Oktober 2008 mama´s

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door noukie, 20 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MariekeS81

MariekeS81 Actief lid

16 aug 2008
    172
    0
    0
    Druten
    Goedemorgen allemaal,

Audry: Fijn dat alles uiteindelijk toch goed bleek te zijn!

Kiezeltje: Wat vreemd die pijn. ik herken het ook niet echt.
    Ik kan me voorstellen dat je baalt omdat je man zo weinig thuis is! nog effe meid en dan kunnen jullie lekker met z'n drietjes genieten!

Linnepinn: Gelukkig wat alles goed in het ziekenhuis!

Lelie4: Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter.

Kus:Ik kan me voorstellen dat je nerveus bent voor morgen! Wat vervelend dat je zo een last hebt van je heupen!

Ik heb vanacht niet best geslapen! ik was me toch ineens nerveus voor de inleiding morgenvroeg :confused: alle rampsenarios zijn voorbij gekomen vanacht.pffffff ik wist niet dat ik zoooooo nerveus kon zijn. Ik vind gewoon het engste dat ik niet weet wat me te wachten staat. maar goed.......ik ben ook wel heel erg blij dat ik eindelijk(waarschijnlijk) morgen mijn meisje vast kan houden :D Mijn man heeft vrij genomen vandaag zodat we nog even het huis kunnen doorwerken en wat laatste dingen kunnen regelen. het heeft ook wel weer iets knus :D

2. audrey23

audrey23 Actief lid

9 nov 2007
    327
    0
    0
    Marieke, alvast veel succes voor morgen.

En geniet van jullie laatste dag samen.

Groetjes Audrey

3. tam27

tam27 Fanatiek lid

6 aug 2005
    3.173
    1
    38
    verpleegster
    Zuid-Holland
    Goedemorgen dames,

Nou hier weer een rotnacht gehad. Ik werd steeds wakker van de voorweeën en die deden ook goed zeer. Uiteindelijk 2 uurtjes kunnen slapen denk ik. En waar nou opeens dat nachtzweten vandaan komt :rolleyes: al een aantal nachten zweet ik me helemaal leeg, echt vies :(
    Maar bart is vandaag thuis gebleven zodat ik wat kan uitrusten, echt zo lief van hem :D
    Vanmiddag moet ik weer naar de vk, dus dan zal ik het wel even aankaarten, want op deze manier ga ik echt versleten de bevalling in.

@marieke, heel veel succes voor morgen, ik kan me goed voorstellen dat je nerveus bent, vooral omdat je niet weet wat je te wachten staat. Maar gelukkig krijg je er iets heeeeeel moois voor terug.

@kiezeltje, he bah lijkt me inderdaad niks als je man zoveel weg is :( Maar net wat marieke schrijft, nog eventjes en dan kunnen jullie lekker genieten met z'n drietjes.

@kus, voor jou wordt het ook spannend, alvast heel veel succes voor morgen :D

4. Linnepinn

Linnepinn Bekend lid

11 okt 2007
    552
    4
    18
    Marieke; avast heel veel succes morgen! Jeetje 2 weken over tijd, das ook wel erg lang zeg.. Gelukkig duurt het nou niet lang meer!

Triessie; Vannaacht helaas geen weeen... Is wat he? We wachten maar weer rustig verder

kiezeltje; ik snap ook niet waarom jou beeb er niet uit komt hoor. Hij weet vast nog niet wat voor lieve moeder hem te wachten staat.. Succes...
    en kan me voorstellen dat je baalt dat je man zo sávonds dan weer weg moet. Vervelend hoor!

Ik word al bijna gek van het gesms.... Iedereen belt en smst hoe als het is, erg lief natuurlijk, maar ben pas 1 dag overtijd....Wordt nog wat natuurlijk ;)
    Maar beter zo dan andersom, en niemand wat van zich liet horen!

