Oktober 2008 mama´s

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door noukie, 20 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Liz0104

Liz0104 Fanatiek lid

14 jan 2008
    1.048
    1
    0
    Antwerpen
    zo blub mooi verhaal en een pracht van een prnisesje! jammer dat je zoveel last had met de placenta!

triessie, ja hakken... mijn voeten zijn nu wel dood maarjah :D ik voelde me toch even elegant, waarschijnlijkj zag ik eruit als een waggelende eend of gans maar dat neem ik ermaar bij

het is hier idd heel rustig... mss is iedereen wel aan het bevalllen hahahaha nee dat zou te gek zijn... eerst amper babynieuws end an plots babyboom voor vandaag...
    ja ik vind dat ze tegenwoordig vroeg beginnnen met alles in de winkels te leggen... zo liggen er naast de halloweendingen ook al sinterklaas ventjes van chocolade... allemaal wel heel lekker, maar wa moeten de kindjes wejl niet denken... pffff

2. Susanna

Susanna Bekend lid

17 jan 2008
    698
    0
    0
    stay@homemum
    USA
    Tis 3 uur ik ga ff tukken. Tot later en hopelijk nieuws van nony.

3. Zena

Zena Fanatiek lid

9 dec 2006
    2.428
    0
    36
    Trusten Susanna, ik ga dr ook vandoor. Tot morgen dames!

4. Butterfly1

Butterfly1 Niet meer actief

Hoi

Het zal toch niet stilte voor de storm zijn?

Iedereen is zeker desperate housewives aan het kijken. Is de laatste keer geloof ik heeeeeel jammer! :D

Susan slaap lekker al ben je nu misschien al wakker.

5. MariekeS81

MariekeS81 Actief lid

16 aug 2008
    172
    0
    0
    Druten
    Ik denk kom nog even kijken of er nog babynieuws was.....maar helaas. Morgen weer een dag :D

Iedereen welterusten voor straks!

6. Ischa31

Ischa31 VIP lid

5 sep 2007
    6.944
    83
    48
    thuis
    Blub wat een mooi meisje zeg! 2,5 liter bloed verloren pffff dat jij gewoon staand kon douchen. Ik was blij dat ik op de po-stoel (of hoe dat ding ook heet) kon ;) . Wel fijn dat hij al weer zo gestegen is. Maar heftig hoor van die placenta. Wat dat betreft had ik geluk dat hij binnen 4 minuten eruit was. Ze hadden ook het infuus met ocytocine hoger gezet omdat ik niet meer bloedverlies mocht hebben. Dit hebben ze overigens tot de volgende dag 12.00 uur door laten lopen.

7. Kiezeltje

Kiezeltje Bekend lid

11 feb 2008
    655
    1
    0
    Veenendaal
    Haha, de dag is nog niet voorbij, nog ruimte genoeg voor een stortbevalling :p (alhoewel dat me geen pretje lijkt eigenlijk)

Het kan natuurlijk ook dat er wel iemand bevallen is vandaag, maar dat wij het nog niet weten.

Het viel me trouwens inderdaad op dat een hoop actieve posters toch al bevallen zijn... Nou wij nog :D

Ik hoop op morgen, haha, ik hoop elke dag wel ;)
    Ik vind wel dat het nu meer te overzien wordt, ik ben uiterlijk over 3 weken mama, en dat is toch best wel snel (ook al lijken de dagen soms langzaam te gaan)

Ik probeer me alvast een klein beetje voor te bereiden op de kraamweken, want ik denk eigenlijk dat het nog best tegenvalt op een bepaalde manier (als ik zo de verhalen van anderen lees). Een behoorlijk hectische tijd, en het lijkt me wel eenzaam de dagen dat mn man op Texel zit, dat zal wel niet weggaan - een baby zegt natuurlijk nog niks, die vraagt alleen maar al je aandacht... ;) Maar ik probeer er ook niet al te veel bij stil te staan, anders word ik een beetje bang dat ik het allemaal niet goed zal doen enzo, terwijl ik juist vol frisse moed aan het moeder-zijn wil beginnen...

Ik zie soms ook wel een beetje op tegen de bevalling hoor... Natuurlijk, je weet waar je het voor doet, maar sommige van jullie verhalen zijn zo heftig, dan denk ik dat ik dat niet zo zou kunnen ofzo. Maar ondanks alle twijfel in mn eigen kunnen hoef ik alleen maar te denken aan het kindje in mn buik wat ik zo graag wil ontmoeten en dan zie ik er toch weer erg naar uit :D :D

8. kibi

kibi Actief lid

29 dec 2007
    470
    0
    0
    België
    Ik ben eigenlijk stiekem wel blij dat we zo'n slechte zomer hebben gehad. Die enkele dagen dat het warmer dan 30 graden was, heb ik geen oog dichtgedaan en wist ik met mezelf geen blijf door vochtophoping en gebrek aan nachtrust. Ik heb toen vaak gezegd: gelukkig dat we niet met een hittegolf te maken hebben gehad. Voor mij was het helemaal perfect. Niet te warm en niet al te veel regen...

9. Ischa31

Ischa31 VIP lid

5 sep 2007
    6.944
    83
    48
    thuis
    Ik dacht ook dat ik het niet zou kunnen en mij is het ook gelukt. Dus jou gaat het zeker lukken. En wie weet valt jouw bevalling heel erg mee.

