Oktober 2008 mama´s

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door noukie, 20 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lelie4

Lelie4 Actief lid

10 feb 2008
    182
    0
    0
    @ blub 76 Echt niemand kan positief zijn over inleiden en daarom heb ik ook gewoon lekker mijn telefoon uitgezet want bel me dan maar niet als je niks positiefs kunt zeggen! Ik ben blij dat er ook positieve verhalen zijn over inleiden waaronder dus de jouwe! Dat geeft de burger weer moed! Ik moet het gewoon maar over me heen laten komen want er zit toch niks anders op en mijn kleine meisje moet er toch echt uit en dat is ook weer een leuk vooruitzicht natuurlijk!

Hopelijk kan ik een beetje slapen vannacht!

kus

2. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    semmie dat is minder neiuws over je kleine meid, hopelijk is ze snel weer beter

3. Mamak

Mamak Fanatiek lid

8 jun 2008
    3.424
    48
    48
    thuis
    Wat is het stil...?

Ligt iedereen op 1 oor?

4. msroxy

msroxy Fanatiek lid

12 dec 2007
    1.040
    0
    0
    Haai, ik lees hier nog wel eens mee, want ik was eerst ook een oktobermama, maar ik weet toevallig waar je het over hebt en kan niet laten me te moeien dus: Incontinetiedoek is stof met aan één kant waterdicht materiaal. Kraakt niet en kost bijna niets bij de stoffenwinkel. Hier heb je "de Greef", maar daar zit ook vast wel zoiets! Zit gewoon op een grote rol, dus kun je op maat af laten knippen.

Verder wil ik iedereen natuurlijk nog héél veel succes wensen!

5. allwoman

allwoman VIP lid

29 jan 2008
    5.589
    0
    0
    bezig bijtje
    Heleeeuuuwwwww,
    ik ben ook weer aan het rommellen (what's new :rolleyes: )werd er wakker van omdat het toch best wel zeer deed en moets net weer mn darmen legen...maar ga zo wel weer proberen te slapen hoor! ;)

Semmi: heel veel sterkte meid,hopelijk knapt faya snel op en mag ze snel weer naar huis!

TZM: ik moest wel lachen hoor op je mans humor :)
    die buurman kun je dus missen als kiespijn :confused:

mijn zwager belde vandaag met de vraag of mijn vliezen soms gebroken waren...ik: "nee hoezo?"omdat de ijssel overliep..... :confused: :)
    Van je fam moet je het hebben :D

Hansje: die van mij kraakt dus helemaal niet,lijkt ook meer op rubber dna op plastic!?
    die doek vind ik ook een goede tip,en wat jij zegt kun je bij de hema halen,geen idee wat het kost.

Lely:
    ik kan niet met volste recht meeparen over inleiden,ik kreeg 8 cm ontsluiting met harde buiken zonder pijn,maar toen hield het op..ik werd dus met infuus ingeleid voor de laatste 2 cm.
    die had ik in een half uur met een weeenstorm,10 min later was ze er.
    Ik vond de ween goed weg te puffen al kwamen ze wel snel op elkaar...ieder verhaal is anders,maar staar je niet blind op de nagatieve he!

Denise: ik duim voor je vandaag!

nou,lijkt hier mee te vallen,ga zo ook maar weer proberen te slapen,je weet niet wat de nacht brengt he..;)
    ik heb weken geleden met mn vriendin afgesproken dat dit weekend wel een mooi weekend was om te bevallen,en dat samen in onze agenda gezet ;) ze is net terug uiit vietnam voor 3 weken en mailde bijna elke dag dat ik mijn benen bij elkaar meost houden totdat ze terug was...dus het mag nu :)

Slaap lekker allemaal!

6. allwoman

allwoman VIP lid

29 jan 2008
    5.589
    0
    0
    bezig bijtje
    nou, pittige "harde buiken"om de 2 a 3 min,twijfel of ik nu naar bed ga ,of even douchen..want als ik lig slaap je er dus echt niet doorheen maar doen ze best wel zeer....
    en ik moet nog de hele nacht! hahah

Susanna: ik zag dat jij ook wakker was ;) maar daar is het nu natuurlijk nog maar begin van de avond! :)alles goed met je?

Ik kruip zo toch nog maar ff tegen mn hubby aan...

7. Susanna

Susanna Bekend lid

17 jan 2008
    698
    0
    0
    stay@homemum
    USA
    Whahaha! Ik zag jou posten bij een goed boek en ik dach hetzelfde 'oh oh alwoman kan weer niet slapen'.
    Alles ok hoor. Begin em alleen te knijpen voor maandag en inleiden, mits het niet eerder komt natuurlijk, wat ik nog steeds hoop. Jij komt altijd vrij relaxed over, ik probeer dat ook te zijn.

yep het ishier 19 uur en ik wacht op hubbie om te gaan eten in de lokale kroeg, heb geen zin om te koken zie je. :(

Truste!

