Oktober 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door mamajanneke, 29 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Liz0104

Liz0104 Fanatiek lid

14 jan 2008
    1.048
    1
    0
    Antwerpen
    even proberen...

als het lukt hier zijn we:p

2. Liz0104

Liz0104 Fanatiek lid

14 jan 2008
    1.048
    1
    0
    Antwerpen
    en hier is men meisje nog eens

3. lotte27

lotte27 Bekend lid

6 aug 2007
    747
    0
    0
    Verzorgende I.G.
    Capelle aan den IJssel
    hoe doe je ook alweer die foto erbij?

Groetjes Lotte

4. saris

saris Actief lid

7 jul 2008
    177
    0
    0
    groepsleerkracht
    Oude Pekela
    Dag kletstantes!

tGaat hier gezellig!
    Nou na een paar drukke dagen kan ik ook ff weer op het forum....

Susanna das balen van je onderstel!!!

ischa31 wat gaat dat snel he! Je verlof is voorbij voordat je het in de gaten hebt!

tam goed van je hoor dat je bent geweest!!! Ik hoop dat de medicijnen snel werken!

liz dat doorslapen komt vanzelf. Wij waren er ook niet mee bezig en opeens sliep meneertje door.
    En wat is het een schatje!

Zo verder kan ik niet terug lezen, sorry dames!

Ik heb me vandaag ziek gemeld op het werk :( Ik moet eigenlijk 15 december weer beginnen maar dat stellen we nog even uit. Ik ga nu 2 keer in de week naar de fysiotherapeut en vanaf vandaag zijn we heel gericht met mijn stabiliteit aan de gang. Nu heb ik het gevoel dat er iemand continu in mijn kruis loopt te schoppen :(
    De Sinterklaascadeautjes zijn ingepakt en nu nog even wat in huis doen en dan ff lekker bankhangen.

5. Timzijnmama

Timzijnmama Fanatiek lid

20 dec 2007
    2.109
    0
    0
    Lotte van harte met je nieuwe baan!
    Ik heb gisteren de link voor symoen neergezet hoe je die foto's moet plaatsen, dus ff terug lezen (heb het al een aantal keer geplaatst) :p

Tam, fijn dat ze er iets aan doen. Hopelijk helpt het je snel!

Nadine komt vandaag maar aan 5 voedingen! :confused:

6. truus1980

truus1980 VIP lid

26 sep 2007
    6.259
    2
    36
    Bij Emmen
    Ow jee......geloof dat ik me nu zorgen moet maken....Lars (hihi mijn lars :) ) lachte toen ik die zetpil dr in duwde.

7. tam27

tam27 Fanatiek lid

6 aug 2005
    3.173
    1
    38
    verpleegster
    Zuid-Holland
    ischa, sterkte meid, het is inderdaad een hele stap om naar de huisarts te gaan, ik ken het :(

Vanavond naar bekkentherapie geweest en aangegeven ook veel last van mijn stuitje te hebben. Ze denkt dat mijn stuitje een kwartslag gedraaid is door de bevalling en wil mijn doorverwijzen naar een manueel therapeut om mijn stuitje recht te laten zetten en dat doen ze.....juist ja....ANAAL :confused:
    Nou ik geloof dat ik daar toch even heel hard over na moet gaan denken :rolleyes:
    Ook heb ik een bekkenband gekregen voor de lichamelijke activiteiten thuis.

8. annika1985

annika1985 Niet meer actief

goedenavond dames

He he ik ben er weer.

Senna is vandaag thuis gekomen wat heerlijk weer haar weer thuis te hebben.
    helaas is er niks uit gekomen uit de onderzoeken.

Ik heb mischien raar vraagje,
    Ikben nog steeds neit ongesteld geworden na de bevalling.
    Is dat normaal?

Groetjes Annika

9. lotte27

lotte27 Bekend lid

6 aug 2007
    747
    0
    0
    Verzorgende I.G.
    Capelle aan den IJssel
    HE annika,

Wat fijn dat Senna weer thuis is! Hoe gaat het nu verder? Gaan ze nu nog meer onderzoeken doen of laten ze het hierbij?

