Oktober 2008 mama´s

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door noukie, 20 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zena

Zena Fanatiek lid

9 dec 2006
    2.428
    0
    36
    Hahahah! Ja dat zal wel wat problemen op kunnen leveren Tamara!

2. Kiezeltje

Kiezeltje Bekend lid

11 feb 2008
    655
    1
    0
    Veenendaal
    @ first time: van harte gefeliciteerd met de geboorte van Jari

@ butterfly: ben benieuwd wat de VK zegt

Haha, ik moest wel lachen om mn moeder, ze hoopt dat de baby voor donderdag komt, want donderdag moet ze weer verder met de pil en ze is bang dat ze t anders door alle drukte vergeet, en zij ook zwanger is, haha.
    (Dus mn moeder kan zich inmiddels scharen bij de grote menigte die mijn kleine man verzoeken om er toch es snel uit te komen :D) Misschien maakt het relaas van oma indruk, maar ik betwijfel het :)

3. annika1985

annika1985 Niet meer actief

Buddynieuws

Blub is bevallen van een dochter Brenda-Lisa
    Ze weegt 3580 gram en is om 13.00 uur geboren.

Blubje van harte gefeliciteerd.

Dikke kus je buddy

4. Ukkepuk078

Ukkepuk078 Fanatiek lid

6 jan 2008
    1.153
    0
    0
    Adm. Medewerkster
    Dordrecht Zuid Holland
    Geweldig !

Blub & Richard, van harte met de geboorte van jullie kleine meid.

:whistle: :whistle: :whistle:

Dikke kus Ukkepuk

5. tam27

tam27 Fanatiek lid

6 aug 2005
    3.173
    1
    38
    verpleegster
    Zuid-Holland
    Blub en man, van harte gefeliciteerd met de geboorte van Brenda-Lisa :D

6. Mamak

Mamak Fanatiek lid

8 jun 2008
    3.424
    48
    48
    thuis

Jeeej Blub.. Van Harte met de geboorte van je meisje Brenda-Lisa..
    Geniet ervan..

7. Kiezeltje

Kiezeltje Bekend lid

11 feb 2008
    655
    1
    0
    Veenendaal
    @ blub: van harte met de geboorte van Brenda-Lisa

8. kibi

kibi Actief lid

29 dec 2007
    470
    0
    0
    België
    @ First Time: gefeliciteerd met jullie zoon Jari!

@ Blub: gefeliciteerd met Brenda-Lisa!

Even gaan bijslapen en er zijn er weer twee bij ;).

@ Zico: je mag die gsm voor mij best wat verder leggen...ik ga ervan uit dat ik volgende week moet worden ingeleid. Misschien bevalt Liz zelfs vroeger ;)

@ Zena: kan je niet proberen met zo'n beer (Doodoo?) die de geluiden van de baarmoeder nabootst voor Zoë? Dan hoort ze iets wat ze kent?

Hoe zou het met Nony zijn?

9. Linnepinn

Linnepinn Bekend lid

11 okt 2007
    552
    4
    18
    Blub; van harte gefeliciteerd met jullie dochter!

First-time en Rolia; Allebei ook van harte gefeliciteerd met jullie wondertjes! Volgens mij nog wel snel gegaan allemaal....

Verder veel meiden aan het rommelen, en wie weet al aan het bevallen!
    Spannend hoor!
    Morgen moet ik ook weer naar de vk, ben benieuwd.
    Ga morgen ochtend ook nog ff naar de kapper, nog even een nieuw kapsel, haha!
    En moeten morgen ook boodschappen doen, vriend is donderdag jarig.... Gelukkig gaat mijn moeder met mij mee, anders moest ik zo alleen...
    Met z'n tweeen ook veel gezelliger natuurlijk!

En butter; wat zeiden ze bij de vk?

nony; succes!

kiezeltje; ik hoop voor jou dat je moeder gelijk heft, en dat de baby naar oma luistert!

10. Marijeee

Marijeee Bekend lid

17 mei 2008
    698
    0
    0
    Middenmeer
    Blub, gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter!
    Dat is snel gegaan volgens mij!

Ben net naar de VK geweest.
    Was niets bijzonders verder. Controles waren goed.
    Ze schat de kleine op 7,5 pond en ze had het idee dat het wel een lang kind is..
    Nou ben benieuwd! Niet té lang aub anders past ie zn maatje 50 kleertjes niet haha!

Ben ook benieuwd hoe het met Nony is!
    Ze heeft geen buddy hé, dus zullen moeten wachten op nieuws van haar zelf!

Nou ik ga even op de bank liggen nu..
    Heb het de hele dag al warm, pff.. Zal wel van de spanning komen..

11. Liz0104

Liz0104 Fanatiek lid

14 jan 2008
    1.048
    1
    0
    Antwerpen
    Nony zet hem op meid!

Firsttime proficiat met je zoontje Jari

Blub gefeleciteerd met je dochtertje Brenda-Lisa! :D

kibi ik denk niet dat ik je voor zal zijn... pfffff

zico je bent de eerste naar wie ik een sms verstuur moest het zo zijn maar het zal zo niet zijn...

kom net van de gyn...ik mocht nog langskomen... ik heb ongeveer 2 à 3 cm opening, hoofdje ligt al helemaal aan het schaambot of hoe ik dat ook moet zeggen... ze weegt 2kg850...
    maar van inleiden wil hij niets horen... of ik nu 39 weken ben of niet, hij wil het niet doen het is tegen zijn principes zegt ie...
    nou hij heeft niets te plannen zoals oppas voor broertje/zusje/hondje en vervoer en al die dingen... maar jah ze is niet erg groot zegt hij... maar dat is geen probleem...

dus ik zal nog wel even rondlopen denk ik...

