vlinder gefeliciteerd. jeehhhhhh ik wil nu ook . kraam bureau is geweesd was eigenlijk niks bijzonders.
Weer een aantal baby's. allemaal gefeliciteerd met jullie kindjes!!! En genieten he van die bijzondere tijd.
Morgen is DE dag! Om 7 uur al in het ziekenhuis zijn.. Poe, vroeg zeg! Vliezen breken, aan het infuus en gaan met die banaan Ga straks nog even tv kijken, programma met Bridget en daarna mn bedje in! Slaappil in en om 5 uur gaat de wekker! Hopelijk kan ik jullie snel, of via mijn buddy, laten weten dat ik bevallen ben Spannenddddd... En zoooo zenuwachtig
Nou zeg, wat een babynieuws maar weer. Voor iedereen die bevallen is GEFELICITEERD en geniet er lekker van. Groetjes Audrey
Vlinder van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon !!!!! Marije zet hem op morgen, ik duim voor je meid !
Vlinder en man, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon @marije, heel veel succes morgen, zet 'em op.
Vlinder en man gefeliciteerd met jullie zoon Wesley Kean! Marije,veel succes morgen,hoop dat je vannacht nog een beetje slaapt zo dat je niet gebroken aan de bevalling moet beginnen! Susanna,gelukkig is alles goed met jullie baby! groeten Simone
Mamak idd we wachten af. Simone ja gelukkig wel. Als je daar ligt maak je je toch weer zorgen. Mijn uitrekendatum heb ik dus al die tijd fout gehad. Het is de 8e ipv de 10e. Nou ja, tis toch weer 2 dagen.
Das wel lekker.. das morgen Tot hoever wil je zelf doorgaan tot je ingeleid wordt? Ik weet dat jij het aan de natuur wilde overlaten enzo.. dus heb je voor jezelf daar een gedachte over?
*********INBRAAK********** Succes allemaal! Binnenkort hebben jullie je kleintjes in handen! *********UITBRAAK*********