En je dochter even 'uitbesteden' zodat jij toch kunt slapen 's middags? Ik zie het wakker zijn 's nachts ook als een soort voorbereiding op wat er straks met zo'n kleintje komen gaat. Straks zul je ook moe zijn en moet je ook op andere momenten je rust even kunnen pakken.
Rolia: hahah dat zei ik ook tegen mn man,ik zei: wacht maar vanmiddag breekt de hel los butterfly en marijeee: sterkte hoor meiden!
lieve meiden, bedankt voor al jullie reacties over het verliezen van vocht. Het heeft verder geen zoetige geur en denk dat mijn baarmoedermond idd al rijp is. Als ik het zo lees is het een klacht die meerdere meiden hebben. Kijk t nog wel ff aan en als ik ga twijfelen kan ik eind van de dag VK altijd nog bellen....nogmaals bedankt! Ga nu eerste ff tukkie doen tegelijk met mn dochtertje, kom later ff verder bijlezen. Liefs Semmi
ischa en man gefeliciteerd. mienie en annika toitoi ben benieuwd straks nog baby nieuws te lezen. succes voor die gene die naar de gyn of vk moeten. hier naar de vk maar dat is gewoon co. ben pas 36 wk dus moet nog wel even en na gisteren groei echo heb ik ook wel zo iets van laat hem nog maar even groeien.
Nee allwomen. Nog 6 nachtjes slapen! En dan ben je er, dan mag je babytje komen. En dan zal je zien... stoppen alle weeën en loop je overtijd..haha... Groetjes Lotte
Hey meiden, Nog steeds een hoop gerommel lees ik en zelfs 2 nieuwe oktobermama's erbij WELKOM! Hier is alles rustig. Vandaag wat meer last van steken in m'n lies zal wel van het indalen komen denk ik. Verder erg rustig, maar ik moet dan ook nog wel even Vandaag heel lief van m'n man een leesboek van nicci french gekregen (ben ik gek op). Hij had gisteren gezien dat de nieuwe uit was en dacht die ga ik voor m'n vrouwtje kopen "om de laatste tijd nog door te komen" Echt super lief! Verder niks bijzonders, volgende week pas weer naar de Vk en dan mag ik ook iedere week Fijne dag allemaal! xxx
*buddynieuws* heb annika gesproken,ze zijn vanmorgen om kwart voor 9 naar het zh vertrokken maar kwamen in de file terecht.3 kwartier later bleeek er 1 of andere mafkees op de waalbrug te staan die wilde springen.al met al hebben ze in elst de trein gepakt en zijn ze met ov naar nijmegen gegaan.ze waren er uiteindelijk om half 1.ze lag aan de ctg voor de hartslag en daarna zou ze tabletjes krijgen en ze zouden haar ontsluiting bekijken.in ieder geval gaan ze wel aan de gang vandaag.ze hoopt vanavond babynieuws te kunnen uitbrengen,en ik dus ook. *exit buddynieuws*
tjeetje Annika, wordt je eindelijk ingeleid, sta je nog uren in de file. Het Lot tart je wel zeg. Maar je bent er. Veel succes. Groetjes Lotte
Hallo weer naar de nieuwe mensen die ik nog niet eerder heb gezien (Ik ben deze week pas binnengekomen) : Titus, Zena, Mariekes81, Allwoman, Iloveandres, Butterfly, Gerda1975 en Lief649. Van Harte Gefeliciteerd met jullie zwangerschap en succes met de laatste loodjes! Net bij de VK geweest, verteld dat ik sinds deze wk echt moe ben, sinds gisteren last heb van slijmverlies en sinds vanochtend zo een zware, zeurderige buik dat lopen moeizaam gaat.. Vroeg of het verstandig was om naar de DDD-dagen te gaan in de bijenkorf.. (Tja.. zijn wel leuke aanbiedingen).. Ze raadde het me af.. Ze gaf aan dat mijn lichaam zich echt aan het klaarmaken is nu voor de bevalling.. Ik ga niet zitten wachten, maar ook mijn voorgevoel zegt wel dat het nu heel snel kan gaan.. Ik ben vandaag weer naar de zaak gegaan.. Ik heb thuis genoeg huishouden gezien.. dan ben ik ook dicht bij mijn partner voor als er iets gebeurt.. Succes voor ieder die elk moment kan bevallen! liefs proudmama
