@ Zena: ik zou idd even contact opnemen met marktplaats. Het is toch geld ookal is het maar 7,50. Er zijn mensen die het superhard nodig hebben en het juist heel veel geld is.
Wij weten het nog niet, want dat is afhankelijk of we gaan verhuizen of niet! Maar Kroatie moet een heel mooi land zijn en met veel voorzieningen voor (kleine) kinderen!
@Lotte, hoe doe ik dat? Contact opnemen met marktplaats? (Ik ben niet zo bekend met mp, was mn tweede aankoop.) Wij zijn van plan om naar Mallorca te gaan van de zomer. Iedereen denkt nu natuurlijk feesteiland, maar er is veel meer dan dat hoor! We zijn er twee jaar geleden geweest, mijn vriendin werkte daar als reisleidster. Echt een supermooi eiland. Maar misschien wordt het toch wel gewoon joegaslavië, al heb ik niet zo'n zin in heel de vakantie bij familie te zitten (de band is niet zo super goed), dus dan denk ik dat t Kroatië wordt. Is inderdaad een prachtig land! En ook redelijk goedkoop, al denk ik dat dat wel snel zal veranderen, steeds meer mensen gaan daarheen op vakantie natuurlijk.... Hier wordt trouwens ook flink gebrabbeld en zelfs soms geschaterd met het lachen. Geweldig!
onderaan op de site van marktplaats staat contact. Hier kan je je categorie aankruisen en daarover contact opnemen. Ook raden ze je aan om contact op te nemen met de politie. Groetjes Lotte
Zena: Hier kan je contact opnemen met MP: http://marktplaats.custhelp.com/cgi-bin ... BhZ2U9MQ** Kijk anders ook eens op deze site's: http://www.opgelicht.net/viewforum.php?f=7 http://www.internetoplichting.nl/ http://www.opgelichtopinternet.nl
Triessie; Je bedoelt de 1/2/3 speen van Avent? Die is toch pas vanaf 3 maanden? Susanna; Gezellig dat je vriendin komt, dat is toch leuk het nieuwe jaar in gaan. Ik had iets vergelijkbaars met de wandelwagen toen ik voor het eerst naar het winkelcentrum ging....was de adaptors vergeten...tja dan krijg je met geen mogenlijkheid die maxicosi op het onderstel. Ik las veel over moelijk poepen...tip die ik ooit kreeg en wel eens bij mijn oudste heb toegepast; met een klein stukje zeep rond de anus van je baby wrijven.....ik weet het...klinkt heel gek maar helpt wel! Tzm; heeeel apart zulke dromen Lotte27; Gefeliciteerd met je nieuwe baan! Wanneer ga je beginnen? Tam; Fijn dat je medicijnen van de huisarts hebt gekregen en dat je nu kan gaan werken aan je herstel. Ik hoop dat ze snel aanslaan en je je weer wat beter voelt. Knuf! Dat stuitje klinkt ook niet prettig..maargoed..niet doen houd toch in dat je klachten blijven nietwaar? Isha; Dat is al best snel dat je weer aan het werk moet, de tijd vliegt echt! Wel lekker dat je daarna meteen weer een aantal dagen vrij bent. Waarmee heb je die leuke banner gemaakt? Ik zag ze bij andere Maanden- Mamma's ookal voorbij komen.... Saris; voel je je al wat beter....lijkt me geen prettig gevoel iemand die je continue in het kruis schopt, ha ha. Annika; fijn dat Senna weer thuis is. Ongesteld was ik alweer na 3 weken....binnenkort weer neem ik aan..... Mieni; Lekker dat Rosalie het zo goed doet en dat ze zo dapper was bij de inentingen. Lachen dat ze wederom alles onder plaste. Marit is nu ook langer op. Symoen; Goed nieuws dat de operatie van Iris goed is verlopen. Denk wel als ik het lees; Ach klein hummeltje. ik hoop dat ze snel weer hersteld is van de narcose en weer lekker kan drinken. Allwoman; Marit is nu ook steeds aan het zoeken naar haar duim..maar is nog niet erg succesvol...nu sabbelt ze vaak aan haar knuistje. Zena; gaat het al wat beter met Zoe? Ik lees veel over doorslapende baby's; HEERLIJK! Marit deed het afgelopen nacht ook super. 16.00uur laatste voeding toen middernacht en vervolgens 7.00uur.....Super want ik was niet zo lekker dus ben om 6uur naar bed gegaan en hoefde ik alsnog maar 1 x m'n bed uit. Schattige foto's van Maud,Faya,Lyana en Eline Wij gaan in het voorjaar naar Singapore op vakantie en in de zomer naar; NL! Allemaal fijne Sinterklaasavond toegewenst, bij ons komt hij morgenavond langs.....Maar eerst komt Pappa morgenmiddag thuis! YEAH!
Ik zal straks ff teruglezen en reageren, maar nu wil ik weten of er nog meer meiden zijn die baby's hebben die opeens zoveel poepen in 1 x dat echt alles naast de luier beland! Ik heb haar 5 minuten geleden verschoond. Ze zit nunet op mijn schoot en hup zo'n volle luier dat het gewoon omhoog kruipt! Ik heb al alle merken gehad maar kennelijk kun je er niks aan doen. Haar en mijn kleren zitten onder! Ze heeft toch echt gewoon maatje 1 en geen Newborn meer.
Als Lore op mijn schoot haar behoefte doet, was het ook altijd prijs. Nu ik New Baby 3 heb, gebeurt het minder vaak, maar toch moet ik altijd oppassen. Als ze gewoon neerligt, gebeurt het zelden. Het moet dan niet eens veel poep zijn hoor: door de houding op mijn schoot, vliegt het recht omhoog tot aan haar schouders . Ik probeer haar bovenkleding al los te doen zodat die tenminste niet volhangt, enkel het rompertje. Dit bespaart me toch aardig wat was...