Butter, heb je pb goed ontvangen ik ga hem nu lezen, ik kan wel zeggen met veel trots dat ik hem vandaag in zijn bench . hij is alleen gebelven van elf tot vier ongeveer en hij heeft dus niet uitgebroken, het nodige lawaai zal er wel geweest zijn maar dat heb ik niet gehoord dus jah
    ben best wel trots op hem en dat heb ik hem ook goed laten merken :)
    hij heeft niets in zijn bench gedaan of niks! super he :)

12. MariekeS81

MariekeS81 Actief lid

16 aug 2008
    172
    0
    0
    Druten
    Blub: Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter!! heel veel geluk gewenst!!

13. lief649

lief649 Actief lid

3 okt 2007
    449
    0
    0
    Blub van harte gefeliciteerd met de geboorte van Brenda-Lisa !!! Geniet ervan !!!

14. Susanna

Susanna Bekend lid

17 jan 2008
    698
    0
    0
    stay@homemum
    USA

Rolia en man van harte met jullie dochter Lieke!
    Blub en man gefeliciteerd met jullie meisje Brenda Lisa!

Heel veel geluk!

Over een half uur weer naar de gyn! Ben zo benieuwd wat ze zegt. Ik hoop dat ik weer een cm erbij heb en nu dan 4 cm ben, maar mijn voorgevoel zegt van niet.
    Mijn ribben worden nu echt al beurser. Het kontje zit gewoon hoog en toch zit het hoofdje al vast. Maar mijn bm is ook aan de kleine kant.

Mijn slijmprop inmiddels 3 weken geleden verloren dus dat zei ook helemaal niks.

15. Symoen

Symoen Bekend lid

12 apr 2007
    968
    0
    0
    mama
    Rolia en man van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter Lieke
    Blub en Richard jullie ook proficiat met de geboorte van jullie dochter Brenda-Lisa!

First time proficiat met jullie zoon Jari!

groeten Simone

16. Butterfly1

Butterfly1 Niet meer actief

Blub gefeliciteerd met je dochter!! Is hard gegaan zeg!!

Liz wat goed joh dat het al wat beter gaat!

Susan succes bij de gyn!

Nou bij de vk geweest en gezegd dat ik de kleine van het weekend niet zoveel gevoeld heb als normaal en dat de krampen enzo ook weg waren. De vk heeft nog gekeken maar ze ligt nog steeds niet met haar hoofdje vast. Voor de zekerheid heeft ze me toch doorgestuurd naar het ziekenhuis voor een CTG om te kijken hoe het met de kleine is. Ik heb een afspraak staan voor volgende week maandag als de kleine zich nog niet uit zichzelf heeft gemeld en dan wordt ik doorverwezen naar de gyn. Daar zou ik dan waarschijnlijk dinsdag al terecht kunnen. In het zh was alles aan de CTG goed. Ze was flink aan het feesten en ze vonden het ook raar dat ik het niet zoveel voelde. Nog een echo gehad en ze was flink in de weer. Dus ik kon weer opgelucht adem halen en ben blij dat ik het toch even gehoord en gezien heb (van mensen uit het zh) dat alles goed is. Sinds het akkevietje met de vk van afgelopen week voelde ik me toch niet zo fijn daar. Nu heb ik in ieder geval iets om naar uit te kijken mocht ze deze week niet komen. Ik weet niet hoe de gyn zijn in het zh maar dat zie ik dan wel weer. Mijn vk begon gelijk over dat als ze nog niet ingedaald is dat je dan misschien gel krijgt en dat dat geen pretje is (nee bevallen ook niet maarja wat doe je eraan!) dus had het al helemaal gehad met dr. Ben wel wat rustiger moet ik zeggen nu ik een idee heb hoe het gaat lopen dus wie weet helpt het en komt de kleine uit zichzelf.

Ik ga even aan het eten heb namelijk alleen 2 broodjes gegeten en ben toen weggegaan dus lust wel weer wat.

17. dreami3j

dreami3j Actief lid

14 feb 2008
    315
    0
    0
    Huismoeder
    Utrecht
    Vandaag bij de VLK geweest!

Hij is geschat op 3,5 kilo en ongv 48-50 cm groot nu. Hij zit helemaal klem met zijn hoofdje in mijn bekken en kan nog nouwelijks daar bewegen. Zijn schouders zaten ook laag.

Wat het precies inhoudt zou het niet weten hahaha... Weet iemand van jullie het?

De VLK zei dat het goed was, maar als ie minder gaat bewegen dan moet ik bellen. Als hij minder dan 5x per dag iets van zich laat merken.

18. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    blub van harte met de geboorte van Brenda-Lisaen nu lekker genieten he ;)

19. titus

titus Fanatiek lid

6 dec 2006
    1.300
    0
    0
    kinderverpleegkundige
    blub gefeliciteerd

20. Susanna

Susanna Bekend lid

17 jan 2008
    698
    0
    0
    stay@homemum
    USA
    Butter hier hetzelfde liedje. Kom net terug nvan de gyn. en moet meteen door naar het ziekenhuis voor een scan omdat ik de baby veel minder voel de laatste week. Ik dacht dat is wel ok, maar ze zei dat ik eerder aan de bel had moeten trekken. Tsja, ik dacht gewoon ik laat me niet gek maken. Zo zie je maar weer. Afijn ik wacht nu op Joe en dan gaan we samen.
    Komt de baby niet deze week dan wordt het nu toch echt de 13e, de afspraak staat om 7.00 uur 's ochtends gepland.

Deel Deze Pagina