Oktober 2008 mama´s

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door noukie, 20 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MariekeS81

MariekeS81 Actief lid

16 aug 2008
    172
    0
    0
    Druten
    Ik loop inmiddels al 6 dagen overtijd, en de mensen hebben het nou gelukkig opgegeven om steeds te bellen :D Ik vind het harstikke lief dat ze intresse tonen hoor! maar ik bel ECHT wel als ze geboren is :D

2. Timzijnmama

Timzijnmama Fanatiek lid

20 dec 2007
    2.109
    0
    0
    Ik weet dat ik het moet vergeten, maar zo'n opmerking kan je nu toch niet hebben?! Heb (tot nu) mijn tranen in kunnen houden, maar het heeft er echt ingehakt zeg....Rot vent :evil:

Op zich valt het gelukkig mee hoeveel mensen er bellen. Lang leve hyves zeg maar! En wel redelijk wat sms, maar dat vind ik ook wel lief.
    Mijn mamsie bel ik elke dag even op, want die eet haar hoed al bijna op van de zenuwen.... :p

3. Mieni

Mieni Fanatiek lid

18 mei 2006
    1.994
    0
    36
    Twente
    Ja gelukkig wel, waarschijnlijk is het gewoon jeuk geweest die door de warmte nog meer werd. De dokter noemde het PUPP maar ik denk dat het dat toch niet is geweest achteraf.

4. Kiezeltje

Kiezeltje Bekend lid

11 feb 2008
    655
    1
    0
    Veenendaal
    @ tzm: pff wat een rotvent! Mensen weten soms echt wat ze moeten zeggen om je dag goed te maken :( *not*

@ kus: hee buddy, nou heb je n datum om naar toe te leven, lekker hoor! :D Ik wil ook :p

Vandaag dus bij de vk geweest en ze zag wel dat ik er echt n beetje doorheen zit nu, dus ze duimt met me mee dat ie snel komt. Hij lag er al wel helemaal klaar voor zei ze, maarja, als je t mij vraagt geloof ik zo dat ie t ook wel 2 weken uithoudt om startklaar te liggen.

Mn man wordt trouwens met de dag zenuwachtiger :confused: Terwijl ik juist met de dag rustiger wordt eigenlijk... apart toch? :p
    Hebben jullie ook van die zenuwachtige mannen of is de mijne de enige?

5. Mamak

Mamak Fanatiek lid

8 jun 2008
    3.424
    48
    48
    thuis
    *** Buddy nieuws van Semmi ***

Helaas moet ik jullie een vervelend berichtje van Semmi laten weten...
    Ik kreeg de volgende sms:

Helaas ligt Faya in het ziekenhuis sinds vanmiddag. Ze werd de laatste 2 dagen minder alert en te moe om te drinken. Ze moet de komende nacht blijven en misschien uiteindelijk sondevoeding

Jammergenoeg niet zo'n leuk bericht.. Ik houd jullie op de hoogte van meer nieuws..

*** einde buddy nieuws ***

6. MariekeS81

MariekeS81 Actief lid

16 aug 2008
    172
    0
    0
    Druten
    Mijn man is ook heel erg zenuwachtig! hij zegt ook eerlijk tegen iedereen dat hij meer tegen de bevalling opziet dan ik :D . Zijn geduld word nu ook wel heel erg op de proef gesteld.

7. MariekeS81

MariekeS81 Actief lid

16 aug 2008
    172
    0
    0
    Druten
    ohhh semmie wat vervelend nieuws! ik hoop echt dat ze snel weer opknapt en weer mee naar huis mag. Heel veel sterkte meid!

8. Symoen

Symoen Bekend lid

12 apr 2007
    968
    0
    0
    mama
    Semmi,meid wat een ontzettend vervelend bericht.Heel veel sterkte voor jullie en beterschap voor Faya.Dat ze maar snel weer opgeknapt zal zijn en weer naar huis mag.

groeten Simone

9. tam27

tam27 Fanatiek lid

6 aug 2005
    3.173
    1
    38
    verpleegster
    Zuid-Holland
    @semmi, heel veel sterkte, hopelijk knapt je meisje snel op en mag ze weer mee naar huis.

10. Kiezeltje

Kiezeltje Bekend lid

11 feb 2008
    655
    1
    0
    Veenendaal
    @ semmi: sjonge meid! Hopelijk knapt Faya weer snel op!