Ik ben ook nog niet ongesteld geworden, dus volgens mij is het vrij normaal. Het duurt volgens mij wel even voordat je cyclus weer op gang is. Nou moet ik wel toegeven dat ik nog steeds 2 tot 3 keer per dag bv geef.

Groetjes Lotte

10. annika1985

annika1985 Niet meer actief

goedemorgen Lotte

We moeten over 3 weken terug komen bij de kinderarts.
    Gelukkig heeft het darm onderzoek met contrast een hoop los gemaakt bij der en poept ze wel iets makkelijker maar ja dat gaat niet zonder luidruchtig en hysterisch gekrijs van haar.

Verder ga ik opzoek naar cursus babymassage met haar want ze spant ene kant van haar lichaam meer dan de andere kant.
    En ook voor de rust van me zelf beetje terug te brengen.

Veel liefs Annika

ps ik geef fles voeding

11. scrappercindy

scrappercindy Actief lid

13 feb 2008
    283
    0
    0
    Nederland

Mijn twee meiden...zo schattig!

12. Mieni

Mieni Fanatiek lid

18 mei 2006
    1.994
    0
    36
    Twente
    Goedemorgen dames! :)

Annika: Fijn dat Senna weer thuis is, gek dat er niets is uitgekomen uit de onderzoeken, nu ben je nog geen stap verder!

Tam: jeetje anaal draaien lijkt me idd geen pretje! :confused: Kan me voorstellen dat je daar nog ff goed over na wil denken. Dus je bent nu in de ziektewet?

Truus: hahahaha maar goed dat het jou Lars was die lachte toen je de zetpil er in drukte, die van mij za dat namelijk geen pretje vinden.... :p

Gisteren met Rosalie naar het CB geweest, ons meisje is weer goed gegroeid, maar liefs 700 gram in 3 weken tijd.... ;) Ook is ze nu 59 cm lang, 2 cm erbij in 3 weken tijd dus.... ;) Ze vond het weer nodig om net als de vorige keer bij het CB te plassen toen ze werd gewogen en gemeten... :) Ze was echt helemaal nat! Gelukkig zijn ze het daar wel gewend, want tja dan moeten ze de kindjes maar met luier wegen... ;)

Toen kwam het moment dat ze de prikjes kreeg, Milan ging ook nog eens aandacht vragen en begon keihard te brullen toen zijn zusje de prikjes er in kreeg (meelevend he ;) ) Rosalie gaf echt een flinke brul en vond het daarna ook wel prima, tot de 2e prik erin ging natuurlijk. Ik heb me wederom verbaasd, wat voor inmens lange naald er in zo'n klein beentje wordt geprikt :confused: ! Rosalie was inmiddels erg moe geworden van het hele gebeuren, ze was ook al langer op dan anders, dus die viel in de maxi cosi in slaap, dus hebben we haar thuis nog ff lekker in gelaten, want zodra we haar eruit halen om elders verder te slapen is Rosalie weer klaar wakker!

Milan was inmiddels ook weer de rust zelve en zei steeds "Doos (Roos) au". Zo lief hij gaf haar steeds kusjes. Roos heeft er allemaal niets van mee gekregen die was helemaal in dromenland. We hebben haar om 22.30 weer de laatste fles gegeven en ze kwam om 5.30 zich weer melden. Ze heeft dus doorgeslapen.... :) We hebben haar toch eerst een speentje gegeven en toen heeft ze verder geslapen tot 7.00 :confused:
    Heerlijk zeg zo'nacht :) , hopelijk blijft het zo en was het niet door de prikjes dat ze wat versufder was mssn. Ook nu ligt ze weer netjes te slapen, dus het lijkt alsof haar slaapproblemen verleden tijd zijn...