****Buddynieuws**** mieni heeft vanmorgen gel gekregen voor de bmm, nu 1 cm ontsluiting, maar nog niet helemaal rijp. Om 13.00 uur zou ze nog een keer gel krijgen en anders worden de vliezen meteen al gebroken. Ze heeft om de 4 min weeën. ****Einde Buddynieuws****
Hallo Proudmama, ik ben geen oktobermama hoor. Mijn vriendin Annika is een oktobermama, dus ik wenstte haar even heel veel succes. Liefs en dikke knuffel, Patricia (januarimama)
Zal er dan vandaag babynieuws van Mieni en Annika komen?! Lief, wat balen dat je zo moe bent! Marieke, ik denk soms ook...als ik OOIT ga bevallen. Ben 'pas' 39 weken, maar Tim was er op dit moment al 4 dagen! Kus, van harte met je man! Lotte, voor jou zou de 8e ook wel een mooie datum zijn dan. Marije, ben benieuwd hoe het bij de gyn. was/is. Proudmama, welkom. Ik zet je gegevens op de lijst. Kiezeltje, lekker dat je man weer thuis is! Semmi, jij blijft ook maar rommelen hè? Hier is dat ook weer begonnen....nu in mijn rug én buik. Nony, ik zou inderdaad doen wat je vk zegt. Die van mij zei dat ik onderweg moest bellen, maar wel eerst naar huis mocht gaan. Allwoman, wat heerlijk dat je man dat doet! Die van mij past er echt niet meer bij onder de douche nu hoor! hihi Nou ik 'rommel' weer ff door
De oktober mama's 2008!!! Wil iedereen die aanvullingen, wijzigingen of wat dan ook voor informatie heeft die in de lijst moet die via PB doorgeven aan Mieni, Ischa31 en/of Timzijnmama. De lijst blijft dan netjes en up-to-date. Onze hyves: http://oktobermama2008.hyves.nl BEVALLEN: 07 september 2008: (35+5) Carlijn - 3245 gram - Mariek73 - 1e kindje (7 oktober 2008) 11 september 2008: (36+3) Dylarius - 2800 gram - 49 cm - MamaJanneke - 3e kindje (6 oktober 2008) 12 september 2008: (36+1) Damian - 3000 gram - Bianca24 - 1e kindje (9 oktober 2008) 17 september 2008: (36+3) Daan - 2935 gram - 48 cm - Mariaatje - 1e kindje (12 oktober 2008) 19 september 2008: (37+5) Myanisa Jamila - 3315 gram - 50 cm - Sam1973 - 2e kindje (9 oktober 2008) 20 september 2008: (38+3) Xino - 3060 gram - 49,5 cm - Steffie1980 - 4e kindje (1 oktober 2008) 21 september 2008: (38+1) Zoë Hannah - ? gram - ? cm - Zena - 1e kindje (4 oktober 2008) 22 september 2008: (38+5) Chelsea - ? gram - ? cm - Brennmg - 2e kindje (2 oktober 2008) 24 september 2008: (37+5) Sterre - 2390 gram - 45,5 cm - Zico - 3e kindje (9 oktober 2008) 24 september 2008: (38+5) Luca Alexander Hendrik - 2700 gram - 49 cm - Lampie - 1e kindje (3 oktober 2008) 25 september 2008: (38+6) Jayden - 3200 gram - Saris - 1e kindje (3 oktober 2008) 25 september 2008: (39+3) Lars - 4360 gram - 51 cm - Truus1980 - 1e kindje (29 september 2008) 26 september 2008: (37+4) Iris - 2280 gram - 44,5 cm - Symoen - 1e kindje (13 oktober 2008) 27 september 2008: (39+1) Alida - 4030 gram - Knoepert - 4e kindje (3 oktober 2008) 29 september 2008: (38+2) Jelle - 3310 gram - 49 cm - Ellen1984 - 1e kindje (12 oktober 2008) 30 september 2008: (35+5) Jens en Joren - 2685 gram + 2370 gram - Vke - 1e + 2e kindje (30 oktober 2008) 1 oktober 2008: (38+6) Lucas - 2970 gram - 49 cm - Ischa - 1e kindje (9 oktober 2008) Totaal 7 meisjes, 11 jongens UITGEREKEND: 28 SEPTEMBER Rolia, 31 jaar, 3e kindje, kalender jongen, en het wordt een :-# 29 SEPTEMBER Gerlinde, 31 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, het wordt een JONGEN 30 SEPTEMBER Scrappercindy, 34 jaar, 2e kindje 1 OKTOBER Sjannie, 34 jaar, 2de kindje, kalender zegt jongen, denkt zelf meisje en het wordt een JONGEN Semmi, 25 jaar, 2de kindje, kalender meisje en het wordt een MEISJE Sousa, 24 jaar, 1ste kindje Jennefer26, 29 jaar, 2e