Inderdaad dit is precies wat ik bedoelde. Mijn onzekerheid zal pas minder zijn als ik met 12 weken een goede echo heb gehad. En tot die tijd lees ik wel mee maar schrijf ik hier nog niet zo veel. Dus ik zou het fijn vinden als iemand mij terug zet op de lijst en hoop dat ik er nooit meer van af hoef Uitgerekende datum is 9 oktober, en 28 feb 1e echo
Ik vind het ook niet heel erg aardig om mensen eraf te gooien. Nu ben je ook al bijna een pagina bezig om de gegevens weer te krijgen. Het is toch niet erg als de lijst lang is? Moet je gewoon iets meer door scrollen. Ik denk trouwens dat er heel veel mensen wel dagelijks lezen, maar gewoon iets afstand willen houden omdat ze anders onzeker worden in hun zwangerschap. Ik vind het in iedergeval heel gezellig hier, ik lees de pagina enkele keren per dag en ik probeer natuurlijk ook te antwoordden. Dames ga zo door!
OKTOBER 2008 MAMA'S 1 OKTOBER 1. Gerlinde....31 jaar...1ste kindje...kalender jongen, denkt zelf ? 2. Truus1980....28 jaar...1ste kindje...kalender meisje, denkt zelf ? 3. Semmi....25 jaar...2de kindje...kalender meisje...denkt zelf ? 4. Rolia.....31 jaar......3e kindje.....kalender jongen, denkt zelf ? 5. Sousa....24 jaar...1ste kindje 2 OKTOBER 6. kimmetjehier....24 jaar...1e kindje...kalendermeisje...denkt zelf meisje 7. Marit123....30 jaar...1ste kindje 8. Sjannie....34 jaar...2de kindje 9. Linnepinn....21 jaar..1ste kindje...kalender jongen...zelf nog geen idee! 3 OKTOBER 10. Lampie.....25 jaar... 1ste kindje...kalender meisje...denkt zelf jongen 4 OKTOBER (Dierendag) 14. MissyZuilen....21 jaar...1ste kindje...kalender jongen...denkt zelf meisje 15. Zena....26 jaar...1ste kindje...kalender jongen...denkt zelf jongen 16. ppa...32 jaar...3e kindje...kalender jongen... denkt zelf jongen 6 OKTOBER 17. Jody79...28 jaar....2de kindje...kalender jongen...denkt zelf meisje 18. Butterfly1...24 jaar....1ste kindje...denkt zelf jongen 19. satyra...28 jaar...2e kindje....kalender jongen....denkt zelf jongen 7 OKTOBER 20. Kibi....26 jaar...1ste kindje...kalender jongen...denkt zelf ? 21. Jessica1981 22. Susanna.....32 jaar.....1ste kindje 8 OKTOBER 23. Steffie1980...27 jaar...4de kindje...kalender meisje...denkt zelf meisje 9 OKTOBER 24. Mupkuh....24 jaar...1ste kindje...kalender meisje...denkt zelf meisje 25. Zico.... 35 jaar...3de kindje...denkt zelf jongen 26. Tweety...27 jaar...2de kindje...kalender meisje...denkt zelf? 27. mama1984... 23jaar...1e kindje... kalender jongen... denkt zelf ? 28. Ischa31....31 jaar 10 OKTOBER 29. Kikiko 30. shelde....25 jaar...2e kindje...kalender meisje...denkt zelf? 11 OKTOBER 31. Joli.... 27 jaar...1e kindje 12 OKTOBER 32. Mariaatje....26 jaar...1ste kindje...kalender jongen...denkt zelf jongen 33. nony...31 jaar...1ste kindje...kalender jongen...denkt zelf jongen 34. Ellen1984...23 jaar... 13 OKTOBER 35. Symoen....29 jaar...1ste kindje...kalender meisje 36. Mironne....27 jaar... 3e kindje... kalender meisje... denkt zelf jongen 37. Lientje....2e kindje....kalender meisje....denkt