Oktober 2008 mama´s

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door noukie, 20 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Liz0104

Liz0104 Fanatiek lid

14 jan 2008
    1.048
    1
    0
    Antwerpen
    Ischa gefeleciteerd met je zoontje Lucas!!!!!!!!!!!!

Mieni, gefeleciteerd met je dochtertje ROSALIE!!! :D

MissyZuilen gefelciteerd met je zoontje !!!!!!!!!!

wat gaat het plots hard he het nieuws...
    ik rommel nog even hard door... weeën en dan stopt het weer... maar wel harde weeën... ik verlies ook vocht... weet niet echt wat het is...
    maakte me wat zorgen omdat ik ze niet veel gevoeld had vandaag, maar nu begint ze toch wat meer te bewegen :)

het is helemaal terug oke met mijn vriend... we hebben heel goed gepraat, goede afspraken gemaakt... hij is helemaal veranderd :s superlief geworden en dergelijke, ik hoop dat mijn mooie liedje mag blijven duren :)
    ik "voel" zelf dat men ontsluiting nog gevorderd is... dat klinkt misschien raar, maar toen ik uit het ziekenhuis vertrok had ik 2 cm... en merkte ik dit niet echt als ik me waste en dergelijke... ik weet wel dat opening dieper in je vagina zit maar nu merk ik het echt heel erg... hoe raar dit ook klinkt... :s:s jullie zulle me misschien wel gek verklaren nu :D ha sorry voor men groot bericht maar toch :)

aan de nieuwe oktobermama's welkom! :D

en meiden nog even en we zijn er he :) x

2. Timzijnmama

Timzijnmama Fanatiek lid

20 dec 2007
    2.109
    0
    0
    Nou jij bent er maar mooi klaar mee zo...
    Ik hoop op het laatste, maar ben bang dat het er echt nog niet inzit.
    Ga wel een beetje balen van die valse starten! Vandaag en gisteren echt wel een paar keer gedacht: daar gaan we! Yes! En dan stopt het meteen weer! waaaah! Om gek van te worden!
    Nou ik duik mijn bedje maar in, wie weet wat het nog wordt vannacht....
    Trust.

3. tal74

tal74 Actief lid

21 feb 2008
    420
    0
    0
    verkoper
    delft
    Mieni, gefeliciteerd met Rosalie!

Missyzuilen, gefeliciteerd met Mike!

4. mamajanneke

mamajanneke Fanatiek lid

22 mei 2007
    2.688
    4
    38
    Vrouw
    mienie gefeliciteerd met je dochter! Flinke dame hoor.

Misszuilen gefeliciteerd met jullie zoon.

Meiden die rommelen heel veel sterkte!

5. mamajanneke

mamajanneke Fanatiek lid

22 mei 2007
    2.688
    4
    38
    Vrouw
    bij mij was er aanleiding. sowieso moest ik t zh bevallen omdat Darryl* een keizersnee kindje is, en dylano met de vacuumpomp is geboren.
    En nu liep ik al vanaf week 34 met echte weeen alleen zette dit niet door. en daarnaast groeide Dylarius niet meer en had hij t niet zo naar zijn zin meer in de buik. hij werd overigens 227 gram geschat maar is geboren met het prachtige gewicht 2810 gram bij 49 cm.

6. Mamak

Mamak Fanatiek lid

8 jun 2008
    3.424
    48
    48
    thuis
    Jeeeeeeeeeeej Mienie... van harte met je meisje.. geniet ervan

7. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Joehoeeee, toch op deze tweede dag van de oktobermaand weer een beebje er bij....ik ga nu echte voor de derde!

Mieni gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochtertje Rosalie!

Missyzuilen gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoontje Mike!

