@ mironne Bedankt voor je pep talk, ben gewoon erg zenuwachtig dat komt vooral door mijn mk in juli, maar gelukkig kan ik hier mijn ei kwijt en er is altijd wel iemand die een paar opbeurende woorden heeft..... Zag dat wij gelijk lopen....
Nony: hey ja, Ik zie het nu ook... Zoals ik al eerder vernoemde een paar berichten terug, we zijn er hier toch ook om iemand op te beuren als die zich wat minder voelt. Het is altijd fijn dat je niet de enige bent, die een klacht wel of niet heeft en dat dat niet altijd wat slechts hoeft te zijn... Maar je hebt al weer lekker snel een echo, ik moet nog 2 weken wachten
Sorry hoor maar moet het even kwijt. hahahah mijn nieuwe bed is net binnen. Dacht dat ze pas om kwart over 11 kwamen. Loop ik nog in me pyama :s Veel liefs Annika
hahahaa. ja zou het haast doen. hahahahaha. manlief moet hem eerst nog inelkaar zetten. Veel liefs Annika
Annika: haha ja duik er toch weer lekker in... Bij kwam net de postbode een pakketje van de buren hier afleveren, sta ik daar met mijn haar rechtovereind en mijn mascara die over mijn hele gezicht zit.... haha
hihihih. Ja en Lotte loopt nog in de pyama wij zijn niet zo snel als het niet hoef. hahaha Veel liefs Annika
hihihih. ben beetje nerveus om de rreactie van me pa als we het vandaag vertellen. Je kan hem nooit pijlen. Veel liefs Annika ps ga zo 2 cake bakken
Hij zal het vast leuk vinden! En zo niet, jullie zijn er toch heel blij mee daar kan geen mens wat aan veranderen toch!
@annika kom je hier ook een stukje brengen. ik ben ook niet snel als het niet nodig is hoor rene loopt vaak heel de morgen in zijn pyama. hij zal het heus wel leuk vinden. @mironne das ook een charmant gezicht.
@annika chips zeg ik ook niet haha. nou dan moet ik straks maar wat anders gaan zoeken in de kast hihi.
goeiemorgen dames, vandaag eens wat langer kunnen slapen omdat ik een dagje vrij heb. ik ben blij dat ik terug op delijst sta. is leuk wanneer he ziet wie er samen met jou de 1ste echo heeft en dan ook gelijk met je is uitgrekent. zoals MIRONNE heb je dat al gezien jij de 13de ik de 12de ja is zelfde he ik heb om 20u op 5 maart mijn eerste echo maar het wachtend urrt zo verschrikkelijk lang. ohja voor op de lijst dit is ons eerste kindje en kalender denkt jongen en ik heb geen idee. Bij ons wete nu al een aantal mensen het en hebben nu ook maar besloten om het gewoon te vertellen. In zo een dorpje gaat dat soms snel. het kwam zo een collega van mij die zijn vrouw is ook zwanger en ik wou weten welke gyn ze had omdat ik toen totaal geen idee had waar ik moest gaan. ja en die kinderen hebben dat gehoord en eentje heeft het tegen zijn juf verteld en mijn zus is ook juf in diezlefde schoolgemeenschap dus ja zodoende en omdat sommige vand e familie het mss van vreemde moesten horen ja dat wilden we ook niet dus zodoende. groetjes ellen
hoi dames, ben vandaag lekker vrij, gister een late dienst gehad en meestal slaap ik me dan uit de volgende morgen, maar kan helemaal niet meer uitslapen hoe kan dat toch, hebben meer mensen hier last van? en wij hebben het ook direct verteld...mocht het verkeerd gaan dan heb je tenminste nog mensen om het tegen te zeggen en erover te praten, vind ik wel fijn. hoe is het met de andere dames...lig je alweer op je nieuwe bed annika? en ligt hij lekker?hahahah heb ook vaak dan komt er iemand aan de deur en sta ik nog met een slaapkop hahahaha, maar goed, ben ook niet zo snel s'morgens
hoi hoi Bianca Nee hij is net uurtje geleden gebracht Heb net de schroefjes enzo opgezocht om na te kijken of van alles voldoende is. Ik ben ook iedere keer vroeg wakker. Uitslapen hier ook niet. Veel liefs Annika
Ellen: Ik zie idd dat wij op dezelfde dag de echo hebben! Ik heb de echo om 13.30. Ik lees vaker dat jullie een echo in de avond hebben hoe kan dat? Bij de gyn is dat in elk geval niet mogelijk! maar duurt idd vreselijk lang voor je die echo hebt, kan de weken ook wel vooruit kijken en denk dat ik op de dag zelf stijf sta van spanning...