Wij hebben deze inbakerzak. De SWADDLE-ME. Een witte met gekleurde beertjes. Op zich slaapt Lars dr wel beter in. Maar op een gegeven moment heeft hij toch z'n arm omhoog gewurmt waardoor hij dus gerust op z'n hand kan sabbelen. Maar de armen krijgt hij dr niet volledig uit. Ik kan de zak ook niet strakker doen, omdat daar geen klitteband strook meer zit. Ik doe m al zo strak mogelijk. De maat is verder wel goed. Lars heeft genoeg dunne ontlasting luiers. Maar het is ons nog nooit gebeurt dat het eruit kwam. Doe je dan wel de pamper uitrekken? zodat de antilekrandjes omhoog komen? Mamma's met zoontjes? wat vinden jullie van Pampers? Lars heeft telkens als hij pampers draagt zijn romper nat. Aan de bovenkant. Daar waar je de pamper sluit zeg maar. Met andere merken heb ik daar geen last van. Zijn piemeltje ligt ook wel naar beneden, dus daar komt t ook niet van. Lars is verkouden. Zo zielig. Hij snottert en hoest zo af en toe. Gellukig zit het slijm los en kan hij het zo ophoesten. Ja, heel vervelend voor hem. Gelukkig is hij dr verder niet ziek van ofzo. Heeft ook geen koorts. Heb lekker zwitsal eucalyptusbadje gekocht. Dus ik ga hem nu even lekker in badje doen insmeren met LUUF op borstje en ruggetje en dan in bed.
Hadden wij met Milan ook altijd met Pampers, ben toen overgestapt op kruidvat, sindsdien geen natte broeken meer gehad!
Zena heerlijk dat Zoe (sorry ik kan hier geen trema typen, US toetsenbord) weer wat vrolijker wordt! Ik koop nogal wat op Marktplaats maar tot nu gaat het goed. Nu wordt jij natuurlijk huiverig om nog es wat te kopen daar. Simone ik hoop dat Iris en jij ook met je medicijnen, nu snel opknapt! 2 jaar zonder dat lijkt me nogal wat! Mieni jasses dat van die grote naald! Ik zie er nu al tegenop om volgende week te moeten met Odetje. Hopelijk zijn de amerikaanse naalden kleiner Lotte wat een aandoenlijke foto's! Wij hopen naar NL op vakantie te komen en anders misschien Alaska of San Fransisco. Dat gebrabbel is idd zo schattig! Odette ligt nu ook in de wipper van alles te vertellen. Kiezel is je gedicht al af!? Scrapper, haha ja dat van die adapter herken ik ook wel! Hier zie je trouwens nauwelijks kinderwagenbakken,het is alles zitjes op een onderstel omdat je alles met de auto doet hier. Singapore zou ik ook nog wel es willen zien. Het enige land samen met Japan dat ik van Azie zou willen zien. De rest trekt me totaal niet Kibi, Truus dat van die luier is dus vrij gewoon. Truus ik gebruik momenteel ook Pampers en tot nu werken die nog het beste. Huggies vallen hier kleiner. Die Swaddle Me gebruik ik ook voor Odette. Ik vind em ideaal! Hoewel ik ook versteld sta van de kracht van de armpjes! Ze heeft ze er zo uit! Voor degenen met meisjes...maken jullie ook helemaal schoon tussen tussen de schaamlipjes? De arts hier zegt dat dat niet goed is, maar de vriendin van mijn vader maakt bij mijn zusje juist alles helemaal schoon.
Fijn om te horen...Ligt het dus niet aan mij. Ja, toch twijfelde ik aan mezelf. C1000 eigen merk bevalt mij ook prima. Die gebruik ik. Inmiddels zijn wel al in 3 aanbeland. 4-9 kilo. Ze passen prima, en zijn nog leuk ook.
Susanna: Ik gebruik al sinds ze een maand is nummer 2 luiers. Nu sinds een week nummer 3....Nummer 1 is dacht ik 2-5 kg en nummer 2 is 3-6kg en nummer 3 is 4-9 kg. Ik weet niet hoeveel Odette nu weegt?
haha ja dat hoop ik dan voor jullie Odette Doe ik ook hoor, er zit nog wel eens wat afscheiding tussen, dus ik ga er altijd met het doekje voorzichtig langs!
Op het pak dat ik heb van nummer 3 staat 4-7 kg. Is dat dan verschillend tussen België en Nederland? @ Susanna: ik maak ook altijd schoon tussen de schaamlipjes. Er is in België een hele hetze over een vrouw die kinderen verkocht aan Nederlandse koppels. In België is draagmoederschap toegestaan, maar kinderen verkopen mag natuurlijk niet. Daarenboven lichtte ze koppels op door zich te insemineren met zaad van verschillende mannen en dan telkens te beweren dat het niet gelukt was. Als ze wel zwanger raakte, verkocht ze het kindje aan andere mensen. Dat moet toch verschrikkelijk zijn he. Moet je je toevlucht zoeken tot het betalen voor een kind voor welke reden dan ook, word je nog opgelicht ook. Pfff...
Susanna, ik maak ook schoon hoor, tussen de schaamlipjes, zeker nu blijkt dat ze zo gevoelig is voor blaasontsteking! Lore, ik heb t meegekregen ja, weet je wat ik erg vind? Dat die Belgische ouders nu ineens dat kindje terug willen. Jaja! Ik had al is een keer eerder gekocht op mraktplaats (pacco doeken) die had ik de ene dag op geboden en betaald en de dag erna had ik ze al in huis, dus dat was weer een hele goede ervaring!