Oktober 2008 mama´s

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door noukie, 20 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    BUDDY NIEUWS!

Mamak smste me net. Vanmorgen om 9 uur hebben ze haar vliezen in het zh gebroken, om 10 uur ook extra weenopwekkers. Nu afwachten en hopen dat ze hun wondertje heel snel in hun armen zullen hebben!

2. titus

titus Fanatiek lid

6 dec 2006
    1.300
    0
    0
    kinderverpleegkundige
    vraagje de klossen passen niet onder het bed onze poten zijn te dik iemand een oplossing? ik wil namelijk wel gewoon een stevig bed houden en niet dat ik moet uitkijken wat ik moet doen met in en uit stappen want dan weet ik het wel dat gaat hier mis :)

3. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Nieuwe mama's weer van harte....geniet van jullie lieve kleine wondertjes!

Leuke foto van Jaimy en Lesly.....wat een schatjes zo samen!

Alle meiden succes met de laatste loodjes nog!

Hier alles goed. Faya is gister voor controle geweest bij de kinderarts en zit weer bijna op haar geboortegewicht. We hoeven niet meer terug naar het zh. Nu dus nog meer genieten van mijn 2 meissies!

Liefs Semmi

4. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    bierkratjes misschien een optie titus? Heb wel es gehoord dat mensen dat gedaan hebben...

5. joel

joel Fanatiek lid

10 jun 2007
    1.162
    0
    0
    kapster
    best
    met bierkratten misschien?
    wij hebben een apart bed wat heel raar leunt en mijn man heft ombouw gemaakt op zijn werk en dat is ook ideaal maar ja daar heeft wel wat tijd ingezeten succes

6. Zena

Zena Fanatiek lid

9 dec 2006
    2.428
    0
    36
    Ah! Dat is goed nieuws van MamaK!

Liz, zet hem op meid. Hopelijk is Lyana er vanavond.

Kiezeltje. Balen, hopelijk snel wél resultaat.

Marije, wat een leuke foto en wat een verschil zeg, qua grootte!

Alle nieuwe mama's, van harte met jullie kindjes!

7. Kiezeltje

Kiezeltje Bekend lid

11 feb 2008
    655
    1
    0
    Veenendaal
    @ triessie: dit was mn laatste afspraak bij de vk, vrijdag naar de gyn :( Daar gaat mn thuisbevalling (ik denk namelijk niet dat de kleine zich voor die tijd nog aandient), en als je eenmaal bij de gyn loopt mag je niet meer thuisbevallen is mij verteld, pff, ik baal echt zo enorm :(

Maargoed, de vk's blijven al die weken maar volhouden dat ie er zo mooi voor ligt dat ie vast wel spontaan komt. Persoonlijk zou het me niks verbazen als zelfs de inleiding niet werkt en ik alsnog een ks krijg :p

@ marije en butterfly: ik had de foto's al gezien op Jaimy's babysite, echt superschattig :)

Het wordt nu spannend voor mamak! Hopelijk kan ze snel dr kleintje in dr armen houden :)

@ alle meiden met slaapproblemen: sterkte ermee

8. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    **********BUDDYNIEUWS**************

Onze liz van het forum is mama geworden rond 11.33u van een prachtige dochter Lyana, ze weegt 2kg 700 en is 48 cm groot.

**********Einde buddynieuws*************

Ik kom straks bijlezen, effe Sterre eerst eten geven.

Ze weegt op dit moment 2.940kg

9. kibi

kibi Actief lid

29 dec 2007
    470
    0
    0
    België
    Proficiat Liz! Dat was vlug :confused:. Om 8u beginnen met inleiden en nu al bevallen!

10. triessie

triessie Bekend lid

4 nov 2007
    961
    0
    0
    Ooowww spannend voor Mamak, die heeft haar kleintje straks in haar armen!

Liz; van harte gefeliciteerd met je kleine meid!!

Kiezeltje; het stomme is dat je kleintje zich gewoon elke moment kan melden en dat weten die vk's natuurlijk en blijven daarom zo positief...als ik in jou schoenen zou staan zou ik ook een stuk sceptischer zijn hoor en ook aan andere vormen van bevallen gaan denken....tis even door bikkelen zo he?!
    Heb je nog wel wat afleiding? dvdtjes, tijdschrifen, punnikken....taarten bakken etc?

Titus; wij hebben ook lege kratjes gebruikt onder ons bed, 3 aan elke kant (ik heb alleen aan hoofdeind en voeteneind een rechte plank) en het staat (ik was vol verbazing) erg stevig hoor!
    Het lukt jou dus ook niet om op goede momenten te slapen en/of rust te pakken, lastig he? Heb me voorgenomen deze week toch s middags wat te rusten, vk raad het ook aan, maar ik ben ook bang het risico te lopen dat ik dan s nachts helemaal niet meer lekker slaap...wat een gedoetje!