Ze had dus behoefte om wat langer te spelen in de box, ondanks dat ze al een paar had gegaapt (ik legde haar dan al meteen in bed, zijn immers de 1e tekenen van vermoeidheid) maar goed dat werkte dus niet, nu dus ff spelen, buifoefeningen en dan naar bed! :)

Hier een enorme trotse mama! :)

13. kibi

kibi Actief lid

29 dec 2007
    470
    0
    0
    België
    @ Annika: wat fijn dat Senna thuis is, maar sneu dat ze niets gevonden hebben.

@ Mieni: dat had Lore ook. Ze wilde gewoon wat langer spelen en begon daarom telkens te krijsen als ik haar na de eerste gaap in haar bedje legde. Nu ik echt wacht tot ze begint te jengelen, slaapt ze meestal onmiddellijk. Heb je Rosalie dan niet ingebakerd vannacht en hoe ging dat?

Ik heb gisteren eens geprobeerd om Lore zo te laten slapen, zonder haar in te bakeren, omdat we dinsdag naar het CB moeten voor haar prikjes. Wat een drama! Het leek wel alsof haar handjes nog meer dan in het begin gingen maaien. Ze heeft telkens nog geen vijf minuten geslapen tot ze zichzelf wakker maaide. Ik heb haar dan maar terug in de Puckababy gelegd. Dat belooft!

14. triessie

triessie Bekend lid

4 nov 2007
    961
    0
    0
    Morning ladies!
    Jaja...Evelien heeft vanmorgen uit zichzelf gepoept!
    Tijdens de fles begon ze al rood aan te lopen, dus hup broek uit en lekker in dr blote billen darmpjes masseren en daar kwam het eruit...fijn fijn!
    Ze was daarna wel helemaal moe dus de bad sessie hebben we maar even uit gesteld ;)

Hmm Tam dat is niet nix op op die manier je stuitje weer gedraaid te krijgen, krijg je dat ook voor elkaar als je zo'n band gaat gebruiken?

Mieni; wat zeiden ze op het cb over haar darmpjes? Wat fijn dat ze zo geslapen heeft en wat 'schattig' dat Milan met haar mee ging huilen!

Scrappercindy; wat een ontzettend leuke foto van je twee meiden!!

Annika; heerlijk dat jullie weer thuis zijn met elkaar, jammer dat er nix uit de onderzoeken is gekomen, wat zijn dan nu de volgende stappen?
    Ik weet niet hoe dat zit met ongesteld worden, volgens mij kan dat wel even duren...misschien even hier op het Forum zoeken?

TzM; dat geeft toch niet een keertje dat Nadine aan 5 voedingen komt, of denk je dat ze dit zo verder gaat oppakken?? Oja dat ' roze olifantje' dat is een grapje, dat als je tegen iemand zegt dat ie echt niet aan een roze olifantje mag denken dat dat dan juist gebeurd...dat zeggen wij hier thuis dan altijd...flauw grapje!!

Saris; vervelend zeg...dat je nog niet opknapt, goed dat je je hebt ziek gemeld! Heb je wel het idee dat fysio werkt?? Enne...als er iemand in je kruis trapt...mag je van mij terug trappen hoor ;)

Kiezeltje; wat goed zeg dat Joram lekker heeft door geslapen, voor jezelf ook wel eens fijn he? Hoe is dat vannacht gegaan??

Ooojaaaa....het is Sinterklaas he?!
    Wij gaan vanavond naar mn schoonouders, we hebben lootjes getrokken met elkaar...ik moet alleen nog een gedicht schrijven en dat stel ik al de hele week uit, ik was al blij dat ik een kadootje kon bedenken hihi...

15. Symoen

Symoen Bekend lid

12 apr 2007
    968
    0
    0
    mama
    Goedemorgen,

De operatie van Iris is goed gegaan.Het was een lange dag,maar om 7 uur 's avonds waren we met zijn drieën weer thuis.
    Ze heeft er wel last van,ze is huilerig.Echt heel zielig.Eten gaat nu nog niet zo super,ze wil wel eten zuigt het uit de fles,maar laat daarna alles weer uit haar mond lopen.Maar dat zal ook wel van de narcose komen.

