Oktober 2008 mama´s

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door noukie, 20 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. annika1985

annika1985 Niet meer actief

gewoon bellen als je twijfelt.

Veel liefs Annika

2. Mamak

Mamak Fanatiek lid

8 jun 2008
    3.424
    48
    48
    thuis
    Tsja, ik heb niet het idee dat het blijft lopen maar dat het meer in soort van mini mini straaltjes komt... Dus als ik even ga verzitten dan voel ik weer wat (niet veel hoor) lopen tussen mijn schaamlippen...

Zucht... Ik word gek hiervan.. die stomme onzekerheid..

3. MariekeS81

MariekeS81 Actief lid

16 aug 2008
    172
    0
    0
    Druten
    *BUDDYNIEUWS*

Allwomen smst het volgende:

Moet nog blijven haar suiker is te laag, en ze is suf. Morgen weet ik weer meer.

EINDE BUDDYNIEUWS

4. audrey23

audrey23 Actief lid

9 nov 2007
    327
    0
    0
    Mamak, ik zou gewoon de vk of ziekenhuis even bellen, kan toch geen kwaad.
    Dan voel jij je ook wat rustiger. Gewoon bellen, daar zijn ze voor.

Succes

Groetjes Audrey

5. audrey23

audrey23 Actief lid

9 nov 2007
    327
    0
    0
    Mijn geduld, begint ook langzaam op te geraken.
    Wanneer komt ie nou?
    Mijn man en ik hebben allebei de 14de in ons hoofd. En als dat niet uitkomt, dan wordt het na mijn uitgerekende datum.
    Nu je hier op de site ziet hoeveel baby's er al geboren zijn. IK WIL OOK!

Maar van mijn zus en schoonzus, mag ik morgen nog niet bevallen, ze gaan met hun dochters na K3.
    Dus daar proberen wij ons aan te houden :D

Moest even mijn ego kwijt. :oops:

Heb nog niets van Susanna gehoord.
    Maar als ik vannacht een sms krijg, dan zet ik het morgenvroeg op de site. I.v.m. de tijd verschil.

Groetjes Audrey

6. titus

titus Fanatiek lid

6 dec 2006
    1.300
    0
    0
    kinderverpleegkundige
    allwoman balen maar beter nu dan als je thuis was toch.
    ik hoop dat ze snel opknapt.

7. Mamak

Mamak Fanatiek lid

8 jun 2008
    3.424
    48
    48
    thuis
    Ik heb toch maar even de verloskundihge praktijk gebeld en uitgelegd dat ik geen zin had om weer helemaal naar Leiden te gaan voor niets...
    Ze heeft me gerustgesteld.. we moeten het in de gaten houden de komende nacht.. als in vocht blijf verliezen moet ik morgen contact opnemen met het ziekenhuis.. Morgenochtend is dan vroeg genoeg.. Dus ik ben weer gerust gesteld ...

@audrey: Hier hetzelfde hoor.. wachten duurt zo lang.. Het gekke is dat ik zelf al maanden de 14e in mijn gedachte heb.. Nu moet ik dinsdag naar de gyn voor controle en er is een kans dat ze me dinsdag gaan inleiden.. Het zou dus zomaar kunnen dat mijn gevoel nog gelijk gaat krijgen..
    Ik hoop dat het bij jou ook snel begint...

8. audrey23

audrey23 Actief lid

9 nov 2007
    327
    0
    0
    Mamak, maar goed dat je even gebeld hebt. Geeft toch een rustiger gevoel.

Ja, dan zal voor jou de kans wel groter zijn dat het de 14de wordt, ik hoop het voor je.
    Ik heb vrijdag nog aan de ctg gelegen, er was totaal nog niks van teken van weeen. Maar het kan in 1keer weer omslaan. Maar daar ga ik niet van uit.
    Moet woensdag weer naar de gyn, kijken wat ze daar zeggen.

9. tam27

tam27 Fanatiek lid

6 aug 2005
    3.173
    1
    38
    verpleegster
    Zuid-Holland
    @mamak, fijn dat de vk je wat kon geruststellen.

@audrey, ik ben het ook zat, jij bent ook de 19de uitgerekend zie ik net :D Maar van mij mag de beeb wel komen, inderdaad nu je ziet hoeveel oktober baby's er al geboren zijn.

@allwoman, jammer dat je meisje nog moet blijven, hopelijk knapt ze snel op en mogen jullie snel naar huis.

10. audrey23

audrey23 Actief lid

9 nov 2007
    327
    0
    0
    O ja, we lopen gelijk! :D
    Voor jou in ieder geval ook veel succes.

groetjes Audrey

11. Chris81

Chris81 Actief lid

29 okt 2007
    252
    0
    0
    hier nog zo'n miep ongeduld... hihi... maar geod de natuur is de baas he...
    sterkte met afwachten

12. audrey23

audrey23 Actief lid

9 nov 2007
    327
    0
    0
    Inderdaad, daar zeg je het de natuur is de baas.