zelf jongen 14 OKTOBER 38. Wiets....27 jaar... 1ste kindje...kalender meisje...denkt zelf meisje 16 OKTOBER 39. miekiemiek...30 jaar...2e kindje...kalender meisje...denkt zelf jongen 40. Cootje269...30 jaar...1e kindje 18 OKTOBER 41. taddy teddy....26 jaar...1e kindje...kalender jongen...denkt zelf jongen 42. tam27....29 jaar... 2e kindje... kalender meisje...denkt zelf meisje 19 OKTOBER 43. Audrey23...24 jaar... 1e kindje...kalender meisje... denkt zelf ? 44. Norway...26 jaar...1e kindje... kalender jongen... denkt een meisje 20 OKTOBER 45. Lotje26...26 jaar... 21 OKTOBER 46. annika1985....22 jaar....kalender meisje 47. Yvonnee....2de kindje 22 OKTOBER 48. natasssie....2e kindje...denkt zelfmeisje 23 OKTOBER 49. blub76.....32 jaar.....1e kindje......hoopt op een meisje 24 OKTOBER 50. liss10....24 jaar....1e kindje....kalender meisje....denkt zelf ? 51. klusser....1e kindje 52. Hanne9....24 jaar....1e kindje....kalender meisje....denkt zelf jongen 30 OKTOBER 53. kus26...26 jaar...3e kindje... 54. allwoman...28 jaar...2e kindje AFSPRAKENLIJST Sjannie: 20 feb tam27: 21 feb 1e echo kibi: 21 feb 2de echo 15u15 Joli: 22 feb 1e echo 8.30u Tweety: 25 feb intake vk mupkuh: 25 feb 2e echo eef76: 26 feb 1e echo Marit123: 26 feb 1e echo Semmi: 26 feb 1e echo Jody79: 27e februari 1e echo Wiets: 27 feb echo rolia: 27 feb echo annika1985: 27 febr 1e echo Tatty Teddy: 27 feb 1e afspraak Vk + intake zico: 28 feb gyn mupkuh: 28 feb 2e echo Nony: 28 feb 2e echo gyn Ischa31: 28 febr. 1e echo Symoen: 3 maart 2e echo Gerlinde: 3 maart 2e echo blub76: 3 maart 11 uur gyn Satyra: 4 maart intake vk Mironne: 5 maart 1e echo Cootje269: 5 maart intake vk tam27: 6 maart intake vk Audrey23: 6 maart 1e controle VK Wiets: 11 maart 1e afspraak Linnepinn: 12maart 1ste echo Zena: 12 maart 2e controle + intake gyn natassie: 12 maart 1e afspraak Vk Shelde: 13 maart intake VK miekemiek: 17 maart termijnecho en 1 april 1e controle VK Lientje: 17 maart 1e echo Satyra:17 maart termijnecho Truus1980: 18 maart 9.40 1e echo Gerlinde: 19 maart:nek plooi meeting liss10: 20 maart Intake VK +echo mama1984: 12 weken echo Cootje269: 27 maart: 1e echo Truus1980: 1 april VK 2e afspraak
Hey meiden, ik heb vandaag steeds een soort van eisprong gevoel. Afwisselend links en rechts, maar echt vergelijkbaar met het gevoel bij eisprong. Het lijkt vooral te komen als ik plotseling opsta ozo. Iemand die dit herkend?
*********breekt even in *********** Zena ik lees hier af en toe om te kijken hoe het met je gaat....Hoop gewoon zo dat het goed gaat dus vandaar........Hopelijk zijn snel voor je de eerste 12 weken voorbij en kan ook jij gaan genieten van het wondertje wat je zo verdient.... En lees je vraag maar wat je omschrijft klinkt als bandenpijn, is heel normaal, zit laag in je liezen.... ******* breekt weer uit ****
@zena ik dnek wel dat ik weet wat je bedoel ken het eisprong gevoel niet want die heb ik nooit gevoeld maar het gevoel wat je beschrijf ken ik wel. als ik snel op sta of ik bed te snel beweeg dat voel ik het.
