Ik kom net terug van het ziekenhuis, en onze beeb maakt het heel erg goed nog steeds, dus de gyn zag geen reden tot inleiden met 42 weken, tenzij ik dat erg graag wilde Ja natuurlijk wil ik dat erg graag, zit er helemaal doorheen En waarom wachten tot de beeb het niet meer goed maakt? Das echt zo'n onzin Gelukkig was dat goed, dus maandag mogen we ons om 8.00u melden in het ziekenhuis (tenzij het te druk is, dan bellen ze ons weer af) Omdat het met ons kindje zo goed gaat, mag ik toch nog lekker thuisbevallen, mocht ie nog spontaan komen. Maar dat zie ik echt niet meer gebeuren eigenlijk. @ kus: weer een beetje op de been lees ik Mooi dat het nu beter gaat met Jinthe @ dreami3j: mooi gedichtje hoor
Kiezeltje; Wat fijn dat je gyn, ondanks dat de beeb het erg prettig heeft bij jou, naar je luistert en jullie samen een goede afspraak hebben gemaakt! Misschien nu de druk er af is dat je beeb denkt....zo nu kom ik lekker toch nog dit weekend Scrappercindy; voor hoe lang moet je man dan weer weg, komt ie snel weer terug?? Stoer hoor zo'n kraamfeest, lijkt me erg leuk! Dreami: hoe was het in het z'huis, hebben ze wat kunnen doen? Erg mooi gedichtje, is het veranderen waard! Titus; dit weekend lijkt ons ook een heeeel mooi weekend om te bevallen..zullen we er maar voor gaan Liz; fijn dat het je zo goed bevalt..hihi..lekker genieten van je meisje...en je doet die kleintje niet 'zomaar' pijn hoor...maar dat weet je wel Chris; in dat ene uurtje extra dit weekend kunnen we best een hoop voor elkaar krijgen toch??!!! Kus; klinkt goed allemaal..vandaag dus voor het eerst 'alleen', idd lekker je eigen ritme zoeken en genieten! Joel; ben benieuwd hoe het bij jou is! Ik ben vanmorgen op visite geweest bij vriendin met kleintje van een aantal weken...heerlijk zitten genieten en samen zitten kletsen over mama zijn en zwanger zijn...ik heb er nu nog meer zin in (had ik al hoor)! Tis hier binnenin wederom rustig....ik had gisteravond voor het eerst echt het gevoel dat ik aan het 'wachten' was, beetje neerslachtig gevoel gaf het me....hoort er ook bij denk ik dan maar!
Joepie Kiezeltje! Het einde is in zicht meid! Triessie, vervelend dat je gaat zitten wachten. Maar dat is bijna niet tegen te houden he, zo op het einde...Hopelijk is het snel zover. Cindy, als er hier ooit een tweede komt, doen wij ook een kraamfeest. Ik vind het leuk dat iedereen interesse heeft enzo, maar ik word ook wel is gek van elke dag visite! Dus alles in een keer lijkt me echt super. Enne Titus, waarom wachten tot het weekend...wat dacht je van..uhm..NU? Deami3j, mooi gedichtje. Hopelijk snel in gebruik. Meiden ik denk aan jullie hoor, zet hem op nog even.
Heeej meiden... even heel snel een berichtje... heb snel gelezen maar niets onthouden(forgive me) Bedankt voor alle felicitataties... Ik ben nog in het ziekenhuis... heb uiteindelijk een keizersnee gehad Morgen mag ik, als alles goed blijft gaan, naar huis... maar zwaar is het wel...heb veel pijn gehad en veeeeeeeel tranen.. Ik kom binnenkort even voor bevallingsverhaal enzo.. Hij is zooooooooooooooo lief... ik ben echt helemaal in love
zena ja ik heb het niet voor het zeggen helaas. triessie is goed maar als het zaterdag is wel voor of na 300 anders zit je weer met die klok
Nou ben vanmiddag dus in het ziekenhuis geweest! Ik had 1cm ontsluiting dus ze kon er net bij Pfieuw. Het deed niet echt zeer maar om te zeggen wat een fijn gevoel nee... heb de hand van me man niet nodig gehad. Kreeg ook te horen dat de baarmoedermond nog niet rijp genoeg is dus waarschijnlijk moet het a.s zondag nog een keer over als het niet heeft gewerkt. Heb nu wel af en toe een harde buik en rare steken in mijn bovenbenen. Ik bloed een beetje, maar verder gebeurt er nog niet zo veel! Denk niet dat ie het weekend komt
dreami ik duim voor je ! mamak ik kan begrijpen dat je in love bent had dat gevoel ook! ik hoop dat je tranen inmiddels gedroogd zijn xx
Hoi meiden, Even snel een berichtje van mij, ook een verliefde moeder Ik kan nog niet lang zitten ivm een knip. Ontsluiting ging erg snel woensdag, in anderhalf uur tijd van 3 naar 9 cm ontsluiting, erg heftig allemaal. Timo lag, net als zijn zus, niet goed met zijn hoofdje, een sterrekijkertje. Dus met 9 cm ontsluiting naar het ziekenhuis in de auto, vreselijk was dat In het ziekenhuis hebben ze gelukkig snel actie ondernomen, Timo is meteen gehaald met de vacuumpomp en had meteen een score van 9 en daarna een dikke 10. We genieten hier met volle teugen en ook de borstvoeding gaat hartstikke goed. Ik kom snel weer buurten als ik wat beter kan zitten. Meiden die nog moeten, succes dames, ik denk aan jullie.