Voor jou ook succes met afwachten ;)

13. Kiezeltje

Kiezeltje Bekend lid

11 feb 2008
    655
    1
    0
    Veenendaal
    @ mamak: goed dat je de vk gebeld hebt. Grappig trouwens dat je onthouden hebt dat mn moeder dat zei, ze zegt het idd nog steeds als ik me even druk maak :)

@ mariekeS: jij loopt al een eind over tijd ook he, weet jij al iets over eventueel inleiden ofzo? Misschien heb je dat al ergens gezegd hoor, maar ik weet het even niet meer :oops:

@ allwoman: hopelijk knapt je meisje snel weer n beetje op

@ tam en audrey: ik had het met 39 weken ook helemaal gehad, dan mogen ze echt wel komen :D

Ik herken ook wel dat idee dat iedereen maar aan t bevallen is behalve ik! Maargoed, we zitten hier toch nog met aardig wat niet bevallen meiden, dus we zijn in ieder geval niet alleen ;)

14. tam27

tam27 Fanatiek lid

6 aug 2005
    3.173
    1
    38
    verpleegster
    Zuid-Holland
    @kiezeltje, morgen uitgerekend, spannend hoor :D Hopelijk mag je snel je beeb in je armen houden.

Wat ik wel jammer vind is dat er nu twee "groepjes" ontstaan, de mama's en de zwangeren.
    Wel logisch natuurlijk, maar eerst ben je echt met elkaar één groep en dat groepje wordt nu kleiner en kleiner.

15. Mamak

Mamak Fanatiek lid

8 jun 2008
    3.424
    48
    48
    thuis
    Ja, dat vind ik ook jammer ja... Maar over max 5 weken (dan zijn de laatste ook evt 42 weken) dan zijn we weer allemaal samen in het mama topic.. :p

16. tam27

tam27 Fanatiek lid

6 aug 2005
    3.173
    1
    38
    verpleegster
    Zuid-Holland
    Ja dat is ook zo mamak, straks zijn we ook weer één groep.
    Hopelijk mogen wij daar ook snel bijhoren :)

17. dreami3j

dreami3j Actief lid

14 feb 2008
    315
    0
    0
    Huismoeder
    Utrecht
    Hallo allemaal...

Sorry dat ik nu pas weer reageer maar had zo'n druk weekend, wel een leuk weekend maar druk.
    Me man ik hadden gezegd dat ie dit weekend moest komen maar het ventje heeft zo zijn eigen ideeen...

Dus ben ik zaterdag wezen helpen bij kennisen op de braderie achter mijn huis, met pony's lopen!
    En vandaag hebben we lekker rustig aan gedaan en zij we ff in de middag een half uur met de honden naar het bos gegaan.

De baby is vandaag lekker druk bezig geweest en is me nog steeds aan het pesten!

18. Lynnami

Lynnami Niet meer actief

***INBRAAK***

Ik wil iedereen die moet bevallen heel veel succes wensen!
    Maar in het bijzonder Suzanna!
    Je baby word op Columbus day geboren! yay...

***UITBRAAK***

19. Liz0104

Liz0104 Fanatiek lid

14 jan 2008
    1.048
    1
    0
    Antwerpen
    hey iedereen sorry heb niet echt bijgelezen,
    wel dat susanna weeën heeft en in ziekenhuis is nu :D

zet hem op meid!

hier is het nog steeds zen gewone gangetje, morgen 38 weken :D
    nog eventjes... :) xx

20. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    HE MEIDEN

**** BUDDYNIEUWS ****

kIBI LAAT WETEN DAT ALLES GOED GAAT.LORE MOEST EERGISTEREN WEL ONDER DE LAMP OMDAT ZE WAT GEEL ZAG.
    ZE DRINKT AL HEEL GOED AAN DE BORST EN VERWACHT DINSDAG NAAR HUIS TE MOGEN.

****EINDE BUDDYNIEUWS ****

Ik heb gisterennacht een eergisterennacht helse tijden meegemaakt.
    Sterre had vrijdag een andere pap gekregen van de kinderarts en dit kon zo niet verder blijven gaan.
    Dus gisterenmorgend terug ZH opgebeld en in contact geweest met de couveuseafdeling, mocht ze steeds bellen als ik vragen had, had m'n probleem met sterre en haar pap uitgelegd en het gorgelen ed en ze heeft direct de kinderarts van dienst opgebeld.
    Deze heeft me terug gebeld en zei dat Sterre direct moest stoppen met die pap en in tussentijd de vorige moest terug nemen.
    Vandaag weer bellen met eigen kinderarts voor te vragen wat nu of toch deze pap nemen en vragen of ze niet wat kan aangedikt worden met iets, vroeger was er iets, dat weet ik nog.

Vandaag is ook m'n zoon jarig, 13 wordt yens.....

Voor diegene die willen kunnen hem een mailtje sturen, hij zou er zo blij mee zijn, want z'n verjaardag is heilig voor hem en valt een beetje in het niets ivm aandacht sinds de geboorte van ons Sterre.
    We zijn dus alle handen manieren aan het zoeken dat we kunnen laten zien dat we hem ook niet vergeten zijn.Z'n mailadres :
    Yenswagemans@hotmail.com

Jeetje Al 13 jaar :confused: wat vliegt de tijd, net of ik de kleine man nog maar net in m'n armen had.

Deel Deze Pagina