Oktober 2008 mama´s

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door noukie, 20 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. titus

titus Fanatiek lid

6 dec 2006
    1.300
    0
    0
    kinderverpleegkundige
    meiden mag ik even klagen
    gisteren echt de griep vannacht steeds elk uur wakker en vreselijk gezweet nu gelijk naar een nacht slecht slapen uit mijn doen baal over al van. vanmiddag komt het kraambureau ik heb helemaal geen zin in dat mens over de vloer. heb zo een dag dat ik denk hoe kom ik deze dag door. blehhhhhhhhhhhh.
    moet hier nog het een en ander op ruimen anders was ik mijn bedje in gegaan denk. ben alleen bang dat ik er in ga in slaap val en wakker word door de bel dat die vrouw hier voor me neus staat hihihi.
    nee heb echt zo een dag dat van mij wel overgeslagen mag worden blehhhhhh.

en dan te bedenken dat ik nog wel even moet nog 3 dgn en 3 wk en als het tegen zit nog 3dgn en 5 wk

2. Butterfly1

Butterfly1 Niet meer actief

Titus gelukkig duurt het bezoekje van de kraamhulp niet zo lang. Hier was ze met een half uurtje weer weg en toen heeft ze ook nog de babykamer gezien en hebben we nog even zitten babbelen. Daarna gewoon lekker je bedje induiken of even heerlijk warm douchen of badderen helpt soms ook wel. Sterkte!

3. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    *****INBRAAK*****

Nou dames de laatste sept.mama is bevallen!
    Dus de sto wordt nu officieel aan jullie overgedragen! :whistle: Mogen jullie allemaal een gezonde spruit straks omarmen! Geniet ervan :D :D en zet ze op dames!

*****UITBRAAK*****

4. scrappercindy

scrappercindy Actief lid

13 feb 2008
    283
    0
    0
    Nederland
    Rolia; Wat heerlijk dat je spontaan bent bevallen (en nog lekker snel), dat had ik niet verwacht en dat geeft weer goede moed voor mezelf....het kan dus echt!
    Gefelciteerd met je dochter Lieke en ik wens jullie een hele fijne kraamtijd toe!

Nony; Vandaag dus ook jouw dag! Succes en een fijne bevalling toegewenst.

Ik zag een inbraak van de September Mamma's....dit houd dus in dat First Time inmiddels ook is bevallen; GEFELICITEERD. Mmmm.......zou het dan toch nu ook mijn beurt worden of moet ik nog even mijn geduld oefenen?

5. scrappercindy

scrappercindy Actief lid

13 feb 2008
    283
    0
    0
    Nederland
    First Time; GEFELICITEERD met de geboorte van jullie zoon Jari!!!! Hele fijne kraamtijd toegewenst!
    (Nog zo'n snelle bevalling!)

6. Butterfly1

Scrapp ik vind het zowiezo al knap dat je al 6 dagen kan/moest wachten! Nog niks in het vooruitzicht?

7. titus

titus Fanatiek lid

6 dec 2006
    1.300
    0
    0
    kinderverpleegkundige
    thanks butterfly voel me wel een zeur als ik het hier typ denk altijd wat moeten een paar andere dan die al overtijd zijn zeg pfffff. ik moet er echt niet aan denken over tijd te gaan lopen. als ik dat wel ga doen word ik een nov mama.

wat leuk dat ze het stokje over dragen.

8. titus

titus Fanatiek lid

6 dec 2006
    1.300
    0
    0
    kinderverpleegkundige
    Firsttime en man gefeliciteerd met jullie zoon Jari
    ben echt blij voor je had lang genoeg geduurd.
    duim nu voor de meiden die overtijd lopen dat ze snel mogen bevallen

9. Linda1980

Linda1980 Fanatiek lid

30 mei 2006
    1.356
    0
    0
    Lieve meiden, bedankt voor al jullie felicitaties!

Quinten maakt het hardstikke goed! Het was een heftige, korte bevalling, vliezen braken om 2.45u, om 7.15u was meneertje er al! Geboren met de vacuümpomp, maar dat vertel ik allemaal nog wel! In iedergeval is het nu genieten geblazen!

Kom gauw weer langs, maar ga nu lekker plat...

Oh ja! Rolia, eindelijk meid! Gefeliciteerd met Lieke!

10. Timzijnmama

Timzijnmama Fanatiek lid

20 dec 2007
    2.109
    0
    0
    Nog niets bijgelezen :oops:
    Hoop dat er babynieuws is!

Ik wilde me alleen ff melden ;)
    Ga nu ff slapen, tot later.

11. Mamak

Mamak Fanatiek lid

8 jun 2008
    3.424
    48
    48
    thuis
    absoluut is er babynieuws.. weltrusten voor nu!

12. Butterfly1

TZM slaap lekker.

Even een tipje voor iedereen die moeilijk de grote boodschap kwijt kan........ gewoon een hele fles yoki zuiveldrank opdrinken. Geheid dat je een half uur later naar de wc moet!

