Oktober 2008 mama´s

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door noukie, 20 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tam27

tam27 Fanatiek lid

6 aug 2005
    3.173
    1
    38
    verpleegster
    Zuid-Holland
    semmi en man, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter :D

2. Zena

Zena Fanatiek lid

9 dec 2006
    2.428
    0
    36
    Ja, ze heeft 24 uur op de kinderafdeling gelegen, toen mocht ze bij mij en de dag daarna mocht ik ook naar huis.
    Ik heb inderdaad ook een paar dagen moeten wennen aan het idee dat ze echt van mij is. Ik heb haar op advies van de kraamverzorgster de eerste dagen ook heel veel bij me in bed gehad (om te kroelen, niet om te slapen hoor!) En daar is het wel mee gegroeid en daar heb ik echt fijne herinneringen aan.
    Maar ik heb niets te klagen, als ik hoor hoe lang sommigen anderen hun kindje daar op de neonatologie hadden liggen...

3. Bianca24

Bianca24 Fanatiek lid

16 jul 2007
    1.063
    0
    0
    verzorgende
    WAT :confused: 3 minuten..jeeeeeeeeeetje..das snel..is hij/zij er uit gevallen haha..neeh idd..ook dat kan ik heeeeeeel goed begrijpen...dan heb je helemaal geen besef..op de ene moment ben je nog zwanger met een dikke toeter..enneh zo inene is je dikke toeter weg en heb je een kindje op je liggen...poeh heey... :confused: :confused: :confused:

nou ik heb er wel wat voor moeten doen poeh heey...hahaha :) om 3 uur braken de vliezen..half 4 ziekenhuis en toen om kwart voor 4 al om de 10 min weeen..en om 5 uur om de 5 / 3 min. en die deden me toch een pijn..hahaha AUWWWWWWWW...maar goed..bleek dus dat ik van 5 tot 20 over 7 in een weeenstorm heb gelegen... :rolleyes: :) :)

4. Bianca24

Bianca24 Fanatiek lid

16 jul 2007
    1.063
    0
    0
    verzorgende
    maar meiden ik ga op bedje...pfffffff om 2 uur weer der uit voor de fles...dus mag nu ook wel zo zachtjes aan gaan slapen..zul je net zien..Damian is nu stil , zie slaapt. En als ik straks lekker in bed lig, gaat ie huilen hahaha :) :)

nou trusten en probeer om hier nu wat vaker weer te komen haha..voor zover dat wil met een klein krummeltje

Semmi van harte met de geboorte van jullie dochter...hopelijk is alles naar wens gegaan!!

5. Zena

Zena Fanatiek lid

9 dec 2006
    2.428
    0
    36
    Jeetje, 3 min. lijkt me echt heel erg vervelend. Je hebt helemaal geen tijd om te wennen aan het idee dat de kleine eraan komt!
    Ik vond het erg bijzonder om te bevallen. Toen we er middenin zaten zei ik wel nooit meer, we adopteren wel, maar nu ik erop terug kijk heb ik (op de placenta-ellende na dan) echt een prima bevalling gehad, 12 uur met 37 min. persen. Ik teken voor nog zo'n bevalling!

6. tam27

tam27 Fanatiek lid

6 aug 2005
    3.173
    1
    38
    verpleegster
    Zuid-Holland
    Ja ik duik er ook zo maar eens in, weltrusten meiden.

7. Zena

Zena Fanatiek lid

9 dec 2006
    2.428
    0
    36
    trusten bianca! Ik ga dr ook in. Vannacht is t mijn beurt en morgen doet man-lief de verzorging. Hét voordeel van flesvoeding!

8. Zena

Zena Fanatiek lid

9 dec 2006
    2.428
    0
    36
    slaap lekker Tam, hopelijk minder last van je lies morgen!

9. Mamak

Mamak Fanatiek lid

8 jun 2008
    3.424
    48
    48
    thuis
    *** Buddy update***

De dochter van Semmi heet FAYA, ze weegt 4020 gram en is 52 cm lang... Drinkt nu al helemaal goed...

*** einde buddy update***

10. Susanna

Susanna Bekend lid

17 jan 2008
    698
    0
    0
    stay@homemum
    USA
    Butter jeetje joh! Echt een soort hond met een kop erop dus! Hoe krijg je het dan uiteindelijk toch voor mekaar om zo'n dier alleen te laten?!

Semmi van harte met jullie dochter! Geniet ervan!

Meiden het lijkt me echt erg dat je je kindje niet bij je hebt. Hier zal dat straks ook zo zijn. Moeder heeft wel een eigen kamer maar de baby gaat op zaal. Ik zie daar erg tegenop :(

Zena ja idd een groot voordeel van fv!

11. Butterfly1

Butterfly1 Niet meer actief

Semmi gefeliciteerd met je dochter!! Mooie naam.

Volgens mij lopen de meiden alweer een beetje in he.
    Nog een minuut of 10 en dan zitten we alweer op 4 oktober ben benieuwd wie er op deze dag gaan bevallen.