Net bij controle geweest...allemaal prima... kindje wordt geschat op ongeveer 3700, daar doe ik het voor ;)
    Nogmaals benadrukte ze dat wel en/of geen voortekenen niks voorspellen wanneer de bevalling zich aandient (ik heb dus geen voortekenen ofzo) en dat ik beter me kan instellen op 'over tijd' lopen dan dat het deze al komt....tsjaaa dat weet ik wel maar (wat iedereen hier heeft of had) kleine mag best deze week al komen hoor...alles is klaar!

11. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    Linnepin en marnaz een dikke proficiat met jullie meiden

Liz jij natuurlijk ook een dikke proficiat en nu lekker genieten he van je kleine meid.

12. titus

titus Fanatiek lid

6 dec 2006
    1.300
    0
    0
    kinderverpleegkundige
    liz gefeliciteerd sjeetje dat is echt snel gegaan inderdaad nou lekker hoor ja behalve dan de weeeen storm waarschijnlijk maar ze heeft nu wel mooi haar kindje geniet er van meis.

13. Kiezeltje

Kiezeltje Bekend lid

11 feb 2008
    655
    1
    0
    Veenendaal
    @ liz: wow meid! Wat snel! Gefeliciteerd met de geboorte van Lyana!

@ triessie: 3700 gram is netjes hoor :D Afleiding heb ik opzich wel, stapels boeken die ik nog kan lezen, en we hebben bijna 100 DVD's, en dan kan je altijd nog huishouden, punt is alleen dat ik nergens zin meer in heb :oops: Maar ik doe t wel hoor, anders kom ik de dagen helemaal niet meer door :confused: Hopelijk laat jouw kleintje niet zo lang op zich wachten als de mijne ;)

14. MamaG

MamaG Fanatiek lid

24 mei 2008
    1.298
    0
    36
    Omg Nijmegen
    De poten van ons bed konden ook niet op de klossen. Wij hebben de klossen onder de randen staan. Werkt ook goed :)

Alle nieuwe mama's gefeliciteerd!

Bij mij wil het allemaal ook niet doorzetten. Flinke steken en harde buiken, maar zet gewoon niet door. Vrijdag weer naar de vk en als de kleine er dan nog niet is gaan ze, als het goed is, strippen. Mocht er maandag dan nog niks gebeurd zijn dan zal ik volgende week ingeleid worden. Ik blijf maar gewoon hopen dat het spontaan komt.
    Alle andere meiden die ook nog aan het wachten zijn, heel veel succes!

15. allwoman

allwoman VIP lid

29 jan 2008
    5.589
    0
    0
    bezig bijtje
    Over de klossen:

we zaagden blokjes hout die de klossen opvulden,toen pasten onze poten net wel.

alle nieuwe mamá's gefeliciteerd! Liz das idd snel zeg!

Kiezeltje sterkte meid ..wachten duurd lang he..

allemaal sterkte hoor hier,ik denk zekers nog aan jullie!

16. Zena

Zena Fanatiek lid

9 dec 2006
    2.428
    0
    36
    Liz, gefeliciteerd met de geboorte van Lyana! Snel gedaan zeg.

17. denise1976

denise1976 Fanatiek lid

6 nov 2005
    1.179
    0
    0
    Den Haag
    Hallo Iedereen,

Even snel een kort berichtje van mij.
    Alles gaat goed met mij en Caitlin, wil alle moeders feliciteren met hun kleintjes.

Mamak ik denk aan je hopelijk werken de weeenopwekkers snel en zul je vandaag nog de kleine in je armen sluiten.

lief Denise

18. dreami3j

dreami3j Actief lid

14 feb 2008
    315
    0
    0
    Huismoeder
    Utrecht
    @ Kiezeltje: Ik hoop dat ie niet te eigewijs is en toch nog thuis wilt komen!

@Liz: Gefeliciteert met je dochter Lyana!

@Mamak: Even doorbikkelen en dan heb je hem in je armen!

Ik heb eindelijk ff 2uurtjes vandaag bij kunnen slapen. Mijn kereltje in mijn buik is eindelijk ff wat aardiger voor mij vandaag! Had het wel ff nodig want normaal kom ik in de middag niet in slaap!

Mijn man en ik hopen ook dat ie gewoon 1 van deze dagen uit zich zelf aanbied maar ik denk dat ie van mij te eigenwijs is en dat ie gestript moet worden vrijdag en misschien zelfs nog gehaald!

19. Chris81

Chris81 Actief lid

29 okt 2007
    252
    0
    0
    hier ook nog steeds niks, inwenodg onderzoek gehad, alles zit nog potdicht,.. nu evt maandag door naar de gyneacoloog ( dan 10 dagen overtijd) maar goed hopen dat het eerder komt hoor.. pff...

sterkte allemaal

20. Timzijnmama

Timzijnmama Fanatiek lid

20 dec 2007
    2.109
    0
    0
    Liz van harte gefeliciteerd!!!

Ik zag een foto van de beebs van butter en marije (toch? :oops: )
    Ze zijn 1 en 2 dagen ouder dan Nadine, maar wat een ukkie is die van mij dan....
    Zal eens een foto plaatsen binnenkort.

Deel Deze Pagina