Ik had nog een vraagje. Ik ben ingescheurd bij mn bevalling, klein stukje maar, drie hechtingen. Ik heb er alleen nog steeds wel last van (Zoë is zondag 11 weken) niet dat t nou heel de dag pijn doet, maar ik heb er toch wel een soort zwaar, drukkend gevoel. Vooral met buikspieroefeningetjes en als ik moet plassen (heel gek). Nou zei de gyn, masseren met vaseline, vond dat beetje raar, maar goed, ben er toch maar mee begonnen gisteren. Meer mensen die hier last van hebben?
Ik was net als de vorige keer ingeknipt (5 hechtingen) en heb er beide keren maar ongeveer 1 week minimaal 'last' van gehad. Zeiden ze nog wat toen ze de hechtingen eruit haalden na 1 week? Was het toen al mooi geheeld?
Ik maak alleen tussen de schaamlipjes schoon na een poepluier en in bad. Teveel daar schoonmaken tast de zuurgraad aan. Singapore....I LOVE IT! Ben er al een paar keer geweest en iedere keer was het super!. Die dierentuin daar is de mooiste die ik ooit heb gezien en de gastvrijheid die je daar ervaart...da's pas luxe! Ik moet zeggen dat ik Azie erg mooi vind hoor, de natuur is prachtig en de mensen so vriendelijk, interresante culturen etc. Wij hebben 2 jaar in Brunei gewoond (Borneo) en daardoor in de regio veel gezien.
Hmm gek dat de arts dan zegt dat ik het niet te erg moet schoonmaken tussen de lipjes. Mieni Odette is nu ongeveer 11 pond schat ik. Dan verval je hier in maat 1. Newborn is t/m 10 pond en maat 1 9 t/m 14 pond en maat 2 13 t/m 17 pond. Dus per land verschillen de maten nogal. Zena ja echt vreselijk van dat Belgische wijf. Hoe kun je zo sollen met menselijk leven! Ik heb door die totaal ruptuur ook dat gevoel wat jij hebt. Bovendien kan ik nog steeds niet mijn urine ophouden Ik heb een speciale zalf gekregen om te smeren. Ik las trouwens dat het OM in NL gestopt is met een vrouw vervolgen die een abortus in Spanje had laten plegen met 28 weken! Dat is toch geen abortus meer! Zo afgrijselijk! Er is kennelijk een 'arts' in Spanje die met 8 maanden nog 'abortussen' pleegt.
Ja, de hechtingen zijn er na 5 dagen uitgehaald, ze waren wel oplosbaar, maar ik had er zo'n last van! De verloskundige zei ook dat ik ingesnoerd was als een rollade. Maar t zag er wel mooi uit. En ook gisteren toen ik naar de gyn moest voor controle van mirena zei hij dat t er mooi uitzag...t voel alleen niet mooi
Scrapper ja dat van die dierentuin hoorde ik ook van een ex van me. Wat doet jou man ook weer voor werk?
Zena haha idd het voelt niet mooi! Ik ga ook zeker geen kijkje nemen down under. Ik kreeg 7 hechtingen. Daar zal ik niet de schoonheidsprijs mee winnen.
Het zal je nog verbazen, als het eenmaal is geheeld ziet het er niet slecht uit, hi hi. Ze hebben bij mij 2 x op dezelfde plaats een knip gegeven, ziet er niet slecht uit is alleen wat dikker geworden als je eraan voelt, ik denk meer littekenweefsel.
Nou ik wou een taart gaan maken voor mijn zusje die is morgen jarig en ik had laatst een keer bokkepootjestaart gemaakt, dus ik al druk aan de slag, weet je wat ik vergeten ben te kopen? DE BOKKEPOOTJES! Tjonge hoe dom kan je zijn hahaha, dus ik manlief op pad gestuurd naar de supermarkt, zit ook nog eens alles dicht ivm pakjesavond!
Oh joh, nog zo'n soort verhaal dus! Vreselijk he?! Susanna dat van die "abortus"had ik ook gehoord. Ze zijn gestopt met vervolgen, omdat er "bijzondere"omstandigheden waren. Waren die er dan niet toen ze 8 weken zwanger was? Ik vind dit getuigen van zo weinig respect voor menselijk leven! Ik snap niet dat je zoiets kan doen. En dan ook nog ermee wegkomen. Belachelijk! Ik hoop (ik mag het niet zeggen, maar doe het toch) dat die vrouw nooit meer zwanger wordt! Kan daar echt met mn verstand niet bij!
Vanmiddag was bij Oprah Winfrey een vrouw die haar 2-jarige dochter per ongeluk een hele dag in de brandende zon in de auto had laten zitten, gewoonweg vergeten door alle drukte om haar naar de chreche te brengen, ze was al een hele dag op het werk, toen ze er achter kwam! Die vrouw werd door iedereen scheef aangekeken....
Ha ha ha...heerlijk....tja...zonder die bokkepootjes hou je dan weinig over.....al iets anders in gedachten om te maken? Misschien een "het zijn de hormonen sorry" taartje?
Zo zijn er vorig jaar of 2 jaar geleden toch twee kindjes omgekomen, doordat moeders ze vergeten was? Vind het moeilijk om daarover te oordelen...wat moet zo'n vrouw zich afschuwelijk voelen.
Ik denk dat je daar nooit meer overheen komt. De uitzending was erg goed. Ik kan het me ook zo voorstellen dat het iedereen kan overkomen. Het is een combinatie van stress/teveel te doen hebben en onderbrekende routine die dit soort tragedies veroorzaken. 99% lopen goed af........
Precies...daarom vind ik dus ook dat ik daar niet over mag oordelen. Het is geen bewuste actie geweest en man...je bent je kind kwijt en nog door jouw "schuld" ook. Denk inderdaad niet dat je daar ooit overheen komt.... Wat je zegt 99% van de gevallen loopt met een sisser af. Denk dat wij allemaal in de toekomst wel is in een situatie gaan komen die goed fout af had kunnen lopen. Alleen hoop ik dat we allemaal de mazzel hebben om bij die 99% te horen. Waarschijnlijk realiseer je je dan niet eens wat er had kunnen gebeuren....en das maar goed ook!