Hansje en Triessie: ik hoop dat het bij jullie niet zo lang duurt als bij mij, maar zo wel, dan hoop ik voor jullie dat ie nog net spontaan komt als bij mij Ik denk aan jullie hoor!
Hier nog eentje die ff kwam spieken, maar nog niks .... Nou meiden, voor de zoveelste keer dan maar : Kom op! Nog heeeeeeeeeeel eventjes volhouden!
Ik ben benieuwd hoe het is gegaan Triessie... Misschien ben je nu wel bezig? we wachten in spanning af
Ziekenhuis geweest, ctg zag er prima uit! Kleine was lekker wakker en aanwezig wat volgens gyn een erg goed teken is. Echo was ook prima, ze heeft gekeken naar het kleinste bloedvat in de navelstreng en die was goed evenals het vruchtwater en omtrek hoofd en buik...dus ons kleintje heeft het goed! Zaterdag 09:45 weer terug komen voor hetzelfde en dan ook inwendig onderzoek (deze was vandaag toch niet) en dan plan van aanpak maken voor inleiding. We hopen nog steeds dat we deze dagen verrast worden en alles op een natuurlijke manier gaat verlopen. Verder voel ik me lichamelijk alleen sneller moe en ondertussen een pakezel worden maar verder wel goed...dus dat scheelt. Geen voortekenen of gerommel te bekennen en ik hou me vast aan het gegeven dat het nog steeds elk moment kan beginnen en dat het bij Kiezeltje uiteindelijk ook nog goed is gekomen! Dusss.....we gaan verder met wachten! Hansje; succes vanavond/vannacht!!
Zico,leuke foto! triessie wel goed dat je kleintje het zo goed doet daarbinnen he! meiden ik weet dat het zwaar is al dat wachten maar het wachten kan niet blijven duren, in het heel kort zijn we allemaaaaal mama's! dikke knuf x
Nee nee...niets aan de hand hier...ik was even naar het tuincentrum toe! En nu ben ik gebroken en op dus er gebeurd vandaag niets meer...maaarrrrrr misschien is Hansje wel druk bezig, hope so!
Nee helaas bij mij ook niks. M'n mannetje heeft lekker vrij dus zometeen boodschapjes doen, filmpje kijken lekker chillen! Triessie: wel fijn dat alles goed is met jullie kleine. Hopen dat hij/zij nog uit zichzelf komt! Ik blijf duimen meid! Alvast weer succes morgen in het ZH. xxxx
Jeetje zeg... die kids van jullie laten je wel in spanning... Een hoge opbouw van tromgeroffel zeg maar... Maar het zal het gelukkig wel allemaal waard zijn (ik kan nu wel zeggen.. wees blij dat je 's nachts nog kan slapen en niet elke keer onder de babyspuug zit na een voeding maar op die opmerking zitten jullie vast niet te wachten IK hoop dat we snel een nieuwe "oktober" baby kunnen verwelkomen.. Hoewel/.... Doe er maar gewoon 2! haha
haha MamaK, dat klopt van dat babyspuug en het niet meer slapen 's nachts! Maar Hansje en Triessie zullen nu ongetwijfeld veel geld geven om ook ondergespuugd te worden . Meiden, het is hier al vaak gezegd, maar we denken aan jullie en kijken uit naar jullie komst bij de mama's!
hoi jeetje nog 2 mama's, ik dacht jullie zijn al wel klaar. succes meiden nog even volhouden xxx een september mama
Meiden, ook vandaag weer: nog heeeeeeeeeeel eventjes en dan komen jullie ook eindelijk bij de mama's meekletsen! Zet 'm op!
****inbraak**** Deze decembermama, wenst de laatste 2 oktobermama's heel veel sterkte, sjee wat een lange zit zeg Zet m op, laat je niet gek maken door al die mensen met een opmerking! (waarvan ik er momenteel 1 ben...) Ik duim voor jullie dat er schot in de zaak komt. ****uitbraak****
*** INBRAAK *** de laatste twee novembermama's... heel veel succes enne... 11-11-08 lijkt me een hele mooie datum om ze beide op de wereld te zetten! de reeds mama: heerlijk hè? een augustus mama *** UITBRAAK ***