Slaap lekker voor degene die gaan slapen. Ik pak nog even een glas bitter lemon en ga nog even lekker voor de tv hangen.

12. Butterfly1

Susanna ja het is een hond met een eigen wil maarja dat weet je als je eraan begint. Het is een ras waar je je wel in moet verdiepen voordat je hem aanschaft want het is geen hond waar je ff snel mee loopt want ze hebben energie voor 1000. Maar ze zijn zo leuk en lief!

13. allwoman

allwoman VIP lid

29 jan 2008
    5.589
    0
    0
    bezig bijtje
    Semmi: gefeliciteerd met jullie dochter! :D

Nou meiden,ik lag er in om 21:30 maar ben er dus weer uit..te veel gerommel om te kunnen slapen :( hopelijk gaat het straks beter...(en laat het anders maar doorzetten...want dit hou je zo ook geen weken vol die gebroken nachten!) :oops: is dat heel erg dat ik dat zeg? tis inmiddels nog wat te vroeg...

succes aan de meiden die aan het rommellen zijn en de nachtbrakers met de voedingen ;)

14. Butterfly1

Hahaha goedemorgen allwoman hahaha. Nee tuurlijk is het niet erg als je dat zegt. Volgens mij zijn er meerdere die al met 36 weken zo liepen. Hopelijk kun je zo wel lekker slapen.

15. allwoman

allwoman VIP lid

29 jan 2008
    5.589
    0
    0
    bezig bijtje
    hey butterfly ;)
    ik hoop het ook,ze komen nu om de 3 min maar dat is heeeel normaal bij mij ;) ik kijk doorgaans nog een uurtje aan en ga dan douchen,mocht het dan alsnog doorgaan bel ik wel ff...;)
    jij ook slaap lekker he!

16. allwoman

allwoman VIP lid

29 jan 2008
    5.589
    0
    0
    bezig bijtje
    nu een uur genoteerd om de 3 min (incl de tijd dat de ween duurd) en ik ga ff douchen,de druk lijkt zich wel op te bouwen...jullie horen morgenochtend van me als ik weer lekker ben gaan slapen! ;)
    ik rommel nu vanaf 15 uur gistermiddag weer...raar lijf! haha

17. Susanna

Susanna Bekend lid

17 jan 2008
    698
    0
    0
    stay@homemum
    USA
    Butter ja natuurlijk moet je`je eerst goed verdiepen in zo'n ras. Dat geldt zowiezo voor de`aanschaf van een hond. Wij zijn al een jaar aan het orienteren en twijfelen tussen een Weimaraner, Vizsla en duitse herder. Niet iets dat je zomaar ff aanschaft.

Allwoman, ik heb het idee dat jij hier echt degene bent met het meeste gerommel! Ik kan me heel goed voorstellen dat je zoiets van 'laat maar komen'. Ik zou knettergek worden volgens mij. :(

18. Marijeee

Marijeee Bekend lid

17 mei 2008
    698
    0
    0
    Middenmeer
    Semmi, gefeliciteerd met de geboorte van Faya!!

Pff.. Mijn darmen komen goed los hoor hier..
    En dan heb ik gister niet eens een klysma genomen...
    Het rommelt enorm in mn darmen, ze maken een herrie joh!
    Er moet gewoon wat uitkomen straks!
    Ben ook misselijk, dat vind het vervelendste en mn temperatuur is iets hoger
    dan normaal als ik het zo aanvoel...

Ik zal toch geen buikgriep krijgen hé, zo op het laatste moment?! :rolleyes:

Nou ja, maar even rustig zitten met een liga en beker warme melk..
    Wie weet trekt het dan wel weg..

Allwoman, en? Nog kunnen slapen?

Tam, zou het kunnen zijn dat ukkie met een schouder ergens tegenaan drukt wat de pijn in je lies veroorzaakt?
    Of je banden misschien?

Nou ben benieuwd of we vandaag nog babynieuws krijgen op DIERENDAG! 8)

19. allwoman

allwoman VIP lid

29 jan 2008
    5.589
    0
    0
    bezig bijtje
    heej meiden,
    kom net terug uit het ziekenhuis,heb 4 uur lang om de 3 min ween gehad,had 3 cm ontsluiting en toen hielden ze weer op!
    Nu weer thuis lijken ze weer op gang te komen,zul je net zien,ik zat dara net weer in de auto en ze kwamen weer om de 3 min...als het zo doorgaat zijn we daar dus snel weer terug.
    Heb erg pijn vanonder van de druk daar ,ook mijn liezen en bekken ,continue.dat is vannacht dus gekomen...we zullen zien!
    Mijn dochter gaat vandaag met d rvader mee en ik ga wat bijslapen,heb 2 uur slaap gehad.

succes vandaag!

20. annika1985

annika1985 Niet meer actief

goedemorgen dames

Allereerst heel erg bedankt voor jullie felicitaties :D
    De dames die bevallen zijn intussen van harte gefeliciteerd met jullie kindjes.

Heel veel liefs Annika

Deel Deze Pagina