Goedemorgen, Voor mij niet zo'n goede morgen. Ik had vanmorgen last van roze/rood bloedverlies. Verder heb ik geen krampen ofzo. Zou ik de gynaecoloog moeten bellen? Ik denk zelf dat ik gewoon moet afwachten. Wat denken jullie?
Hoi Allemaal, @ Mamajanneke; Dat is nog eens goed nieuws! Super Hier gaat het wel redelijk. Heb alleen geen zin in eten en wat ik eet komt er ook weer uit. Voel me nu erg slap. Straks telefonisch consult met de HA. Hoop dat zij iets voor me kan doen. Verder heel erg moe. 's Avonds na het eten ga ik lekker op bed liggen en dan neem ik me voor om er na een uurtje uit te komen. Maar tot nu toe is dat nog geen een keer gelukt. Ik doe lekker rustig aan. Dan zal het wel goed komen. Liefs, Wiets
yvonnee, ik zou gewoon even de gyn bellen voor je eigen gemoedsrust...misschien kun je nog worden ingepland voor een spoedecho ofzo? wat moet dit een onrust geven voor je...heel veel sterkte en hopen dat het snel stopt x
@ Yvonnee, je kan niet zo veel meer dan afwachten denk ik... Ik duim dat alles goed gaat. Liefs, Wiets
Hallo Yvonne, Wat vervelend voor je, kan me voorstellen dat je je zorgen maakt. Vaak kan je wel tussendoor komen
Wel grappig ik zag dat er al mensen de 28ste zijn uitgerekend. Bijna komen de novembermoeders er al aan
zo net de VK gebeld hem 12 maart me eerste afspraak al gelijk bij de 8 weken spannend heb er zin in.. ben benieuwd wanneer ik echo krijg hopleijk dan een kloppend hartje dan kan ik iets meer gaan genieten
@ Yvonne, ik zou ook even bellen als ik jou was! Dan ben je misschien iets meer gerustgesteld! Ik duim voor je dat alles goed is meid! Echt leuk dat we nu een lange lijst krijgen! Alle nieuwe zwangeren gefeliciteerd meiden! Mag ik op de lijst erbij voor me afspraak met de vk, 27 feb intake gesprek! Ik ben niet zo handig namelijk haha!
Hoi meiden.. Veel leuke berichten gelezen, maar ook een aantal mindere... Maar heb al een tijdje niet meer actief meegeschreven; ben namelijk erg misselijk. Zelfs het werken wil niet meer lukken, gisteren ziek naar huis gegaan en vandaag blijf ik ook thuis. Achter de laptop is eigelijk al te veel van het goeie. Íemand nog een goede tip tegen de misselijkheid? Kan ook niets eten en drinken... Groetjes!
@ Tam27: die reactie van mij op je patatjesverhaal was positief bedoeld, niks om je voor te schamen. Het is alleen erg herkenbaar hahaha. @ MamaJanneke: wat een fantastisch nieuws meid, welkom terug! @ Yvonne: ik zo ook gewoon bellen, baat het niet dan schaadt het niet en bovendien kunnen ze misschien wel een deel van je zorgen wegnemen. @ Linnepin: mooi kl**e als je zo misselijk bent, ik kan me dat haast niet voorstellen! Hier helaas geen tips... Nu ff een algemene vraag: zijn er al meiden die onder julie die de komst van de beeb wereldkundig gemaakt hebben? En zo ja, hoe? Zo nee, wat zijn jullie plannen? Zelf ben ik van plan een t-shirtje voor mijn bijna tweejarige zoontje te laten drukken met het 'Big-Brother' logo erop en deze bij een bezoek aan de fam aan te trekken; kijken hoe lang het duurt voor het kwartje valt. Bij de eerste kwamen we net uit mexico terug waar we van die bordjes op het huis hadden gekocht met de tekst in het spaans erop : 'het huis van opa en oma'. Ik ben benieuwd wat jullie hebben gedaan of wat jullie plannen zijn!
Steffie: Ik ken het gevoel van opgejaagd zijn en hartkloppingen. Was gister in de prenatal en viel bijna flauw, gelukkig zag de verkoopster dat ik wit wegtrok ale: en gaf me een stoel en glaasje water. bekend kwaaltje want dat had ik ook bij Milan! Blub en Ellen1984: Ik heb hetzelfde. HAD ook nergens last van en heel langzaam komt er nu misselijkheid af en toe en duizelig. ale: voel me MEGA opgeblazen! Lijkt wel alsof ik een voetbal heb ingeslikt! Annika: Supermoedig hoor dat je een banner hebt aangemaakt! Staat mooi hoor.... hanne9:,Kus26 gefeliciteerd met je zwangerschap en welkom hier bij de oktober-mama's.... Satyra: Bij ons weten er al best veel het. In elk geval de familie en naaste vrienden/vriendinnen. Ben een flapuit.... Wij hebben de opa's en oma's de komt van onze derde spruit verteld, doordat Milan een shirt aan had, met Stoer... (voorkant) Ik word grote BROER (achterkant).. Uiteraard snapten ze het meteen... Yvonnee: Ik Zou ook gewoon ff bellen naar de Vk, afwachten en ik duim op een goede afloop! Zo de lijst word idd steeds groter! Hier gaat alles goed, zoals je mssn al gelezen hebt, worden hier de klachtjes weer meer... De misselijkheid treed af en toe op....