5. titus

titus Fanatiek lid

6 dec 2006
    1.300
    0
    0
    kinderverpleegkundige
    goede middag meiden,

@marieke, heel veel succes voor morgen, zou ook nerveus zijn hoor maar goed je krijgt er iets moois voor terug he.

@kiezeltje, he bah lijkt me inderdaad niks als je man zoveel weg moet nu.

@kus, voor jou wordt het ook spannend, alvast heel veel succes voor morgen

hier nog steeds last van een dicht oor mag morgen komen om het uit te laten spuiten moest eerst zelf mijn oor druppelen met lauw water. wat een rot gevoel is dat zeg.
    ik heb op zich wel redelijk geslapen wel veel gezweten vannacht was echt helemaal nat van boven tot onder. bah. maar stond op en was gewoon een soort van chagerijnig weet niet waarom of op wie maar voel me echt zo van grrrrrrrrrrrrr alles irriteerd. gelukkig ben ik alleen thuis en kan ik het niet op onschuldige projecteren. :)
    vanmiddag moet ik naar de vk gewoon check up dus zal wel niks bijzonders uit komen. ben vandaag 38 wk jiepieeeeeeeee.
    baby van mij mag je wel komen horen of laat anders even weten welke datum je van plan was te komen kan ik daar na toe leven. ;)

6. Kiezeltje

Kiezeltje Bekend lid

11 feb 2008
    655
    1
    0
    Veenendaal
    @ marieke: weet ff niet meer of ik jou nou ook al veel succes gewenst had voor morgen, maar anders bij deze! Hopelijk gaat het nu snel en ben je gewoon morgen moeder ;)
    Kan me voorstellen dat je nerveus bent, zou ik denk ik ook zijn!

Ik ben weer een beetje opgepept, want ik moet toch nog ff de dag doorkomen en die baby komt echt niet sneller als ik me druk ga maken
    :p Dat is eigenlijk een rotgedachte, dat je gewoon zelf niks kunt doen om die baby eruit te helpen! Maargoed, het werkt wel ontnuchterend ;)

7. allwoman

allwoman VIP lid

29 jan 2008
    5.589
    0
    0
    bezig bijtje
    Heej meiden,
    ooo wat jammer zeg,maar het lukt me niet om bij te lezen,ik vind er de rust in mn kont nog niet voor en alles is even snel snel.

alles gaat goed,noa is een lieve rustige baby.
    ze heeft nog wel erg moeite om zichzelf warm te houden,het is dna ook echt een kleintje.
    we moesten haar steeds bijvoedne met fingerfeeding ( sonde plak je op je vinger)en steeds wegen om te kijken of ze genoeg binnenkreeg ivm haar bloedsuikers en gewicht.dat gaf een hoop stress en geen nachtrust.
    nu is mijn borstvoeding zo goed op gang dat ik volledig zelf voed,ze is wat aangekomen! ik vind het geweldig.
    Veel knuffellen doen we nog niet,omdat ze echt veel in bedmoet liggen met 2 kruiken,maar dat geeft niet,kangaroeen vinden we heerlijk.

ik zal snel bijkletsen bij de mama's en hoop ook hier snel n daari weer te vinden...zaterdagochtend is de kraamhulp voor het laatst,hebebn ze hier schoolvakantie en is mn man de hele week thuis.

Voel me lichamelijk toppie,beetje last van bkekn nog maar was niet uitgescheurd niks en ben daar erug blij mee!

allemaal heeeel veeel succes met de laatste loodjes,voor je het weet is het ook bij jullie zover...en de nieuwe mama's gefeliciteerd!

8. Jody79

Jody79 Fanatiek lid

19 sep 2006
    1.616
    0
    0
    Sorry, dat ik zo lang niets van me heb laten horen, maar ik denk wel aan jullie hoor ;) .

