De oktober mama's 2008!!! Wil iedereen die aanvullingen, wijzigingen of wat dan ook voor informatie heeft die in de lijst moet die via PB doorgeven aan Mieni, Ischa31 en/of Timzijnmama. De lijst blijft dan netjes en up-to-date. Onze hyves: http://oktobermama2008.hyves.nl BEVALLEN: 07 september 2008: (35+5) Carlijn - 3245 gram - Mariek73 - 1e kindje (7 oktober 2008) 11 september 2008: (36+3) Dylarius - 2800 gram - 49 cm - MamaJanneke - 3e kindje (6 oktober 2008) 12 september 2008: (36+1) Damian - 3000 gram - Bianca24 - 1e kindje (9 oktober 2008) 17 september 2008: (36+3) Daan - 2935 gram - 48 cm - Mariaatje - 1e kindje (12 oktober 2008) 19 september 2008: (37+5) Myanisa Jamila - 3315 gram - 50 cm - Sam1973 - 2e kindje (9 oktober 2008) 20 september 2008: (38+3) Xino - 3060 gram - 49,5 cm - Steffie1980 - 4e kindje (1 oktober 2008) 21 september 2008: (38+1) Zoë Hannah - 3715 gram - 51 cm - Zena - 1e kindje (4 oktober 2008) 22 september 2008: (38+5) Chelsea - ? gram - Brennmg - 2e kindje (2 oktober 2008) 24 september 2008: (37+5) Sterre - 2390 gram - 45,5 cm - Zico - 3e kindje (9 oktober 2008) 24 september 2008: (38+5) Luca Alexander Hendrik - 2700 gram - 49 cm - Lampie - 1e kindje (3 oktober 2008) 25 september 2008: (38+6) Jayden - 3200 gram - Saris - 1e kindje (3 oktober 2008) 25 september 2008: (38+5) Mike Marc - ? gram - MissyZuilen - 1e kindje (4 oktober 2008) 25 september 2008: (39+3) Lars - 4360 gram - 51 cm - Truus1980 - 1e kindje (29 september 2008) 26 september 2008: (37+4) Iris - 2280 gram - 44,5 cm - Symoen - 1e kindje (13 oktober 2008) 26 september 2008: (38+5) Hannalore - ? gram - Sambi - 2e kindje (1 oktober 2008) 27 september 2008: (39+1) Alida - 4030 gram - Knoepert - 4e kindje (3 oktober 2008) 29 september 2008: (38+2) Jelle - 3310 gram - 49 cm - Ellen1984 - 1e kindje (12 oktober 2008) 30 september 2008: (35+5) Jens en Joren - 2685 gram + 2370 gram - Vke - 1e + 2e kindje (30 oktober 2008) 1 oktober 2008: (38+6) Lucas - 2970 gram - 49 cm - Ischa - 1e kindje (9 oktober 2008) 1 oktober 2008: (40+0) Niek Daniël - 4275 gram - Sjannie - 2e kindje (1 oktober 2008) 2 oktober 2008: (38+4) Rosalie Helma Ria - 3710 gram - 50 cm - Mieni - 3e kindje (13 oktober 2008) 2 oktober 2008: (39+4) Yelena Roza Katharina - 4060 gram - Melloncollie - 1e kindje (5 oktober 2008) 3 oktober 2008: (38+2) Senna - 2635 gram - Annika - 3e kindje (16 oktober 2008) 3 oktober 2008: (39+5) Owen - 3700 gram - 50 cm - Jody - 2e kindje (5 oktober 2008) 3 oktober 2008: (40+2) Faya - 4020 gram - Semmi - 2e kindje (1 oktober 2008) 3 oktober 2008: (37+0) Floris en Isabel- 2575 gram + 2515 gram - Tal - 4e + 5e kindje (24 oktober 2008) 4 oktober 2008: (39+1) Jasmijn Amber Marlies - 2572 gram - Bambie - 1e kindje (10 oktober 2008) 4 oktober 2008: (39+3) Eline - 3180 gram - Lotte - 2e kindje (8 oktober 2008) 5 oktober 2008: (39+1) Quinten - 3650 gram - 50 cm - Joli - 1e kindje (11 oktober 2008) 6 oktober 2008: (41+1) Lieke - 3480 gram - Rolia - 3e kindje (28 september 2008) 6 oktober 2008: (39+4) Brenda-Lisa - 3580 gram - Blub - 5e kindje (16 oktober 2008) 6 oktober 2008: (37+6) Wesley Kean - ? gram - Vlinder - 2e kindje (21 oktober 2008) 6 oktober 2008: (41+2) Jari - 4040 gram - 50 cm - Firsttime - 1e kindje (27 september 2008) 7 oktober 2008: (39+2) Ollyvier - 3500 gram - 50 cm - Nony - 1e kindje (12 oktober 2008) 8 oktober 2008: (40+6) Jaimy - ? gram - ? cm - Marijeee - 1e kindje (2 oktober 2008) 9 oktober 2008: (40+6) Lesly - ? gram - Butterfly1 - 1e kindje - (2 oktober) 9 oktober 2008: (40+3) Lore - 3615 gram - 51 cm - Kibi - 1e kindje (7 oktober) 9 