Semmi van harte met de geboorte van jullie dochter Faya! Bambie,proficiat met de geboorte van Jasmijn Lotte gefeliciteerd met de geoorte van Eline Tal van harte met de geboorte van jullie tweeling Floris en Isabel Jody gefeliciteerd met jullie zoon Owen Sjannie proficiat met de geboorte van jullie zoon Niek Annika,gefeliciteerd met je verjaardag
Hier weer weinig beweging...waaah! Ik denk dan: kom er maar uit, dan kan ik ZIEN of het goed met je gaat...
@Liz,als je een goede training hebt loopt je hond niet los maar aan de (lange)lijn.wij zijn met onze amerikaanse bulldoggen(ook die staan erom bekend dominant te zijn naar andere honden)bij een martin gaus school geweest.wij hebben aan de hand van het click-systeem onze honden onder appèl staan.mij is het heel goed bevallen. consequent blijven is ongeveer het belangrijkste.ja is ja en nee is nee,maar dat blijft ook zo.niet de ene keer wel en de andere keer niet,dan weet de hond niet waar hij aan toe is.veel mensen vinden dat zielig maar op het laatst bepaald dus de hond wat er gebeurt zoals nu bij jou ook een beetje. succes. pfffffffffffffffff er is echt geen bal op de tv zeg.heb net dat programma van die bridget zitten bekijken,wat vind ik dat een afgang zeg.ze zat op die cursus te kijken of ze water zag branden toen het over de baarmoeder ging etc.hoe dom ben je dan.pffffffffffffff daar kijk ik echtniet meer naar dat vind ik echt een aanfluiting.en dan die auto.wat een onzin allemaal.een sedan of station is goed genoeg.nee mevrouw moet een grote want hij moet in de buurt passen.pfffffffffffffff wat haat ik dat soort mensen.geen programma voor mij dus. VOOR ALLE BEVALLEN MAMA'S GEFELICITEERD MET JULLIE PRACHTIGE KINDJES,GENIET ERVAN ik ga zo dan maar lekekr naar bed ofzo.maar ja vind het ook niet echt gezellig,morgenavond ben ik er ook niet meer dus ja.nou ja ik zie wel.
He bah.. jeetje zeg.. Ik had al de hele dag last van weeen (althans ik ben er zwaar van overtuigd dat dit echt weeen waren)... dus ik maar wachten en wachten tot ze sneller en regelmatiger zouden komen.. Dan kan ik dan het ziekenhuis bellen.. en nu? Juist! zijn ze helemaal weg... *zucht*
Hier weer weinig beweging...waaah! Ik denk dan: kom er maar uit, dan kan ik ZIEN of het goed met je gaat... TZM: Dit is zooooo herkenbaar voor mij! ik wil ook zo graag dat ze geboren word dan kan ik tenminste zien dat alles goed gaat! Ik zit hier ook weer te stuiteren omdat er zo weinig/ geen beweging is Ik vind het dood eng zo! [/list][/list]
Hoi Mamak, Ja dat heb ik ook al gepobeerd! helaas zonder succes. Ik ga er maar vanuit dat ze heeeel diep ligt te slapen.
Jaaaaaa! dat hoop ik echt! van mij mag ze komen! Wat balen trouwens dat het bij jou niet heeft doorgezet vandaag. Slaap jij ook zo onrustig op dit moment, omdat je toch steeds hoopt dat het gaat beginnen?
Schudden heeft hier ook weinig effect helaas. Tim helpt me soms zelfs....zo schattig! Gelukkig voelde ik net wel iets wat leek op een schopje...pfff lastig hè Marieke?
Inderdaad jammer MamaK dat het niet doorzet... Ik ben veel vaker wakker 's nachts. Vannacht om 1 uur, 3 uur, 4.45 uur. Dan denk ik, mens slaap gewoon door! Maar ja, ik lig nog lekker, dus dat dommel ik maar wat....
Schudden heeft hier ook weinig effect helaas. Tim helpt me soms zelfs....zo schattig! Gelukkig voelde ik net wel iets wat leek op een schopje...pfff lastig hè Marieke? Ik vind het echt verschrikkelijk! het is bij net als bij jou de hele zwangerschap al niet zo druk daar binnen, maar het word echt steeds minder! wat natuurlijk wel logish is maar ik vind het soms echt verontrustend. Wel fijn voor je dat je net een schopje hebt gevoelt
Ik merk aan mezelf dat ik er bewust niet op probeer te letten....maar ja, dat is natuurlijk ook niet goed! We moeten toch aan de bel trekken als we het niet genoeg voelen...jij ook hè?!
Ja, onrustig slapen blijft.. Heb nu natuurlijk die slaapmedicijnen.. Nou ja, is leuk dat je daardoor snel inslaapt maar als je vervolgens nog steeds 5 keer per nacht wakker wordt om te plassen... grrrrrrrrrr (om vervolgens dus weer wakker te liggen) dan heeft het weinig effect.. Ik hoopte vandaag zo dat het zou doorzetten maar helaas.. nu weer helemaal rustig.. Het zou natuurlijk wel kunnen dat het straks of vannacht alsnog komt.. Hopelijk heeft dit iig gezorgd voor wat ontsluiting.. Maar aangezien ik helemaal naar het ZH in Leiden moet (heb geen vk) ga ik nu niet bellen.. Ik wacht wel weer af... (wachten duurt lahang)
Mamak: Sorry ik was even vergeten dat jij inderdaad medicijnen hebt om te slapen. Ik slaap vooral niet omdat ik al zo bezig met bevallen in mijn hoofd! ik kan verder nog wel lekker liggen enzo, maar moet inderdaad ook veel plassen en omdat ik dan uit bed ben kan ik niet meer zo goed slapen omdat het dan weer(onbewust) begint te zenuwen in mijn lijf Ik zal voor je duimen dat het snel doorzet effe een vraagje: hoe kan ik reageren op een bericht van iemand anders zoals jij doet? ik bedoel met zo een kader eromheen.
Dank je, das lief Je kan zo reageren door op quote te klikken.. dan kopieert hij het hele berichtje.. soms haal ik nog een stukje tekst weg omdat het anders teveel wordt (let alleen wel op dat je hetgeen tussen [] niet weghaalt)
Hallo dames! Hier alles nog / weer rustig in mijn buik... HELAAS! Over kindsbewegingen: ik heb dat ook heel erg hoor, dat ik denk: kom er maar uit, dan kan ik tenminste ZIEN of alles goed is. Ik heb normaliter een echt drukteschoppertje daar in mijn buik, maar soms blijft hij een hele tijd heel stil. Porren helpt dan ook niet. DOODENG! Waarschijnlijk slapen ze dan idd heel diep... Ik merk sowieso dat hoe langer het duurt, hoe meer zorgen ik me begin te maken. Of hij wel gezond is met name en of de bevalling wel goed zou gaan. Of ie niet in het vruchtwater kan poepen en hier nadelen van ondervinden, zonder dat ik daar wat van merk. Soms word ik helemaal gek van mijn gepieker. Zucht, ze moeten maar gewoon GAUW geboren worden!
Inderdaad first time ze moeten maar snel geboren worden! ik zie dat jij al 7 dagen overtijd loopt. het moet voor jou helemaal zenuwslopend zijn!