Oktober 2008 mama´s

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door noukie, 20 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ischa31

Ischa31 VIP lid

5 sep 2007
    6.944
    83
    48
    thuis
    Susanna heel veel succes morgen en meid je kan het!

2. tam27

tam27 Fanatiek lid

6 aug 2005
    3.173
    1
    38
    verpleegster
    Zuid-Holland
    @scrappercindy en suzanna, heel veel succes morgen :D

@marieke, voor jou ook een spannende dag morgen, hopelijk duurt het voor jou ook niet te lang meer.

@annika, jammer zeg dat je geen goede klik had met de kraamverzorgster :(

@mamajanneke, hoe was het bij de tandarts?

@mamak, hopelijk zetten de weeën voor jou ook snel door, dit is ook niks.

Het wordt hier rustig vanaf morgen zeg, er blijven zo weinig zwangeren over.

3. Mamak

Mamak Fanatiek lid

8 jun 2008
    3.424
    48
    48
    thuis
    @ tam27: tnx meid.. wij hopen het ook al ruim 2 weken maar tot nu toe helaas... Hoe is het bij jou?

4. tam27

tam27 Fanatiek lid

6 aug 2005
    3.173
    1
    38
    verpleegster
    Zuid-Holland
    Hier veel pijnlijke harde buiken, vooral s'avonds, maar helaas zet het hier ook nog niet door.
    Maar van mij mag het, want momenteel ben ik het echt zat :(

5. Linda1980

Linda1980 Fanatiek lid

30 mei 2006
    1.356
    0
    0
    Susanna: You go girl! Zet 'm op morgen! Je kan 't! Ik denk aan je meis....

De katten reageren gelukkig goed op alles, ze zijn niet jaloers o.i.d, dus daar ben ik echt enorm blij mee! Ik zorg ook echt dat ze iedere dag nog aan hun aandachtuurtjes komen hoor! Het is niet zo dat ik ze nu spontaan links laat liggen, daar zijn ze me veels te dierbaar voor! Ben wel enorm blij dát het goed gaat, het is toch altijd afwachten hoe ze erop reageren....

6. mamajanneke

mamajanneke Fanatiek lid

22 mei 2007
    2.688
    4
    38
    Vrouw
    scrapper en susanne suc6 morgen en echt waar susanne een bevalling is een peuleschil bij echt kiespijn hebben!

Meiden bedankt voor t vragen, maar het is er niet beter op geworden.
    Ik heb anderhalf uurbij de ta gezeten en er zijn fotos gemaakt en hij heeft allerlei testjes gedaan, omdat ik niet kan zeggen die kies is het.
    En de kiezen waarbij we twijfelden zitten geen gaatjes en ook geen ontstekingen.
    Wel is mijn tandvlees zeer gevoelig (leve de hormonen!) en toen vroeg hij me of ik tandenknars en mijn kaken vaak op slot slot zet dus kaken strak en klem op elkaar ja du.
    Nu schijn ik dus spierpijn te hebben door dat wat die hevige pijn veroorzaakt.
    Ik heb bij hem ook tig keer gehuild oooo wat een pij, maar helaas niks aan te doen.
    Ik moet nu om de 8 uur 2 paracetamol in nemen, dus 1000mg en stipt op die tijden en mag nie dingen eten wat je moet kouwen en dan zou het met 2 week over moeten zijn en dan moet ik een bit voor de nacht aanvragen. zodat ik dus niet meer kan knarsen.
    Maar hier dus nog steeds pijn............

meiden zet m op!

7. Mamak

Mamak Fanatiek lid

8 jun 2008
    3.424
    48
    48
    thuis
    Lieve Meiden,

Ik wil, via deze weg, iedereen heel erg veel sterkte wensen voor de komende tijd.. Ik heb altijd erg veel steun gehad aan dit forum.. En ik weet dat er meiden zijn die ook hard een knuffel kunnen gebruiken...

Laat de bevallingen nu maar komen...

8. audrey23

audrey23 Actief lid

9 nov 2007
    327
    0
    0
    *BUDDYNIEUWS*

BIJ SUSANNA ZIJN DE WEEEN BEGONNEN, ZE ZIJN OP WEG NAAR HET ZIEKENHUIS.

ZODRA IK MEER WEET, LAAT IK HET JULLIE ZO SNEL MOGELIJK WETEN.

GROETJES AUDREY

9. Mamak

Mamak Fanatiek lid

8 jun 2008
    3.424
    48
    48
    thuis
    Jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej.... go Susanna..... zet 'm op meis.... Toch nog spontaan :D:D:D

10. tam27

tam27 Fanatiek lid

6 aug 2005
    3.173
    1
    38
    verpleegster
    Zuid-Holland
    Heel erg lief van je mamak :D

@suzanna, wat fijn dat de weeën toch nog uit zichzelf zijn begonnen, veel succes meid :D

11. Symoen

Symoen Bekend lid

12 apr 2007
    968
    0
    0
    mama
    YES SUSANNA!Spannend we wachten met smart op babynieuws!

Mamak voor jou ook een hele dikke knuffel!