oktober 2008: (38+5) Jelle - 3570 gram - 49 cm - Westlander84 - 1e kindje (18 oktober 2008) 10 oktober 2008: (40+1) Nadine- 2750 gram - 50 cm - Timzijnmama - 2e kindje (9 oktober 2008) 11 oktober 2008: (39+0) Esmee - 3740 gram - 52 cm - Lief649 - 2e kindje (18 oktober 2008) 11 oktober 2008: (39+0) Caitlin - 2590 gram - Denise1976 - 1e kindje (18 oktober 2008) 11 oktober 2008: (37+3) Noa - 2430 gram - Allwoman - 2e kindje (29 oktober 2008) Totaal 23 meisjes, 21 jongens UITGEREKEND: 29 SEPTEMBER Gerlinde, 31 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, het wordt een JONGEN 30 SEPTEMBER Scrappercindy, 34 jaar, 2e kindje 1 OKTOBER Sousa, 24 jaar, 1ste kindje Jennefer26, 29 jaar, 2e kindje, denkt een jongen, hoopt op een meisje 2 OKTOBER Spijkervrouwtje, 31 jaar, 2de kindje, denkt zelf meisje, geslacht is een VERRASSING 3 OKTOBER MariekeS81, 27 jaar, 1e kindje, het wordt een MEISJE Jessicaca: 27 jaar, denkt zelf jongen 4 OKTOBER (Dierendag) Proudmama, 27 jaar, 1e kindje en het wordt een JONGEN 5 OKTOBER Jessica507, 23 jaar, kalender zegt jongen, denk zelf meisje en het wordt een MEISJE Marjan72, 36 jaar, 2e kindje en het wordt een JONGEN 6 OKTOBER Lisette28, 30 jaar, 2e kindje, geslacht is een VERRASSING 7 OKTOBER Eef76, 32 jaar, 1e kindje, het wordt een MEISJE 8 OKTOBER Lin83, 24 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen, het wordt een JONGEN Susanna, 32 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf een meisje, en het wordt een MEISJE 9 OKTOBER Charlie01, 2de kindje, kalender jongen Mama1984, 23jaar, 1e kindje, kalender jongen Farfan 10 OKTOBER Jimmy, 24jaar Shelde, 25 jaar, 2e kindje, kalender meisje Miekiemiek, 30 jaar, 2e kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen Mikatjuh, 1e kindje, denkt zelf ??? 11 OKTOBER Lelie4, 31 jaar, 1e kindje, het geslacht is een MEISJE 13 OKTOBER Muffie, 24 jaar, 1ste kindje Lientje, 2e kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen Kiezeltje, 20 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje, het wordt een JONGEN 14 OKTOBER Astridje, 25 jaar, 2de kindje 15 OKTOBER Wiets, 27 jaar, 1ste kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje Linnepinn, 22 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, zelf nog geen idee! 16 OKTOBER Cootje269, 30 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje Sabineramp, 22 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje, het wordt een MEISJE Maxie, 28 jaar, 1e kindje, geslacht is een VERRASSING Dreami3j:, 25 jaar, 1e kindje, kalender jongen en het wordt een JONGEN 17 OKTOBER Joel, 23 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen en het wordt een :-# Chris81, e kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje en het wordt een :-# Norway, 26 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt een meisje, geslacht is een VERRASSING MamaG, 27 jaar, 1e kindje, kalender meisje, twijvelt zelf nog, geslacht is een VERRASSING 18 OKTOBER Taddy teddy, 26 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen en het is een MEISJE Gerda 1975, 33 jaar, 2e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen Mad, 2e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen Bianca Loman, 26 jaar, 1e kindje 19 OKTOBER Audrey23, 24 jaar, 1e kindje, kalender meisje Danii, 28 jaar, 3e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen Tam27, 29 jaar, 2e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje en het wordt een :-# 21 OKTOBER Yvonnee, 2e kindje Catootje1978, 29 jaar, kalender jongen, denkt zelf meisje, geslacht is een VERRASSING 23 OKTOBER Wendyy, 23 