Druk, druk, druk met 2 van die kleintjes. Maar wel super gaaf!
    Hier is een trotse, blije moeder. Owen doet het heel erg goed. De bv gaat ook goed gelukkig. Het is net of hij al veel groter is dan bij de bevalling. Regelmatig tilt hij zijn hoofdje al op en kijkt steeds helderde uit zijn ogen.
    Mick ligt nu te slapen (hoop ik...) en daarom heb ik even tijd om hier te kijken. Heb alleen de laatste pagina terug gelezen. Als iedereen straks bevallen is en een beetje regelmaat heeft gevonden dan zullen we elkaar wel weer meer spreken bij de okt 08 mama's.

Aan allen die onlangs bevallen zijn: GEFELICITEERD :) .

Voor iedereen die nog moet bevallen: SUCCES :) .

9. Linda1980

Linda1980 Fanatiek lid

30 mei 2006
    1.356
    0
    0
    Hey meiden! Even laten weten dat ik aan jullie denk! Dikke knuf en sterkte nog eventjes!

10. Gerda1975

Gerda1975 Actief lid

27 sep 2006
    415
    0
    0
    verzorgende IG
    Hoogeveen
    Lelie gefeliciteerd met jullie dochter!!
    Marieke en Kus sterkte voor morgen!
    allwoman jeetje das nog wel heftig gegaan zeg,maar gelukkig doet jullie meisje het goed!
    Hoe gaat het verder met de rommelende dames?
    Heb gister de hele dag slijmverlies gehad,gistermorgen echt veel en vandaag af en toe ook,kan dit toch slijmprop zijn?Buik is vandaag super gevoelig met af en toe stken richting me onderkantje!We moeten maar afwachten hoe moeilijk ook!Kan zo op eind van de dag ook zo weinig hebben van me zoontje!

11. dreami3j

dreami3j Actief lid

14 feb 2008
    315
    0
    0
    Huismoeder
    Utrecht
    Vandaag uitgerekend maar geen teken van eruit willen komen helaas!

Vanacht tot 5uur gerommel gehad maar niet doorgezet. Zo nu en dan nog een steek beneden maar niet echt weeen...

12. maxie

maxie Actief lid

19 nov 2007
    183
    0
    0
    Meiden!
    Ik ga snel bijlezen, maar heb nu effe geen tijd.
    12 oktober is onze zoon Thijs namelijk geboren!
    3130gram en 50cm

Alles gaat prima!

Iedereen die bevallen is gefeliciteerd!
    en iedereen die nog moet wachten..... het is het waard!

13. Mikatjuh

Mikatjuh Bekend lid

24 feb 2008
    536
    0
    16
    Apothekersassistente
    Dronten
    Hallo allemaal!

Alle mama's en papa's van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoons en dochters!

Wat gaat het nu hard zeg, zoveel babies! Die van ons laat nog steeds op zich wachten. Morgen moeten we naar het ziekenhuis voor een CTG en een echo. Als dan alles goed is dan komt de verloskundige morgen of overmorgen strippen. We hopen dat het dan snel doorzet. Ik heb dinsdag vanaf 5uur 's ochtends tot laat in de avond om het kwartier voorweeën gehad, maar helaas weer niet doorgezet. :( Die kleine van ons, die houdt ons lekker voor de gek steeds.

Van mij mag hij/zij snel komen, want we worden helemaal gek van de telefoontjes/ e-mails/ sms etc met mensen die vragen of we al wat hebben. Zucht...

14. Lynnami

Lynnami Niet meer actief

Wauw... 2 minuten later en het was dus een Columbus baby...
    Gefeliciteerd Susanna!

15. Timzijnmama

Timzijnmama Fanatiek lid

20 dec 2007
    2.109
    0
    0
    Meiden met de laatste loodjes...ik denk aan jullie!

16. Lin83

Lin83 Lid

25 mei 2008
    41
    0
    0
    assistent manager
    Pernis
    Hoi,

Ik wil even laten weten dat ik dinsdadg 14 oktober bevallen ben van mijn zoontje Keano.
    Hij is 50 cm en woog bij de geboorte 3400 gr.

