordt ingeleid, succes! Hoe zal het ondertussen met Mieni zijn? Marije, succes straks en vanmiddag, en ik hoop dat voor je dat ze er iets aan gaan doen, spannend! Leuk dat iedereen wat heeft met bepaalde data's.. Voor ons is de volgende "verboden' datum 5 oktober. Maar ga dat vast neit redden, ben de 15e uitgerekend. Mijn vriend is 9 oktober jarig, mischien wel een leuk kadootje?
Nou we hebben al een kleine verzameling met meiden die 'over datum' gaan. Nou ja....onze kleine wondertjes hebben het gewoon erg naar hun zin daarbinnen! Ik heb de mogenlijkheid om te strippen vanmiddag maar ik denk niet dat ik dat ga doen. Ik wacht het nog wel af, zeker omdat strippen vaak niet helpt..... Spannend Annika en Mieni vandaag bevallen! Af en toe even spieken....... Leuk hoor al dat baby nieuws....
Nog even een berichtje voordat ook ik vandaag zich bij de VK mag melden voor controle.. Ik zie weer nieuwe namen voor mij, die zich deze week pas heeft toegevoegd.. , dus bij deze: Lotte27, Rolia, Kiezeltje, Semmi, Nony, Linnepin, allen van harte gefeliciteerd en heel veel succes de laatste loodjes! Lotte27: Ik spreek zelf NL/ Indisch en naturlich Deutsch haha.. Maar we gaan ons kindje maar 2talig opvoeden: NL/ Turks. En wat betreft werk, we hebben een eigen werving en selectiebureau, dus dat valt nog te doen, op kantoor, achter de pc, of thuis achter de laptop. Hebben op de zaak inmiddels ook een bank dus als ik echt even moe(s)t liggen Rolia: Ze zeggen ook wel eens dat als je die rust dan neemt, dat de baby dan ineens komt.. Maar ja, ze zeggen ook wel veel meer.. hihi..
Hee Proudmama... welkom bij de oktobermama's Ik zag iets leuks... ik woon ook in Rijswijk.. wat een onwijs kleine wereld.. grappig zeg.. Succes met de laatste dingen!
Ischa en man van harte gefeliciteerd met jullie zoon Lucas!Heel veel geluk. Annika en Mieni,HEEL VEEL SUCCES vandaag!We wachten met smart op babynieuws Marije veel succes bij de vk en gyn! Susanna,zo die 3 cm heb je alvast te pakken,13 oktober dat is de dag waarop ik officieel uitgerekend zou zijn.Maar ik denk dat je eerder zal bevallen. groeten Simone
Annika! Wat spannend zeg. Eindelijk een verstandige gyn te pakken. Zet hem op en hopelijk snel jullie kleine meisje in je armen. Mieni, vast druk aan het puffen nu en hopelijk ook vanavond jullie kleine meid in je armen. Proudmama, welkom hier, zo op de valreep! En wat een geweldige mix wordt jullie kleintje. Over multicultie gesproken
Goedemorgen meiden, Ischa van harte gefeliciteerd met jullie zoon Lucas!! Mieni en Annika: Heel veel succes vandaag! ik denk aan jullie! Marije: Succes vanmiddag! ik ben benieuwd wat de gyn gaat doen. Proudmama: Welkom op het forum Kiezeltje: Wat fijn dat je man weer thuis is. Nony: Ik hoop maar voor je dat de vliezen thuis breken want inderdaad bij de AH op de vloer is ook niets Semmi: Ik verlies de laatste week ook veel meer vocht. bij mij hebben ze getest maar het bleek geen vruchtwater te zijn.....het schijnt er bij te horen. maar bij twijfel zou ik altijd bellen. Hier alles nog steeds erg rustig. Ik vraag me af of ik ooit nog wel ga bevallen eigenlijk ik heb het idee dat het nog wel even gaat duren allemaal. Nou heeft mijn VK wel gezegd gisteren dat het ook zonder rommelen in een keer kan gebeuren...zker bij de eerste begint de bevalling vaak ineens zonder voortekenen. Ik ben benieuwd. Ik ga straks gezellig naar mijn moeders verjaardag even mijn gedachten op iets anders richten dan bevallen (wat dat doe ik onbewust toch) Iedereen die vandaag naar de gyn of VK moet, veel succes. X Marieke