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen MamaK, 1e kindje, het wordt een JONGEN 24 OKTOBER Hanne9, 24 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen, het wordt een JONGEN Liss10, 24 jaar, 1e kindje, kalender meisje 26 OKTOBER Guapetona, 34 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje 27 OKTOBER Shaas, 18 jaar, kalender jongen, denkt zelf jongen, het wordt een JONGEN Just the2 of us, 21 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje Triessie, 28 jaar, 1e kindje, het wordt een :-# 28 OKTOBER Sung, 26 jaar Dorito, 2e kindje, denkt zelf jongen Liz0104, 19 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf ???? en het is een MEISJE 30 OKTOBER Kus26, 26 jaar, 3e kindje en het wordt een MEISJE 31 OKTOBER Hansje, 24 jaar, 1e kindje, kalender meisje en het is een MEISJE Totaal 9 jongens, 12 meisjes, 7 verrassingen, 4 :-# VLINDERTJES: 20 mei 2008:, Nikkie*, mama Coni (5 oktober) 24 juni 2008: Jort*, mama Klusser (24 oktober) BUDDYLIJST: Susanna - Audrey23 Kiezeltje - Kus26 Joel - Denise1976 Vlinder - Hansje Bambie - Triessie Mamak - Semmi Mieni - Tam27
**** BUDDYNIEUWS **** Vlinder smste mij gisteren dat zij en wesley naar huis mochten. Wesley is nog wel slap en suf van de geelzucht maar drinkt al beter en groeit weer. **** EINDE BUDDYNIEUWS*****
Goedemorgen meiden! Ik heb lekker uitgeslapen vandaag. Sulja heeft alle voedingen van gisterenavond tot vanmorgen 10 uur gedaan en ik ben pas om half 11 opgestaan. Heerlijk! Dat is het voordeel van papa vrij in het weekend. Kan mama ook is uitslapen. Gisteren heeft Sulja uitgeslapen. Vlinder, wat fijn dat Wesley weer thuis is! Lijkt me vreselijk als je hem dan weer naar t ziekenhuis moet brengen. Hopelijk kanpt hij snel helemaal op! Hoe is het eigenlijk met jouw bekken? MamaK, als je je beter voelt bij de fles, zeker voor de fles kiezen nu je je zo beroerd voelt. Ik ben begonnen met bv en ik zat ook slecht in mn vel. Ik had vrij snel tepelkloven door omstandigheden, en kon dat dus helemaal niet handelen. Ik heb wat zitten huilen als Zoë weer moest drinken. Toen ben ik over gestapt op de fles en dat ging een stuk beter. Probeer nu de bv weer op te starten. En nu kan ik het wel hebben als ze me pijn doet. Ik zit weer goed in mn vel en dat merk ik met het aanleggen. Ik ben nu ontspannen en ZOë daardoor ook.
MamaK: Als jij je goed voelt bij de fles, moet je dat echt doen hoor meis! Ik heb ook tegen iedereen gezegd dat ik BV zou gaan geven, maar diep in m'n hart wist ik dat ik toch liever wil flessen. Uiteindelijk de knoop doorgehakt en ik geef dus gewoon FV. Het bevalt mij en Quinten prima! M'n man kan nu ook geregeld de fles geven en buiten de oma's om, laat ik echt niemand anders het flesje geven. Ookal vragen ze het, ik wil het niet, punt! Hij is MIJN kind en ik bepaal wie hem het flesje geeft! Oh, en dat dat iedereen 'm vast wil houden, zooo herkenbaar! Ik lijk wel een hyena wat dat betreft! Wist niet van tevoren dat ik dit ooit zou voelen, maar echt hoor! Ik ben een pitbull als het Quinten betreft! Gisteren de stad in geweest, als er maar iemand over de wagen boog, zorgde ik dat ik binnen één handbeweging, diegene zo zou kunnen wegduwen al zouden ze er met hun handen induiken! Goh! Kom zeker over als een monster nu hè?! Nou ja, doe dus gewoon wat je hart je ingeeft meis! Zena: Lekker uitgeslapen! Heerlijk hoor! Ik ben de hele nacht met Quinten in de weer geweest, Stefan mocht vannacht doorslapen, vanmorgen heeft 'ie het overgenomen en heb ook ik heerlijk tot half 11 liggen slapen! Verder een lekker lui dagje vandaag, dus dat komt helemaal goed!