Ik mocht met haar mee naar de ok om haar weg te brengen,de verplegers en de anasthesist daar waren heel erg lief voor haar,daardoor voelde ik me wel gerustgesteld en liet ik haar daar met een gerust hart achter.

Iris was gisteren 52 cm lang en woog 4140 gram

Tam,gelukkig heb je je hart kunnen luchten bij de ha,en heb je nu ad gekregen.Ik hoop voor je dat je je snel weer beter voelt.Veel sterkte en een dikke knuffel!

Ischa,balen dat jij ook niet zo lekker in je vel zit.Ik hoop voor jou dat je binnenkort toch de stap durft te zetten naar de ha,ook voor jou veel sterkte en een dikke knuffel!

TzM,die droom.................wat kan een mens toch raar dromen hè.

Welkom Sassie en Ukkepuk

Vandaag komen ze mijn medicijnen bezorgen en kan ik eindelijk ,na 2 jaar zonder te hebben gemoeten vanwege de kinderwens, mijn medicijnen weer gaan spuiten en dan hoop ik me snel beter te voelen.

verder weet ik het niet meer.

groeten Simone

16. triessie

triessie Bekend lid

4 nov 2007
    961
    0
    0
    Simone; wat fijn dat het gister allemaal goed is gegaan, is toch wel spannend als ze zo met je kleine meisje bezig zijn he? Is het nu helemaal klaar (genezen) of moet ze nog terug?

17. allwoman

allwoman VIP lid

29 jan 2008
    5.589
    0
    0
    bezig bijtje
    Halloooooooooooooooooooooooooooooooooooo!

Symoen: wat fijn dat alles goed is en dat ze weer thuis is,hopelijk gaat het snel beter met haar

Meiden:
    Noa heeft doorgeslapen! :D
    Ze heeft van 23:00 uur (wakker gemaakt) voeding gehad,werd om 3:30 wakker (getroost niet gevoed)en ze viel duimend in slaap (na een kwartier al)..vanmorgen om 6:15 meldde ze zich weer!

ben helemaal trots en ben blij dat ik gister toch nog even Icare heb gebeld.
    die adviseerde in dit geval wel wakker te maken voor de laatste voeding,omdat ze anders nachten dag ritme dopor elkaar kan gaan halen.
    als ze savonds al die lange ruk maakt,is voor haar de nacht voorbij..
    Ben heel benieuwd hoe het vannacht gaat,..hopelijk kan ik snel weer een beetje mens worden ;)

Triessie: wat fijn dat ze gepoept heeft,dat is ze kwijt haha!

Ooo meiden ,de babyfoon slaat aan hier en ik denk wat hoor ik nou? Is noa op haar duimpje aan het sabbellen :)

18. saris

saris Actief lid

7 jul 2008
    177
    0
    0
    groepsleerkracht
    Oude Pekela
    tzm hoe ging de nacht??

tam dat lijkt me geen pretje... wat voor bekkenband krijg je? Ik ben doorgemeten en ik krijg allerlei oefeningen.

annika fijn dat ze weer thuis is. Maar wat gaan ze nu verder doen dan? Ik ben weer gewoon ongesteld geweest.. geen idee of dat normaal is dat jij het nog niet weer hebt gehad. Ohw hahaha lees nu dat jullie over 3 weken moeten terug komen ;) Wel vervelend hoor dat poepen!!!!

cindy wat een mooie foto!!!!

mieni wat ontzettend lief van Milan!!!! En terecht dat je trots op je meid bent!

kibi ik heb geinformeerd bij puckababy en als het echt niet zou gaan na de prikjes dan moch je je baby in een dun rompertje onder een dun lakentje laten slapen. Uiteindelijk heeft jayden de nachten goed geslapen en ben ik veel op pad geweest de dag na de prikjes.

triessie wat fijn dat ze uit zichzelf heeft gepoept!!! Ik heb gisteren voor het eerst oefeningen gedaan dus ik wacht nog even af, wel veel pijn maar dat lijkt me ook wel logisch...

simone fijn dat de operatie zo goed gegaan is!!! En nu hopen dat ze snel opknapt.