Nu ik gestript ben... heb ik heel erg last van me rechterlies als ik loop. Ik heb een hele dikke lap slijm verloren en heb zo nu en dan een krampje gehad. Ook ben ik heel erg moe! Mijn vriendin zegt als je de weeen verder wilt opwekken veel warme douches moet nemen
spannend ik hoop voor je dat het lekker gaat door zetten en je dit weekeind gewoon een kindje in je armen hebt.
Ja hoop ik ook maar denk toch sterk dat ik nog een 2e keer moet laten strippen zondag morgen..Heb ook lekker krampen in me boven been en begin last van me onderug te krijgen...maar ik ga zo gewoon lekker douchen en slapen en dan zie ik morgen wel weer!
=======BUDDYNIEUWS====== Joel is bevallen van een zoon! Vanacht om 06:35 is onze mooie en flinke zoon JASON geboren. Met een gewicht van 4370 gram. Mama en Jason maken het goed! T was zwaar en heftig maar nu kunnen we genieten! Hij is met een keizersnede gekomen. Groetjes Joyce,Mark en Jason =======EINDE BERICHT=======
Joel; Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon Jason. Fijne kraamtijd toegewenst en een goed herstel. Hier nog een paar uur voor het kraamfeest....I AM SO EXCITED! Heerlijk m'n nieuwe kleertjes aan....lekkere taart eten en gezellig met familie en vrienden! Super! Manlief gaat ditkeer voor een week of 5 week. Begin December komt hij weer naar NL en dan blijven we nog tot half December voordat we als gezin weer terugkeren naar Rusland. De vorige keren zat er iedere keer 10 weken tussen het weerzien dus dit moet een eitje zijn. Enige verschil.....we hebben er nu nog een dochter bij....dus het word effe zwaarder om alles alleen te regelen....maargoed....that's part of the deal. Onze missie is geslaagd....een gezonde dochter! Het is het 'gescheiden' leven waard geweest.
Ik heb nergens last meer van was om 11uur diep in slaap en werd wel een paar keer wakker om te plassen. Weeen hebben dus niet doorgezet. Ik verlies geen bloed meer en ook geen slijm. Wel nog zo nu en dan een harde buik en heb last van me lies. Maar het kan tot 24 uur duren dus tot half 2 vanmiddag maar heb er een hard hoofd in! Wel ben ik mega aan de dunne
Joel: gefeliciteerd met de geboorte van Jason @ scrapper: veel plezier op je kraamfeest @ dreami3j: hopelijk toch nog resultaat meid, en anders voor zondag he Mijn slaappillen hebben wel geholpen geloof ik, heb lang geslapen. Werd wel veel wakker, maar gelukkig viel ik steeds snel weer in slaap, dus dat is mooi. Heb nu al wel een week non-stop last van die verrekte voorweeën, het stopt niet en het zet niet door, ik zal blij zijn als het maandag over is...
Joel proficiat! scrapper geniet van je kraamfeest! Kiezeltje kan het begrijpen dat je wou dat het al maandag was! M'n kleine meid is 40 gram bijgekomen sinds gisteren! morgen krijgt ze haar hielprik... het is echt een dutsje, slaapt van voeding naar voeding xx
meiden allemaal bedankt voor de felicitaties.Jenah is nu voor de 2e dag aangekomen,BV gaat ook goed,nu we met de kolf het op gang hebben geholpen.
JOEL EN HUBBIE: VAN HARTE GEFELICITEERD MET JULLIE ZOON JASON!!!! GENIET ERVAN!!!! Scrapper: Heeeeel veel plezier met jullie kraamfeest vandaag! Die van mij is pas over 4 weken .... Kiezel en dreami3j: Het is wel onwijs spannend bij jullie zeg! Succes nog even! Ook jullie kunnen bijna gaan genieten van jullie wondertjes!
Joel: gefeliciteerd met de geboorte van Jason @ scrapper: veel plezier op je kraamfeest @ dreami3j: hopelijk toch nog resultaat meid, en anders voor zondag he @ kiezeltje ik hoop voor je dat het snel maandag is. @ triessie ben jij wel stiekum aan het bevallen geslagen? hier niks in ieder geval. @ gerda en liz fijn dat het met jullie kleintjes goed gaat lekker blijven genieten.