Bevalling ging supper.
    Maandag middag braken mn vliezen maar vruchtwater was groen dus moest opgenomen worden in t ziekenhuis.
    Volgende ochtend om 8 uur ingeleid, eerste dosis gel. Deed wel iets maar niet genoeg dus 11 uur 2e dosis waarna ontsluithingsween begonnen. Om 13 uur om pijnstiller gevraagd had toen 3 cm ontsluiting.Ben ddor de medicatie in slaap gevallen en werd 2 uur later wakker met pers ween (!) en 10 cm ontsluiting :D na 20 minuten persen was mijn kleintje geboren ^^.

XXX

17. scrappercindy

scrappercindy Actief lid

13 feb 2008
    283
    0
    0
    Nederland
    Oh, wat is het hier rustig! Maakt het wel wat makkenlijker om snel een beetje bij te lezen....maargoed...niet echt de bedoeling lijkt me.

In ieder geval;

Marieke; Jij hebt gewonnen! Gewoon nog langer overtijd dan ik maar.....vandaag of morgen heb jij je beeb in je armen en ik hoop dat je je dan net zo voldaan voelt als ik heb ervaren na de bevalling. Het was effe heftig maar ik begrijp nu eindelijk wat ze bedoelen met de pijn vergeet je. Zet 'm op! Je bent waarschijnlijk nu al in het ziekenhuis.

Alle nieuwe papa's en mama's; GEFELICITEERD! Fijne kraamtijd toegewenst!

Hier gaat het goed, Marit drinkt goed en slaapt over het algemeen ook goed. Alleen gisterenavond wilde ze niet slapen dus ik heb de klok van 1.30am nog gezien en toen sliep ze eindelijk en dan gelukkig tot 5.30am.
    Nu ligt ze natuurlijk ook lekker te pitten maargoed.....dan moet je er toch uit voor de andere dochter die naar school moet :cry:

De dagen vliegen voorbij, hoe welkom de hulp van kraamzorg ook is, ik zal blij zijn als het Zondag is en we weer echt met z'n viertjes zijn. Gelukkig snapt de kraamhulp dat en komt ze de minimale uurtjes en dat vind ik echt fijn.

18. Chris81

Chris81 Actief lid

29 okt 2007
    252
    0
    0
    gefeliciteerd Lin! met jullie zoon Keano

hier vandaag de 40 weken gehaald... met wat gerommel wat nog niet echt doorzet.. maar goed we wachten het rustig af

19. Kiezeltje

Kiezeltje Bekend lid

11 feb 2008
    655
    1
    0
    Veenendaal
    Lin83: gefeliciteerd met de geboorte van Keano

Vanmorgen is t toch weer aan het rommelen, ik vind dat ik nou wel es kan bevallen hoor... heb nota bene al 10 weken voorweeën! Hoe moeilijk kan het zijn :confused:

Vandaag zou trouwens een mooie datum zijn, precies 2 jaar geleden op deze dag vroeg mn mannetje me namelijk ten huwelijk :D En anders maar later dit weekend, maar het is nu gewoon klaar, hij ligt al 2 dagen zo laag dat ik bijna geen stap kan verzetten, en gisteren dacht ik serieus even dat ie eruit kwam rollen :rolleyes: Maar nee, hij zit er nog steeds!

Het enige waar ie nog even op moet wachten is tot ik buddynieuws heb van Kus26, die vandaag dr KS heeft ;)

@ chris: gefeliciteerd met je 40 weken!

20. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    gefeliciteerd Lin met jullie zoon Keano

Sterre weegt op dit moment 2.820kg nog even en dan is 3 kg een feit; dan mag ze s'nachts doorslapen, maar hoe zou ik het zover kunnen krijgen, de pruts wordt om 00u wakker en om 4 u voor eten.

Iemand tips :(: :(:

Deel Deze Pagina