sorry meiden heb het erg druk met mijn kleine mees gaat nog niet helammal lekker hij groot nog niet echt goed. triessie gefeliciteerd met met je dochter. hansje heeeeeeeeeeel veel succes ik hoop dat je snel je kindje in je armen hebt.
Hansje, ik vind vandaag of morgen wel een heeeeele mooie dag om te bevallen! Het klinkt in iedergeval positief!
Klinkt veelbelovend Hansje! Wie weet vannacht of morgen? Duimen dat we hier morgen het goede nieuws kunnen lezen
***inbraak*** Hansje veel succes! Je bent de laatste hier heb ik begrepen en ik denk dat je het wel tijd vind om de fakkel echt helemaal aan ons over te dragen! Ik hoop dat alles goed en voorspoedig verloopt. Gr, Beatrice van de novembermama's ***uitbraak***
Elf november is de dag Dat de baby, dat de baby elf november is de dag dat de baby van hansje koooomen mag! Zo ff muzikaal gedaan, hopelijk helpt dat!
tis nog wel stil dus wie weet... Wie weet ligt Hansje wel heerlijk te genieten nu van haar kleintje. En anders wens ik je alsnog heel veel succes!
Geweldig Tzm! Wat een passend liedje voor vandaag. Hoewel...het weer is echt drie keer niks. Hopen maar dat het vanavond droog is en dat de wind is gaan liggen. Hier net terug van een voetreflexmassage....heerlijk! Marit lag lekker op mijn buik te slapen. Hansje.....weer een dagje dichterbij het Mamma worden.....
Ik heb vlinder al een tijdje niet meer online gezien....is ze nog steeds de buddy van Hansje? We willen het natuurlijk zo snel mogenlijk weten als dit wereldwonder is geboren....