Hier gaan we even in huis aan de gang. Krijg vanavond het huis vol met visite.

19. Ukkepuk078

Ukkepuk078 Fanatiek lid

6 jan 2008
    1.153
    0
    0
    Adm. Medewerkster
    Dordrecht Zuid Holland
    Goedemorgen,

Symoen, Fijn dat de operatie goed gegaan is en dat ze weer thuis is. Wat had/heeft ze als ik vragen mag ?

Annika fijn dat Senna thuis is, maar wel jammer dat er niets uit de onderzoeken is gekomen, Blub heeft me een beetje ingelicht over Senna.

Tamjeetje anaal draaien... Au lijkt me behoorlijk pijnlijk.
    Trouwens jij hebt 22 dec om 11.15 een afspraak bij het cb, ik dezelfde dag om 11.20. Toevallig dat we elkaar daar tegen gaan komen.

scrappercindy mooie foto.

Maud heeft vannacht doorgeslapen, :D ze heeft om 11 uur de laatste fles gekregen, om 3.45 hoorde ik haar even maar ze viel weer in slaap en om 6.00 schrok ik wakker omdat mn vriend uit bed ging, Ik dacht dat hij haar de fles ging geven, keek ik op de klok was het 6.00. Ben nog even blijven liggen en om 6.30 begon ze te huilen en heb ik haar de fles gegeven.

Vanmiddag komt er een mevrouw langs van het gastouderburo, praten over hoe en wat met de opvang voor Maud als ik straks weer moet werken.

Vannavond gaan we sinterklaas vieren met de opa's en oma's bij mn zus thuis. Ik heb een nichtje van 4 en die is helemaal into de sint.
    Er zijn zelfs kadootjes gekocht voor Maud, ben benieuwd.

20. Bianca24

Bianca24 Fanatiek lid

16 jul 2007
    1.063
    0
    0
    verzorgende
    triessie: ik zie dat jij in veenendaal woont, mijn broertje en zijn vrouw wonen er ook hihihi...grappig...alleen niet grappig dat ze daar wonen, is veelste ver hier vandaan, das jammer...en nu helemaal met Damian erbij...
    soms gaan we samen msnen en dan doe ik de cam aan en pak damian bij me, hij schrok de laatste x gewoon, Had damian vanaf de geboorte al niet weer gezien...en tja die kleintjes groeien ja zo snel hihi :) ...maar met kerst zien we elkaar weer...heb er zo'n zin in!

symoen: och wat sneu zeg dat ze er zoveel last van heeft....eet ze nu ook nog slecht dan? narcose zou wel uitgewerkt moeten zijn nu...beterschap met je meisje!
    moet je trouwens de wond schoonmaken ofzo dan..hoe zit dat?

meiden van wie de beebs hebben door geslapen: lekker hé...ff je eigen slaap weer!

Ik moet nu telkens ergens aan denken....hihi..toen we met zijn allen nog zwanger waren, konden we ook niet slapen s'nachts..hihi van de dikke buik, en toen zeiden we..och was het maar voorbij met die dikke buik...maar nu is de dikke buik weg, maar hebben sommigen de nachtrust nog niet weer hihi :)

vind zowiezo leuk om te zien...moet er nog vaak aan terug denken, die tijd dat we over onze kwaaltjes ect praten...foto's van onze dikke buiken, en nu, nu hebben we allemaal een banner met een mooie foto van de kleine....en gaan we met zijn allen hier spammen hihi :)

o ja en annika: ben blij voor je dat je kleine meid weer thuis is, hopelijk gaat snel alles goed komen, jullie hebben het verdient!een x geen zorgen!
    dikke kus en een knuffel...

en ik heb toch een buikpijn bah bah bah...moet nog 2 x de pil slikken en dan gaat het gedonder weer beginnen...BLé... :(

Deel Deze Pagina