Ik ben zo beroerd als de pest, al een paar dagen.... 's Morgens kan ik gelijk naar de wc, en 's avonds ben ik ook continue misselijk en komt alles eruit. Maar als ik gespuugd heb blijft dat misselijke gevoel, het lucht niet op. Wordt er zo moe van
dat is minder kusje26. Ik hoop dat bij mij dat lekker weg blijft. heb 2 zwangerschappen hyperemisis gehad. veel liefs Annika
@ annika dus je moet hem nog ff inelkaar zetten, wat zul je lekker kunnen slapen vanacht.dus jij bent ook elke morgen vroeg op, echt klote is dat, ben een langslaper, hahahah , maar goed @kus26 vervelend dat je steeds zo beroerd bent, heb je al eens wat geprobeerd, wat de misselijkheid tegen kan gaan? kan me voorstellen dat je erg moe ervan word ja....ik was vanmorgen beetje misselijk, nu ook nog beetje, voel me niet helemaal fit iig... ik vind de echo ook lang duren..heb volgende week intake gesprek, dan ben ik 8 weken zwanger, zou ik niet kunnen vragen om het hartje te mogen luisteren?
@ Bianca Ja probeer al licht te eten en kleine beetjes tegelijk, maar het helpt allemaal niks. Tis net of er een zware steen in mijn buik zit, en een constant misselijk gevoel
@mironne ja geen idee in belgië is dat normaal omdat je dan altijd samen kan gaan mijn man werkt van ma-vrij van 9u tot 17u en dan een uur naar huis rijden die hij der altijd pas om 18u dan nog eten. geen idee waarom dat bij jullie niet kan. mijn man is een nederlander en mijn schoonmoeder vond dat ook al raar. ja is het bij jullie in het ziekenhuis? want bij ons is het gewoon priveconsult bij de gyneacoloog thuis in der praktijk. groetjes ellen
Goedemorgen meiden, Alles goed met jullie? Met mij wel, ben jarig vandaag. Mijn dag was wel leuker geweest met een kloppend hartje. Maar niks aan te doen.
Mupkuh, gefeliciteerd met je verjaardag! Dat is wel fijn Ellen dat jullie 's avonds kunnen. De misselijkheid is bij mij per dag verschillend. De ene dag loop ik te kotsen en de andere dag is er helemaal niets aan de hand. Wel fijn eigenlijk. Bij de andere twee was ik elke ochtend kotsmisselijk de eerste 15 weken. Bianca, ik heb het ook al aan een aantal mensen verteld hoor. Ik kan me toch niet stil houden daarover. Het voordeel is dat mensen dan ook meteen gaan meeleven. Zo bood een collega (vriendin, nog niet het hele team weet het) me allemaal zomerpositie kleding aan. Dus die krijg ik over een paar weken van haar. Annika, heb je al de geur van de cakes door je huis heen?
Mupkuh van harte gefeliciteerd. Heb geduld meis volgende week mooie echo kijk maar hoe het bij mamajanneke is verlopen! Bianca je kan dan nog niet het hartje horen kloppen dat lukt pas met een week of 12 (als het dan lukt hoor is ook niet altijd gezegd) Einde vanmiddag heb ik mijn echo......ik vind het zo spannend......heb het bijna niet meer. Ik durf er helemaal niets van te denken! heb net hardgelopen ga zo maar eerst even douchen, dan huisje doen dan kleine meid van school halen, met haar zwemmen en dan is het zover....heb zoveel te doen dat ik weinig tijd heb om erover na te denken! Liefs!
Ik heb sowieso in het ziekenhis bij de gyn vanwege het overlijden van Julian*. Normaal was je dan bij Vk geweest. Maar weet dus niet of dat tegenwoordig bij de Vk in NL kan 's avonds....
bij de zwangerschap van darryl* zaten wij ook in de avonden bij de vk omdat mijn partner ook werkte en er graag bij wilde zijn. maar nu lopen wij ook bij de gyn, dus nu overdag. tweety bedankt voor het aan passen! vind t zo super dat t uiteindelijk wel goed is in mijn buikkie.
Dank je wel voor jullie felicitaties Ik zie trouwens dat sommige van jullie ook een beebiesite hebben. Ik ben op zoek naar muzieklinks voor de site. Word gek van die irri BemBem radio Maar vind een mooi muziekje wel super leuk. Kunnen jullie mij misschien helpen aan Muzieklinks.
ik heb ook aardig wat muziek links heb ze allemaal op geslagen in mijn bestand wat vind je mooi? ik heb: marco borstao met slaap maar vind ik persoonlijk erg mooi als je zwanger bent de link van de site van babyboom met dat liedje ook haha zeg maar stuur anders maar een pb bericht als je wilt en er 1 wilt hebben