Oktober 2008 mama´s

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door noukie, 20 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Linda1980

Linda1980 Fanatiek lid

30 mei 2006
    1.356
    0
    0
    En meiden?! Al aan 't bevallen? We denken aan jullie hoor!

2. Nope :cry:
    Sinds gistermiddag wel regelmatig weeen ook vanacht en wat slijm verloren. Dus wie weet het begin? Wordt er erg onzeker van....

xxx

3. pffff.. kijk elke dag ff of er nieuws is, maar helaas nog steeds niks.. succes met de laatste loodjes meiden...

4. Zena

Zena Fanatiek lid

9 dec 2006
    2.428
    0
    36
    Oeh Hansje, dat klinkt toch wel veelbelovend hoor!
    Zet hem op meid, vandaag is het een mooie dag om mama te worden!

5. kibi

kibi Actief lid

29 dec 2007
    470
    0
    0
    België
    Hansje: ja, daar lijkt meer in te zitten! Ik hoop voor je dat het doorzet.

6. Hey meiden,

Toch maar even de VK gebeld en mijn rusteloosheid en verhaal verteld. Ze komt zo even last om te kijken en te voelen. Ben nu wel een stuk rustiger.....
    Ik hou jullie op de hoogte!

xxx

7. Timzijnmama

Timzijnmama Fanatiek lid

20 dec 2007
    2.109
    0
    0
    Is ze al geweest Hansje? Spannend zeg!

8. Kiezeltje

Kiezeltje Bekend lid

11 feb 2008
    655
    1
    0
    Veenendaal
    Spannend hoor hansje! Hopelijk is er wat aan het gebeuren he?

Triessie hoe is het bij jou nu?

9. scrappercindy

scrappercindy Actief lid

13 feb 2008
    283
    0
    0
    Nederland
    Hansje; Wat spannend....wat zei de VK? Wie weet ben jij wel binnen 24 uur nu moeder!

Triessie; Ben je lekker aan het genieten van het zonnige weer of zit je zelf op je donderwolk te balen? Maandag ben je toch 42wkn? Dan gaan ze je vast dan inleiden!

10. scrappercindy

scrappercindy Actief lid

13 feb 2008
    283
    0
    0
    Nederland
    Triessie; ik zit me net te bedenken; jij moest toch om een uur of 10 vanmorgen in het ziekenhuis zijn voor CTG en inwendig onderzoek? Hoe is dat gegaan? Al ontsluiting of verweekte BMM? OF? Hebben ze je daar meteen gehouden!

Spannend, spannend, spannend!

11. triessie

triessie Bekend lid

4 nov 2007
    961
    0
    0
    Scrappercindy; ja inderdaad we zijn vanmorgen weer naar het ziekenhuis geweest!

Met kleine gaat het nog steeds prima, wel is er nog weinig vruchtwater waardoor we morgen terug moeten komen.
    Mn bmm is korter geworden dus ze heeft me kunnen strippen!
    Morgen wordt er weer gekeken wat er op dat moment het beste kan gaan gebeuren...het rommelt hier nu sinds gisteravond dus misschien kunnen/hoeven ze alleen vliezen doorprikken anders gaan we met een gel beginnen, daarna wordt er gekeken of het vanzelf gaat of dat er een infuus bij moet komen.

Pfff...het strippen doet wel wat...misschien toch nog thuis vannacht? Ik ga zo maar eens afschakelen van alle zenuwen, hoop en verwachtingen en me verheugen op wat komen gaat en wat rust nemen.

Hansje: is vk al langs geweest? Hoop dat ze goed bericht heeft achter gelaten en dat je nu flink je weeen aan het weg puffen bent en je kleintje komt! Heeeel veel succes en sterkte meid....denk aan je.

12. vke

vke Actief lid

16 feb 2008
    147
    0
    0
    Onderwijzeres
    Gent (België)
    Hansje en Triessie, héél veel succes!

13. tam27

tam27 Fanatiek lid

6 aug 2005
    3.173
    1
    38
    verpleegster
    Zuid-Holland
    Spannend meiden, nog even en jullie zijn mama. Jullie hebben er beide lang genoeg op moeten wachten :(

14. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    hansje spannend zeg.
    Hopelijk zet het door ;)

15. kibi

kibi Actief lid

29 dec 2007
    470
    0
    0
    België
    Zico, hoe was het met Sterre bij de KA?

16. hello hello was ik weer even.

Vk is geweest en heeft buik gevoeld en hartje geluisterd dat was allemaal goed. Ook heeft ze inwendig onderzocht en m'n bmm was al flink verweekt maar nog niet echt verstreken maar ze kon wel al het hoofdje voelen dus ze schatte nu 1 cm ontsluiting. Ze raadde mij verder aan om gewoon lekker m'n ding te doen vandaag en verder vanavond 2 paracetamols te nemen en een lekkere warme douche om enigszins te ontspannen. Maar in iedere geval was al dat gerommel niet voor niks en we moeten het afwachten. Als er voor maandag nog niks is gebeurd dan had ik maandag toch weer een controle bij de VK en ze zei al wie weet heb je dan nog meer ontsluiting en dan kan ik je strippen.
    We wachten geduldig af en wie weet.

Triessie jij ook veel succes! In ieder geval een goed teken dat het aan het rommelen is en hopelijk zet het gewoon door!
    Denk ook aan jou!

xxx

17. Timzijnmama

Timzijnmama Fanatiek lid

20 dec 2007
    2.109
    0
    0
    Laten we nou eens zeggen dat jullie allebei gaan bevallen vannacht!
    Ik kreeg net een sms en hoopte echt dat ie van jou was triessie...

18. scrappercindy

scrappercindy Actief lid

13 feb 2008
    283
    0
    0
    Nederland
    Triessie; Dus morgen word je gegarandeerd ingeleid....Yippieeeee. Had ik ook en dezelfde dag was ik al Mamma van Marit. Ik wens jou het zelfde toe! (Natuurlijk is het fijner als het vannacht 'spontaan' gebeurt maar morgen ga jij naar het ziekenhuis en weet je zeker dat je snel Mamma bent).
    Dus vanavond nog 1 keer je ziekenhuis tas controleren, beker warme melk met honig, lekker op tijd onder de wol, morgen genieten van je ontbijt, en dan....AAN DE SLAG! Succes morgen...zet 'm op!

Hansje; Lekker dat het rommelt bij je en zal voor je duimen dat je meer ontsluting hebt zodat ze je kunnen strippen.

19. Linda1980

Linda1980 Fanatiek lid

30 mei 2006
    1.356
    0
    0
    Dát vind ik nou een goed idee!

20. Ischa31

Ischa31 VIP lid

5 sep 2007
    6.944
    83