Oktober 2008 mama´s

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door noukie, 20 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Dames.. hier een Nov.mama (38weken 1 dag nu) die een vraagje heeft.

Was er hier iemand waarbij het 1e kindje rond deze tijd ook nog niet ingedaald was? (cbbbi)?

2. Timzijnmama

Timzijnmama Fanatiek lid

20 dec 2007
    2.109
    0
    0
    Bij mij was ze een paar weken ingedaald en met de controle van 40 weken en 1 dag ineens niet meer!

3. Timzijnmama

Timzijnmama Fanatiek lid

20 dec 2007
    2.109
    0
    0
    Kiezeltje van harte gefeliciteerd met Joram! Eindelijk is hij er! Was je man op tijd?!

4. kibi

kibi Actief lid

29 dec 2007
    470
    0
    0
    België
    Lore is nooit ingedaald (zelfs niet op 40 weken en 1 dag). Uit de RX bleek ze met haar hoofdje pal op mijn schaambot te liggen waardoor ze niet kon indalen. Ik ben uiteindelijk bevallen op 40+3 en ik had een enorm vlotte bevalling! Ze heeft lang gewacht, maar eens ze besloten had om toch klaar te gaan liggen, was ze er op een paar uurtjes...

5. Niet meer actief

@Timzijnmama en toen?

En kibi RX? rontgen foto of echo ofzo?

6. Kiezeltje

Kiezeltje Bekend lid

11 feb 2008
    655
    1
    0
    Veenendaal
    Bedankt voor jullie felicitaties! En ter aanvulling van de lijst: hij is 50 cm lang :D

Wij zijn toch zo blij :D

Borstvoeding wil nog niet lukken helaas, want hij is erg misselijk, maar hopelijk gaat dat snel beter.

@tzm: mijn man was erbij hoor! Maar hij ging bijna onderuit toen het hoofdje stond, was schijnbaar nogal bloederig, en omdat ik em in 10 minuten eruit geperst heb, heeft ie de geboorte zelf helaas moeten missen, maar dat is daarna helemaal goedgekomen ;)

7. scrappercindy

scrappercindy Actief lid

13 feb 2008
    283
    0
    0
    Nederland
    Oh Kiezeltje...wat een geweldig verhaal...het lijkt wel een film! :)

Hopenlijk voelt je mannetje zich snel beter en zal hij beter drinken.

8. mamajanneke

mamajanneke Fanatiek lid

22 mei 2007
    2.688
    4
    38
    Vrouw
    Lieve mama's even rust hier in de tent, dus kom ik even alle nieuwe mama's feliciteren.
    en meiden met de laatste loodjes heel veel sterkte.

9. kibi

kibi Actief lid

29 dec 2007
    470
    0
    0
    België
    Rontgen. De gyn wou zeker zijn dat mijn bekken breed genoeg was omdat ze maar niet indaalde. Dat bleek dus in orde te zijn, het was gewoon de positie van Lore in mijn buik die minder was ;).

10. Niet meer actief

Okee.. en bij hoeveel weken kreeg je zo'n onderzoek ook weer?

11. triessie

triessie Bekend lid

4 nov 2007
    961
    0
    0
    Hoe gaat het met de laatste toekomstige mama's...zijn jullie de nacht weer door gekomen? Is er al nieuw baby nieuws?

Kiezeltje; jeee dat je man onderuit ging...arme hij!! Misselijkheid zal hopelijk snel over gaan en dan zal de borstvoeding misschien ook wel makkelijker gaan...neem er alle tijd voor he....geeft niet als het niet meteen lukt!!
    Is het verder goed met jou?

Ik ben gisteravond als een blok in slaap gevallen (manlief trouwens ook), goh wat waren we moe (van het 'wachten' hihi), en heb goed geslapen! Morgenavond voor controle bij vk...ben benieuwd of ze gaat kijken of er misschien al iets gevorderd is daar beneden?!

12. lotte27

lotte27 Bekend lid

6 aug 2007
    747
    0
    0
    Verzorgende I.G.
    Capelle aan den IJssel
    Hallo alle wachtende mama's in spé!

Hier nog even een berichtje van mij om jullie succes te wensen met de laatste loodjes! Dus hierbij HEEL VEEL SUCCES
    En echt.. .aan het wachten komt een einde....

Groetjes Lotte

13. titus

titus Fanatiek lid

6 dec 2006
    1.300
    0
    0
    kinderverpleegkundige
    nou ja ik leef nog maar of ik nacht goed ben door gekomen is een ander verhaal.
    eerst menstruatiepijn over gaant in misselijkheid met echt spugen. daarna echt vier uur lang mentruatiepijn vanmorgen warme douche genomen daarna leek het wel of maag in mijn keel zit en nu begint ook langzaam het menstruatie gevoel weer te komen maar in combi met oprispingen. lig met kruikje op de bank. als dit het voor werk is zie ik wel op tegen het echte werk. maar hoop wel dat het doorzet. dan maar op mijn verjaardag moeder worden zo is het ook niks.

14. lotte27

lotte27 Bekend lid

6 aug 2007
    747
    0
    0
    Verzorgende I.G.
    Capelle aan den IJssel
    Titus: gefeliciteerd met je verjaardag!

Groetjes Lotte

15. titus

titus Fanatiek lid

6 dec 2006
    1.300
    0
    0
    kinderverpleegkundige
    thanks lotte hoop dat de baby dat ook komt zeggen :)

16. kibi

kibi Actief lid

29 dec 2007
    470
    0
    0
    België
    Ik denk dat het bij 39 weken was. Ik had nog steeds maar een kleine cm ontsluiting, mijn bmm was niets verweekt en Lore lag nog steeds heel hoog. Mijn gyn wilde gewoon zeker zijn dat het niet aan mijn bekken lag. Op 40 weken was er niets veranderd, waardoor hij met de foto's terug naar de radioloog is gegaan en volgens de radioloog was de oorzaak de ligging van Lore. Maar zoals ik al zei, twee dagen later begonnen mijn weeën en was ze er binnen de kortste keren, maak je dus maar geen zorgen!

17. triessie

triessie Bekend lid

4 nov 2007
    961
    0
    0
    Titus; ik heb de afgelopen 2 dgn ook 2 misselijkheid aanvallen gehad, hielden niet heeel lang aan ofzo maar heb het niet eerder gehad, ook met koud/warm hebben en duizeligheid enzo...maar wel apart...zou het met komende bevalling te maken hebben of een griepje?
    Wel heftige nacht voor je geweest dan...bah...van die menstruatie krampjes heb ik maar heeeeel klein beetje last.
    Succes en sterkte...blijf maar lekker in je bedje vandaag!

18. triessie

triessie Bekend lid

4 nov 2007
    961
    0
    0
    Oww jaaa....van harte gefeliciteerd natuurlijk!

19. Niet meer actief

Oke thnx :oops:

20. titus

titus Fanatiek lid

6 dec 2006
    1.300
    0
    0
    kinderverpleegkundige
    triessie ik hoop eerlijk gezegt dat het door zet naar een bevalling en niet dat het een griepje ofzo is.

Deel Deze Pagina