Blub je meisje is prachtig! Wat een ellende weer met je placenta! Ik moest eigenlijk ook wel lachen toen ik dat plassen van je vent zag. Ik zie jou daar al liggen, pissed off. Ischa ik ga nu ff jouw verhaal lezen.
Blub wat een mooi meisje zeg! Heerlijk lekker warm ingepakt. Leuk om je verhaal te lezen. Al met al nog best snel gegaan dus. Vervelend van je placenta...
Dat is het al een paar dagen. Ik denk dat er in verhouding veel mama's al bevallen zijn die zeer regelmatig berichtjes achterlieten. Als je naar de lijst kijkt dan zijn er heel veel namen die niet meer schrijven en dus blijft er een relatief kleine groep over die berichtjes achterlaten.
Scrapper ja daar dacht ik ook al aan. En de meeste berichtjes gaan de laatste tijd toch over veel hetlzelfde, ongemakken etc.
Mijn idee....maargoed het beloofd niet veel goeds want het is nog maar begin Oktober.....wat als we over de helft zijn....dan is het hier uitgestorven...... Ik hoop dat ik het mis heb......anders moeten we maar massaal gaan inbreken bij de Oktober Mama's die al bevallen zijn, hi hi.
dan weet je het echt niet meer inderdaad...hihi. Ben blij dat Tim me overdag bezig houdt, anders zou ik me ook gaan vervelen denk ik, daar heb ik nu gelukkig geen last van.
Ja dat is hier niet moeilijk haha! Die amerikanen kunnen er wat van! Nu gaat alles nog om Halloween, daarna ligt alles kerst in de winkels. Wanneer moet je man eigenlijk weer terug naar Russia?
Tzm ja een kind is een goed bezigheid lijkt me! Ik hoop dat ie niet meer zo vervelend en uitdagerig is?