Scrappercindy alvast heel veel succes voor morgen meid!

groeten Simone

12. scrappercindy

scrappercindy Actief lid

13 feb 2008
    283
    0
    0
    Nederland
    He! Susanna....we zouden toch SAMEN morgen bevallen! Jaloers, jaloers! Ik wil ook spontaan.......... :cry:

Nee hoor, heerlijk dat het nu toch spontaan is begonnen, ik hoop dat je snel je baby in je armen zult hebben!

Groet!

13. Kiezeltje

Kiezeltje Bekend lid

11 feb 2008
    655
    1
    0
    Veenendaal
    @ susanna: spannend! Zet em op! Hopelijk hebben we snel babynieuws ;)

@ mamak: hoop dat ze je snel gaan inleiden meid! (zal toch haast wel gezien de situatie nu zou je zeggen)

Mn man is net weg naar Texel, of het hotel in Den Helder dan, dus als de baby nog op tijd komt, moet ie sowieso daar vandaan komen... merk dat ik er nu wel rustig over ben, heb er wel vertrouwen in dat ie op tijd terug is dan. Heb wel liever vannacht of morgen dan dat ik over tijd ga lopen :p
    Maar achja, over tijd lopen overleven we ook wel weer...

14. Mamak

Mamak Fanatiek lid

8 jun 2008
    3.424
    48
    48
    thuis
    Ach... zoals je moeder al zei: Het kan ineens gebeuren....
    Ik moet zeggen dat ik daar ook wel aan denk (ja, aan wat JOUW moeder zei).... Geeft deze burger ook weer moed.. dat het er ineens kan zijn...

15. titus

titus Fanatiek lid

6 dec 2006
    1.300
    0
    0
    kinderverpleegkundige
    susanna jeeehhhheee wat fijn toch nog spontaan.
    ik hoop dat je snel je babytje in je armen mag houden.

mamak das lief ook eeen knuffel voor jou en ik hoop voor jou dat ze je wel gaan inleiden.

ik hoop dat het ook al ben ik nog helemaal niet zo ver als de meeste van jullie dat het bij mij gaat door zetten morgen ofzo want vandaag toch wel misselijk gebleven en echt zo een ik weet niet hoe ik me voel maar niet fijn in ieder geval dag.

scrappercindy veel succes morgen. voor ik er op kom dan ben je toch al bezig dus en wilde je toch nog even succes wensen.

16. Mamak

Mamak Fanatiek lid

8 jun 2008
    3.424
    48
    48
    thuis
    HELP even dames...

Ik zat net op het toilet en zag dat er vocht in mijn ondergoed zat.. Nu hadden we dat vorig weekend ook al en zijn toen naar het ziekenhuis gegaan (omdat we dachten dat het vruchtwater was)
    De vk in het ziekenhuis was toen heel onaardig erover want het liep er niet uit en het bleef niet lopen... na wat testjes bleek dat het idd geen vruchtwater was.

Nu ruikt het dit keer wel anders.. Ik zou niet direct zeggen zoet ofzo maar ook niet zo amoniak achtig (zoals afscheiding/urine) wel eens ruikt..
    Ik ben nu op een handdoek gaan zitten op de bank in de hoop dat het blijft "stromen"..

Nu sta ik voor de volgende keuze (indien het dus stand houdt dat het druppelt)... Ik kan het ziekenhuisbellen of de VK hier in de buurt..
    Bij de vk ben ik alleen patient voor NA de bevalling omdat het ziekenhuis dat niet doet.. Maar als ik naar het ziekenhuis moet dan moet ik eerst manlief uit zijn werk halen en weer helemaal ( 45 min) naar Leiden rijden..

Wat zal ik doen vk bellen en kort uitleggen of toch ziekenhuis???

17. titus

titus Fanatiek lid

6 dec 2006
    1.300
    0
    0
    kinderverpleegkundige
    ik zou gewoon de vk bellen.
    maar blijft het lopen dan?

18. MariekeS81

MariekeS81 Actief lid

16 aug 2008
    172
    0
    0
    Druten
    Lastig Mamak! Ik kan alleen maar zeggen wat ik zou doen in jou situatie, ik denk dat ik toch het ziekenhuis zou bellen en het daar even uitleggen. Als het toch je vliezen zijn hoef je denk ik toch niet meteen te komen, omdat ze dan meetsal een aantal uren wachten of er weeen komen. tenzij er natuurlijk iets anders is afgesproken met je.

Even op jou eerder berichtje, jij ook een hele dikke KNUFFEL!

19. MariekeS81

MariekeS81 Actief lid

16 aug 2008
    172
    0
    0
    Druten
    Yehhhhh susanne! toch nog spontaan begonnen! zet hm op meid! :D

20. tam27

tam27 Fanatiek lid

6 aug 2005
    3.173
    1
    38
    verpleegster
    Zuid-Holland
    Tja moeilijk mamak. Ik heb zelf momenteel ook last van veel waterige afscheiding, waardoor soms heel mijn onderbroek nat is, maar ik merk zelf dat het niet blijft lopen bv. door even hard op de rug van mijn hand te blazen.
    Als je het echt niet vertrouwd zou ik gewoon even bellen maar als het niet blijft lopen denk ik niet dat het vruchtwater is.

Deel Deze Pagina