@ sjannie: mooi man dat de echo er goed uit zag...lekker gevoel moet dat geven nu welkom timzijnmama gefeliciteerd en geniet ervan @annika: gelukkig reageerde je pa goed...kun je nagaan hoe ouders dan in een keer kunnen veranderen hé....je verwacht iets niet, maar toch gebeurd het...mooi
hoe bedoel je annika....5 weken? als ik heenga ben ik 8 weken zwanger en geen 5 weken...maar geeft nix en het is echt niet lullig, this mijn eerste zwangerschap dus wat wel en wat niet weet ik niet...dat zal ik zo allemaal wel te horen krijgen, laat het allemaal op me af komen, maar vroeg het me gewoon af.
potver mijn berichtje weg. weet nu al niet meer hoe of wat.ok nog een keer. ik zag een nieuw bed,ik zet ook altijd alles zelf in elkaar omdat manlief geen geduld heeft. fruit eet ik nooit.af en toe een banaan daar blijft het bij. hartje,gaat gemiddeld met 5,5 week kloppen en is dan met doptone vaak niet te horen tot 12 weken omdat het diep achter het schaambeen zit,zeker bij een eerste,met echo inwendig is het wel te zien als je geluk hebt met 5,5 week maar met 6,5 week heb je meer kans.sommigen pas met 7 weken,iedereen is anders. mijn schoonzus is vanmorgen voor de echo geweest en is 30 september uitgerekend het was flink gegroeid in 12 dagen en hebben de datum op de 30e gezet ipv 2 okt.alles was verder goed. ik heb over 2 weken mijn eerste afspraak en zal dan ook wel meteen een echo krijgen.mijn gyn is niet zo moeilijk hihi.ben benieuwd,ik kan alleen korter zwanger zijn maar niet langer daar 17 januari mijn spiraal er pas uitgegaan is. mamavantim,toch zwanger!proficiat. warewn er nog meer?weet het niet meer hoor pfffffffffffffff word ook zoveel gekletst!voor diegene natuurlijk ook gefeliciteerd. nou ik ga verder kijken,bones is bezig. kus
@mamavantim, van harte gefeliciteerd en welkom. @sjannie, gefeliciteerd meid, geweldig he als je je ukkie op het beeldscherm ziet rondspartelen.
@sjannie, wat fijn dat je zo'n mooie en duidelijke echo hebt gehad en dat er tijd genomen is voor je! het blijft bijzonder he... ik hoop dat het goed blijft gaan met de beeb in je buik! @annika, wat leuk dat je vader zo reageerde. @semmi, ja ik heb ook over de hele dag door trek en kan ook wel eten de hele dag. heb nu naast fruit ook maar wat crackers en rijstwafels gehaald. ik vind het wel bijzonder, want normaal eet ik echt nooit fruit. enkel eens een banaantje. maar inderdaad goed voor onze brusje bij darryl* at ik trouwens veel komkommer en tomaten en metworst. bij dylano at ik heel veel chocola. heb 1 maal dre om 11 uur in de avond naar de benzinepomp gestuurd en bij dit brusje dus fruit. hihihi vind het zo apart...
hoi hoi Bianca. Ik heb zo'n angelsound en hoorde hem zelf met 10 weken ongeveer. Maar bij de VK pas met 13 weken. Veel liefs Annika
Hi , Ja ik woon inderdaad in Rusland maar in Maart kom ik naar NL en zal dan pas na de bevalling weer terug gaan. Allemaal erg spannend. Gisteren voor het eerst in slaap gevallen op de bank in de middag. Errruggh moe! Ik moest er zelf om lachen. Voor de rest nergens last van, alleen veel lekkere trek....MMmmmm....nu maar hopen dat dat overgaat anders ben ik in no time elefant size!
