Oktober 2008 mama´s

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door noukie, 20 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zena

Zena Fanatiek lid

9 dec 2006
    2.428
    0
    36
    ach Liz, we hebben negenmaanden lang alles voor ons kleintje moeten doen en laten, dan mogen we op t einde best een beetje ego zijn toch?

2. Mieni

Mieni Fanatiek lid

18 mei 2006
    1.994
    0
    36
    Twente
    Alle nieuwbakken mama's van harte gefeliciteerd met jullie kindjes!

Onze kleine meid doet het erg goed, ze drinkt goed de borst. Sinds vandaag beetje last van stuwingen. Ook de naweeen zijn zeer heftig aanwezig. Pfff soms lijkt het even alsof de hele bevalling weer over moet.... :( Maar ja we hebben het er allemaal voor over voor ons kleine meisje. 's Nachts komt ze wel eerder dan de 3 uur en maakt ze best veel geluidjes, waardoor ik erg slecht de slaap kan vatten tussen de voedingen door. Helaas heeft ze nu al last van buikkrampjes. Vanavond gaan we het proberen in het ledikantje op haar eigen kamer, kijken of ik dan wat rustiger kan slapen.

Binnenkort ga ik er weer even voor zitten, ga nu nog een beetje bijkomen! ;)

3. First time

First time Bekend lid

24 jan 2008
    811
    0
    0
    OWWWWW, wat heerlijk om te lezen...al die trotse kersverse moeders! ;)

DAT WILLEN WIJ OOK! :)

4. Susanna

Susanna Bekend lid

17 jan 2008
    698
    0
    0
    stay@homemum
    USA

Joli en partner van harte gefeliciteerd met Quinten! Veel geluk!

Erg boeiend om die bevallingsverhalen te lezen. Ben erg benieuwd of mijn verhaal pos. of neg. zal zijn.
    Zena wat een mazzel dat ze je toch opnamen in het zh! Je had er toch niet aan moeten denken teruggestuurd te worden.

Mieni lekker dat Rosalie het goed doet. Ik hoop dat je wat slaap kan meepikken.

De zieke (wie was het nou?) beterschap. Groene ontlasting klinkt niet bepaald gezond.

Nony heerlijk he die open haard, hier brand ie ook al weer. Zo gezellig.

Tzm, dat van die buddylijst is wel heel toevallig idd! :D Zo te zien kan ik dan nog wel ff wachten.
    Ook 14 meisjes en 14 jongens vind ik echt frappant! Volgens mij gebeurd dat heel weinig dat het zo gelijk loopt na 28 baby's. Dat we doen we mooi zo hier.

Hier verder weinig nieuws, alleen mijn rug wordt al pijnlijker en stijver.[/img]

5. Timzijnmama

Timzijnmama Fanatiek lid

20 dec 2007
    2.109
    0
    0
    Ik heb nog even niet bijgelezen. Ben niet zo lekker. Misselijk, moe, pijn in mijn hoofd. Tim ligt net op bed, ik duik ff onder de douche en daarna mijn bed in. Lekker gezellig voor manlief...*not* maar hij snapt het wel gelukkig.

Tot morgen (tenminste...dat neem ik aan, hihi)

6. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    **Inbraak**

Met Joli en Quinten gaat alles goed. Ze zijn al heerlijk thuis uit het ziekenhuis en nu aan het genieten van hun kleine man.

Meiden die zijn bevallen: gefeliciteerd

Meiden die rommelen en wachten: houvol! Ooit gaat het gebeuren. ;)

Liefs Nynke okt 2007 mama

**uitbraak**

7. Mamak

Mamak Fanatiek lid

8 jun 2008
    3.424
    48
    48
    thuis
    @ vlinder: Ja, helaas.. Jij wel veel succes morgen.. zet 'm op..

@ nony: jeetje meis, je geduld wordt wel op de proef gesteld...

@ first time: hahaha... denk wel dat die van jou er ook ECHT uit gaat komen.. Heb je wel een buddy hier.. zodat wij ook weten dat je bevallen bent :p

8. tam27

tam27 Fanatiek lid

6 aug 2005
    3.173
    1
    38
    verpleegster
    Zuid-Holland
    joli en man, van harte gefeliciteerd met de geboorte van Quinten :D

9. titus

titus Fanatiek lid

6 dec 2006
    1.300
    0
    0
    kinderverpleegkundige
    ik was diegene die ziek is blehhhhhh thanks voor de beterschaps wens. ik heb heel erg last van dicht zittende oren vraag me af of het komt door de kop vol snot zeg maar of dat ze eens uitgespoten moeten worden.
    denk dat ik het nog maar een paar dagen aan kijk en anders toch maar eens de huisarts bellen.

meiden die morgen naar gyn of verlos moeten succes.
    ik ga nog even bank hangen en dan lekker naar bed morgen middag in take kraambureau. ja nu al pfffffffffff

10. rolia

rolia Actief lid

25 jan 2008
    440
    0
    0
    groningen
    Mooi verhaal Zena!

Fijn dat Joli weer thuis is met Quinten. Bedankt dat je ons even op de hoogte houdt Nynke.

Titus, beterschap! Blegh, zwanger en ziek zijn...

TzM, jij ook beterschap of bevallen ;)

Mieni, doe maar lekker rustig aan hoor. Zielig die krampjes :(

Wie is eigenlijk de buddy van ScrapperCindy? Ben wel benieuwd hoe het met haar is. Zij loopt ook al ruim overtijd nu.