hey meiden die bevallen zijn gefeliciteerd en geniet ervan meiden die rommelen succes en hopen dat het doorzet annika; ook jammer dat het niet klikte en dat je geen fijne kraamtijd hebt gehad, hoop dat ej nu echt helemaal kan genieten. mieni ik heb je ff pb gestuurd omdat er iets veranderen moest worden kwa buddy met dreami3j ok ik heb heel erge last van steken bij mijn vagina is neit meer normaal maar is dat kwa indalen of wat zou dat zijn. heb het heel veel met draaien en af en toe met staan of zo ook elke keer weer krampen of ongie pijn maar zet neit door helaas ik dnek echt dat hij over tijd komt of de 20 ste dat is de dag dat ik vorig jaar mk heb gehad en voor een leven die gaat komt er een nieuwe zeggen ze,(ben niet gelovig of zo ) maar zou wel toeval zijn toch.
@ joel: steken in je vagina zijn heel herkenbaar, volgens een kalender die ik heb komt dat omdat ie dan zo diep ligt en op je banden drukt. Ik heb er al weken last van en hij ligt ook al weken heel laag dus dat is niet zo gek @ annika: balen dat je kraamtijd minder was! Goed dat ze nou weg is dan... Ik heb vanaf half 3 wakker gelegen van de krampen, en ze kwamen elke 5 minuten, soms nog sneller, en het werd ook steeds wat pijnlijker dus uiteindelijk zei ik tegen mn man: ik denk dat het wel door gaat zetten vandaag, en toen opeens een uur nergens last van... en sindsdien is het steeds even regelmatig krampen en dan weer een poosje niks, pff, echt vermoeiend zo
Ja, dat had ik nou gisternacht ook weer... ik word er echt gek van... Als ik niet al was doorgedraaid dan gaat het binnenkort wel gebeuren.. Ik hoop voor jou dat het snel doorzet.. Morgen ben je 40 weken toch?
keizeltje dat dacht ik al ja wel vervelend zeg maar die krampen heb ik ook al een tijdje maar sinds vannochtend heel vaak en soms veel achter elkaar maar niet boven inbuik alleen onder mijn navel zeg maar, zijn dat dan voorweeen of niet of meot je die krampen over heel je buikhebben? naar wc voor grote behoefte is het niet want dat zeiden ze ook al tegen mij.
Even snel een berichtje van de trotse mama van Nadine! Ze heeft ons flink laten schrikken en is met een spoedkeizersnee geboren, maar we maken het goed. Als het goed is mogen we morgen naar huis!
Tzm; alweer online......! Wow. Heerlijk dat het zo goed met jullie beiden gaat. Annika; Jammer dat het niet zo klikte met de kraamzorg....nu kan je lekker alles doen zoals je het zelf wilt. Ik las een aantal berichten over fles of borstvoeding. Idd doen waar je je zelf goed bij voelt. Moet alleen lachen (positief hoor) over het feit dat velen het niet leuk vinden dat iedereen de baby vasthoud en voedt. Ik ken dit gevoel zelf helemaal niet, het is juist mijn overweging om FV te doen. Dan kan de visite lekker de fles geven terwijl ik andere dingen doe of gewoon eens even lekker NIKS. Vandaag zijn wij druk met de tassen pakken, voor de zekerheid maar voor 3 nachtjes gepakt. En natuurlijk weer het huis van boven naar beneden in orde brengen want tja...dit is echt de laatste keer voordat de beeb geboren gaat worden. Morgen moeten we ons dus om 8 uur melden in het ziekenhuis en word ik ingeleid. Omdat ze zelf al niet echt positief over een snelle bevalling waren moet ik ervan uitgaan dat de beeb ergens tussen Ma en Woe ter wereld komt en dus horen jullie weer van mij als ik weer thuis ben. Ik hoop natuurlijk dat het Ma al er al (het is tenslotte mijn tweede kindje) maargoed.....tot nu toe heeft het nog geen haast gehad dus het zal me niets verbazen als deze hummel nog even laat weten wie de baas is. Voor iedereen die ook deze dagen gaat bevallen; een hele goede bevalling toegewenst alvast! Groet!