OKTOBER 2008 MAMA'S 1 OKTOBER 1. Gerlinde....31 jaar...1ste kindje...kalender jongen, denkt zelf ? 2. Truus1980....28 jaar...1ste kindje...kalender meisje, denkt zelf ? 3. Semmi....25 jaar...2de kindje...kalender meisje...denkt zelf ? 4. Rolia.....31 jaar......3e kindje.....kalender jongen, denkt zelf ? 5. Sousa....24 jaar...1ste kindje 2 OKTOBER 6. kimmetjehier....24 jaar...1e kindje...kalendermeisje...denkt zelf meisje 7. Spijkervrouwtje....31 jaar...2de kindje...kalender jongen...denkt zelf meisje 8. Marit123....30 jaar...1ste kindje 9. Sjannie....34 jaar...2de kindje 10. Deng....26 jaar 11. Linnepinn....21 jaar..1ste kindje...kalender jongen...zelf nog geen idee! 12. Jennefer26....29 jaar 3 OKTOBER 13. Lampie.....25 jaar... 1ste kindje...kalender meisje...denkt zelf jongen 4 OKTOBER (Dierendag) 14. MissyZuilen....21 jaar...1ste kindje...kalender jongen...denkt zelf meisje 15. Zena....26 jaar...1ste kindje...kalender jongen...denkt zelf jongen 16. Maka123...1ste kindje 17. ppa...32 jaar...3e kindje...kalender jongen... denkt zelf jongen 5 OKTOBER 18. Coni....40 jaar...8ste kindje...kalender zegt meisje 6 OKTOBER 19. Jody79...28 jaar....2de kindje...kalender jongen...denkt zelf meisje 20. Butterfly1...24 jaar....1ste kindje...denkt zelf jongen 21. satyra...28 jaar...2e kindje....kalender jongen....denkt zelf jongen 7 OKTOBER 22. Kibi....26 jaar...1ste kindje...kalender jongen...denkt zelf ? 23. Fofo....31 jaar...1ste kindje 24. Lenah....26 jaar 25. Jessica1981 26. Susanna.....32 jaar.....1ste kindje 27. Baby25 8 OKTOBER 28. Steffie1980...27 jaar...4de kindje...kalender meisje...denkt zelf meisje 29. Eef76....31 jaar 30. MsRoxy 31. Anna mama... 9 OKTOBER 32. Mupkuh....24 jaar...1ste kindje...kalender meisje...denkt zelf meisje 33. Zico.... 35 jaar...3de kindje...denkt zelf jongen 34. Charlie01....2de kindje...kalender jongen...denkt zelf ? 35. Tweety...27 jaar...2de kindje...kalender meisje...denkt zelf? 36. mama1984... 23jaar...1e kindje... kalender jongen... denkt zelf ? 10 OKTOBER 37. Kikiko 38. jimmy...24jaar 39. shelde....25 jaar...2e kindje...kalender meisje...denkt zelf? 11 OKTOBER 40. Ischa....31 jaar 41. Joli.... 27 jaar...1e kindje 12 OKTOBER 42. Mariaatje....26 jaar...1ste kindje...kalender jongen...denkt zelf jongen 43. Monique 1984.... 24 jaar... 1ste kindje... denkt zelf jongen 44. nony...31 jaar...1ste kindje...kalender jongen...denkt zelf jongen 45. gerda 1975...32jaar... 46. Ellen1984...23 jaar... 47. Astridje...25 jaar...2de kindje 13 OKTOBER 48. Muffie...24 jaar...1ste kindje 49. Symoen....29 jaar...1ste kindje...kalender meisje 50. Mironne....27 jaar... 3e kindje... kalender meisje... denkt zelf jongen 51. Lientje....2e kindje....kalender meisje....denkt zelf jongen 14 OKTOBER 52. Wiets....27 jaar... 1ste kindje...kalender meisje...denkt zelf meisje 16 OKTOBER 53. miekiemiek...30 jaar...2e kindje...kalender meisje...denkt zelf jongen 54. Cootje269...30 jaar...1e kindje 18 OKTOBER 55. taddy teddy....26 jaar...1e kindje...kalender jongen...denkt zelf jongen 56. tam27....29 jaar... 2e kindje... kalender meisje...denkt zelf meisje 19 OKTOBER 57. Audrey23...24 jaar... 1e kindje...kalender meisje... denkt zelf ? 