8. Mamak

Mamak Fanatiek lid

8 jun 2008
    3.424
    48
    48
    thuis
    Is goed meis... Je hebt er recht op :D

9. proudmama

proudmama Lid

26 mrt 2008
    26
    0
    0
    Zelfstandig ondernemer
    Rijswijk
    Mamajanneke bedankt voor je antwoord.. Vanaf wk 34 al met weeen dat is vroeg zeg.. Wel fijn dat je mannetje er nu is! :D

Het is alweer bijna tijd om straks te proberen om in slaap te komen.. Nachten zijn echt vreselijk bij mij.. ik draai alleen maar.. want hoe ik ook lig, het ligt niet prettig, evanals zitten.. Het liefst sta en loop ik, maar helaas is dat geen goede slaaphouding.. :)

Het rommelt echt vanaf vandaag, precies zoals de VK op mijn controlelijst heeft geschreven.. Ochtend en middag waren hevige menstruatiepijnen en vanaf 16.00 heb ik om 1,5 uur wat heftigere steken.. Ik ben benieuwd of ik deze nacht weer gewoon overleef en dat we hier thuis morgenochtend weer tegenelkaar zeggen.. Hij is er nog niet he?! :(
    Of dat het nu eindelijk gaat beginnen...?!

10. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Meiden wat een gerommel he in de die buikjes van ons....hier bijna aan 1 stuk door harde buiken, waarvan periodes met echte pijnlijke harde buiken en momenten waarop ze niet echt pijnlijk zijn, bij vlagen rugpijn, pijn in mijn bovenbenen. Heb soms echt geen idee meer wanneer ik de VK nou moet bellen, terwijl dit mn tweede kindje al is....hihi....
    Want wat is nou regelmaat in de harde buiken, als je ze bijna de hele dag hebt? Nah ja, we gaan de nacht maar weer in en als die weer zo beroerd is, bel ik morgen toch VK maar ff om te raadplegen...

Marije: ik hoop voor je dat het voor dinsdag nog doorzet!

Rolia, jouw bmm dus nog potdicht? En geen gerommel....spreek je beebje es ff streng toe....haha...mag nu wel komen he!

11. rolia

rolia Actief lid

25 jan 2008
    440
    0
    0
    groningen
    Ja het mag nu wel komen hoor. Er is één voordeel: ik slaap nog best goed. Ik word wel wakker en lig dan ook wel een tijdje wakker, maar niet van krampen o.i.d. En stel nou dat me dit gewoon bespaard blijft en dat het zomaar komt zonder iets van voorwerk. HET KAN

Ik wens iedereen weer een goede nacht toe!

12. Kiezeltje

Kiezeltje Bekend lid

11 feb 2008
    655
    1
    0
    Veenendaal
    Mieni en man, gefeliciteerd met jullie dochter Rosalie.

Missy Zuilen, gefeliciteerd met jullie zoon Mike.

@ beebje van Rolia: ga es wat doen ;)

@ semmi: hopelijk voor jou begint het ook snel

Bij de vk was alles goed, maar ze heeft me wederom verzekerd dat gerommel niks zegt over of de bevalling naderende is, dus het zal nog wel ff duren dan...

Ze zei wel dat mn beebje flink diep lag, dus het gevoel dat ie eruit komt als ie nog verder zakt klopte wel zo'n beetje.

13. Zena

Zena Fanatiek lid

9 dec 2006
    2.428
    0
    36
    Mieni en man, van harte gefeliciteerd met Rosalie!

Missyzuijlen, van harte met Mike!

Leuk, dat babynieuws, hoe zou t bij Annika zijn?

14. lief649

lief649 Actief lid

3 okt 2007
    449
    0
    0
    Mienie van harte gefeliciteerd met de geboorte van Rosalie !!! Geniet ervan !!

15. Blub76

Blub76 Actief lid

29 jan 2008
    336
    0
    0
    nagelstyliste
    papendrecht
    *****BUDDYNIEUWS*****

ANNIKA IS BEVALLEN 0.10 UUR VAN EEN DOCHTER.
    ZE HEET SENNA EN HEEFT EEN GEWICHT VAN 2635 GRAM.