Morgen 40 weken ja, dus zou heel goed uitkomen als ie vandaag komt eigenlijk Maar ik denk eigenlijk dat et em weer niet gaat worden (misschien omdat ik me niet kan voorstellen dat die bevalling überhaupt nog eens begint.) Maargoed, mannetje gaat vanavond weer naar Texel, dus t kindje mag wel opschieten als ie nog wil komen vandaag Jij gaat nu snel ingeleid worden toch? Of was dat nog niet zeker? @ joel: ik denk dat het idd voorweeën zijn @ scrapper: heel veel succes morgen, en hopelijk is wordt je kleintje ook echt morgen geboren, niet woensdag pas
scrapper ik hoop voor jou idd dat de baby snel geboren word. en meiden nog een fjine dag ik ga komt zo bezoek, maar zal hier voortaan wat vaker meeschrijven. en natuurlijk hopen dat die voorweeen over gaan in gewone echte weeen groetjes
Kom op baby van Kiezeltje... opschieten!!! Je papa moet straks weer weg naar Texel dus een beetje haast maken graag *kijkt streng naar de baby* Nou, wie weet helpt het.. Ik heb het ook hoor.. zeg ook vaak tegen hubby.. die beeb van ons gaat zich lekker laten halen.. die heeft helemaal geen zin om te komen.. Het is nu zo dat als ik dinsdag (bij controle) 3 cm ontsluiting heb dat ze gaan inleiden.. Maar de kans zit erin dat ze het ook doen als ik geen 3 cm heb.. Vooral ivm het feit dat ik de slaapmedicatie niet meer mag gebruiken na dinsdag.. Dus het is echt afwachten wat ze gaan beslissen..
Alle nieuwe mama's van harte gefeliciteerd met jullie kleintjes!! Tsjonge...het gaat echt heel snel af en toe met bevallingen he? Vrijdagmiddag voor het laatst gelezen en moet je nu eens kijken! TzM; ik ben wel erg benieuwd naar jou verhaal zeg...moest vrijdags nog aan je denken! Trouwens ook bij Allwomen, ook zo snel gegaan.... Ik ben trouwens vrijdag middag nog behandelt aan mn kies, heb een wortelkanaalbehandeling gekregen....zucht...heb 2 uur op die stoel gelegen, ik ben een paar keer bijna flauw gevallen van de spanning en soms de pijn...maar ja...anders moest ik maandag terug komen en ik wist dat ik dat niet zou doen dan!!! Dus Mamajanneke...ik weet zoooo wat je door maakt en hoop dat het nu beter met je gaat, hebben ze iets gedaan??? Mamak; knap van je dat je hulp hebt gezocht en het deelt, dat is al een hele stap en misschien ook makkelijker om er nu mee om te gaan nu het 'open' is?! Verwacht niet teveel van jezelf, nu niet en straks als je je kleine in je armen hebt ook niet, iedereen moet wennen aan de nieuwe situatie dus leg je lat zo laag mogelijk he! Bostvoeding taboe? Weet niet...volgens mij voel ik me zelf eerder wat ongemakkelijk als ik het in het openbaar doe, ik hoop wel bv te kunnen gaan geven dus dan ontkom ik er denk niet altijd aan....wil wel kolven en flesjes doen...maar lukt het niet om wat voor reden dan is het ook goed, ga niet krampachtig doen ofzo. Zena; wat heeerlijk dat je hebt kunnen uitslapen zeg...goed geregeld!! Joel; raar he hoe het allemaal kan lopen, vorige jaar deze tijd was ik ook zwanger...helaas...maar straks hebben we onze wondertjes in onze armen! Scrappercindy; alvast heeeel veel succes morgen....je bent er bijna..yeah! Wie was het nou met eventueel vruchtwater verlies? Hoe is het met je? Nog laten controleren? Volgens mij van de 'actievere' schrijvers ben ik een van de weinige die over blijft deze weken?! Snik...