Ik ga even douchen en dan wachten op mijn moeder om naar de vk te gaan.

13. scrappercindy

scrappercindy Actief lid

13 feb 2008
    283
    0
    0
    Nederland
    Niet echt...ik heb totaal geen voorweeen, geen slijmprop gezien etc. Als het goed is gaan ze vandaag een afpraak maken bij de Gyn in het ziekenhuis voor aanstaande Donderdag. Afhankelijk van wat hij/zij zegt word ik op zijn vroegst Vrijdag of anders Ma of Di ingeleid. Dus ik wacht het maar weer af.....

Nu de twee dames Rolia en First Time toch nog vanuit het niets in 3 uur zijn bevallen geeft me dat weer wat meer moed...... ik ging er eigenlijk wel al vanuit dat ik echt tot de uiterste houdbaarheidsdatum zou doorlopen....

Wat zei de VK bij jou? Jij loopt immers ook al overtijd.

14. Butterfly1

Ik moet zo heen dus ben benieuwd al denk ik dat ze weinig doet. Maarja zien wel.
    Dat is wel fijn dat je al een beetje een vooruitzicht hebt. Hopelijk gebeurt het snel op eigen krachten he :D

15. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    Rolia gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter Lieke!!

Kibi, de gsm is m'n wederhelft op dit moment, ik hoop voor jou dat de bevalling snel zal starten.
    Zal voor je duimen

Liz vocht verliezen, veel? probeer die man maar te bereiken.
    Gsm is binnen handbereik.

Nony wat wordt het spannend zeg, duim voor je

Vlinder we denken hier aan je

Firsttime en man gefeliciteerd met jullie zoon Jari

Joli gefeliciteerd met quinten !!!!

Butterfly1 alles uit de kast halen wt kan, zoals trappen lopen ed....wie weet vlot dit tegen de bevalling in gang te zetten.....
    Zal waarschijnlijk nog verschillende dames vergeten zijn maar ook voor jullie duim ik ;)

16. Zena

Zena Fanatiek lid

9 dec 2006
    2.428
    0
    36
    Rolia en man, van harte met de geboorte van jullie dochter!! Fijne kraamtijd toegewenst!

Firsttime en man gefeliciteerd met jullie zoon. Eindelijk! Geniet maar lekker.

Blub en Vlinder, dit lezen jullie niet meer, maar zet hem op meiden, gauw meer babynieuws hier hopelijk!

Hier weer een pittig nachtje gehad. Zoë wil dus echt absoluut niet in dr eigen bedje slapen. Ze heeft zo gehuild, was helemaal overstuur, uiteindelijk toch maar weer bij ons op de kamer genomen en toen was het goed. Dus we laten het maar even zo voor nu. Dit is niet leuk voor haar en ook niet voor ons!

17. tam27

tam27 Fanatiek lid

6 aug 2005
    3.173
    1
    38
    verpleegster
    Zuid-Holland
    Zo herkenbaar zena, nynke wilde ook niet in haar eigen bedje op haar eigen kamertje.
    Ze heeft ook de eerste zes maanden bij ons gelegen, alleen s'nachts dan, overdag wel op haar eigen kamertje.
    Het was gewoonweg te stil voor haar 's nachts, doordat ze 's nachts onze ademhaling en geluiden hoorde, sliep ze wel goed. Na een half jaar was dit opeens over en sliep ze wel op haar eiegn kamertje.

18. Zena

Zena Fanatiek lid

9 dec 2006
    2.428
    0
    36
    Ah dat is mooi Tam, dan komt t vanzelf een keertje goed!
    Overdag slaapt ze inderdaad wle gewoon in dr eigen kamer. In het begin wilde ze dat ook niet, maar dat gaat nu goed. Overdag is het ook wat makkelijker om haar een beetje te laten jengelen. Dan is t niet zo´n probleem om er drie keer in een uur heen te gaan. Maar ´snachts is dat toch minder fijn he! Hahaha

19. lief649

lief649 Actief lid

3 okt 2007
    449
    0
    0
    @ Rolia: Van harte gefeliciteerd met de geboorte van Lieke !!! Leuke naam en wat is dat nog snel gegaan zeg !!! Geniet ervan

@ First Time: Van harte gefeliciteerd met de geboorte van Jari !! Eindelijk is jullie zoon daar, geniet ervan !!!

Nony, wat spannend meid zet hem op ! Ik duim voor je !

20. tam27

tam27 Fanatiek lid

6 aug 2005
    3.173
    1
    38
    verpleegster
    Zuid-Holland
    Nou inderdaad, je eigen nachtrust is nu ook heel erg belangrijk en het komt zeker vanzelf wel goed. Bart en ik zeiden altijd tegen elkaar; als ze 16 is en ze ligt nog steeds bij ons dan is er wel wat mis :)

Deel Deze Pagina