Heeej meiden, ik heb zomaar een hele nacht kunnen slapen! geen weeen niks,voelde zelfs de kleine niet (is erg stil vandaag) maar daar was ik aan toe zeg! Nu ook geen harde buiken of ween gehad,alleen vervelende buikpijn(zoals wanneer je diarree hebt) Ischa en man gefeliciteerd met jullie zoon,erg leuke naam! Annikaheel veel succes meid susanna:kijk,die 3 cm neemt niemand je meer af! Proudmama: welkom hier!ik ben ook half indisch maar is niks van te zien Kiezeltjefij dat hij thuis is,grijp hem vanavond maar bij zijn lurven en zijn kladden mijn mannetje komt nu elke avond bij me onder de douche staan en krijg ik een uitgebreidde rugmaassage/scrub beurt lekker hoor! Ben zoieoz trots op hem hoe hij voor ons zorgt nu ik niet veel mocht doen,boodschappen,koken,de was stofzuigen, dochter naar school brengen,hij doet het toch maar even en daarnaast gewoon werken he. Toen ik in het ziekenhuis lag is de band tuissen mn meis en hem nog hechter geworden,elk nadeel heeft zn voordeel
*breekt in* Ook ik wens mijn vriendin Annika heel veel succes. Ik denk aan haar. Ik heb haar al gesmst, maar wil het hier ook nog ffies kwijt. Liefs en dikke knuffel, Patricia (januarimama) * breekt uit*
' Ja zie je, dat zei mijn vk dus ook, maar volgens vk's van andere meiden hier mag je eerst nog naar huis om daar te gaan liggen Ik ga het toch nog eens vragen aan de vk vanmiddag. @allwoman, lekker zeg dat je toch nog heel de nacht door hebt kunnen slapen, je moet natuurlijk wel genoeg energie hebben voor de bevalling. @marije, succes bij de gyn, ik ben benieuwd wat hij/zij zegt. @kiezeltje, wat fijn dat je man weer thuis is Hier nog niks gehoord van mieni, zodra ik wat hoor dan laat ik het jullie weten.
ik hoef niet te gaan liggen omdat het al volledig ingedaald is,wanneer dat niet zo is zegt de ene idd gelijk liggen en de andere zegt dat je rustig naar huis kan gaan...zou gewoon doen wat je vk zegt! tam: was idd heerlijk even wat uurtjes pakken!
Wat wordt hier gezellig gekletst zeg! Verreweg het grootste deel zit nog samen 'in de wacht'. Dat is toch wel fijn hoor! Bij de septembermama's ben ik de laatste met nog drie, waarvan er 1 vermoedelijk al bevallen is en één 'at this very moment' serieus aan het rommelen... Straks zijn we dus nog maar met twee... @Rolia: ik heb begrepen dat het bij een tweede of derde kind heel vaak voorkomt dat deze niet helemaal indaalt tot de bevalling, dus ook bij jou kan het ieder moment losbarsten! @Semmi: Ik verlies vaak ook vocht tijdens harde buiken, maar volgens mij komt het doordat de bekkenspieren slapper worden. Hierdoor verlies je dus heel makkelijk urine. MAARRRR...het kan ook VW zijn, als het even kan zou ik het proberen op te vangen. @Tam27 en Nony: irritant die verschillende richtlijnen van VK's. De mijne zei ook (toen de beeb nog niet was ingedaald) dat ik best nog eerst naar huis mocht gaan, als ik bijv. in de supermarkt was... Waar moet je nou naar luisteren?! Ik heb dat met wel meer dingen gemerkt tijdens de zwangerschap, heel vervelend, je zou er onzeker van worden!