Liz, is niet ego om uit te zien naar je kindje! Het zou pas ego zijn als je dat niet had ;)

11. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Wauw meiden! Het gaat goed hier! Allemaal van harte gefeliciteerd en de rest: zet hem op! Ik ken de laatste loodjes maar al te goed en weet hoe zwaar jullie het hebben! Toi toi toi

12. Mamak

Mamak Fanatiek lid

8 jun 2008
    3.424
    48
    48
    thuis
    Nou hier hebben we zojuist weer 2 glazen bitter lemon gedronken en een halve verse ananas gegeten,..

Ben benieuwd of het helpt :D

13. scrappercindy

scrappercindy Actief lid

13 feb 2008
    283
    0
    0
    Nederland
    Geen buddy hier.......

Ik loop nog gewoon lekker door. Ik had me voorgenomen vandaag te bevallen maar het is nog steeds verdacht rustig dus ik neem voor het gemak maar even aan dat niet meer gaat gebeuren vandaag!
    Ik duik zo m'n bed in..........en ga morgen bedenken welke datum ik nu in gedachten ga houden....hi hi.....
    Ik denk dat ik gewoon maar Okt. 14 moet aanhouden...dan ben ik precies 2 wkn overtijd......

14. rolia

rolia Actief lid

25 jan 2008
    440
    0
    0
    groningen
    Je hebt nog een uur en een kwartier voor vandaag... :D

Ik had na vrijdag ook op z'n minst dit weekend gehoopt, maar gaat niet door helaas :(

MamaK, het gaat toch ook om het ananas hart en niet om een ananas zelf?? Of heb ik dat helemaal verkeerd begrepen.

Ja Ingeltje, gaat echt goed hier hoor. Er mist er op dat lijstje zelfs nog eentje, Quinten van Joli, hij is vandaag geboren.

15. Susanna

Susanna Bekend lid

17 jan 2008
    698
    0
    0
    stay@homemum
    USA
    Ok, als ik nu ook al in tranen uitbarst bij een stevige rockplaat :({|= dan wordt het wel een beetje tijd voor een baby.

16. Mamak

Mamak Fanatiek lid

8 jun 2008
    3.424
    48
    48
    thuis
    Klopt :D Heb ook een stuk hart erbij gegeten....

@Susanna: Kom op meis... je kan het... Ik hoop voor je dat het snel doorzet..

17. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Ieuw dat hart is toch uh echt heel hard? Hoe krijg je dat weg?

Susanna, ik huil ook overal om haha babytijd!

Scrappercindy, nog 20 minuten! En anders morgen? Das ook al over 20 minuten!

Nou meiden, dit is voorlopig even mijn laatste berichtje hier... Mijn buddy Hansje zal jullie verder op de hoogte houden. Duimen jullie voor een snelle en pijnloze ;) bevalling met als eindresultaat een blakend gezonde baby?! dat zou toch fijn zijn :D

Ik wens de wachtende meiden ook heel veel sterkte met de laatste loodjes en dat jullie ook maar snel jullie beeb mogen hebben!

Liefs Vlinder

18. Susanna

Susanna Bekend lid

17 jan 2008
    698
    0
    0
    stay@homemum
    USA
    Mamak dank je. :)

Vlinder succes! We wachten met smart op spoedig nieuws!

19. Marijeee

Marijeee Bekend lid

17 mei 2008
    698
    0
    0
    Middenmeer
    Vlinder, succes en hopen op een snelle bevalling hé! :)

Hier geen nieuwe tekenen van een bevalling helaas..
    Ons mannetje blijft lekker zitten en laat zich gewoon halen dinsdag!
    Ik had vanavond wel wat meer slijmverlies,
    dus wie weet dan toch nog mn 'slijmprop' verloren?
    Nou ja, na wat te hebben liggen woelen in bed
    doordat ukkie erg met zn hoofd naar beneden aan het duwen is
    maar even uit bed gestapt.
    Meneer is flink actief en dat voelt niet bepaald fijn daar onder! :confused:

De pijn in mn handen (carpaal tunnel syndroom) word trouwens steeds erger.
    Ik zei dit tegen mijn moeder en zij bleek dit ook bij mij gehad te hebben.
    Na de bevalling werd 't niet minder en hebben ze onder plaatselijke
    verdoving een sneetje bij d'r pols gemaakt en de boel eens schoongemaakt.
    Nou hopelijk is dat bij mij niet nodig en trekt het na de bevalling vanzelf weer weg! :rolleyes:

Oké, genoeg weer voor vannacht, tijd om te slapen!
    Morgen de laatste dag als niet-mama! Gek hoor :D

20. Butterfly1

Butterfly1 Niet meer actief

goedmorgen vandaag moet ik naar de vk dus ben benieuwd hoe dit gaat aflopen. Ook omdat ik niet gestript wil worden. Heb gisteravond nog even heel gezellig in bed gehad :D en sindsdien weer krampen dus strippen zie ik ook niet zitten. En heb de hoop ook opgegeven wat betreft bitter lemon en trappen lopen. Over het huilen om alles hier nog 1 haha. Oh en liz ik stuur je straks of vanmiddag even een pb ivm je hond. Nog even een vraagje. Ik heb een nokia n 95 en kan dus internetten wat ik nu doe maar heb geen idee waar de enter knop zit weet iemand dat?

Deel Deze Pagina