10. Lisette28

Lisette28 Fanatiek lid

21 feb 2006
    1.439
    1
    0
    Delft
    Hallo dame's,

Ik schrijf eigenlijk nooit mee maar ik sta wel op de lijst en wilde wel even zeggen dat ik nog niet bevallen ben (ook nog geen voortekenen) en dus vast nog wel even rondschuifel. Alles gaat verder prima alleen is mijn dreumes ziek en das best pittig erbij.

Iedereen die al zo'n prachtige beeb heeft GEFELICITEERD!

Groetjes en sterkte met de laatste loodjes
    Lisette

11. Susanna

Susanna Bekend lid

17 jan 2008
    698
    0
    0
    stay@homemum
    USA
    Kiezel ik heb hetzelfde hoor! Ik zie ook best op tegen de tijd dat de baby er is en mijn moeder weer terug is naar NL en mijn man weer terug naar zijn werk. Dan ben ik ook helemaal alleen, ik denk dat dat emotioneel best zwaar is. Maar in jouw geval is je man ook nog 's avonds weg, lijkt me ook erg moeilijk. Sterkte alvast!

We proberen nu al wat mensen op te trommelen om mij te helpen de eerste 4 dagen naar de bevalling. Omdat je hier natuurlijk geen kr.v.zorgster hebt, zijn wij echt van anderen afhankelijk. Dat wordt niet makkelijk want mijn man is enig kind, zijn moeder heeft alleen een zus en hij heeft geen contact met familie van zijn vader, laat staan met zijn vader zelf.
    Vrienden wonen verder op en hebben zelf gezinnen.
    Mijn moeder komt 5 dagen na de bevalling.

12. Susanna

Susanna Bekend lid

17 jan 2008
    698
    0
    0
    stay@homemum
    USA
  13. Marijeee

Marijeee Bekend lid

17 mei 2008
    698
    0
    0
    Middenmeer
    Susanna, gefeliciteerd met je 40 weken!!

Wij gaan vandaag in de herkansing...
    Ik kom net mn bedje uit, heb beter geslapen dan gister
    dus wie weet had het allemaal wel zo moeten zijn...

Over een uurtje vertrekken we in principe naar het ziekenhuis.
    We bellen wel eerst van tevoren of ze vandaag niet helemaal vol zitten,
    dus helemaal gerust dat het vandaag gaat gebeuren ben ik pas na het telefoontje! :rolleyes:

14. Susanna

Susanna Bekend lid

17 jan 2008
    698
    0
    0
    stay@homemum
    USA
    Marije heel veel succes! Ik hoop dat alles voorspoedig verloopt! We zitten aan de computer vastgekleeft voor nieuws. :)

15. Marijeee

Marijeee Bekend lid

17 mei 2008
    698
    0
    0
    Middenmeer
    Gebeld en vandaag gaat het echt gebeuren!

Hopelijk snel babynieuws! :)

16. kus26

kus26 Fanatiek lid

26 dec 2007
    1.541
    0
    36
    Almelo
    Goeiemorgen dames

@Marije, heel veel succes vandaag! Ze laten je vast niet nog een keer zitten.

Kwam alweer voor zessen mn bed uitgerold :( Waar is die tijd van uitslapen gebleven? Niet dat die tijd nog snel gaat komen :p
    Vandaag naar de gyn....moest aan de bel trekken als het niet meer ging. Nou, het gaat niet meer en zeker niet tot de 40 weken. Heb nog 2 kids rondlopen die aandacht willen, en leuke dingen willen doen. Dan heb ik woef nog en het huishouden.
    We zullen zien vandaag....

Iemand nog iets van Nony gehoord?

17. Butterfly1

Butterfly1 Niet meer actief

*** marijee succes vandaag maar spreek je vast nog wel vandaag!*** susan gefeliciteerd met je 40 weken!*** kus succes bij de gyn ben benieuwd wat hij zegt. *** Vandaag ook weer erg vroeg wakker net als gister. Geen idee hoe het komt. Heb sinds gister ook last van heftige krampen zowel in buik als rug. Misschien komt onze meid dan toch uit zichzelf of het heeft weer geen betekenis. Al zijn deze krampen wel heftiger dan ik ooit heb gehad.

18. annika1985

annika1985 Niet meer actief

marije heel erg veel suc6 gewenst en hoop dat je gauw je kleintje in je armen mg sluiten.

Heel veel liefs Annika

19. annika1985

annika1985 Niet meer actief

hier even kleine update.

Hier gaat alles super.
    Lotte is net z'n waakse pitbull je kan Senna niet ergens ff mee nemen dan hangt ze nog net niet aan je broek hahaha.

Senna zelf doet het heel erg goed. Naveltje is eraf gegaan vanacht. en ze weegt nu 2470 gram en word iedere dag gewogen.

20. Timzijnmama

Timzijnmama Fanatiek lid

20 dec 2007
    2.109
    0
    0
    Marije, ik denk aan je!

Nony, hopelijk gaat alles goed.

Susanna, van harte met je mijlpaal! Ik moet nog een dagje ;)
    En Tim is gelukkig een stuk makkelijker de laatste tijd. Gisteren zelfs naar het dorp geweest zónder buggy! Ik kan nu best wel afspraken met hem maken en dat gaat redelijk (heb nog wel af en toe strijd en een kind wat op de grond ligt...maar dat hoort nou eenmaal bij moeder zijn...hihi)

Vandaag is de dag dat ik vanwege de datum graag had willen bevallen....Afgezien van wat kleine krampjes vannacht en een vreselijk gevoel in mijn bekken, helaas geen naderende bevalling ben ik bang....

Deel Deze Pagina