Rolia mooi bevallingsverhaal hoor . TZM ik schrik ervan zeg! Maar meid van harte gefeliciteerd met jullie dochter en ik hoop dat je snel hersteld. Hier ontzettend veel last van kraamtranen, huil bijna de hele dag door . Dus vandaar dat ik hier ook niet zoveel ben.
Tamara moet kunnen zo'n baaldag! Lekker ff zeiken en zeuren. Zico aww die gekruiste beentjes zo schattig! Ischa, lekker die kraan open draaien meid!
Heeej meiden, zoo schrok ik even van TZM: Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter!Wat goed dat je je gevoel gevolgt hebt en de vk nog contact met jullie opnam! Nu ga ik dus helemaaaal de vk bellen morgen (stomme trut dat ik ben dat ik daarvoor eerst zoiets moet lezen )Net als Tzm voel ik de kleine sinds een dag f 4,5 een heel stuk minder..omdat het woensdag bij de controle allemaal goed was heb ik het zo gelaten maar wel in de gaten gehouden. Gister ook zoveel weeen en gerommel en pijnlijke buiken gehad dat ik daar een beetje door was afgeleid...ik kon nu dus niet slapen omdat ik me realiseerde dat ik de kleine alweer niet sinds gistermiddag gevoeld heb..en daar schrok ik van..en toen moest ik heel erg aan TZM denken. speciaal daarvoor heb ik dus de pc aangezet,en lees ik dit! pffff...ik wil vandaag dus zeker ook aan het ctg,ik ben heel nuchter maar kom op. Rolia: ik heb je verhaal ook gelezen meid,weet niet meer of ik gereageerd heb (heb hem wel hardop aan mn man voorgelezen weet ik nog bloos) trek het je niet aan,snap je wel..ook ik scroll best nog wel eens over al het nieuws heen,niet alles blijft hangen. Ischa: de beruchte kraamtranen...laat maar lopen he geeft niks. ga zo wel weer slapen hoor,tenminste denk het wel.
Kreeg net een schopje!....maar daar bleef het ook bij...bel wel vandaag voor de zekerheid maar..als je hem af en toe maar een keer voeld wil niet zeggen dat hij het nog fijn heeft he.....
allwoman, gelijk heb je hoor dat je belt! Ik voelde Dylarius wel regelmatig, maar ook mijn ventje had het niet meer naar de zin in de buik. En het is toch wel heel belangrijk he dat onze kindjes gezond en wel geboren worden. Dus meid niet twijfelen, gewoon bellen.
@ zico: wat een lieverdje is Sterre @ allwoman: gelijk dat je belt, hopelijk is alles toch goed met je kleintje
Morguh dames TZM, van harte gefeliciteerd met jullie kleine meid. Ben benieuwd wat het hele verhaal is Allwoman: Had je de vk al gebeld? Verder weet ik het niet meer Nog 6 daagjes en dan naar het ziekenhuis. Ben echt de dagen aan het aftellen. Kan wel mooi het hele huis aan kant maken nu, en voor de kids en hond is ook alles geregeld. Wel erg prettig. Heb van de gyn trouwens Omeprazol gekregen tegen maagzuur, en dat werkt echt goed bij mij.
Goedemorgen Meiden! Hier nog steeds alles rustig! Zometeen naar het ziekenhuis voor een CTG. Gewoon ter controle. All Woman; heb je al de vk gebeld? Westlander; Gefeliciteerd met je zoon! Fijne kraamtijd toegewenst. Susanna; Geniet ze van jullie laatste weekend met z'n tweetjes.....wie weet bevallen we wel op dezelfde dag.... Mammajanneke; Succes met je kiespijn.....Oeiiii lijkt me niet fijn! Zico; wat een schatje die Sterre.....hopenlijk kunnen ze snel dat Kisssyndroom verhelpen.
goedemorgen allemaal! Ik voel hem nog regelmatig gelukkig! Maar van me man mag hij dit weekend wel komen. We krijgen namelijk over 4 weken een nieuwe keuken en hij is heel bang dat onze kleine draak de planning in de war gooit! Want ja de oude keuken moet er ook nog geheel uit en moet was aangepast worden aan de leidingen etc... Maar vanaf wanneer moe je je zorgen maken als je baby nie meer zoveel beweegt? Want hij heeft wel van die dagen dat je hem overdag helemaal niet voelt en in de avond rond GTST tijd dat ie dan begint met handjes en voetjes naar buiten drukken.
Gedurende je hele zwangerschap. Zodra je de beeb kunt voelen, dan ligt het eraan waar de placenta ligt in welke mate je je kindje voelt en hoe later in de zwangerschap hoe minder extreem je kindje beweegt. (behalve die van mij.....word volgens mij een Olympisch Kampioen boksen!). Als je je zorgen maakt bel je gewoon je VK.
Mijn baby ligt vooraan heb mijn VLK ooit gezegd, daardoor voelde ik hem al met 15weken en dat was vroeg voor de 1ste keer! Maar waar de placenta dan ligt weet ik niet
WIE WILT MIJN BUDDY ZIJN? lijkt me wel handig als ik straks niet op het forum kan als je in ziekenhuis ligt enzo...
Mag ik mij even bij de zorgen van sommige van jullie voegen? Die van mij beweegt namelijk ook stukken minder sinds een paar dagen. Nu was dat geloof ik bij de eerste ook zo, maar weet het niet meer heel zeker. @Allwoman als jij je vk belt, ga je dan ook gewoon naar de vk praktijk om te kijken of alles nog goed is, of door naar het ziekenhuis? @dreami3j, weet wel dat wanneer jij gedurende de dag beweegt je het kindje in slaap wiegt, wat dat betreft dus eigenlijk heel logisch (dit moet ik ook maar even tegen mezelf zeggen nog zo'n 10 keer ofzo.... ) dat je hem pas voelt tegen de avond wanneer jij rustig zit en hij wakker wordt. Hier hetzelfde verhaal! Nou, misschien dat ik de vk toch ook maar even bel, al voel ik mij er, misschien overbodig, toch een beetje rot onder dat hij dan eventueel hierheen zou komen om te kijken of alles goed is. Ik zou dan liever gewoon even langs de praktijk gaan, maar ja, of dat zo in zijn werk gaat gedurende het weekend?
Hi meiden IK BEN BEVALLEN! Het was een groot drama en ik kom snel mijn verhaal vertellen maar ik moest even laten weten dat ik een ZOON heb Hij heet OLLYVIER en was 7 pond en 50 cm.... Het kwam er op neer dat ik na 16 uur weeen een spoed keizersnee heb gehad ben nu net thuis en het gaat maar moet het rustig aan doen Met ollyvier gaat alles top hij is zo schattig met een bos vol haar. Kom snel meer vertellen, de gene die nog moeten succes de gene die bevallen zijn GEFELICITEERD! LIEFS nony
@ nony: gefeliciteerd met de geboorte van Ollyvier! Klinkt als een heftige bevalling, sterkte met opknappen en geniet van je zoontje
TZM, Westlander en Nony; Van harte gefeliciteerd met jullie kids! Super kraamtijd toegewenst allemaal! Ik heb zelf sinds gisteravond veel last..Maar hoe ik het nou moet noemen? Pijnlijke harde buiken (bijna continue) en flinke krampen in mijn buik dat doortrekt naar mijn rug. Heb het niet opgemeten ofzo, want volgens mij is het nog niet zover.. Maar doet wel pijn iig! Zo leuk om ook de foto's van jullie baby's te zien.. Dan smelt er hier een achter de computer..En wordt het verlangen alleen maar groter!