goedemorgen dames. hoe voelen jullie zich vanmorgen. Ben al druk geweest ff alle zooi van het bed opruimen want de containers worden geleegd zometeen. Bed slaapt heerlijk Wat gaan jullie doen vandaag? Lotte gaat vanmiddag oefenen op de basisschool voor het laatst. Dan hebben ze vakantie en is ze jarig en dan gaat ze hele dagen. Veel liefs Annika
hallo meiden, gisterenavond niet meer achter de pc geraakt. was te verdrietig. Ik heb zo een soort van bloedurine gehad enkel bij het afvegen, had ook wat buikpijn. maar een keer maar toch. komende dagenn afwachten zeker. Had ook fel pijn bij het plassen precies alsof er een wondje zat. vandaag niet meer dus afwachten ben er toch niet gerust. Hoop dat ik jullie niet moet verlaten. Groetjes Ellen
hoi Ellen. Klinkt als een blaasontsteking. Moet je ff urine wegbrengen naar de huisarts. want met een blaasontsteking blijven lopen is ook niet goed voor de kleine. Veel liefs Annika
moggel, @ellen,ja klinkt idd als een blaasontsteking.even urine checken ,kan geen kwaad verder.je bent nu gewoon nog bevattelijker voor bacterien etc.niks ernstigs verder maar als je even langs de ha gaat heb je zekerheid en het is zo gebeurd.succes. vandaag gaat mijn jongste naar het kinderdagverblijf voor het eerst.ben benieuwd.de wereld zal wel te klein zijn.we zien wel. ff tassen maken en hem wegbrengen. kom straks nog wel ff. kus
@ellen kan inderdaad blaasontsteking zijn hoor. zou voor de zekerheid gewoon even wat urine langs brengen. zo meiden ik moet straks eenuur rijden (lessen) maar ik voel me toch een potje beroerd.... zo goed al sik me voelde gisteren zo misselijk en trillerig benik nu
Goedemorgen dames, @mamavanjanneke, het is te hopen dat je je straks wat beter voelt, lessen en je zo misselijk voelen is ook niks @blub76, hoe is het gegaan op het kinderdagverblijf? Hier was het toen ook drama, maar gelukkig heeft ze het nu ontzettend naar haar zin. @ellen, echt even langs je huisarts gaan, klinkt inderdaad als een blaasontsteking, succes meid. Hebben jullie ook zo'n last van obstipatie Pppfff voel me er echt niet lekker door, ik ga ook maar even langs de huisarts als dit zo blijft aanhouden.
Ik heb hier nog geen enkel teken van zwangerschap. Een heel klein beetje pijnlijke borsten, maar als ik er niet aankom voel ik de pijn niet. Gisteren wat last gehad van darmen, maar voor de rest voel ik dus niets. Klinkt misschien raar, maar ik zou graag een keer doodmoe zijn of zo, gewoon als bevestiging dat ik wel zwanger ben... En als ik dan symptoom krijg, zal ik waarschijnlijk hopen dat het snel weer vertrekt. Pff, ik voel mij helemaal niet zwanger... hoop dat dat geen slecht teken is.
OKTOBER 2008 MAMA'S 1 OKTOBER 1. Gerlinde....31 jaar...1ste kindje...kalender jongen, denkt zelf ? 2. Truus1980....28 jaar...1ste kindje...kalender meisje, denkt zelf ? 3. Semmi....25 jaar...2de kindje...kalender meisje...denkt zelf ? 4. Rolia.....31 jaar......3e kindje.....kalender jongen, denkt zelf ? 