Hoi Allemaal, Ik heb wel het een en ander gelezen maar zit zo te balen dat ik even niet zoveel reageer waarschijnlijk dit weekend. Het bleek namelijk vals alarm te zijn. Ben in het zh geweest en ze hebben testen gedaan en het was geen vruchtwater. Het is waarschijnlijk wel begonnen aangezien ik zo een last heb van mijn rug en buik, dus moet afwachten. De vk wil me ook niet strippen dus doe sinds gisteravond niks anders dan huilen. Zij vind het namelijk te vroeg maar mij maakt het allemaal niks meer uit (en dan zeg ik het nog netjes ) was er zo op ingesteld en dan komt de klap erg hard. Morgen moet ik de vk weer bellen dus zal het dan nog een keer vragen en als ze dan nog niks wil doen en echt tot maandag wil wachten dan wacht ik zowiezo nog wel met strippen want dan maken die eventuele 2 weken ook niks meer uit. Zit nu toch al te balen. Moest vandaag ook naar de dokter om urine in te leveren en mijn blaasontsteking is weg! Ik zag dat Ischa mama is geworden GEFELICITEERD! Semmi bij mij bleek het dus ook vocht te zijn. En ik heb het niet eens voelen weggaan uit mijn lichaam maar bij twijfel gewoon bellen! Marijeee succes straks!
Zucht zucht... Kom net bij de VK vandaan, was niet erg nuttig, puur om de verwijsbrief op te halen eigenlijk. Bloeddruk alleen ff gemeten, was prima. 120/80. Ik heb het idee dat de kleine zich toch spontaan gaat aanmelden.. Ik heb sinds vanmorgen terugkerende krampen en voel me flink belabberd. Zo erg heb ik het nog niet gehad. Ga ook maar eens op de klok letten denk ik.. De vk wilde niet voelen nu omdat de krampen dan alleen maar heviger worden en de gyn gaat vanmiddag toch ook al voelen. Moet me om 14.00 uur melden op de verloskamers waar we de gyn zullen zien. Met hem een plan maken, de vk vermoed dat ze me morgen zullen inleiden als blijkt dat de baarmoedermond rijp is. Als deze niet rijp is dan eerst met gel aan de gang. Maar wie weet is dit alles niet eens nodig en komt meneer spontaan, waar ik natuurlijk op hoop! Later meer!
proudmama welkom hier! Ischa gefeliciteerd met jullie zoon! Mienie en Annika sterkte vandaag en jullie kunnen het! rommelende meiden ook veel succes!
Ischa van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoontje Lucas !!! Geniet van de kraamtijd en rust maar lekker uit
Hey meiden, hoe gaat het met iedereen met slapen ? Ik slaap zo ontzettend slecht, ben meestal wel 5 keer op een nacht wakker en dan duurt het minimaal een uur voordat ik weer in slaap kom en een goede houding heb gevonden. Het vervelende is dat het me echt op gaat breken. 's middags slapen lukt ook niet, want dochter lief trapt daar echt niet in. Kan wel janken ! groetjes lief
Nony en Tam, bij mij zei de vk dus inderdaad ook dat ik eerst naar huis kon gaan, in elk geval zolang er nog geen weeën zijn. Als er weeën bij komen kan dit er voor zorgen dat de navelstreng naar buiten wordt gedrukt en dan kan het gevaarlijk worden. Maar wat Allwoman ook zegt, ik zou ook doen wat jouw eigen vk heeft gezegd. En hoe groot is nou de kans dat je vliezen breken in de supermarkt op een dag van 24 uur, statistisch gezien heeeeel klein Butterfly, wat balen van je valse start. Maar dat je nu zegt dat die twee weken overtijd gaan dan ook niet meer uitmaken.....daar denk je vast volgende week weer anders over. Ik dacht voor de uitgerekende datum ook een stuk relaxter dan na die tijd. Nu zit mijn tijd er gewoon op voor mijn gevoel en de baby mag gewoon komen. First time, gezellig dat je hier ook komt meekletsen! Allwoman, heerlijk dat je zomaar doorgeslapen hebt vannacht. Misschien wel om je goed op te kunnen laden voor het echte werk