Oktober 2008 mama´s

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door noukie, 20 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kiezeltje

Kiezeltje Bekend lid

11 feb 2008
    655
    1
    0
    Veenendaal
    Hansje en Triessie: ik hoop dat het bij jullie niet zo lang duurt als bij mij, maar zo wel, dan hoop ik voor jullie dat ie nog net spontaan komt als bij mij ;)

Ik denk aan jullie hoor!

2. Bedankt meiden doet me goed! :)

xxx

3. Timzijnmama

Timzijnmama Fanatiek lid

20 dec 2007
    2.109
    0
    0
    Die kleintjes van jullie houden ons wel in spanning!

4. tam27

tam27 Fanatiek lid

6 aug 2005
    3.173
    1
    38
    verpleegster
    Zuid-Holland
    Ik kom even kijken of er al babynieuws is, helaas nog niks.
    Veel sterkte hansje en triessie!

5. Linda1980

Linda1980 Fanatiek lid

30 mei 2006
    1.356
    0
    0
    Hier nog eentje die ff kwam spieken, maar nog niks :( ....

Nou meiden, voor de zoveelste keer dan maar ;) : Kom op! Nog heeeeeeeeeeel eventjes volhouden!

6. Mamak

Mamak Fanatiek lid

8 jun 2008
    3.424
    48
    48
    thuis
    Ik ben benieuwd hoe het is gegaan Triessie... Misschien ben je nu wel bezig? we wachten in spanning af

7. triessie

triessie Bekend lid

4 nov 2007
    961
    0
    0
    Ziekenhuis geweest, ctg zag er prima uit! Kleine was lekker wakker en aanwezig wat volgens gyn een erg goed teken is.
    Echo was ook prima, ze heeft gekeken naar het kleinste bloedvat in de navelstreng en die was goed evenals het vruchtwater en omtrek hoofd en buik...dus ons kleintje heeft het goed!

Zaterdag 09:45 weer terug komen voor hetzelfde en dan ook inwendig onderzoek (deze was vandaag toch niet) en dan plan van aanpak maken voor inleiding. We hopen nog steeds dat we deze dagen verrast worden en alles op een natuurlijke manier gaat verlopen.

Verder voel ik me lichamelijk alleen sneller moe en ondertussen een pakezel worden maar verder wel goed...dus dat scheelt. Geen voortekenen of gerommel te bekennen en ik hou me vast aan het gegeven dat het nog steeds elk moment kan beginnen en dat het bij Kiezeltje uiteindelijk ook nog goed is gekomen!

Dusss.....we gaan verder met wachten!

Hansje; succes vanavond/vannacht!!

8. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    kom effe spammen met onze 3 bengels ;)

9. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    poeh de laatste 2 dames nog... zet hem op meiden :thumup:

10. Liz0104

Liz0104 Fanatiek lid

14 jan 2008
    1.048
    1
    0
    Antwerpen
    Zico,leuke foto!

triessie wel goed dat je kleintje het zo goed doet daarbinnen he!

meiden ik weet dat het zwaar is al dat wachten maar het wachten kan niet blijven duren, in het heel kort zijn we allemaaaaal mama's!
    dikke knuf x

11. Zena

Zena Fanatiek lid

9 dec 2006
    2.428
    0
    36
    Hansje en Triessie nog niet gezien hier. Wie weet beide hard aan het werk?
    Ik hoop het!

12. triessie

triessie Bekend lid

4 nov 2007
    961
    0
    0
    Nee nee...niets aan de hand hier...ik was even naar het tuincentrum toe! En nu ben ik gebroken en op dus er gebeurd vandaag niets meer...maaarrrrrr misschien is Hansje wel druk bezig, hope so!

13. Nee helaas bij mij ook niks. M'n mannetje heeft lekker vrij dus zometeen boodschapjes doen, filmpje kijken lekker chillen!

Triessie: wel fijn dat alles goed is met jullie kleine. Hopen dat hij/zij nog uit zichzelf komt! Ik blijf duimen meid!
    Alvast weer succes morgen in het ZH.

xxxx

14. Timzijnmama

Timzijnmama Fanatiek lid

20 dec 2007
    2.109
    0
    0
    Triessie en Hansje ik denk aan jullie hoor...pfff wat een geduld moeten jullie hebben!

15. Mamak

Mamak Fanatiek lid

8 jun 2008
    3.424
    48
    48
    thuis
    Jeetje zeg... die kids van jullie laten je wel in spanning... Een hoge opbouw van tromgeroffel zeg maar...
    Maar het zal het gelukkig wel allemaal waard zijn :D

(ik kan nu wel zeggen.. wees blij dat je 's nachts nog kan slapen en niet elke keer onder de babyspuug zit na een voeding maar op die opmerking zitten jullie vast niet te wachten :oops:

IK hoop dat we snel een nieuwe "oktober" baby kunnen verwelkomen.. Hoewel/.... Doe er maar gewoon 2! haha

16. kibi

kibi Actief lid

29 dec 2007
    470
    0
    0
    België
    haha MamaK, dat klopt van dat babyspuug en het niet meer slapen 's nachts! Maar Hansje en Triessie zullen nu ongetwijfeld veel geld geven om ook ondergespuugd te worden :D.

Meiden, het is hier al vaak gezegd, maar we denken aan jullie en kijken uit naar jullie komst bij de mama's!

17. hoi

jeetje nog 2 mama's, ik dacht jullie zijn al wel klaar.

succes meiden nog even volhouden

xxx een september mama

18. Linda1980

Linda1980 Fanatiek lid

30 mei 2006
    1.356
    0
    0
    Meiden, ook vandaag weer: nog heeeeeeeeeeel eventjes en dan komen jullie ook eindelijk bij de mama's meekletsen! Zet 'm op!

19. joss81

joss81 Fanatiek lid

18 mei 2007
    1.153
    0
    0
    zwolle
    ****inbraak****

Deze decembermama, wenst de laatste 2 oktobermama's heel veel sterkte, sjee wat een lange zit zeg :confused:

Zet m op, laat je niet gek maken door al die mensen met een opmerking! (waarvan ik er momenteel 1 ben...)

Ik duim voor jullie dat er schot in de zaak komt.

****uitbraak****

20. ElleNY

ElleNY Fanatiek lid

26 mrt 2008
    1.987
    1
    0
    *** INBRAAK ***

de laatste twee novembermama's... heel veel succes enne... 11-11-08 lijkt me een hele mooie datum om ze beide op de wereld te zetten!

de reeds mama: heerlijk hè?

een augustus mama

*** UITBRAAK ***

Deel Deze Pagina