5. Sousa....24 jaar...1ste kindje 2 OKTOBER 6. kimmetjehier....24 jaar...1e kindje...kalendermeisje...denkt zelf meisje 7. Spijkervrouwtje....31 jaar...2de kindje...kalender jongen...denkt zelf meisje 8. Marit123....30 jaar...1ste kindje 9. Sjannie....34 jaar...2de kindje 10. Deng....26 jaar 11. Linnepinn....21 jaar..1ste kindje...kalender jongen...zelf nog geen idee! 12. Jennefer26....29 jaar 3 OKTOBER 13. Lampie.....25 jaar... 1ste kindje...kalender meisje...denkt zelf jongen 4 OKTOBER (Dierendag) 14. MissyZuilen....21 jaar...1ste kindje...kalender jongen...denkt zelf meisje 15. Zena....26 jaar...1ste kindje...kalender jongen...denkt zelf jongen 16. Maka123...1ste kindje 17. ppa...32 jaar...3e kindje...kalender jongen... denkt zelf jongen 5 OKTOBER 18. Coni....40 jaar...8ste kindje...kalender zegt meisje 6 OKTOBER 19. Jody79...28 jaar....2de kindje...kalender jongen...denkt zelf meisje 20. Butterfly1...24 jaar....1ste kindje...denkt zelf jongen 21. satyra...28 jaar...2e kindje....kalender jongen....denkt zelf jongen 22. mamajanneke...3e kindje...kalender jongen...denkt zelf meisje 7 OKTOBER 23. Kibi....26 jaar...1ste kindje...kalender jongen...denkt zelf ? 24. Fofo....31 jaar...1ste kindje 25. Lenah....26 jaar 26. Jessica1981 27. Susanna.....32 jaar.....1ste kindje 28. Baby25 8 OKTOBER 29. Steffie1980...27 jaar...4de kindje...kalender meisje...denkt zelf meisje 30. Eef76....31 jaar 31. MsRoxy 32. Anna mama... 9 OKTOBER 33. Mupkuh....24 jaar...1ste kindje...kalender meisje...denkt zelf meisje 34. Zico.... 35 jaar...3de kindje...denkt zelf jongen 35. Charlie01....2de kindje...kalender jongen...denkt zelf ? 36. Tweety...27 jaar...2de kindje...kalender meisje...denkt zelf? 37. mama1984... 23jaar...1e kindje... kalender jongen... denkt zelf ? 10 OKTOBER 38. Kikiko 39. jimmy...24jaar 40. shelde....25 jaar...2e kindje...kalender meisje...denkt zelf? 11 OKTOBER 41. Ischa....31 jaar 42. Joli.... 27 jaar...1e kindje 12 OKTOBER 43. Mariaatje....26 jaar...1ste kindje...kalender jongen...denkt zelf jongen 44. Monique 1984.... 24 jaar... 1ste kindje... denkt zelf jongen 45. nony...31 jaar...1ste kindje...kalender jongen...denkt zelf jongen 46. gerda 1975...32jaar... 47. Ellen1984...23 jaar...1ste kindje kalender jongen 48. Astridje...25 jaar...2de kindje 13 OKTOBER 49. Muffie...24 jaar...1ste kindje 50. Symoen....29 jaar...1ste kindje...kalender meisje 51. Mironne....27 jaar... 3e kindje... kalender meisje... denkt zelf jongen 52. Lientje....2e kindje....kalender meisje....denkt zelf jongen 14 OKTOBER 53. Wiets....27 jaar... 1ste kindje...kalender meisje...denkt zelf meisje 16 OKTOBER 54. miekiemiek...30 jaar...2e kindje...kalender meisje...denkt zelf jongen 55. Cootje269...30 jaar...1e kindje 18 OKTOBER 56. taddy teddy....26 jaar...1e kindje...kalender jongen...denkt zelf jongen 57. tam27....29 jaar... 2e kindje... kalender meisje...denkt zelf meisje 19 OKTOBER 58. Audrey23...24 jaar... 1e kindje...kalender meisje... denkt zelf ? 59. Norway...26 jaar...1e kindje... kalender jongen... denkt een meisje 60. danii ...... 28 jaar......3e kindje.....kalender jongen......denkt zelf jongen 20 OKTOBER 61. Lotje26...26 jaar... 21 OKTOBER 62. annika1985....22 jaar... 3e kindje...kalender meisje... denkt zelf ? 63. Yvonnee....2de kindje 22 OKTOBER 64. natasssie....2e kindje...denkt zelfmeisje 23 OKTOBER 65. blub76.....32 jaar.....1e kindje......hoopt op een meisje 24 OKTOBER 66. liss10....24 jaar....1e kindje....kalender meisje....denkt zelf ? 