nou gisteren schreef ik al dat ik van die buikpijn had harde buiken ongie pijn. maar de hele tijd door en niet met vlagen zoals ze zeggen dat er bij weeen is. en het werd ook niet erger. nou vannacht werd het wel iets erger maar vooral had ik het idee da mijn maag dichtgeknepen werd ik heb wel vier keer in totaal overgegeven en elke keer ook een beetje ontlasting kwijt geraakt. leuke combi hoor van voor en achter. nou na ongeveer maar 3 uurtjes te hebben geslapen en niet achter elkaar, ben ik maar uit bed gegaan pas om 830 was ik alleen nog maar misselijk. en ben ik terug naar bed gegaan. en zo langzamerhand heb ik nu alleen nog wat beurs gevoelt en ben wel nog misselijk heel af en toe heb ik nog een harde buik. maar was dit dan nog steeds oefenen? pffffffffff een hele nacht en een hele dag en dan alleen oefenen. over bv het is in nederland bijna taboe om te zeggen dat je fv gaat geven dan krijg je eerste een preek over hoe goed het wel niet is enz. maar je hebt wel gelijk, in het openbaar bv geven vinden de meeste mensen weer niet kunnen. las er laatst nog een artikel over in ouders v an nu.
Annika rot dat je het niet trog met je kraamhulp. Gelukkig heb jenu zelf weer de leiding. Tamara het lijkt me dat het dus niet lang meer kan duren! Misschien ook morgen? Joli haha hyena! Hoe reageren de katjes op de baby? Gaat dat wat of zijn ze al bij hun nieuwe baasje? Kiezel pfff wat vervelend dat je man nu weer weg moet! Ik hoop echt voor je dat het komt als hij er is en dat je niet zit te wachten op zijn thuiskomt tijdens weeen. Mamak uiterlijk woensdag heb jij vast je baby! Dat kan toch bijna niet anders nu. Joel hier ook weer ook die vagina pijn. Vanacht gaf ik er echt een gil van, zo onverwachts zo zeer! Scrapper veel succes en ik heb het gevoel dat je gewoon morgen bevalt! Titus oh wat voel je je dan rot als er van voor en achter iets uitkomt. Ik vind het eerlijk gezegd prettig om te lezen dat sommigen liever een bevalling doen dan de tandarts! Daar put ik weer hoop uit! Nog 1 Harry Potter film te gaan De pijn hier wordt alleen maar erger en ik ben nu echt heel blij dat ik weet dat het morgen komt. Ik voel me alleen niet zo gelukkig als dat ik had verwacht. Ik werd al huilend wakker en waarom weet ik niet. Toch spanning denk ik. Ik had zelfs geen behoefte aan troost van mijn man.
@ Susanna: Ja, ik hoop het wel.. maar er is dus nog een kans aanwezig dat ze me niet inleiden hoor.. dus ik ga maar nergens op hopen.. Die emo buien zoals ineens huilen enzo ken ik ook (tsja).. Gek he? Je man wilt dan heel lief doen maar dat is dan het laatste waar ik zin in heb... Ach, alles komt straks weer goed als die verdomde hormonen uit ons lichaam zijn. Voor als ik het vergeet: Susanna.. Good Luck morgen en zet 'm op! Gisternacht weer een hele tijd weeen gehad maar wederom niet regelmatig.. Nu heb ik ze weer af en toe.. Het gekke is dat ze krachtiger zijn als ik zit dan wanneer ik lig.. Het lijkt wel of ze afzwakken als ik lig.. Hebben jullie dat ook?
Annika: Wat jammer dat er geen klik was met je kraamhulp! lijkt me toch een beetje jammer van de kraamtijd. Maar goed....nu kan je lekker je eigen ding doen, Tzm: Wat goed om te horen dat het zo goed gaat met jullie!! Kiezel: Ik zal voor je duimen dat de baby vandaag nog wil komen. voordat je man weer weg moet. Titus: Dat klinkt echt als een rot nacht! ik hoop voor de dat het snel doorzet. Mammajanneke: Wat vervelend van die kiespijn! hebben ze nog iets kunnen doen? Mamak: Wat vervelend dat je je zo rot voelt! wel fijn dat je zulke lieve mensen in je omgeving hebt die er alle begrip voor hebben! dat is erg belangrijk. Susanna en Scrapper: MORGEN IS DE GROTE DAG VOOR JULLIE!! ALVAST HEEL VEEL SUCCES GEWENST!! IK DENK AAN JULLIE!! Ik mag me morgen ook melden in het ziekenhhuis, om een afspraak te maken om in te lijden, ze gaan kijken hoe het is gesteld met de baby en mij en aan de hand daarvan word er een afspraak gemaakt. Ik wilde eigenlijk zooooo graag thuis bevallen maar dat kan me nu echt niets meer schelen! als ze maar komt! ik ben er echt helemaal klaar mee nu! ik merk dat mijn lijf echt niet meer wil. Dus ik ben benieuwd wat ze morgen zeggen.