Oktober 2008 mama´s

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door noukie, 20 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hallo allemaal,

alvast iedereen heel erg bedankt voor alle leuke reacties en felicitaties vor onze zoon Jelle.

hij doet het erg goed en de borstvoeding is nu ook heel erg goed op gang; heb zelfs zoveel dat ik ga afkolven en invriezen want tis percies een melkfabriek hiero;
    van de keizersnede ben ik ook al goed herstedl enekel dat iok er een gekneusde rib aan over heb gehouden. waar jelle met zijn hoofdje gezeten had.

verder ga ik nog wat foto's in mijn album plaatsen zodat ik jullie kan laten meegenieten van ons klein wonder

groetjes ellen

2. maxie

maxie Actief lid

19 nov 2007
    183
    0
    0
    Mooie baby Ellen!
    Gelukkig gaat het goed met jullie!

3. Zena

Zena Fanatiek lid

9 dec 2006
    2.428
    0
    36
    Marije en man, van harte gefeliciteerd met de geboorte van Jaimy!!
    Man, dat heb je snel gedaan zeg!

4. kus26

kus26 Fanatiek lid

26 dec 2007
    1.541
    0
    36
    Almelo
    Marije: Van harte gefeliciteerd :D

Kom net bij gyn vandaan. Had al een heel verhaal van tevoren in mn hoofd zitten om te vertellen mocht ze moeilijk gaan doen.
    Zegt ze zelf ineens...de 17de maar doen? :confused: Uhh ja, doe maar.
    Dus 17 oktober is DE dag van de keizersnee. Wordt nog gebeld over de tijd :D

Ben helemaal happy!

5. titus

titus Fanatiek lid

6 dec 2006
    1.300
    0
    0
    kinderverpleegkundige
    marijee gefeliciteerd.

6. Mamak

Mamak Fanatiek lid

8 jun 2008
    3.424
    48
    48
    thuis
    Sorry, heb wel gelezen.. niet veel onthouden..

Vandaag zijn we weer op controle geweest bij de gyn..
    Als eerste de bloeddruk gecontroleerd maar die was gewoon netjes..
    Hij vroeg vervolgens hoe het ging.. Ik heb aangegeven dat het inslapen wel beter gaat met de medicijnen maar dat ik na 3 1/2 uur slaap weer klaarwakker ben.. En dat het lichamelijk allemaal wel erg achteruit gaat.

Vervolgens heeft hij mij getoucheerd (inwendig onderzoek).. Ik heb nu een krappe cm ontsluiting.. Hij kon met zijn vinger het hoofdje van de baby aanraken.. Vervolgens heeft hij een poging gedaan om mij te strippen om alles een beetje op gang te laten komen..
    (dat deed au!)

Uiteindelijk heeft hij aangegeven dat er i.v.m. mijn gewicht nu teveel risico zit aan inleiden (op dit moment). Het heeft nu statistisch gezien meer kans om uit te draaien op een spoedkeizersnee (en dat willen we uiteraard niet)..

We hebben het volgende afgesproken....
    - Als ik bij de volgende controle 3 cm (of meer) ontsluiting heb dan gaan ze me direct inleiden omdat de risico's dan minder zijn.
    - Als ik bij 40 weken zwangerschap (over 2 weken) nog geen 3 cm ontsluiting heb dan gaan ze me op dat moment inleiden...
    Aangezien ik op donderdag 23 oktober 40 weken heb bereikt, ga ik er een beetje vanuit dat die bewuste inleidafspraak de volgende week zal plaatsvinden..(in de week van 26 oktober)

Ze hebben me nu in ieder geval de toezegging gedaan dat ze me NIET tot 42 weken gaan laten doorlopen... Wat een heerlijk gevoel.. :)

Maar we hopen natuurlijk NOG meer dan de beeb zich in de komende 2 weken aandiend :D

EN

*** Buddy nieuws van Denise ***

Denis en ik hebben veel contact met sms en ze vroeg me of ik dit bericht erop wilde zetten..
    Denise is vandaag met een hoge bloeddruk opgenomen in het ziekenhuis.. Ze wordt aankomende vrijdag ingeleid wegens evt zwangerschapsvergiftiging.. Ze zal dus voor het weekend mama zijn..
    Ik houd jullie op de hoogte!

*** einde buddy nieuws ***

7. kibi

kibi Actief lid

29 dec 2007
    470
    0
    0
    België
    @ Marijeee: dikke proficiat met Jaimy!

@ Tzm: vroeg jij niet iets over de wiegendoodtest? Da's een test waarbij ze het kindje een nacht monitoren om te kijken of het meer risico loopt op wiegendood of niet. Er worden elektroden aangebracht op het hoofdje en die registreren de prikkels tijdens de slaap. Aan de hand van die registratie, kunnen de dokters erachter komen of het kindje meer aanleg heeft of niet.

@ Ellen: mooie foto's!

Ik mocht daarnet bellen ivm de second opinion van de RX van mijn bekken en het niet indalen. Volgens de radioloog ligt onze meid pal op mijn schaambot met haar hoofdje en is dat de reden. Ik moet dus zoveel mogelijk in kleermakerszit gaan zitten :) in de hoop dat ze eraf schuift en indaalt.

