nog steeds de hele tijd gerommel is echt een voortdurende ongie pijn onder in de buik tis niet dat het op en af gaat. hoop dat het daar wel in over gaat en ik gewoon vandaag of morgen mag gaan bevallen. ik ben ook misselijk de hele tijd probeer wel gewoon te eten omdat ik anders bang ben daar weer misselijk van te zijn. maar echt fijn is het niet. iemand een tip kan een kruik verlichting geven of is dat gewoon een questie van probreren?
Titus.....denk idd gewoon ff proberen wat je fijn vindt, vervelend he dat lange gerommel, ik ken t van de laatste 3 weken.....warme douche of bad wil ook wel eens helpen...sterkte ermee!
oeeeeh spannend! Ik hoop echt dat het strippen helpt en dat het nu eindelijk eens door gaat zetten! je bent al goed op weg met 3 cm! schreeuwt: **baby van Tam kom er nu eindelijk eens op, mama heeft 3 dagen geleden al de huur opgezegd** Ik heb mijn telefoon bijna vastgeplakt aan mijn hand, die wijkt niet van mijn zijde! Meid heel veel succes mocht het toch doorzetten en hopelijk zijn de laatste cm er zo!
Linnepinn,Liz en Gerda en partners van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochters Marin,Lyana en Jenah!Heel veel geluk! Mamak en partner jullie ook proficiat met de geboorte van Jamal! Tam,hopelijk helpt het strippen en ben je snel moeder,succes alvast! groeten Simone
Goed idee Het rommelt hier nog altijd, dus de hoop is nog niet vervlogen, maargoed, t moet natuurlijk wel doorzetten dan Alle anderen die ook graag willen bevallen: succes en hopelijk gebeurt het bij jullie sneller dan bij mij
Mamak gefeliciteerd met jullie zoon. Niet leuk dat het uiteindelijk een ks geworden is en hoop dat je snel opknapt. Kiezeltje ik duim ook voor je dat je de 1e bent die nu gaat bevallen. Oh Tam spannende meid, al 3cm . Hoop ook voor jou dat de kleine snel komt. Semmi wat een mooi meisje zeg Titus misschien lekker in bad gaan liggen of douchen. In het ziekenhuis toen ik ingeleid werd heb ik tot de 3cm lang onder de douche gestaan vond het wel verlichting geven. Joel spannend morgen! Ben ook benieuwd wanneer je ingeleid gaat worden. Vandaag voor het eerst met Lucas naar het dorp geweest. Ons mannetje lag heerlijk rond te kijken . En hij is nu alweer 3 weken en 1 uur
Nou meiden het lijkt hier toch te gaan doorzetten nu. Zo om de 2 a 3 minuten weeën. De verloskundige komt zo kijken, spannend hoor. Als ik niks meer van me laat horen, horen jullie het wel van mijn buddy mieni.
semmi mooie foto trouwens. tam jiepieeeeeeeeeeeeeeeeeee zet hem op. blijft hier rommelen ben er ook misselijk bij de hele tijd. maar ben ook heel erg neusverkouden rot virusje die nu al twee weken door modderd heb wel neus spray maar die mag ik nog maar tot morgen gebruiken. bah ben het dus echt gewoon zo zat.
Ik heb het net ook gepost bij de mama's maar ik wordt gek van de napijn hier. Totaal geen lust om te posten. Tamara, kiezel en de anderen die nog moeten, heel veel succes en ik hou het wel in de gaten! Groetjes Susan
haai iedereen hier ben ik weer maar dan nu met een leventje erbij eerst en vooral wil ik graag mijn buddy zico bedanken voor de steun in haar berichtjes en voor alles hier door te geven op het forum! ik zend je een digitale knuffel dan wil ik ook nog mamak en gerda feleciteren met hun kindjes! super gewoonweg! de dames die met hun laadse loodjes zitten nu ik hoop dat het voor jullie snel gaat gebeuren! dan nu mijn bevallingsverhaal... maandagavond om tien uur ben ik binnen gegaan in het ziekenhuis... daar werd mij verteld dat ze om vijf uur s'ochtends gingen beginnen met de voorbereidingen van en de inleiding zelf... dus om vijf uur s'ochtends kreeg ik een tabletje opgestoken... om half zeven kreeg ik een lavement en om zeven uur werd een ballonnetje geplaatst... ik kreeg eigenlijk na dat tabletje al weeën maar na het ballonnetje werd het erger en erger... ik had op voorhand gezegd dat ik een epidurale verdoving wilde dus dacht dat ze me die zelf wel zouden aanreiken... pas om negen uur had ik door dat ik het best nog eens vroeg... de weeën waren nie meer te houden en toen heb ik hem gevraagd, tegen tien uur ongeveer heb ik hem gekregen. wat een verlichting! mijn ontsluiting ging zeer snel... op een gegeven moment ging lyana haar hartslag er enorm op achteruit... en ik kreeg een gevoel dat ik naar het grote toilet moest... ik bleek al volledige ontsluiting te hebben... het moest enorm snel gaan voor lyanatje haar hartslag... om 10.46 is lyana ter wereld gekomen ik voelde intens geluk, alles bleek toch super in orde te zijn met haar! en daar was ik blij om... ik ben wel geknipt en dat doet nog even zeer... haar eerste nacht in het ziekenhuis was zeer goed... ze had om acht uur s'avonds pap gekregen, om twee uur s'ochtends nog eens en ze heeft geslapen tot acht uur 'smorgens... ik wilde graag naar huis en alles was oke met ons dus dat mocht dan ook... ik ga zo snel mogelijk een foto van haar plaatsen! sorry voor het lange verhaal... dikke zoenen Liz
**inbraak** tam meis ik hoop dat je beebje er inmiddels is of dat je bezig bent ben erg nieuwschierig. lees het wel hier of op hyves suc6 meid. **uitbraak**