Zien jullie ook een patroon... alle buddies onderin zijn al groen... hmmmm.. ik sta tussen allemaal groene namen..... Ik hoop stiekem dat het van onder naar boven gaat
14 meiden, 14 jongens...toch geinig dat het zo in balans is! Nou ik ga feest vieren! Moet nog even moed verzamelen, heb de keuze: lopen (10 min) of fietsen (2 min) (met de auto is het heel ver om) Ik denk dat ik maar ga fietsen, maar dat zal geen feest worden...hihi. Wish me luck!
hoi joli van harte met de geboorte van jullie zoontje..geniet ervan wij moeten straks naar de huisartsenpost...ik vertrouwde het toch niet helemaal met Damian.. ik had verhaal al opgeschreven in topic van okt mama's: Damian lijkt het steeds benauwder te krijgen..als hij huilt of onrustig is snurkt hij het uit..kan niet goed adem halen...onder zijn flesje ook ademnood... ben eigelijk best wel angstig, weet niet waarom...maar..tja
Joli: gefeliciteerd met de geboorte van Quinten Ik rommel niet meer, heb alleen nog dat vervelende gevoel dat ie er elk moment uit zou kunnen vallen, nogal pijnlijk Hmm, zeg ik net dat ik niet meer rommel, komt er een rommel Maargoed, dat kennen we he. Mannetje en ik zijn ineens toch weer in discussie gegaan over de naam van ons beebje, we willen het gewoon ZEKER weten als ie komt
Hihiii.. Ja, dat is altijd een punt van discussie.. wij hadden al bijna 2 jaar een naam in ons hoofd en toen ik eenmaal zwanger was vond ik hem toch niet zo passen.. (alsof je dat aanvoelt?>>) Maar wij zijn er nu gelukkig uit... Succes!
Heej meiden, Hier een berichtje van een super trotse mama van ons tweede dochtertje Faya! Allemaal bedankt voor de felicitaties en lieve reacties. Met ons gaat het goed. Faya doet het uitstekend, Jayna is enorm trots en helemaal weg van `de haar babyzusje´. Wel is ze er helemaal hyper van, en nu ook even bij opa en oma aan het spelen en middagslaap doen. Gister enorm hectische dag met veel visite, vandaag lekker rustig en genieten met ons gezinnetje. Ik heb nog wel veel last van naweeen, voorl tijdens het voeden, dus dat is nog even doorbijten. Maar was een supersnelle bevalling van 1.52 min : Hier nog een foto van ons moppie...
HEE Buddy.... Je bent er even... Wat een moppie is het zeg... echt een plaatje.. Goed hoor, dat het allemaal zo snel is gegaan... en een beetje jammer van de naweeen, maar je kleine meid is er iig.... Geniet van d'r! Liefs kim
Joli gefeliciteerd. Semmi, wat een plaatje. Fijn dat alles zo goed gaat! Geef je borstvoeding? Ik had nl ook tijdens het voeden erg last van naweeen. heeft toch wel een week geduurt bij mij, werd wel elke dag minder hoor. Bianca, hopelijk valt het mee!!
semmi wat een scheetje nony spannend . hier de griep bah heb groene ontlasting verder vol met snot kortom niks aan
Jeetje wat zijn er weer een hoop baby's geboren zeg! Alle papa's en mama's van harte gefeliciteerd!!! Geniet van deze deze mooie tijd met jullie kleintje.
Hoi meiden, Heb nog niet alles terug gelezen. Maar iig voor degene die ook zijn bevallen, gefeliciteerd! Voor de rommelende dames succes. Hier gaat alles goed. Bevalling is goed gegaan. Om half 6 gisterochtend braken de vliezen en om kwart over 6 begonnen de weeën. Wel gelijk heftig en ze deden wel pijn, vooral in mijn rug. Om 8 uur ben ik onder de douche gaan staan en er niet meer onderuit gekomen tot kwart over 9. Toen ging de vk kijken naar de ontsluiting en mocht ik mee gaan persen. De eerste perswee raakte ik in paniek en wilde ik niet meer. Heb dan ook stellig de eerste perswee niet meegewerkt. Maar ja, het moet er toch uit he... Dus bij de volgende perswee heb ik meegewerkt en kwam ze er in één keer uit. Ben niet uitgescheurd, heb alleen een klein schaafwondje. Heb echt een super mooi meisje. Eline Lila Michels. Ze is heel tevreden en heel mooi. Borstvoeding gaat goed. Dadelijk zal ik even foto's plaatsten en binnenkort kom ik weer langs. Ga nu even de borst geven. Zoals mijn man zegt Tiet voor een Borst.. haha Groetjes Lotte
Mamak, balen dat het niet doorzet hey. Had het wel gezellig gevonden om saampies te bevallen en de verlossing (snap nu pas waarom ze het een verlossing noemen, want oh verlos ons! haha) nabij is. Semmi, wat een snoepje, ze lijkt al te lachen! Vrolijk meissie! Spannend Nony, zet 'm op! Oh beterschap titus, dat is echt niet tof... Kiezeltje, wij hebben ook lang gediscussieerd en uiteindelijk kwamen we alsnog uit bij de eerste naam... Dat past gewoon het beste denken wij! Hier nog steeds same old same old. Heb het gevoel alsof hij met z'n hoofdje de weg naar buiten aan het boren is. Elke draai en kopstoot is echt om van door de grond te gaan iiiih! Maar goed, morgen of overmorgen is mijn zwangerschap voorbij, dus ben vandaag afscheid aan het nemen van die dikke buik. Maar verheug me veel meer op de beeb!
vlinder fijn dat je dat weet dat het bijna over is geniet nog maar even van de buik dan! Semmi wat een schatje! lotte goed gedaan meid Joli, gefeleciteerd met je zoontje Quinten! hier niet veel te melden, rommelt gewoon verder ben het zoooooooo beu! dan weeën, dan stopt het... dan weeën dan stopt het weer... pfffffffffff één vand e dagen zit ik op toilet en valt ze er gewoon uit dat kan niet anders hahahaha :s xx