Hoi allemaal, Iedereen die mama is geworden (en dat zijn er nogal wat sinds donderdag ) GEFELICITEERD!!! Ik zag een foto voorbij komen van de kleine van mieni wat een droppie. Iedereen die bezig is heel veel sterkte! Verder is het hier redelijk rustig. De vk is nog langs geweest vanmorgen maar mijn baarmoedermond zat ook nog erg hoog en de kleine eigenwijsje in me lag ook niet vast met haar hoofdje! Wil ook niet meer gestript worden. Dus wacht wel af wat de natuur in petto heeft. Ik heb altijd 10-10 gezegd dus wie weet. Maandag moet ik weer naar de vk dus hopelijk ligt ze dan vast. Weten jullie of hebben jullie ervaring met het niet vast liggen van de kleine?
sambigefeliciteerd met jullie meid! ik wacht op een sms van tal... zodra ik nieuws heb dan kom ik het vertellen!!!! spannend jody.........
Niet ingedaald ook? Dan moet je gaan liggen als je vliezen breken en de vk bellen. Maar dat zal ze wel gezegd hebben. Als ze wel ingedaald, maar niet vast ligt is het volgens mij niet erg. Dat kan tijdens de bevalling gewoon nog gebeuren. Zou het er maandag gewoon over hebben.
TZM dat weet ik inderdaad dat ik gelijk moet liggen en bellen. Maar ik vroeg me af of er een duidelijk protocol is ofzo als je de 40 weken voorbij bent en ze ligt nog niet vast. Want wat dan?
Dat zou ik eigenlijk niet weten! Misschien dat ze dan wachten wat er gebeurd tijdens de bevalling? En dat je dan voor de zekerheid naar het ziekenhuis moet?
Mieni en Annika gefeliciteerd met jullie dochter Wij zijn sinds gistermiddag weer thuis uit het ziekenhuis en het gaat op zich wel goed. Lucas was 24 uur niet wakker te krijgen maar gelukkig zit daar sinds gisteravond verandering in. Hij drinkt nu ook goed aan de borst en ondanks hij 24 uur niet gedronken had (hij was misselijk omdat hij vruchtwater had binnen gekregen) is hij maar 180 gram afgevallen (ze zijn hem vandaag komen wegen). Helaas was de bevalling een erg heftige ervaring en ben er nog heel erg mee bezig en zie het ook 10000x op een dag voorbij komen maar wij hebben een heel erg mooi mannetje en zijn vader is ook helemaal verliefd . Ik heb trouwens een foto van ons mannetje in mijn album staan.
Susanna ik heb inderdaad nog om een ruggeprik gevraagt en gekregen alleen had deze helaas helemaal geen effect en dit was een hele grote teleurstelling .
Hoi meiden Iedereen die is bevallen wil ik even feliciteren...goed gedaan meiden.. Ik lees regelmatig nog mee, maar heb soms helemaal geen tijd om te reageren, maar vind het leuk en spannend om jullie verhalen allemaal te lezen, ik ben niet zover gekomen met de zwangerschap, dus des te leuker om allemaal te lezen hoe jullie alles ervaren. ik voeg ff een foto toe van onze Damian..ben helemaal verliefd..
Ik ben de 40 weken voorbij en mijn baby ligt ook nog niet vast. Er is niks anders dan bij anderen. De vk zegt dat het indalen vanzelf gebeurd bij de bevalling... Wat een mooie mannetjes van Ischa en Bianca!
En hele mooie gezien van Sterre, Zico Ik kom ze later nog even allemaal bekijken, het zijn er 72 Fijn dat jullie thuis zijn met z'n allen
Mieni en zico mooie foto's van jullie princesjesµµ ook van Damian heb ik mooie foto gezien en ik geloof van Lucas ook! super gewoon benz o jaloers ! Semmi zet hem op meid! ben ook benieuwd wie eerst gaat zijn... semmi, jody of tal! gaat veel nieuws worden xxx
Hey meiden, Jeetje, vandaag even toegegeven aan mijn nesteldrang, even niet geweest en wat een hoop geschreven zeg ! Annika en man: Van harte gefeliciteerd met jullie meisje Senna, en wat een super leuke naam ! Sambi: Van harte gefeliciteerd met de geboorte van Hannalore! @liz: goed om te lezen dat het weer beter gaat met jou en je mannetje. @rolia: het slapen gaat hier gelukkig ook wat beter. Heb in ieder geval weer een beetje bij kunnen tanken. Spannend trouwens dat er weer een paar beebjes in aantocht zijn, kom regelmatig even kijken of er nieuws is hoor ! groetjes lief