Yvonnee: meissie, niet al de moed opgeven hoor! 5 weken is toch nog erg vroeg om al iets te kunnen zien?! Ik ga heel hard voor je duimen dat het alsnog goed blijkt te zitten! Meiden, wat wordt er hier toch enorm veel gekletst! kan niet anders zeggen dan: gezellie ! Helaas kan ik vanaf m'n werk niet ff meespieken tussendoor en komt het voor mij op de avonden neer.... En aangezien ik dan meestal afgepeigerd en brak op de bank lig, hihi! Vandaag mag ik laat opblijven, want ik ben morgen lekker vrij ! Nog maar 3 nachtjes slapen en dan hebben we de eerste echo! SPANNEND! Ik heb al de kriebels als ik eraan denk .... En oooohhhh! Wat ben ik toch misselijk de laatste dagen zeg! Echt niet normaal! Ik heb vandaag niet gekookt, kon het niet opbrengen... Lekker brood gegeten, dat is samen met melk en water het enige wat ik echt nog lekker vind geloof ik . Je hoort me niet klagen hoor, laat mij maar lekker kwaaltjes hebben, dat geeft me toch altijd ff dat stukje extra hoop dat het goed blijft gaan dit keer . Nu ga ik gauw m'n pyama'tje aandoen en m'n bedje opzoeken. Truste!
ey ey kletskousen hahaahaha. we gaan het morgen al aan me pa vertellen want die heeft het door :S En me ma kan slecht liegen dus ja :S Heb een slabje gekocht met mijn grootste sponsor is mijn opa en een speentje met i love opa. Ik ga lekker slapen. morgen word mijn nieuwe bed geleverd. Veel liefs en truste iedereen Annika
@ yvonne, ik wil je heel veel sterkte wensen meid, maar aan de andere kant hoop ik dat het ook bij jou te vroeg is om te zeggen hoe of wat. mijn echo was vorige week met 6 week en echt niks te zien enkel een zwart vlak en afgelopen maandag met 7 week echt een ukkie met kloppend hartje. echo is in mijn album. @mupke, ik hoop dat het bij jou ook goed.heb je echo gezien en dat zag er veel beter uit dan bij mij hoor, bij was er echt niks enkel zwart. en nu een iniminimensje (zie album) @de nieuwe mamas welkom en gefeliciteerd! bij ons weten heel veel het al. wij hebben echt zo iets van als het mis gaat vertel je het ook denk ik en dan heb je toch steun van de mensen die het weten. wij gaan geen combi test doen. bij ons is alleen heel belangrijk de 20 weken echo omdat darryl* na 26 dagen overleden is aan een hartafwijking dat niet ondekt is. dus tot die echo blijf ik het spannend vinden, omdat we kans hebben op herhaling. verder veel kwalen, met name moe en misselijk en de darmen die hen werk niet doen. ik krijg hiervoor nu lactulose. verder heb nu een kuur erbij voor een schimmelinfectie, want door de ab voor de blaasontsteking heb ik nu ook een schimmelinfectie. ben hier toch al gevoelig voor.... ik zou trouwens ook heel graag op de lijst willen weer. sta nu voor 6 oktober. 3 kindje en heb 1 engeltje en 1 bengeltje. denk meisje kalender jongen. 3e afspraak bij gyn is 17 maart.
ok ben dus ook van de lijst afgehaald...zijn ook nog mensen die druk zijn met werken, en die in deze periode gewoon te moe zijn om achter de pc te kruipen, maar goed, das mijn idee erover ik hoef er niet meer op, lees gewoon wel mee, en als ik wil posten doe ik dat en als ik dat niet wil, dan niet! is toch alleen maar leuk dat de lijst lang is groetjes allemaal en allemaal suc6 met alles....