tzm wat schrikken zeg hoop dat alles goed is met jullie in ieder geval gefeliciteerd met je dochter en ga lekker genieten. het was dus een meid hihihhihihihi.
Jeetje Tzm! Om 1.01pm was je nog online! Wat fijn dat je VK je toch nog belde voor de CTG. Gelukkig dat alles goed is met jou en jedochter Nadine. Van Harte Gefeliciteerd! Ik wens je een goed herstel van je keizersnede toe en een fijne kraamtijd!
donderdag 9-10-2008 ben ik bevallen van een kern gezonde zoon JELLE hij is 3570 gram en 49 cm lang. zo ben je aan het winkelen en zo begin je savonds aan een bevalling van 7,5 uur. het eerste deel ging prima van 0.30 begonnen de weeen en om 6.15 volledige ontsluiting helaas kreeg ik geen persweeen en moest naar het ziekenhuis eenmaal in de auto was het een ramp en om de min een perswee:S half 8 waren we in het zieken huis en 8.04 is hij geboren onze zoon. helaas moest ik naar de operatie kamer om gehecht te worden na een nachtje overblijven mocht ik vanmorgen met de kers verse vader mee naar huis en ligt er nu een heerlijke vent boven in zijn bedje meiden die nog moeten suc6 ik houdt jullie in de gaten liefs westlander84
Jeetje TZM schrik me rot. Heb je net nog effe een sms gestuurd Maar gefeliciteerd met jullie dochter nadine! Westlander: Van harte gefeliciteerd met je zoon. Wel fijn dat je zo snel volledige ontsluiting had maar waarom moeten die verdomde persweeen dan weer wegblijven Ik wens je een fijne kraamtijd toe! Oja was vandaag dan bij de Vk geweest en onze meid ligt al ingedaald. Wat ik begreep nog niet vast maar vast genoeg om er niet meer uit te floepen. Dus dat was mooi. Verder was alles oke volgende week weer! Sinds vandaag heb ik wel last van harde buiken en wat ongesteldheidspijn af en toe. En die kleine meid is druk poeh niet altijd even prettig hoe zij zich uitstrekt Ik wens iedereen verder een fijne avond een een goeie nachtrust. Morgen een zwangerschapsmassage heerlijk! XXX
TzM en man en Tim van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter en zusje Nadine! Zo dat is idd spoed geweest als ze om 1.01 nog online was! groeten Simone
Hallo dames! Ik weet niet of het nieuws ook op dit topic was doorgedrongen, want ben helaas niet toegekomen aan het bijlezen... Ik ben afgelopen maandag om 2.53 uur bevallen van een zoon Jari. Het was een bevalling van totaal zo'n 7 uur, waarvan 3 uur persweeën Helaas moest ik tijdens de persweeën met het hoofdje al in zicht alsnog met de ambulance naar het ziekenhuis, waar Jari mbv knip ter wereld kwam. Ik moest kort ter observatie en aan het infuus blijven, maar dezelfde dag zijn we nog thuis gekomen. Alles is goed met ons allebei en we zijn dolgelukkig! Maar wat een hectiek komt er op je af na zo'n geboorte, we worden nu geleefd. Lekker forummen zit er nauwelijks meer bij... Maarreh...wat ik vooral kwam doen: ROLIA EN PARTNER NOG VAN HARTE GEFELICITEERD MET DE GEBOORTE VAN JULLIE DOCHTER! Uiteindelijk toch nog op dezelfde dag als ik toch? Alle andere kersverse mama's ook nog van harte uiteraard! Nou, ik moet weer verder... dag allemaal! Succes met de laatste loodjes voor de dames die nog moeten! TOITOITOI
First time en man weet niet of ik jullie nu al had gefeliciteerd,maar bij deze van harte met de geboorte van Jari! groeten Simone
Rolia ik kan me indenken dat je het idd niet leuk vindt als er niet gereageerd wordt op je verhaal. Ik zag dat ik dat ook niet heb gedaan en ik heb mezelf zojuist een harde klap verkocht Lekker dat je het thuis kon doen en 20 minuten persen is toch best snel?! Ik weet niet hoe lang een vrouw gemiddeld moet persen. Simone idd nog niks van nony. Hoe gaat je herstel en Iris? Of post je inmiddels ook bij de mama's? Lief hier ook ontzettend veel afscheiding! Westlander van harte met jullie zoon Jelle! Tzm gefeliciteerd met jullie meisje Nadine! Had ik toch een fout voorgevoel. Ik hoop dat alles goed met je gaat en je herstel.