8. allwoman

allwoman VIP lid

29 jan 2008
    5.589
    0
    0
    bezig bijtje
    heyyy (ik dacht toch nog ff kijken voor ik weer naar boven ga ben helemaal niet verslaaft verder;))

Dus ik kom toch nog wel vrij relaxt over hihi,dacht meer als een zeur met al die valse starten haha tja daar word je ook wel wat makkelijker van ;)

gezellig! eten in de plaatselijke kroeg!
    Ik duim voor je dat het dit weekend spontaan nog komt,zoniet,probeer je niet te druk te maken hoor,..go with the flow...en dan heb je je wondertje in de armen ;)
    fijne avond nog!

9. Butterfly1

Butterfly1 Niet meer actief

hoi ten eerste wil ik iedereen bedanken voor de felicitaties. Ik lig nog in het ziekenhuis met onze meid en als het goed is mogen we vanmiddag naar huis. Ons meissie was een sterrenkijker zoals ze dat noemen dus het is een hele zware bevalling voor ons geweest dat ook niet zonder slag of stoot gebeurde. Was goed moe en uitgeput. Maar ze is zo lief en zoet dat ik al niet eens meer over de bevalling nadenk. Het is een echt prinsesje. Ik weet niet wanneer ik op het forum kom aangezien ik nog niet helemaal aangesterkt ben. Ik ben nu wakker en lesly slaapt nog! Haha. Allwoman hopelijk zet het door! Succes meis. Iedereen die bezig is met bevallen succes en iedereen die nog wachten sterkte. Ik ga weer even genieten van de kleine kan er uren van genieten.

10. Kiezeltje

Kiezeltje Bekend lid

11 feb 2008
    655
    1
    0
    Veenendaal
    Hee allwoman, het is 10 oktober, jij ging ook bevallen vandaag toch? ;)
    Bij jou een hoop gerommel zie ik, nou, hier niks aan de hand hoor, maarja, de dag is nog jong 8)

11. Marijeee

Marijeee Bekend lid

17 mei 2008
    698
    0
    0
    Middenmeer
    Oh What a night, what a night!

De BV komt moeizaam op gang en ik ben nu al zover dat ik wil gaan kolven
    en het hem met een flesje ga geven..
    Die onzekerheid over wat ie nu binnen krijgt kan ik niet tegen.
    Na bijvoeding gehad te hebben om 6.00 uur ligt meneer prinsheerlijk te slapen..
    Ik heb helaas niet geslapen dus ben erg moe, maar ja..
    Komt wel goed!

Kan niet wachten tot de kraamhulp er is over een uurtje!
    Wat een hoop zorgen komen er kijken bij zo'n ukkie zeg...
    Ben echt een bangerik! hihi..
    Zal even wennen zijn ook!

Nou dames die nog moeten; Zet 'm op hé!
    Hopelijk hebben jullie straks allemaal jullie wondertjes in de armen!

12. allwoman

allwoman VIP lid

29 jan 2008
    5.589
    0
    0
    bezig bijtje
    Goedesmorgens!

nou,we hobbellen en rommellen nogs teeds,maar niks met regelmaat..(en ik heb een humeur waar je U tegen zegt :rolleyes: )

Dus Kiezeltje...de dag is idd nog jong...maar jij mag wel voor hoor :) hou je het nog een beetje vol?

Butterflyklinkt idd als een heftige bevalling, heerlijk te horen dat jullie zo verliefd zij op je kleine meid en dat maakt dan idd een hoop goed he! ;) Geniet maar lekker en sterk maar rustig aan!

Marijeee:lekker je gevoel volgen joh,het klinkt heel bekend wat ik voelde toen mn dochtertje geboren was,..wat komt er dan veel op je af he qua gevoel!Heb een beetje vertrouwen,komt allemaal goed en geniet maar lekker van jullie ventje!

Nou succes allemaal vandaag!

13. triessie

triessie Bekend lid

4 nov 2007
    961
    0
    0
    Goedemorgen!
    Ik was er al vroeg uit...zit te wachten tot ze mn nieuwe wasmachine komen afleveren (van 07:30 tot 10:30).
    Kiespijn (of wat het dan ook is) is nog niet helemaal over, heb het idee dat het nog steeds 'beursheid' is van het gewroet van de tandarts woensdag maar helemaal gerust erop ben ik niet.

