40 weken vandaag! 8) Ik ben de ochtend voor de goeie stemming maar begonnen met beschuitjes met muisjes Voor de verandering een heerlijk rustige nacht gehad, dus ik ben heerlijk uitgeslapen, kom maar op met die baby! Maarja, aangezien het zo rustig is nu denk ik niet dat ie vandaag komt. Aan de andere kant... de dag is nog jong Ben me al wel aan het voorbereiden op het overtijd lopen, gek, maar 3 weken geleden werd ik compleet wanhopig bij het idee dat ik overtijd zou lopen, en nou heb ik zoiets van: ach, nog maximaal 2 weken (kijken of ik dat morgen nog denk, haha)
Gefeliciteerd met je zoon! Heb iets naar hje zoon gestuurd. Fijn dat het met Lore goed gaat en hopelijk mogen ze dinsdag inderdaad naar huis. Sterkte met sterre. hopelijk word snel duidelijk welke voeding juist is voor haar.
@ Kiezeltje: Gefelificteert! Ik hoop voor je dat het niet meer zo lang duurt! De mijne is juist opeens drukker geworden paar sinds een paar dagen. Vandaag heb ik om 14:00 afspraak bij de VLK dus ik hoor het wel.
* Buddynieuws* Kreeg een sms van Susanna, met het volgende: Op 12 oktober om 23.58 USA tijd is onze dochter Odette Maria geboren! Ze weegt 3765gr en is 50cm lang. De bevalling was zwaar verlopen. Einde Buddynieuws. Groetjes Audrey
dreami3j succes bij vk laat je iets weten? suzanne gefeliciteerd met je dochter geniet ervan andere meiden succes hier is het weer ff rustig met de buikpijn(voorweeen?) tja hoop dat het snel doorzet ben benieuwd wat gync morgen zegt. en de 14 de is wel beroemde dag, eerst dachten wij 4 oktober(dierendag) maar daarna dacht ik de 20ste(da van mk vorig jaar) maar de 14de blijft mij ook bij(ten huwelijk gevraagd vorig jaar) dus ja zijn wel dagen dat die bij blijven. maar ook denk ik zo van o ik loop gewoon tot eind maar ja dan is het nog hooguit 2 weken want ze laten me als laatst lopen tot 41+3 maar ja groetjes
Tuurlijk laat ik wat weten! Ik ga nu ff chillen, ben al moe na ff boodschappen doen en de winkel is bij mij om de hoek!
*BUDDYNIEUWS* Allwomen smst het volgende: Als het mee zit mag ze eind van de dag naar huis. Duimen hoe het gaat zonder infuus. *EINDE BUDDYNIEUWS* Susanna: Van harte gefeliciteerd met jullie dochter!!
Susanna en Joe van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter Odette!Heel vel geluk gewenst! Leuke naam ook! groeten Simone
Susanna en man...van harte met jullie dochter! Joel; spannend hoor die buikpijn, misschien idd wel voorweeen?! Mijn vk laat ons ook tot 41+3 doorlopen en verwijst dan door naar gyn, zal wel een vast protocol zijn ofzo? Mamajanneke; bijna 'kiespijn' verhaal was echt identiek met die van jou...ze gooiden het uiteindelijk na allerlei testjes ook op knarsentanden, toch 2 dgn later weer terug gegaan, toen kon ik wel 1 kies aanwijzen dus toen alsnog een wortelkanaalbehandeling ....hoe is het inmiddels met je, is de pijn al wat afgenomen?? dreami; veel succes bij vk! Kiezeltje; gefeliciteerd met je 40 weken!! Geweldig...de dag beginnen met beschuit met muisjes...hihi...echt leuk...cheers! Zico; lastig zeg dat pap gedoe...zeker als je je meisje er zo op ziet reageren. Gefeliciteerd met Yens! Fijne dag! Mamak; hoe is het met je vochtverlies?
GEFELICITEERD met je 40 weken! Laat maar komen Ik heb om 1 uur een afspraak bij de VK en dan gaan ze strippen in de hoop dat het op gang wil komen. meteen daarna heb ik een afspraak in het ziekenhuis bij de Gyn voor controle van de baby en mij, en er word dan ook meteen een afspraak gemaakt om in te leiden. Einde van deze week ben ik iig mamma Ik hoop echt voor jou dat je niet zo lang overtijd hoeft te lopen.....want dan duurt wachten zo lang .
@suzanna en man, van harte gefeliciteerd met de geboorte van odette @kiezeltje, gefeliciteerd met je 40 weken @zico, van harte gefeliciteerd met je zoon.
suzanna gefeliciteerd met odette maria. kiezel sjonge al weer 40 wk laat het maar snel komen. zico gefeliciteerd met je zoon. vanmorgen nas het opstaan en bij af vegen na plas allemaal slijm is dat toeval en gewoon veel afscheiding bij elkaar of kan het een deel van de slijmprop zijn?
allwoman hoop voor je dat julli lekker naar huis mogen vanmiddag kibi hoop dat het lekker blijft gaan en je morgen naar huis mag
Denise laat even weten dat zij nog in het ziekenhuis ligt en dat Caitlin gisteren naar de couveuse moest.Beiden maken het goed. Iedereen die bevallen is van harte gefeliciteerd.en diegene die nog bezig zijn heel veel sterkte groetjes denise
denise ik hoop dat ze snel weer bij jou mag liggen en dat jullie snel weer lekker naar huis mogen. fijn dat het goed gaat met jullie