kindje, denkt een jongen, hoopt op een meisje Sambi, 29 jaar, 2e kindje, kalender meisje en het wordt een :-# 2 OKTOBER Spijkervrouwtje, 31 jaar, 2de kindje, denkt zelf meisje, geslacht is een VERRASSING Marijeee, 25 jaar, 1e kindje, kalender meisje en het wordt een JONGEN Butterfly1, 25 jaar, 1ste kindje, kalender meisje en het wordt een MEISJE 3 OKTOBER MariekeS81, 27 jaar, 1e kindje, het wordt een MEISJE Jessicaca: 27 jaar, denkt zelf jongen 4 OKTOBER (Dierendag) MissyZuilen, 21 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje, en het wordt een JONGEN Proudmama, 27 jaar, 1e kindje en het wordt een JONGEN 5 OKTOBER Jessica507, 23 jaar, kalender zegt jongen, denk zelf meisje en het wordt een MEISJE Jody79, 28 jaar, 2de kindje, kalender jongen, geslacht is een VERRASSING melloncollie, 23 jaar, 1e kindje en het wordt een MEISJE Marjan72, 36 jaar, 2e kindje en het wordt een JONGEN 6 OKTOBER Lisette28, 30 jaar, 2e kindje, geslacht is een VERRASSING 7 OKTOBER Kibi, 27 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, het wordt een MEISJE Eef76, 32 jaar, 1e kindje, het wordt een MEISJE 8 OKTOBER Lin83, 24 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen, het wordt een JONGEN Lotte27, 27 jaar, 2e kindje, het wordt een MEISJE 9 OKTOBER Timzijnmama, 30 jaar, 2e kindje, kalender meisje, zelf geen idee, geslacht is een VERRASSING Charlie01, 2de kindje, kalender jongen Mama1984, 23jaar, 1e kindje, kalender jongen Farfan 10 OKTOBER Susanna, 32 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf een meisje, en het wordt een MEISJE Bambie, 34 jaar, 1ste kindje, iedereen denkt meisje, geslacht is een VERRASSING Jimmy, 24jaar Shelde, 25 jaar, 2e kindje, kalender meisje Miekiemiek, 30 jaar, 2e kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen Mikatjuh, 1e kindje, denkt zelf ??? 11 OKTOBER Joli, 27 jaar, 1e kindje, geslacht is een VERRASSING Lelie4, 31 jaar, 1e kindje, het geslacht is een MEISJE 12 OKTOBER Nony, 31 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen, geslacht is een VERRASSING 13 OKTOBER Mieni, 28 jaar, 3e kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen en het wordt een MEISJE Muffie, 24 jaar, 1ste kindje Lientje, 2e kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen Kiezeltje, 20 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje, het wordt een JONGEN 14 OKTOBER Astridje, 25 jaar, 2de kindje 15 OKTOBER Wiets, 27 jaar, 1ste kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje Linnepinn, 22 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, zelf nog geen idee! 16 OKTOBER Annika1985, 22 jaar, 3e kindje, kalender meisje, het wordt een MEISJE Cootje269, 30 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje Sabineramp, 22 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje, het wordt een MEISJE Blub76, 32 jaar, 1e kindje, hoopt op een meisje en het wordt een MEISJE Maxie, 28 jaar, 1e kindje, geslacht is een VERRASSING 17 OKTOBER Joel, 23 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen en het wordt een :-# Chris81, e kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje en het wordt een :-# Norway, 26 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt een meisje, geslacht is een VERRASSING MamaG, 27 jaar, 1e kindje, kalender meisje, twijvelt zelf nog, geslacht is een VERRASSING 18 OKTOBER Lief649, 27 jaar, 2e kindje,kalender jongen en het wordt een :-# Taddy teddy, 26 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen en het is een MEISJE Denise1976, 31 jaar, 1e kindje, het wordt een :-# Gerda 1975, 33 jaar, 2e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen