succes meiden! triessie: ik belde de vk omdat ik geen leven meer voelde,ik wilde een ctg...een uur later was ik weer mama
chris succes. triessie ik ben nog zwanger maar vraag niet hoe de laatstedagen is het zo aan het rommelen dat ik er gewoon weg van baal. krijg weeen en die stoppen na 1 1/2 uur ben misselijk met overgeven en al. had ongie pijn en opeens vanmorgen is het weer weg. pfffffffffff om niet goed van te worden en dan maar niet te spreken over het vieze slijm bah. ja sorry ik ben het echt zat van mij mogen ze ons kindje er uit halen. ben dat gerommel meer dan zat en als dan de buik rustig is gaat de kleine nog even te keer wel goed dan weet ik dat er nog levendig is maar fijn is anders. moet morgen naar de vk
Bij mij was het super rustig. Tot 40+1 niets, dan stukjes slijmprop verloren en de volgende dag was ze er na een superspeedy bevalling!
hier vandaag ook erg rustig qua harde buiken, dat was gister wel ff anders, ctg was allemaal prima, die kleine heeft het nog hartsikke goed naar zn zin.. dus vrijdag opname.. ben benieuwd, mijn moeder beviel ook 2x 1 dag voor de inleiding, dus kan nog wel
spannend meis maar wel heerlijk te weten dat het weekeind je lekker mama bent. zijn er eigenlijk nog drie meiden die hier nog schrijven en zwanger zijn? of zijn er stiekum nog wel meer die niet schrijven maar wel lezen. tis natuurlijk wel leuk om elkaar nog even tot het laatst te blijven steunen. tenminste ik heb er veel afleiding van.
Sterkte allemaal meiden. Ik kom hier niet meer zo vaak, omdat ik nog steeds jaloers wordt als ik lees over een 'normale' bevalling en zwangere buiken...
Heej Meiden. Ik lees nog wel mee hoor! Alleen mag ik hier niet meer schrijven.. hiihihih Sterkte allemaal en hierbij nog wat weeen... hahah
dus als ik het goed heb is er nog. chris die vrijdag word ingeleid. triessie hansje titus. of zijn er nog meer?
En ook ik gluur nog iedere dag een paar keer hier hoor meiden! Kom op! Nog heeeeeeeeel eventjes volhouden! Bijna zijn we allemaal weer herenigd bij de mama's, haha!
echt waar wat vervelend voor je dat je het nog steeds zo ervaart ik moet zeggen dat ik stikum jarloers ben op de al bevallen mama's maakt me niet zoveel uit hoe ze bevallen zijn kan niet wachten.
Joehoeeee...ook ik spiek hier nog wel mee hoor. Laatste 4 dus nog? Heeeel veel succes meiden.....hopelijk tot heel gauw bij de mama's!
He zwangere meiden, Ik lees ook nog stiekum mee hoor. Zodra ik tijd heb zit ik even te lezen. heel veel succes! Groetjes Lotte
Het bevallingsverhaal: We gingen op maandag 27 oktober 2008 naar de VLK voor de laatste keer op spreekuur! Daar aangekomen gemeld dat het de baby rustig was in mijn buik en ik heb nog heel erg matig voelde en al 2 nachten goed geslapen had omdat hij niet druk was. Ook dat ik last had van me buik als ie al maar een beetje bewoog. Deed ook pijn toen ze de controle deed. Ik werd doorvezen naar het ziekenhuis en waren daar ongv rond 16:00 om 16:30 deden ze me aan de CTG (hartscan apparaat om te zien hoe het met de baby ging) Alles was goed maar ze zagen toen ook dat ik weeen had.. deden op dat moment nog niet echt pijn dus besloten weer naar huis te gaan. Toen thuis aangekomen ging ik onder de douche en na 15min douchen braken me vliezen. Meteen erna kwamen er stevige weeen die ik moest uitpuffen in het begin ging het nog wel. Mark had het het eten klaar maar daar zijn we niet aan toe gekomen moest meteen weer naar het ziekenhuis het was nu echt begonnen! We kwamen aan in het ziekenhuis en de weeen werden steeds heviger, daar nog onder de douche gestaan maar zelfs dat hielp niet en wou liever weer op bed gaan liggen. Ben uiteindelijk in 4uur tijd bevallen. Het was zwaar maar snel. Maar de pijn was ik snel vergeten toen ik de kleine kerel op mijn buik kreeg. Mark heeft de navelstreng doorgeknipt en toen werd ie nagekeken. In het begin leek het allemaal goed te zijn en ze zeiden jullie mogen nadat ik had geplast naar huis. Maar het duurde zolang dat ik moest plassen dat ze met de 2e keer nakijken toch nog wat vonden. Het hartje klonk niet goed en we moesten een nachtje blijven. Nu is zijn hartje helemaal goed maar hij moet nog blijven want heeft soms zuurstof te kort in zijn bloed en daardoor is de ademhaling niet zo best. Maar het is een sterke jongen! Ze hebben ons aangeraden vandaag geen bezoek te doen zodat ie tot rust kon komen en kijken of het dan beter gaat. Wij gaan nog 1x vanavond naar hem toe en dan morgen ochtend weer. Hopelijk mag hij snel naar huis! Hieronder een foto van Ian op de weegschaal! Geboren op 27 oktober 2008 om 22:14 en woog toen 3710 gram!
Yep...met z'n viertjes dus nog! Maar het is fijn dat we regelmatig oppeppers krijgen van de mama's...en ja ik hoop ook dat ik snel mag over stappen en mee kan gaan praten over voedingen, slaapritme's etc. TzM; vind het echt vervelend voor je dat je nog zo overdonderd bent door je keizersnede, ik gun het je zooo graag anders!! knuffel Chris; ik heb geen idee of dat een voorteken is...hoop het voor je! Mamak; tuuuurlijk mag je hier wel schrijven Titus; ik heb er ook afleiding van hoor als we elkaar nog eventjes steunen hier, dagen duren soms erg lang en wachten dan dus ook...echt iets ondernemen durf en wil ik niet meer....herkenbaar? Ik dacht vanmiddag; ga lekker ontspannen in bad liggen...nou het liggen en lezen is heeerlijk maar eruit komen, afdrogen, kleren aan, en dan acclimatiseren is vreselijk...hahha....kon bijna weer onder de douche stappen! Ik moet soms toch best wel lachen om mezelf en het is maar goed dat er geen camera hangt...je zou erg leuke filmpjes krijgen denk ik!
Dreami; dat is idd een vlotte bevalling zeg! Jammer dat je mannetje nog even niet mee naar huis mag...maar zo te horen gaat ie snel met jullie mee en wordt het genieten geblazen...super!