Wat fijn ellen dat je nu zo snel voor een echo terecht kon, wat zul je gerust gesteld zijn zeg, gelukkig maar! Zena, maandag dus ook al voor een echo, ga voor je duimen! Ik ga mn bedje lekker in, mams en beebje hebben veel rust nodig....haha! liefs Semmi
@ellen, zo wat zal jij opgelucht zijn zeg, wat gaaf dat je een echo hebt gehad en dat je het hartje al kon zien, super
@ellen gelukkig meid dat je geen blaasontsteking hebt en dat je een echo kreeg toppie zo'n mooie echo. ik dacht idd ook al dat het een innestelingsbloeding was. heb bij mijn zoontje ook gehad en bij deze denk ik ook zoals ik eerder al schreef. nou meiden ik ga me klaar maken voor een zware nacht hihi mag weer gaan werken de 1e van de 3. voor jullie wel truste en ik spiek vanacht nog wel ff stiekum als ik tijd heb.
Ja het is gelukt!Bedankt Mironne! Ellen een dikke proficiat,echt geweldig nieuws! Tweety werk ze vannacht! Daarnet weer een uurtje paard gereden,ging ik aan de lerares vertellen dat ik zwanger ben,stond er nog een meisje bij ons uit de groep,en die vertelde dat ze 11 weken zwanger is. Wat een toeval,maar wel leuk dat we met zijn 2en zijn. groeten Simone
@tweety, werkse vannacht, ik zag op het proefrooster van april dat we samen de nacht in gaan, gezellig
Het is weer druk hier en bij mij ook. Ik heb gewoon geen tijd om hier rond te hangen. Alles is hier goed, geen klachten. Niet noemenswaardig tenminste. Dochterlief sprong vanmiddag op schoot en bijna op mijn buik. Dat gaat nu niet meer, was wel even schrikken. Verder geen nieuws.
@ ellen fijn zeg dat je nog voor een echo langs kon. wat een opluchting he als het goed blijkt te zijn. @ tweety, werkse meid.
Halo allemaal ik heb een antibiotica kuur gehad voor mijn keelontsteking,denk omdat ik niets meer binnenkreeg,niet sliep en verhoging had,de avond ervoor koorts. nu weet ik dat koorts niet goed is in zwangerschap en ga er maar vanuit dat als de dokter zegt dat die kuur wel mag dat dat dan ook zo is,..maar het voeld niet goed om nu wat in te nemen,..stom he ... Ik had eerst steeds een druk op mijn onderbuik,sinds gister niet meer,..is dat niet heel gek? Mijn tepels zijn nog wel gevoelig maar ook in mijn borsten geen steken meer...zucht..zit mijzelf gek te maken 3e zwangerschap (MK 12 weken,en een gezonde dochter) merk dat ik er nu wel meer onzeker onder ben dan de eerste keer...:S
goedemorgen allemaal. men ben nerveus. We gaan zo naar de paranormale beurs. Samen met mij moeder haar vader is overleden toen ze 3 was en die schijnt bij Youri* te zijn. En mijn 'begeleider'te zijn. Dus erg spannend. veel liefs Annika
Ik vind het zo spannend allemaal, voel me kiplekker en dat was met mijn vorige zwangerschap zeker niet het geval....
Goedemorgen allemaal, er wordt hier superveel afgekletst! Heerlijk he hihihi. Ik heb gewoon een volle klokje geslapen, lag er gister om half 10 in, en kijk eens 12 uur... WOW moet niet vaker gebeuren. Hier gaat het goed, avonden opgezwolle buik, maandag 25 feb heb ik intake VK, mag dit op de lijst. als het goed mag/kan ik het hartje horen, echo komt later). (ik geef het nu al drie keer op.... ) De dames met de echos gefeliciteerd! Heerlijk is dat! Nieuwe dames welkom! een fijne zaterdag!
Hé meis, ik blijf je zoveel mogelijk volgen hoor! Gefeliciteerd met de goede echo Probeer ervan te genieten meis, deze keer komt het helemaal goed en dit jaar nog kunnen jullie ook zo'n lekker ding in jullie armen houden! De rest van de meiden hier ook nog allemaal gefeliciteerd
Goeiemorgen allemaal! ff snel, moet zo weg! Gister vertelde een collega dat ze 13 weken zwanger is, ze wilde het eerst aan mij vertellen ivm mijn miskraam. Dus ik vertelde dat ik ook alweer zwanger ben en ze reageerde zoo leuk! Was zo blij voor me! Dus we lopen straks samen met een dikke buik! Alhoewel, zij is 13 weken en nog zo plat als een dubbeltje, ik ben 7 weken en al helemaal opgeblazen... het is ook niet eerlijk hihi
Goedemorgen allemaal! Wie o wie slaap ook zoooo slecht 's nachts? Ik word er helemaal gek van...elke keer maar halve/hele uurtjes en dan weer wakker...katten vinden het wel gezellig als ik ze 's nachts beneden aandacht kom geven...maar ik hou het overdag's dan niet meer vol....help! Ellen wat een goed nieuws zeg...al met al een super mooie echo gekregen, goed van je dat je er om gevraagd hebt! Allwomen...irri he als de ene dag anders aanvoelt dan de andere dag...ik denk dat we dat allemaal wel hebben...ik heb weinig klachten verder...dus als ik dan een tijdje geen steekjes of druk in mijn buik voel bedenk ik ook of het allemaal wel doorgaat daar binnen... Gister een heel lief klein newborn mutsje van schoonouders gekregen...eerste kadootje...zooo leuk! Ik kan niet wachten tot de echo...oja wie houdt de lijst bij of wil mij erop zetten met echo datum 14 maart 09:20...alvast bedankt!