Mad, 2e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen Bianca Loman, 26 jaar, 1e kindje 19 OKTOBER Audrey23, 24 jaar, 1e kindje, kalender meisje Danii, 28 jaar, 3e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen Tam27, 29 jaar, 2e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje en het wordt een :-# 21 OKTOBER Yvonnee, 2e kindje Vlinder84, 23 jaar, 2e kindje, kalender jongen, het wordt een JONGEN Catootje1978, 29 jaar, kalender jongen, denkt zelf meisje, geslacht is een VERRASSING 23 OKTOBER Wendyy, 23 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen MamaK, 1e kindje, het wordt een JONGEN 24 OKTOBER Hanne9, 24 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen, het wordt een JONGEN Tal74, 33 jaar, 4e + 5e kindje, kalender jongen, het wordt een JONGEN en een MEISJE Liss10, 24 jaar, 1e kindje, kalender meisje 26 OKTOBER Guapetona, 34 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje 27 OKTOBER Shaas, 18 jaar, kalender jongen, denkt zelf jongen, het wordt een JONGEN Just the2 of us, 21 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje Triessie, 28 jaar, 1e kindje, het wordt een :-# 28 OKTOBER Sung, 26 jaar Dorito, 2e kindje, denkt zelf jongen Liz0104, 19 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf ???? en het is een MEISJE 29 OKTOBER Allwoman, 29 jaar, 2e kindje 30 OKTOBER Kus26, 26 jaar, 3e kindje en het wordt een MEISJE 31 OKTOBER Hansje, 24 jaar, 1e kindje, kalender meisje en het is een MEISJE Totaal 13 jongens, 19 meisjes, 11 verrassingen, 2 tweelingen, 8 :-# AFSPRAKENLIJST: 2 oktober Mieni: 7.00 inleiding bmm rijping 3 oktober Tzm: vk 6 oktober Kib: 9.30 u gyn. VLINDERTJES: 20 mei 2008:, Nikkie*, mama Coni (5 oktober) 24 juni 2008: Jort*, mama Klusser (24 oktober) BUDDYLIJST: Blub76 - Annika Bianca24 - Lotte27 Mieni - Tam27 Liz - Zico Mariek/Rolia - Ischa Marijeee - Butterfly MariekeS81 - Allwoman Susanna - Audrey23 Lief - Timzijnmama Vlinder - Hansje Mamajanneke - Patrieske16 (jan '09 mama) Kiezeltje - Kus26 Mariaatje - Joli Tal - Vke Symoen - Zena Joel - Denise1976 Bambie - Triessie Mamak - Semmi Jody79 - Niva
O, ben zo benieuwd naar Mieni en Annika....! Vanochtend naar de gyn geweest, ik heb 1 cm ontsluiting. Morgen om 07.30u melden, dan gaan ze beginnen met inleiden..... xxx
@ tal: wordt voor jou ook spannend dan! M'n moeder kwam net ff gezellig thee drinken Hoe voelde ze toch weer dat ik me net begon te vervelen Ik krijg nu trouwens van iedereen te horen: ben wel benieuwd naar je ventje hoor, laat ie maar gauw komen! (maar ik weiger nog kriebels te krijgen, althans dat probeer ik, lukt niet helemaal, ahum ) *rommelt ook weer verder* Je zou denken, hoe langer iemand rommelt, hoe langer t duurt voor het beebje zich daadwerkelijk aandient
Net terug van de gynaecoloog.. Aan de CTG gelegen, inwendig onderzoekje gehad en daaruit bleek ik 2 cm ontsluiting te hebben. Wat vrij normaal kan zijn voor een zwschap van 40 weken zei ze. Ze kon niet met zekerheid zeggen of 't 'binnenkort' vanzelf al begint, terwijl ik deze krampen die ik nu heb als zeer pijnlijk ervaar en naar mijn gevoel dus weeen zijn. Ze wilde niet voor het weekend inleiden. Sowieso doen ze dat in de middag niet meer, morgen en maandag zitten ze vol en ook in het weekend leiden ze in principe niet in. Mocht meneer voor dinsdag niet geboren zijn dan wordt ik dinsdag 7 oktober om 7.00 uur in het ziekenhuis verwacht. Stiekem hoop ik natuurlijk dat ie er voor dinsdag al is, duurt voor mn gevoel nog zo lang en ging dus niet erg vrolijk weer naar huis. Elke dag is er 1 teveel, maar ja.. Helaas.. Nog even volhouden..