@ mikatjuh: gefeliciteerd met de geboorte van Yorick! @ mamak: nou, we zien je weer als mama he Er blijven weinig zwangere dames meer over
nou er staan nog ene boel op de lijst om te bevallen, al mag je aannemen volgens mij dat de bovenste van eind sept/begin oktober toch echt al wel bevallen zijn lijkt me... hier alles rustig.. we wachten rustig af
ja dat klopt, maar een hoop schrijven al lang niet meer mee, dus ik bedoelde eigenlijk van de dames die actief meeschrijven is het overgrote deel toch wel bevallen inmiddels
Alle nieuwe mama's gefeliciteerd! Enmama's die bezig zijn en of rommelen, sux6, hopelijk vlotte bevallingen. Mamak en ... suc6 morgen en hopelijk gaat de inleiding net zo snel makkelijk als ik 2 x heb mogen ervaren. Dylano enDylarius zijn beide ingeleide bevallingen enbeide die zelfde dag geboren, dus het kan echt.
Mamak heel veel succes morgen meid. En ik ben ook ingeleid en Lucas is 10 uur en 3 kwartier later geboren. Nu heb ik wel een balloncatheter gehad en dat gaat waarschijnlijk sneller dan pillen denk ik omdat de gyn tegen mij had gezegt dat iedereen eigenlijk wel dezelfde dag bevalt. Zet hem op!
*Buddynieuws!* 19 oktober is Audrey bevallen van een dochter Lynn! Ze weegt 2990 gram en is 48 cm lang. Alles is goed gegaan. *Einde bericht*
Iedereen die bevallen is van harte gefeliciteerd. En iedereen die vandaag ingeleid wordt, zet hem op!
Audrey en Martijn van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter Lynn! Mamak,heel veel succes meid! groeten Simone
Mikatjuh; Gefeliciteerd met je zoon Yorick Audrey; Gefeliciteerd met je dochter Lynn Beiden een hele fijne kraamtijd toegewenst. Ik zag dat er een aantal meiden alweer overtijd lopen; hou vol! Nog eventjes en dan hebben jullie ook jullie beeb in jullie handen. Mamak; Ik hoop dat je geduld niet al te lang op de proef word gesteld. Ik ben vorige week Maandag ingeleid en toen begonnen ze al over als het Ma en Di niet zou lukken dat ik dan Woe een rustdag zou krijgen en dat ze het Do dan weer zouden gaan proberen! Ik was toen al 41+6! Gelukkig is Marit dezelfde dag nog geboren om 16.38uur.....maar ik zag ook tegen de gedachte op dat ik evt. tot en met Donderdag bezig zou zijn... Zet 'm op! We wachten op nieuws.
Hoi iedereen! Ik ben het weekend heel erg druk geweest en de pc deed het ook nog is niet. Kon dus niet op het forum komen. Vandaag naar de VLK om 14:00.. ik verwacht alleen wel dat ze is een keer gaat luisteren naar wat ik wil dat ze doet. Mijn lichaam en geest trekt het niet meer, maar strippen ho maar! Dan zou ik nog een week moeten wachten met weeen die de kleine niet doorzet. Soms doen ze zo verschrikkelijk pijn dat ik het gewoon uit gil. Ook heb ik het gevoel dat ie kleine het gewoon niet lukt. Want hij probeert het vaak genoeg maar hij zit er nog steeds! Het gebeurt toch meestal in de nacht en dan is de nachtrust is er niet meer! Nou ik laat het vanmiddag wel horen, P.s: Iedereen die is bevallen GEFELICITEERT! Iedereen die nog moet Sterkte!
Audrey gefeliciteerd met jullie dochter! Mamak heel veel succes vandaag en hoop dat het geen dagen gaat duren,maar toch nog vandaag kleine in je armen hebt! Is het overloop tijd hier? Ja de meeste actieve schrijfsters zijn bevallen,is rustig laatste tijd!
Alle nieuwe papa's en mama's gefeliciteerd! Wat is het toch geweldig he? Hier gaat t goed met ons en kleine Thijs. Zo lekker wandelen
Weer nieuwe mama's erbij yeah...van harte gefeliciteerd! Hoe is het vannacht/vanmorgen met de laatste dames? Ik heb best wel lekker geslapen (ondanks de heup/bekkenpijn). Kleine gaat steeds meer 'graven' voor mijn gevoel, gister zei mijn man dat ik waggelde...was voor het eerst zei die...van een klein blokje om was ik helemaal moe, weg conditie! Vandaag gezellig vriendin op bezoek en later collega's...vanavond weer met mn kat naar dierenarts, waarschijnlijk heeft ze het eea onder de leden dus moet ze bloed laten afnemen, hoop zo dat het mee valt. All; rustige/fijne dag...ben benieuwd van wie we vandaag baby nieuws mogen krijgen!
Mikatjuh; Gefeliciteerd met je zoon Yorick Audrey; Gefeliciteerd met je dochter Lynn mamak zet hem op en ik duim voor je dat de kleine gewoon lekker vandaag al komt. dreami3j mag hopen dat de vk wel een beetje naar je luisterd hoop dat je wat duidelijks krijgt te horen vanmiddag. iets waar je wat aan hebt. hier alles nog gewoon het zelfde. nog geregeld harde buiken maar niks met regelmaat of iets anders. word inderdaad nu wel erg stil hier met de schrijvers dus misschien moet ik later wel uit wijken naar nov mama ofzo we zien het wel.
aan alle nieuwe mama's een dikke proficiat. Wij hebben een drukke zondag achter de rug van babyborrel en doop van ons Sterre. was een zeer vermoeiende dag en ben blij dat deze achter de rug is. STerre is haar nacht aan het verzetten. Ze kreeg gisteren om 00u haar flesje en om 03.0u lag ze te bed. Om 06.00u werd ze wakker voor een papje, geweldig, hopelijk blijft dit zo
hier alles rustig en onder controle, morgen weer naar de verloskundige.. gefeliciteerd audrey met jullie dochter!
Goedemorgen meiden, Helaas hier ook nog geen beeb te bekennen @audrey, van harte gefeliciteerd met de geboorte van lynn @mamak, ontzettend veel succes vandaag, hopelijk gaat het niet al te lang duren voor je. @dreami3j, hopelijk luistert de vk vanmiddag wel naar je en wil ze je strippen.