Hé Susanna,het gaat gelukkig beter nu,heb vandaag Iris voor het eerst in bad gedaan! Iris zelf doet het heel erg goed,ze is vandaag 2 weken oud,en woog bij de geboorte 2280 gr en vandaag 2540 gr.Gaat heel goed dus.Nu jij nog bevallen! PS ik post ook bij de mama's! groeten Simone
2 weken alweer idd! Ongelooflijk! Dat moet zo leuk zijn geweest om haar nu zelf in bad te doen. Zo heerlijk zo'n klein roze lijfje. Ik hoop dat staan je niet al te veel pijn doet
Bij mij niet in elk geval, ik ben bij Dylano en Dylarius geknipt en daarbij ook gescheurd. Bij Dylarius is het meer een schaafwondje wat ook gehecht is maar daar heb ik nu nog last van. Zit ook nog een hechting, terwijl de knip al helemaal genezen is...
Semmi, hopelijk gaat het al weer beter met je meisje? Sterkte! Leonie, jij ook sterkte met je mannetje. Hopelijk mag ook hij snel naar huis. Vaak is 24 uur onder de lamp genoeg. Alle kersverse mama's en papa's gefeliciteerd! Tzm wat een schrik zeg dat je een spoedkz moest. Alle mama's die rommelen sterkte en hopelijk komen de beebs gauw. Hier gaat alles goed met de kleine alleen heeft mama weer onwijs kiespijn. Maar durf niet zo de ta te bellen... Hoop dat ik t volhou tot maandag.
neen, ze heeft heel veel krampen en de osteopaat gaat deze behandelen. Ze zou het kisssyndroom hebben overgehouden na 8 maanden in stuit te zitten.
@ tzm en man: gefeliciteerd met de geboorte van Nadine Wow, dat was zeker ff schrikken, ik schrik er zelfs van Fijn dat het nu wel goed gaat Westlander: gefeliciteerd met de geboorte van Jelle @ First Time: gefeliciteerd met de geboorte van Jari
Het reflux hebben m'n andere kinderen ook gehad, yens gaf projectiel over, Zoë had gewone reflux en Sterre heeft de verborgen . Je kan dit zien ze braakt een beetje en slikt deze weer in, dan begint ze hele vieze gezichten te trekken. en te kulken zoals wij dit zeggen. Weet niet of jij het snapt , maar precies opbraken terug. Door de stuit kunnen de bekjes ook niet helemaal ontwikkeld zijn en die gaan ze binnen 14 dagen controlen met echo. Haar paje die ze nu drinkt is zeer dik, ze heeft er serieus moeite mee deze op te krijgen. Ze is doodop en zit soms nog maar in de helft.Ze hebben sterre ook gewogen en weegt 2.570kg op dit moment. ZE doet het dus goed Ze zal er nog effe aan moeten wennen. Ook waarschuwde de kinderarts dat er weer meer krmapen kunnen zijn in begin, dus.... ben gewaarschuwd.
Westlander, gefeliciteerd met de geboorte van Jelle First Time, gefeliciteerd met de geboorte van Jari Ik zal morgen weer even alles bijlezen dames, ik heb even een baaldag vandaag oftewel ik ben het zat....laat de kleine maar komen