8. Mamak

Mamak Fanatiek lid

8 jun 2008
    3.424
    48
    48
    thuis
    Marijeeee en vriend... Onwijs gefeliciteerd met de geboorte van Jaimy... geniet (eindelijk) van je wonder...

9. dreami3j

dreami3j Actief lid

14 feb 2008
    315
    0
    0
    Huismoeder
    Utrecht
    Ik heb nog steeds geen weeen! Mijn kereltje heeft geen behoefte om eruit te komen denk ik maar ik wil hem wel in mijn armen hebben.

Ik heb wel een blaasonsteking bleek gisteravond.
    En dat kan de weeen opwekken. Maar mijn kereltje is nog druk in de weer vandaag met zijn handjes en voetjes!

10. Butterfly1

Butterfly1 Niet meer actief

ik kom net bij de vk vandaan en heb goed nieuws gekregen. Vrijdag was alles nog potdicht en maandag lag ze ook nog niet ingedaald. Vandaag was mijn baarmoedermond helemaal verstreken en kon ze mijn vliezen en de kleine meid al voelen! Dus ze ligt ingedaald. Ook heb ik al 2 cm ontsluiting. Omdat alles zo gunstig was heeft ze me gestript en ze verwacht dat het vanavond of vannacht wel doorzet. Dus hopelijk is dat ook zo want jeetje wat doen die weeen pijn zeg. Er kwam zelfs een wee tijdens het strippen en die kon ze ook voelen. Ben nu ff in bed gaan liggen dus ben benieuwd wanneer ze er is.

11. Zena

Zena Fanatiek lid

9 dec 2006
    2.428
    0
    36
    Butter, zet hem op meid. Snel je kleintje in je armen hopelijk!
    Maar ik weet niet of je dat al gedaan hebt, maar ik vond het heerlijk om te douchen, dat haalde de scherpte van de weeën af (zover dat ik zelfs tot drie keer toe in slaap viel onder de douche!)

12. dreami3j

dreami3j Actief lid

14 feb 2008
    315
    0
    0
    Huismoeder
    Utrecht
    Goed nieuws!

Hoop voor je dat ze doorzet en dat je der snel in je armen hebt!

13. MariekeS81

MariekeS81 Actief lid

16 aug 2008
    172
    0
    0
    Druten
    Marijee: Van Harte gefeliciteerd met de geboorte van Jaimy!! heel veel geluk gewenst!!

Butterfly: Ik duim voor je dat het doorzet! en snel je kleine wondertje vast mag houden.

Ben bij de VK geweest. Ik heb voor maandag een afspraak om te strippen. ook word er dan meteen een afspraak gemaakt bij de gyn om te kijken of alles nog goed gaat met de baby en mij. als dat zo is blijf ik bij de Vk tot 42 weken anders word het volgende week vrijdag ingeleid. Uiteraard hoop ik dat het allemaal uit zichzelf begint voor die tijd :D

14. Kiezeltje

Kiezeltje Bekend lid

11 feb 2008
    655
    1
    0
    Veenendaal
    @ butterfly: succes! Hopelijk schiet het op nu!

15. tam27

tam27 Fanatiek lid

6 aug 2005
    3.173
    1
    38
    verpleegster
    Zuid-Holland
    @butterfly, succes meid, hopelijk heb je snel je meisje in je armen.

16. Mieni

Mieni Fanatiek lid

18 mei 2006
    1.994
    0
    36
    Twente
    Butterfly: Goed nieuws zeg, hopelijk heb je je kleine snel in je armen! :)

17. titus

titus Fanatiek lid

6 dec 2006
    1.300
    0
    0
    kinderverpleegkundige
    jiepieee butterfly hoop voor je dat de vk gelijk heeft.

18. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Hey hey,

De meiden die al bevallen zijn van harte gefeliciteerd!

De andere heel veel succes met de bevalling deze maand.

Liefs een ex-oktober mama

19. Symoen

Symoen Bekend lid

12 apr 2007
    968
    0
    0
    mama
    Marije en man van harte met de geboorte van jullie zoon Jaimy!

Mupkuh,hoe is het met jou?Wat leuk dat je hier nog even een berichtje achter laat

Denise,succes alvast voor vrijdag (voor ik het vergeet)en balen van die zw vergiftiging.Gelukkig lig je in het zh en houden ze je goed in de gaten.

Butterfly,yes de kleine ingedaald en 2 cm,ik hoop dat jullie kleintje snel geboren wordt!Ik hoop dat je vk gelijk heeft!

Marieke,ik hoop voor jou ook dat jullie baby voor die tijd al geboren is

groeten Simone

20. audrey23

audrey23 Actief lid

9 nov 2007
    327
    0
    0
    Zo ben net terug van de vk. De bloeddruk was nu wel weer goed. Raar he!

Mieni: nog bedankt voor je reactie?

Maar ze heeft de bloeddruk handmatig gedaan, op de ouderwetse manier.
    Toen heeft ze zo'n elektrische gepakt (die wat ze in het ziekenhuis ook gebruiken) en die gaf weer hoger aan.
    En die dingen zijn ook niet altijd nauwkeurig. Dus hoef mij nergens druk over te maken. Vrijdag in het ziekenhuis maar aangeven dan.

Dus ik kan weer rustig de nacht in. Gelukkig.

Voor iedereen een fijne avond en slaaplekker alvast.

Groetjes Audrey

Deel Deze Pagina