Heb wel eea gelezen natuurlijk maar kan het me niet meer herinneren....wat zitten we allemaal in verschillende fases he nu? De een is net mama, de andere hoort al mama te zijn, weer een ander wil iets sneller een mama worden en weer een ander weet dat het nog ffies wachten is voordat ze mama wordt....spannende tijden zo voor ons allemaal he?!

ooo..deurbel..zullen ze zijn!
    ...nou die staat...ga ik meteen maar ffies kort programma aanzetten kijken of alles het doet!

14. saris

saris Actief lid

7 jul 2008
    177
    0
    0
    groepsleerkracht
    Oude Pekela
    Alle nieuwe mama's en papa's van harte gefeliciteerd!!!!

Ik las iets over inleiden en weeenstormen... Nou ik ben niet ingeleid en de laatste 6 cm heb ik in een weeenstorm in een uur tijd moeten wegpuffen :( Dus wat dat aangaat hoeft dat niet alleen bij een inleiding voor te komen ;)

Hier is de dag om half zes begonnen :confused: Meneertje ligt lekker te slapen en ik ga hem zo lekker wekken voor het badje :)

15. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    Vandaag was m'n uitgerekende data, raar toch.
    Maar ons meisje mag zodadelijk voor de eerste controle naar de kinderarts, ben kerjeus wat ze weet te vertellen.

16. Timzijnmama

Timzijnmama Fanatiek lid

20 dec 2007
    2.109
    0
    0
    Hansje volgens mij zijn die moltons ook gewoon bij de hema en ikea te koop...

Hier alles nog rustig. Om 11.45u naar de vk. Ben blij als ik het hartje weer hoor. Vannacht meer dan een uur wakker gelegen omdat ik het al sinds gisteren middag niet had gevoelt...
    Bewegen kan ik het ook echt niet meer noemen wat ik HEEL SOMS wel voel. Meer duwen en dat is moeilijk te onderscheiden van een harde buik...
    Ik overleg straks eens even met de vk wat ze er van vindt...

17. dreami3j

dreami3j Actief lid

14 feb 2008
    315
    0
    0
    Huismoeder
    Utrecht
    Bij de hema heb je ook zoiets maar is wel duur hoor!

18. dreami3j

dreami3j Actief lid

14 feb 2008
    315
    0
    0
    Huismoeder
    Utrecht
    Goedemorgen Iedereen!

Ik heb eindelijk weer is lekker geslapen... me kleine draakje heeft me dit keer met rust gelaten haha.. Of dat een goed teken is weet ik niet maar kan weer ff er tegen aan en dat is dan wel weer een fijn gevoel.

Alleen aangezien in een blaasonsteking heb heb ik af en toe geen flauw idee of het steken zijn of weeen die ik zo nu en dan heb ik de avond. Bij me darmen rommelt het wel vrij veel.

Nou sterkte iedereen verder die nog moeten en de rest fijne kraamtijd gewenst!

19. joel

joel Fanatiek lid

10 jun 2007
    1.162
    0
    0
    kapster
    best
    hey hey

ik heb ff een tijdje niet meegeschreven maar wel meegelezen maar wil iedreen nog ff feliciteren met hun kleine en degene die nog moeten heel veel suces.

hey denise(buddy) had je mijn pb berichtjes niet meer gehad? maar verder alles goed bij je.

hier is het al 2 weken aan t rommelen maar zet niet door en alles is goed. meot dinsdag weer terug naar gync ben benieuwd omdat ze die van ons bij week 38 als op 8 pond schatten via de echo dus lekker een flinke maar heb heel veel last van bekken dus ben benieuwd maar een vraagje is het ook normaal dat het bij je vagina steekt? indalinsweeen heb ik ook gevoeld maar voelde toch anders en als ik op bank ga liggen kan ik mijn benen amper uit elkaar halen of optillen en draaien in bed voel ik geod en af en toe als ik sta of net op wil staan?
    dat hij maar snel komt want ben het wel een beetje beu maar zelf denk ik nu de 20 ste dat is zelfs nog over de datum maar ja kan he.
    en yoehe vandaag 39 weken

nou iedereen succes ens sterkte. heeft nony trouwens al iets, zal toch wel moeten ondertussen?

20. Mamak

Mamak Fanatiek lid

8 jun 2008
    3.424
    48
    48
    thuis
    Denise heeft al heel lang geen internet meer thuis en zit af en toe in de bieb.. als ze belangrijke dingen heeft smst ze mij en geef ik het door.. ik denk dus dat ze jouw berichten niet heeft gezien

Deel Deze Pagina