11. Liz0104

Liz0104 Fanatiek lid

14 jan 2008
    1.048
    1
    0
    Antwerpen
    Semmi wat vervelend voor je! veel sterkte komende dagen, ik duim dat je kleintje snel weer beter is! :)

TZM inderdaad een rotopmerking, dat is voor hem een schop onder zijn kont te verkopen :eek: :D

hier rommelt het wat maar niks regelmatig...
    xxx

12. Timzijnmama

Timzijnmama Fanatiek lid

20 dec 2007
    2.109
    0
    0
    Semmi...heel veel sterkte meis. Hopelijk mag je Faya weer snel mee naar huis nemen! *knuf*

13. Blub76

Blub76 Actief lid

29 jan 2008
    336
    0
    0
    nagelstyliste
    papendrecht
    @lelie,waarom komt je ergste nachtmerrie uit als je ingeleid word?ik ben 5x ingeleid en heb dat totaal niet als een nachtmerrie ervaren.ik vond het zelfs prettig.wist precies wanneer de baby zou gaan komen.heerlijk.met Brenda-Lisa afgelopen maandag zijn mijn vliezen gebroken maar omdat er geen weeen kwamen hebben ze een infuus aangelegd.het voordeel vind ik van infuus is dat NA je bevalling dat infuus er niet meteen uitgetrokken word.ze laten de weeenopwekkers lopen tot de placenta eruit is.(niet dat dat bij mij dit keer geholpen heeft maar meestal werkt dit perfect).ik vind het heel jammer dat er zoveel spookverhalen rond gaan over het inleiden.de negatieve verhalen van mensen(en dan met name die van de weeenstormen,die je overigens ook op de natuurlijke manier gewoon kan krijgen dat heeft niks te maken met inleiden) worden alleen maar onthouden.terwijl de positieve verhalen naar de achtergrond worden geschoven.erg jammer.

semmi,hel veel sterkte en ik hoop dat je kleine meid snel naar huis komt.

verder gaar het hier voortreffelijk.Brenda-Lisa drinkt nu goed aan de borst en was vandaag 20 gram aangekomen.ze is er in totaal 300 afgevallen dus dat was niet zo heel fijn.maar ze groeit weer.

ik wens de dames die overlopen en nog moeten heel veel succes.

14. Susanna

Susanna Bekend lid

17 jan 2008
    698
    0
    0
    stay@homemum
    USA
    Butter en man gefeliciteerd met jullie dochtertje Lesly!

Kibi en man van harte met jullie meisje Lore!

Heel veel geluk!

Marije wat een prachtig mannetje! Je ziet er zelf ook puik uit op foto!

Linnepin van harte met je vriend!

Tzm 40 weken! Ikheb trouwens het gevoel dat je een jongen krijgt. Zou je die buurman nu niet ff heel gauw achter het behang plakken!?

Kus fijn dat je een datum weet! :D

Lelie jeetje dat je nog steeds geen weeen hebt. Ik dacht dat na een paar uur na de vliezen toch echt wel es ging gebeuren. Succes ermee!

Mamak wat ontzettend balen. Weer lekker gemaakt op niks af.

Ik word nu echt weer bang voor de bevalling :( Als ik dan hier weer lees dat meiden haast moeten huilen van de pijn, dan begin ik alweer te flippen. Het komt nu ineens ook erg dichtbij. Nog max. 4 nachtjes.

Ook ik wordt nu gek gebeld en ik neem gewoon niet op!

15. Zena

Zena Fanatiek lid

9 dec 2006
    2.428
    0
    36
    Semmi, dat vind ik echt heel naar voor jullie! Beterschap.

Susan, ik heb mijn bevalling als heel prettig ervaren. Ja, het deed zeer. Maar dat weet je van te voren. Ik kon de weeën goed wegpuffen en ben niet in paniek geraakt ofzo. Ook niet gehuild van de pijn. Onder de douche zelfs geslapen! Het enige nare aan mijn bevalling was die rotte placenta. Verder was het echt prima te doen in precies 12 uur tijd!
    DUs...er zijn ook positieve ervaringen!

16. lief649

lief649 Actief lid

3 okt 2007
    449
    0
    0
    @Semmi: Jeetje meis dat is heel naar ! Ik hoop dat Faya weer gauw opknapt zodat ze weer lekker mee naar huis mag ! Sterkte !

17. Susanna

Susanna Bekend lid

17 jan 2008
    698
    0
    0
    stay@homemum
    USA
    Thankx zena dat geeft de burger moed :)

Semmi ik hoop dat Faya snel hersteld en dat ze vlug weer naar huis mag. Het lijkt meheel vervelend om haar weer uit handen te geven. x!

18. Hey meiden,

Meiden die bevallen zijn van harte, die bezig zijn kom op, en die aan het rommelen zijn sterkte!

Ik dacht vandaag laat ik eens die matrasbeschermer op m'n bed leggen, wat een gekraak zeg! Ik heb hem gelijk eronder vandaan getrokken :)
    Scrappercindy was jij dat nou die zei dat je een molton met een plastic laagje had gekocht? Zo ja waar heb je dat gekocht en hoe duur was dat? Zo nee weet iemand dan wat ik bedoel en waar je dat kunt kopen?

XXXX

19. denise1976

denise1976 Fanatiek lid

6 nov 2005
    1.179
    0
    0
    Den Haag
    Bambie,lief dat je even gebeld hebt,morgen de grote dag.
    Mamak,ook jij bedankt voor je smsjes.

duimen jullie voor mij,ik hou jullie op de hoogte!

20. Denise sterkte meid! Ik ben al begonnen met duimen!

Semmi: Jeetje ik hoop dat je dochter weer snel naar huis mag!

xxx

Deel Deze Pagina