Sabine: gefeliciteerd met je dochter Lisa Kiezeltje: gefeliciteerd met je zoon Joram! (eindelijk mag jij ook genieten!)
Voor alle meiden die nog op het wachtbankje zitten: Ik wens jullie heel veel sterkte en succes met jullie aankomende bevalling, hopelijk zal het voor jullie niet lang meer duren!
KIEZELTJE gefeliciteerd met jullie Joram SABINE gefeliciteerd met jullie Lisa dreami succes bij de vk!
whaaaa had de volgende pagina nog niet gelezen met die kilootjes doe ik ook mee moet er nog zo'n 6 tot 8... triessie en chris jullie ook erg veel succes!
He meiden, Lees heel af en toe nog even mee voor babynieuws en wat lees ik nu? KIEZELTJE gefeliciteerd meid!!! Toch nog vanzelf. Nou triessie zijn wij de enige nog van de meeting...... Hier alles goed, begin wel erg ongeduldig te worden. Al 2 weken last van harde buiken en voorweeen maar nog geen kindje haha. Ach ja we weten dat we in ieder geval binnen nu en 3 weken onze kleine meid hebben. Geduld is een schone zaak Hele dikke kus van mij!
HANSJE; leuk dat je nog even post....idd van de meeting zijn wij de enige 2 nog die mogen! Lastig dat er ondanks de harde buiken en voorweeen er verder nog niets 'echts' gebeurd! Ik heb daar (nog) geen last van dus heb helemaal het idee dat er nog niets wordt voorbereidt! Maar jij met 3 en ik met 2 weken hebben we onze kleintjes ook in onze armen....heeeeel veeel sterkte/succes he
Kiezeltje en Sabine gefeliciteerd! eindelijk genieten! succes allemaal met die laatste loodjes hoor het is nu ECHT bijna voorbij! als meetinglid : triessie en kiezeltje,kom op he meiden.....!
KIEZELTJE gefeliciteerd met jullie Joram SABINE gefeliciteerd met jullie Lisa dreami succes bij de vk chris succes bij de gyn. hansje spannend word het nou wel. weet niet meer wie het vroeg maar het is mijn 2 1/2 jaar oudere zus ja die onwijs mee leeft. ik heb me vannacht toch een pijn gehad dacht dat ik dood ging pijn in mijn rus alsof ik er door was gegaan maar dan drie keer zo erg. kon het niet weg puffen of wat dan ook maar na drie uur dat ongeveer om de 10 min te hebben gehad ben ik weer in slaap gevallen en heb ik nu niks meer dan een gevoelige rug en buik. weet echt niet wat het geweesd is hoor maar pijn deed het wel
Ik trek die harde buiken niet meer... zelfs als de baby beweegt doet het me pijn... Ik heb om 14:45 afspraak bij de VLK hoop dat er nu wat nuttigs uitkomt!
meis ik duim voor je en hoop dat ze je door stuurd en dat je er snel terecht kan. ik moet pas donderdag naar de vk en ik ben dan prezies 40 wk dus hier zal het nog wel even wachten zijn tenzij het natuurlijk vanzelf op gang gaat komen.
ben dr weer, aan ctg gelegen, was allemaal prima,. van binnen gebeurt er ook al wel wat, verder niet gestript of zo, as woensdag weer voor ctg, en evt vrijdag inleiden.. maar de gyn dacht dat het er dan al zou zijn, gaf me 75 procent kans op een thuisbevalling voor vrijdag... dus we zullen zien
meis dat zou echt wel mooi zijn he. maar dus in ieder geval deze week baby als ik het goed begrijp of is het inleiden op vrijdag nog niet zeker?
Kiezeltje gefeliciteerd met de geboorte van Joram Sabine gefeliciteerd met de geboorte van Lisa Dream en Titus, hoop voor jullie dat jullie je kleintje heeeel snel in jullie armen mogen houden!
Hansje.....hoop dat de voorweeen en harde buiken voor jou al het nodige voorwerk doen dan.....bij mij was dat wel het geval. Was al 7 cm op weg bleek toen ze mijn vliezen gingen breken om de weeen echt op gang te brengen! Daarna was Faya er binnen 2 uurtjes......wens jou ook zo;n bevalling toe.....en alle andere meiden natuurlijk ook! Hier verder alles zn gangetje. Geniet volop van mn 2 meisjes. Al ben ik 's avonds echt wel bek af en vraagt de bv en de nachtvoeding wel veel energie, maar heb het er graag voor over. Weet dat je het over een tijdje ook zo weer vergeten bent en elke fase is zo bijzonder en uniek! Hoop iedereen gauw terug te zien bij de mama's!
wat zei de vk dreami3j ben erg benieuwd. semmi ik hoop ook dat ik jullie snel terug zie bij de mama's. stiekum hoop ik dat het vanavond gebeurd of vannacht. ik heb echt geen puf voor de boodschappen mannetje is nu voor vanavond en morgen eten gaan halen en we hebben nog wel alles voor macaroni in huis dus dan hoeven we voor drie dagen geen eten meer te halen. ik hoop dat het daarna al lekker is gebeurd de bevalling bedoel ik pfff krijg gewoon echt steeds minder puf in dingen.
Chris; Spannend! Nu wachten wij ook in spanning af......verras ons...misschien morgenochtend? Hansje; leuk weer eens van je te horen! Dreami; En? Hoe is het gegaan bij de VK Titus; misschien oefenweeen? Geen idee....bij mij was het ontzettend rustig maar ik heb hier veel van dat soort 'klachten' gehoord dus wie weet is je lichaam zich al aan het voorbereiden......
Kiezeltje: SUPER! Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon Joram. Sabine; Gefeliciteerd met de geboorte van je dochter Lisa Hier zijn nog wachtenden toekomstige mama's en ik loop hier al met de eerste rond