58. Norway...26 jaar...1e kindje... kalender jongen... denkt een meisje 20 OKTOBER 59. Lotje26...26 jaar... 21 OKTOBER 60. annika1985....22 jaar....kalender meisje 61. Yvonnee....2de kindje 22 OKTOBER 62. natasssie....2e kindje...denkt zelfmeisje 23 OKTOBER 63. blub76.....32 jaar.....1e kindje......hoopt op een meisje 24 OKTOBER 64. liss10....24 jaar....1e kindje....kalender meisje....denkt zelf ? 65. klusser....1e kindje 66. Hanne9....24 jaar....1e kindje....kalender meisje....denkt zelf jongen 28 OKTOBER 67. mad....2e kindje 30 OKTOBER 68. kus26...26 jaar...3e kindje... AFSPRAKENLIJST steffy: 19 feb gyn mama1984: 19 feb VK Sjannie: 20 feb Jennefer: 20 feb tam27: 21 feb 1e echo kibi: 21 feb 2de echo 15u15 Joli: 22 feb 1e echo 8.30u mariaatje: 25 feb 1e echo Tweety: 25 feb intake vk kimmetjehier: 25 feb 1e echo Astridje: 25 feb 16.00 uur 1e echo Bianca24: 26 feb intake VK Butterfly1: 26 feb intake vk + 1e echo eef76: 26 feb 1e echo Marit123: 26 feb 1e echo Semmi: 26 feb 1e echo monique1984: 26 feb 1e echo Jody79: 27e februari 1e echo Wiets: 27 feb echo baby25: 27 feb echo rolia: 27 feb echo annika1985: 27 febr 1e echo Tatty Teddy: 27 feb 1e afspraak Vk + intake ischa31: 28 feb zico: 28 feb gyn mupkuh: 28 feb 2e echo Nony: 28 feb 2e echo gyn Symoen: 3 maart 2e echo Gerlinde: 3 maart 2e echo blub76: 3 maart 11 uur gyn Satyra: 4 maart intake vk Mironne: 5 maart 1e echo Ellen1984: 5 maart 1e echo Cootje269: 5 maart intake vk tam27: 6 maart intake vk Audrey23: 6 maart 1e controle VK Wiets: 11 maart 1e afspraak Linnepinn: 12maart 1ste echo Zena: 12 maart 2e controle + intake gyn natassie: 12 maart 1e afspraak Vk Shelde: 13 maart intake VK miekemiek: 17 maart termijnecho en 1 april 1e controle VK Lientje: 17 maart 1e echo Satyra:17 maart termijnecho Truus1980: 18 maart 9.40 1e echo Gerlinde: 19 maart:nek plooi meeting liss10: 20 maart Intake VK +echo Cootje269: 27 maart: 1e echo Truus1980: 1 april VK 2e afspraak
natassie en tatty teddy: Ik heb jullie afspraken er bij gezet! Kus 26: ik heb je erbij gezet op de lijst...
Hey meiden, Ik ga maar eens ff flink het huis poesten. Zo kan ik wat afleiding zoeken. Ik ben gelukkig alweer een stuk positiever. Morgen ben ik jarig dus kan wel een schoon huis gebruiken.
Zo héhé...eindelijk bijgelezen. Daar mag je zowat een half uur voor uittrekken! Hahahahaha! Mamajanneke, wat ontzettend fijn zeg, dat je een kloppend hartje hebt gezien. Maar dat voorspelt nog wat, als je baby nu al zo eigenwijs is! Mupkuh, jij volgende week ook een kloppend hartje hoor! Ik duim! Linnepin, als je niets binnen kunt houden, ook geen water, dan zeker even de huisarts bellen. Eten is niet zo heel erg belangrijk, je kan wel 30 dagen zonder, maar drinken is wél heel belangijk. Geen vocht binnenkrijgen kan na 3 dagen al fatale gevolgen hebben. Dus...luisteren naar de zuster en even je ha bellen! nieuwe zwangeren, gefeliciteerd en welkom. Gezellig! Yvonnee, gewoon even bellen, maar ws doen ze niet zoveel. Een echo op deze termijn laat nog geen kloppend hartje ien nl. Dus ze kunnen alleen maar zien of er iets zit of niet en dat zegt niet zo heel veel. Maar bloedverlies hoeft niet persé iets slechts te zijn. Al snap ik je angst volkomen. Sterkte! Ik ben vandaag lekker vrij, ga is ff soppen, want vanavond visite en ik wil mijn ma-flodder kant graag geheim houden voor de buitenwereld. Kom straks nog wel even aanwaaien.