Joehoe! Jody zet hem op meid! sambi gefeliciteerd met je dochter. Wij zijn vandaag voor het eerst met Zoë naar buiten gegaan. Heerlijk! Lekker gewandeld met zn drietjes en vanavond even wat eten in de shoarmatent van een vriend van ons. Kijk er al helemaal naar uit. Ik merk dat als ik bezig ben, ik me ook niet zo down voel (geen idee of ik dat hier verteld had eigenlijk...)dus ik probeer mn dag een beetje vol te plannen. Voelde me vanmogren weer behoorlijk beroerd, maar nu gaat t eigenlijk wel... Nooit beseft dat je kraamtijd ook zo kan zijn. Liz, lastig zeg, onze katten zijn ook zo verwend en dat heeft best even geduurd voor dat afgeleerd was. Het enige wat helpt is vanaf u heel consequent zijn. Sterkte dr mee. Mbt seks, ik heb er heel de zwangerschap niet zoveel behoefte aan gehad en mannetje ook niet (straks doe ik de baby zeer...nee schat dat kan niet...maar wat nou als dat toch zo is?) tegen het einde kreeg ik wel meer zin, maar hubbie nog steeds niet. En nu kan ik niet wachten tot we weer "mogen", gek he? Hoe hormonen alles kunnen veranderen.
@ Buddy Semmy: Onwijs veel succes meis... ik denk aan je en mijn mobiel staat aan... ik ben benieuwd Hier een drukke dag geweest.. Ik ben vandaag buiten geweest... Jaaaa, dat is al een hele onderneming voor mij.. Haha We hebben blauwe en witte ballonnen gekocht (voor aan balkon enzo) en slingers... Nu hebben we echt echt echt echt echt alles in huis voor de kleine.. Veel last van pijn in buik en rug vandaag... Manlief en ik hopen stiekem dit keer niet dat het doorzet aangezien morgen dierendag is.. Maar goed, als het komt, dan komt het.. Ik houd jullie op de hoogte van Semmy...
@ Tim zijn mama Misschien is het een idee om in de bevallingslijst om onderaan ook de buddy's groen te maken die bevallen zijn... Dan kunnen we gelijk zien van wie we in die lijst nog "nieuws" moeten krijgen.. tis maar een idee hoor...
Mamak, hahaha ik wil ook liever niet dat het nú gaat doorzetten ivm dierendag morgen! Ik zeg al steeds, wil geen apie krijgen hoor! Maar ja, zal je net zien dat de kleine vent juist zo eigenwijs is om wel op 4 okt geboren te worden! Nou ja, vooruit dan maar.. komen we ook wel overheen.. Hoewel ik toch denk dat ie nog veelste lekker zit daarbinnen en zich gewoon laat halen dinsdag!
Ik was uitgerekend op 4 oktober! Oh, heb ook vaak gedacht als ze maar niet dan komt! Een vriend van mn man is 4 oktober jarig en die is wat gepest zeg!
Ja, dat hebben wij dus ook... zo van.. hij mag gewoon komen (we zeggen al weken tegen hem dat ie echt wel iets eerder mag komen) en dan zul je net zien dat ie straks besluit om morgen te komen... Ach.. we zullen zien en afwachten
Ik zeg ook al nu bijna elke dag wel een keer,... "Ben je het nog niet zat daarbinnen? Want van mama en papa mag je wel komen hoor!" Maar ja echt zin heeft ie geloof ik niet en hij zit wel prima daar binnen. Wel is hij helemaal ingedaald en klaar om te komen volgens mijn vlk.
Annika en man van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter Senna!Veel geluk. Jody,succes meid,ik wacht met smart op het babynieuws Liz,gelukkig is alles nu toch goed met je vriend,nu houden zo! Semmi,bij jou ook spannend meis. Sambi,proficiat met de geboorte van Hannalore! groeten Simone
Ow wij zij nog een tandje erger... Wij hebben onze beeb al van alles beloofd... Als je snel komt dan.... * krijg je een abo op baby tv (is een zender hier) * krijg je een mooie houten trein * gaan we vaak naar de dierentuin * krijg je met je 18e je rijbewijs.. We zijn hem nu al aan het verwennen... haha
Ach ja, ik heb onze vent al zn kamertje geshowd, zn speeltjes laten zien die hij krijgt, gezegd dat ie vast veeeeeel kadootjes en uiteraard veel liefde krijgt... Maar vooralsnog zit meneer erg lekker en ben ik inmiddels overtijd...
Haha... * krijg je een abo op baby tv (heb een abbo op want wij hebben digitaal en hebben ook de baby zenders erbij ) * krijg je een mooie houten trein (hebben we ook al in zijn naam) * gaan we vaak naar de dierentuin (nou bij mij zou het kinderboerij worden die is bij mij 2 straten verder op!) * krijg je met je 18e je rijbewijs.. (Ghehe zo ver ga ik niet, mag ie zelf voor sparen, wel krijgt ie vanaf zijn geboorte als we erheen kunnen een eigen spaarrekening waar hij pas op zijn 18e aan kan komen en elke maand word daar een bedrag van 25 euro op gezet en zijn geld wat ie krijgt met zijn kraamfeest!) Dus hij heeft al genoeg redenen om te komen Als hij maar niet morgen komt dan heb ik een verjaardag van me schoonzus en mijn huisdieren
Wow nog meer baby's, we gaan goed! gefeliciteerd meiden! Haha hier luistert hij ook nergens naar hoor. Al die mooie spulletjes voor hem, drie zeer enthousiaste tantes die er helemaal klaar voor zijn, twee drukke oma's die met van alles bezig zijn voor hun kleinkind en papa die elke dag hard roept: Kom eruihuit! En mama smeekt het hem zowat, kom alsjeblieft uit mijn lijf, alsjebliehiehieft! Maar hij luistert niet. Ik moet a.s. maandag naar het ziekenhuis voor de inleiding... Waarschijnlijk eerst pilletjes en dan pas dinsdag aan het infuus. Word een lange zit ben ik bang!
Ben ik weer! Slik... =gesmolten van die lieve foto= @Lotte: de VK doet hier niets, maar draagt je over naar gyn met 42 weken. Wat daar vervolgens gedaan wordt weet ik niet precies, maar ik begreep dat ze je tot 43 weken laten doorlopen als er niets geks komt uit echo's, hartfilmpjes en bloeddrukmetingen. Het KAN dus nog 2 weken duren... @Marijeee: dat lijkt niet direct op darmklachten, nee... Misschien beeb die zich af zet om een duik naar beneden te maken?! Misschien ff VK raadplegen. Sterkte ermee! Bedankt voor de steunbetuigingen...gelukkig kan ik een beetje met jullie meekletsen!
Grrrrrrrrrrr.. volgens mij denkt mijn baby al de hele dag dat hij zich een weg naar buiten kan beuken.... Nu is zijn papa wel politieagent maar dat wil niet zeggen dat hij ook hardhandig zijn weg naar buiten moet maken... grrrrrrrrr