67. klusser....1e kindje 68. Hanne9....24 jaar....1e kindje....kalender meisje....denkt zelf jongen 28 OKTOBER 69. mad....2e kindje 70. sam1973...34 jaar 71. mamavantim....31 jaar....2de kindje....kalender jongen....denkt zelf ? 30 OKTOBER 72. kus26...26 jaar...3e kindje... 73. allwoman...28 jaar...2e kindje AFSPRAKENLIJST tam27: 21 feb 1e echo kibi: 21 feb 2de echo 15u15 Joli: 22 feb 1e echo 8.30u mariaatje: 25 feb 1e echo Tweety: 25 feb intake vk kimmetjehier: 25 feb 1e echo Astridje: 25 feb 16.00 uur 1e echo Mupkuh: 25 febr. 2de echo Bianca24: 26 feb intake VK Butterfly1: 26 feb intake vk + 1e echo eef76: 26 feb 1e echo Marit123: 26 feb 1e echo Semmi: 26 feb 1e echo monique1984: 26 feb 1e echo Jody79: 27e februari 1e echo Wiets: 27 feb echo baby25: 27 feb echo rolia: 27 feb echo annika1985: 27 febr 1e echo Tatty Teddy: 27 feb 1e afspraak Vk + intake ischa31: 28 feb zico: 28 feb gyn Nony: 28 feb 2e echo gyn Symoen: 3 maart 2e echo Gerlinde: 3 maart 2e echo blub76: 3 maart 11 uur gyn Satyra: 4 maart intake vk Mironne: 5 maart 1e echo Ellen1984: 5 maart 1e echo Cootje269: 5 maart intake vk tam27: 6 maart intake vk Audrey23: 6 maart 1e controle VK Wiets: 11 maart 1e afspraak danii: 11 maart vk Linnepinn: 12maart 1ste echo Zena: 12 maart 2e controle + intake gyn natassie: 12 maart 1e afspraak Vk Shelde: 13 maart intake VK mamajanneke: 17 maart 3e afspraak gyn miekemiek: 17 maart termijnecho en 1 april 1e controle VK Lientje: 17 maart 1e echo Satyra:17 maart termijnecho Truus1980: 18 maart 9.40 1e echo Gerlinde: 19 maart:nek plooi meeting liss10: 20 maart Intake VK +echo Kus26: 21 maart intake Vk mama1984: 12 weken echo+ bloedprikken Cootje269: 27 maart: 1e echo Truus1980: 1 april VK 2e afspraak Kus26: 1 april 1e echo mama1984: 2e afspraak vk
@mamavantim, je staat op de lijst. @hanne9, ik voel me ook niet altijd even zwanger. Er zijn zelfs momenten dat ik vergeet zwanger te zijn en dan opeens denk ik; oh ja, ik ben zwanger. Dus hier ook eigenlijk weinig kwaaltjes. Maar bij mijn dochter had ik dat in het begin ook en begon het eigenlijk pas bij de zesde week.
Dank je wel iedereen voor de felicitaties. Een vraagje, mijn buik was eerst opgezet en dikker. Nu is hij weer dunner, ik ben niet afgevallen. Hebben meer meiden hier last van.
@ Sjannie: proficiat met je mooie echo! @ Timzijnmama: proficiat met je zwangerschap en welkom. We zaten samen op het januari NOD forum. Dat ging weer vlotjes he: Tim in de eerste ronde en nu in de tweede ronde al! @ Ellen1984: klinkt mij ook als een blaasontsteking hoor. Vooral door die pijn bij het plassen... @ Mamajanneke: hier hetzelfde. Gisteren tijdens de dag voelde ik me echt fantastisch, 's avonds was het al wat minder, vannacht rotslecht geslapen en vanmorgen zeer misselijk en draaierig. Gelukkig voel ik me nu wat beter dankzij Primperan. Binnen 5u30min heb ik mijn echo . Ik vermoed dat ik zo slecht geslapen heb door de zenuwen. Ik hoop echt dat het deze keer een bevestiging gaat zijn. Vorige keer was het nog veel te vroeg en was het eigenlijk best een ontgoocheling...