***inbraak*** Hansje ik zie net je berichtje in het november-mama's topic. Heeeel veel sterkte en succes met de laatste loodjes, ik hoop dat jouw meisje er snel is! Toi toi toi!
Jeeeeeeeeeeeej... triessie is bevallen.... joehoe.. van harte met evelien! Geniet van je (langverwachte) meisje
Ik zei toch dat Triessie haar weeen aan het wegpuffen was! Triessie; VAN HARTE GEFELICITEERD MET JULLIE DOCHTER EVELIEN!!!! EEN HELE FIJNE KRAAMTIJD EN EEN GOED HERSTEL TOEGEWENST! Toch op de valreep thuis bevallen, wat heerlijk voor je! Net als Kiezeltje... Ben ik dan straks de enige die is ingeleid omdat het echt niet uit zichzelf wilde komen?.
Toen was er nog maar 1! Hansje.....dat moet toch vreemd zijn...alle ogen zijn op jou gericht.... Wij leven met je mee.......REMEMBER....wie het laatst lacht...lacht het best.....dus nog even en dan mag jij je wondertje ook knuffelen.
TRIESSIE gefeliciteerd meid. Toch fijn thuis kunnen bevallen dus! Ben je me toch voor Ach ja er moet iemand laatste zijn..... Geniet ervan meid! xxx
Triessie: dikke proficiat met je meid! Is dat nu niet net als bij Kiezeltje de dag voor ze ingeleid werd? En de meiden zullen het halen van de jongens uiteindelijk ...
Triessie, van harte gefeliciteerd met jullie dochtertje Evelien! Heel veel geluk toegewenst! Groetjes Veraatje van de juli mama's.
Triessie van harte met je dochter Evelien. Nu lekker van je meisje gaan genieten. Liefs Senn (juli 2008 mama)
Hieperdepiep Hoera! Triessie van harte mety de geboorte van Evelien! Lekker genieten nu, je hebt lang genoeg moeten wachten. Nou Hansje, Lest best!
** Inbraak** Hansje, succes met het wachten op je kleine. Ik las dat jij nu nog de enige bent van oktober. Ik hoop dat je snel mag beginnen. Verder alle dames gefeliciteerd! **uitbraak**
Lieve Hansje, heel veel knuffels van Jayden en mij. En koppie der veur Triessie gefeliciteerd met je meissie!!!!
triessie gefeliciteerd! Hansje heel veel sterkte met de laatste loodjes en echt nog even jou kindje is er ook. Liever gisteren natuurlijk als morgen.
TRIESSIE, EINDELIJK!!!! GEFELICITEERD MET JULLIE DOCHTER EVELIEN!!!! GENIET ERVAN!!!! Hansje, nog even meis! Ik ben nu al benieuwd naar de naam van je dochter , tot nu toe ècht geen enkele naam hetzelfde hè?!
***** Inbraak*********** @ Hansje, heel veel sterkte met de laatste loodjes. Nog even en dan kan ook jij je kleintje in je armen houden. Alle andere meiden, hartelijk gefeliciteerd met jullie wondertjes. Groetjes Ukkepuk. ****** uitbraak**********
Volgens mij heb ik twee Jelle's voorbij zien komen, maar onder de actief schrijvende mama's geen dezelfde namen inderdaad. Toch wel bijzonder!
**Breekt in** Triessie en Hansje, vol spanning volg(de) ik nog steeds het oktober topic. Triessie en man, van harte gefeliciteerd met jullie dochter Evelien. Hansje, ik denk aan je. Het komt goed **Breekt uit**
Triessie eindelijk daar is jullie dochter Van harte gefeliciteerd meid Hansje ik duim voor je meid dat jullie babytje ook snel mag komen. Raar idee dat dit topic dadelijk gesloten gaat worden als Hansje bevallen is