*****EINDE BUDDYNIEUWS*****

16. Susanna

Susanna Bekend lid

17 jan 2008
    698
    0
    0
    stay@homemum
    USA

Mieni, Lars en Milan van harte met jullie meisje Rosalie! Heel leuke naam, zou ik ook zo kunnen kiezen.

Annika en man gefeliciteerd met jullie dochtertje Senna!

MissyZuilen proficiat met jullie zoontje!

Allemaal heel veel geluk gewenst!

17. Susanna

Susanna Bekend lid

17 jan 2008
    698
    0
    0
    stay@homemum
    USA
    Wat irritant al die valse starten bij sommige meiden! Lijkt me ontzettend zenuwslopend.

Liz, ik hoop dat je vent het oprecht met je meent meid! Veel succes!

Rolia ik sluit me bij je aan. Ik slaap eigenlijk ook gewoon nog goed. Word ook wel wakker maar val later idd gewoon weer in slaap.

Benieuwd welke babysnoetjes morgen om de hoek komen kijken :)

18. Marijeee

Marijeee Bekend lid

17 mei 2008
    698
    0
    0
    Middenmeer
    Mieni & Annika, gefeliciteerd met jullie dochter!!
    Missyzuilen, gefeliciteerd met jullie zoon!

Meiden, vraagje.. Ik heb sinds gisternacht enorme pijn en steken aan 1 kant.
    Dus aan de zijkant van mn buik. Met soms heftige pijnscheuten in mn rug.
    Ik gaf eerder al aan of ik niet weet of het eventueel door de obstipatie komt.
    Iemand enig idee of dat zou kunnen en of je darmen zich uberhaupt aan de zijkant bevinden?!
    De pijn is continu aanwezig en ik laat regelmatig een traantje van de pijn.
    Ik kan dus ook absoluut niet langer dan een uurtje slapen en zo ben ik dus nu alweer uit bed. :rolleyes:

Heb voor dinsdag als ze me gaan inleiden een klysma mee naar huis gekregen.
    Vloeistof wat je zelf in moet brengen, ik zit er sterk aan te denken om te vragen of ik dit nu al mag proberen
    en dan een nieuwe bij de huisarts vragen voor dinsdag.
    Pff.. wat naar zeg deze onzekerheid en pijn.
    Ik word er moedeloos van! :cry:

19. allwoman

allwoman VIP lid

29 jan 2008
    5.589
    0
    0
    bezig bijtje
    Annika: gefeliciteerd meis! mooie naam! (hebben wij ook in gedachten gehad hehe)nu kunnen jullie eindelijk genieten!

Marijeee: wat vervelend joh,hopelijk slaap je nu toch wat..ik kan je geen advies geven,geen idee waar je darmen nu zitten,je zal wel denkne idd dat dat nu alle kanten (naar achter en opzij) gedrukt word ..als je het nu nog steeds hebt zou ik absoluut ff bellen,al is het maar vor wat advies...sterkte!

ben benieuwd hoe de rommellende dames de nacht doorkomen? (TZM?)
    Nee,ik heb geen weeen,wel nog steeds een zeurende buik en word af en toe wakker van een vervelende harde buik,maar verder niets byzonders.

ik heb een dicht oor wat uitgesporten moet worden en een verstopte neus,de wereld vergaat dus
    ;) :) kan niet ff naar de huisarts,ik moet er heen,daar is alleen een ontzettend hoge trap (nee niet handig,wel zo'n stoeltje eraan maar heej..nee dus)nee ik loop nog wel ff door.

Dus zit ik hier met een koppie thee (en een plak cake :oops: )
    en dan gaan we alweer het weekend in!Als het zo doorgaat zie ik mijzelf nog thuis bevallen! :D

Zet hem op allemaal,sterkte voor diegenen die het moeilijk hebben of het echt al zat zijn!

O en LIZ: ik ben heel blij voor jullie....

20. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Annika gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter Senna! Mooie naam!

Deel Deze Pagina